عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 56
:: باردید دیروز : 371
:: بازدید هفته : 433
:: بازدید ماه : 6809
:: بازدید سال : 25757
:: بازدید کلی : 99455

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

دوره های آموزش آرایشگری زنانه
سه شنبه 6 تير 1402 ساعت 8:14 | بازدید : 272 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

دوره های آموزش آرایشگری زنانه آموزشگاه آرایشگری خوش ذوق، در ۴۲ تخصص با ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای کشور به صورت عادی و فشرده برگزار می شود. هزینه دوره آموزش آرایشگری بر اساس تعرفه مصوب سازمان فنی و حرفه ای به علاوه لحاظ کردن مدت دوره، خصوصی یا گروهی بودن،وسایل و مواد مصرفی و ارائه خدمات خاص تعیین می شود.

آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای ما جدیدترین آموزش های آرایشگری با بهترین تجهیزات و مواد را زیر نظر مریبان مجرب ارائه می کند.  در انتهای هر دوره یک جلسه رفع اشکال رایگان برای رفع ابهام و تخصص حرفه ای برگزار می شود. در بیشتر دوره ها مواد و وسایل حین دوره رایگان است و در بیشتر اوقات آموزشگاه مدل رایگان در اختیار هنرجو قرار می دهد.

 

لیست هزینه دوره آموزش آرایشگری زنانه

از آنجایی که هنرجویان برای تخمین هزینه های خود برای ثبت نام دوره ها، تقاضای زیادی برای لیست دوره ها با قیمت آن داشتند، آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای در جدول های زیر هزینه دوره های آرایشگری  گل گیس را برای شما گردآوری کرده است.

 

هزینه دوره های آرایشگری خدمات پوست

لازم به ذکر است در آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای ما کار با تمام وسایل با بدون هزینه و رایگان است. پس از گذراندن دوره اموزش پاکسازی پوست از مزایای پشتیبانی نامحدود زیر نظر مدرس و پزشک متخصص بهره مند می شوید.

 

هزینه تمامی کلاس های خود آرایی در مقایسه با سایر آموزشگاه ها بسیار هوشمندانه برای تمامی اقشار ایرانی با تمامی سنین طراحی شده است. بهترین وسایل و مواد برای پوست های حساس و غیر حساس به صورت کامل در کلاس های آرایشگری گل گیس مورد استفاده قرار می گیرد.

 

در دوره آموزش گریم و میکاپ خبر خوب برای علاقمندان گریموری داریم:

 آموزشگاه آرایشگری زنانه ما در دوره گریم و میکاپ تمامی مواد و وسایل آموزش را به صورت رایگان در اختیار هنرجو قرار می دهد.

  

 

سوالات متداول

آموزشگاه آرایشگری زنانه خوش ذوق زیرنظر سازمان فنی و حرفه ای کار می کند؟

بله. آموزشگاه آرایشگری گل گیس دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور است.

 
هزینه دوره های آرایشگری گل گیس برچه اساسی تعیین شده است؟
قیمت کلاس های آموزش آرایشگری در رشته های مختلف بر اساس نرخ مصوب سازمان فنی و حرفه ای به علاوه لحاظ کردن مدت دوره، خصوصی یا گروهی بودن،وسایل و مواد مصرفی و ارائه خدمات خاص تعیین می شود.
 
با مدرک همه دوره ها می توانم سالن آرایشگری تاسیس کنم؟
خیر باید مدرک آرایش و پیرایش (دیپلم اصلی) یا دوره های ۷ حرفه اصلی را جداگانه گذرانده باشید.
 
آیا با پرداخت هزینه دوره‌های آرایشگری امکان دریافت مدرک فنی حرفه‌ای را داریم؟
خیر. دریافت مدرک فنی حرفه‌ای هزینه جداگانه‌ای دارد و می‌توانید با پرداخت این مبلغ از سازمان فنی و حرفه‌ای مدرک را دریافت کنید.
 
بعد از پایان دوره آموزشی، چه زمانی می توانم وارد بازارکار شوم؟
چون دوره های خوش ذوق برای ورود به بازارکار طراحی شده، پس از پایان هر دوره آموزشی و دریافت مدرک، بلافاصله می توانید وارد بازارکار شده و فعالیت خود را شروع کنید.
 
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزشگاه خیاطی
سه شنبه 6 تير 1402 ساعت 8:1 | بازدید : 270 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

آموزشگاه خیاطی

تاریخ شروع خیاطی را نمیتوان به طور دقیق تعریف کرد، از ابتدای بشریت انسان ها به دنبال رفع نیاز خود بوده اند و در این بین پوشاک یکی از نیازهای اساسی انسان به شما میرود. بنابراین دوخت لباس گذشته ای به وسعت تاریخ بشریت دارد.

برای شروع هر هنر شما باید اصول آن را به خوبی فرا بگیرید، خیاطی یکی از هنرهای کاربردی است و شما باید برای شروع این هنر زیبا گام هایتان را اصولی و درست بردارید تا پیشرفت برای شما رقم بخورد. بنابراین اگر به یادگیری خیاطی علاقه دارید این مقاله را تا پایان بخوانید.

 

خیاطی چیست؟

خیاطی را میتوان هنر برش و دوخت پارچه دانست و اغلب یک خیاط ماهر میتواند هنر طراحی لباس را نیز داشته باشد. یک خیاط باید هنر، ظرافت، دقت و خلاقت داشته باشد تا بتواند بهترین نتیجه را کسب کند.

در واقع هدف از فراگیری هنر خیاطی، فقط دوختن لباس برای استفاده شخصی نیست این حرفه معمولاً یک شغل پردرآمد برای شما خواهد بود.

 

تاریخچه خیاطی

در زمان گذشته پارچه را روی اندام افراد قرار داده و فرم دلخواه را با کوک و سنجاق زده و اقدام به برش و دوخت می کردند، یا برخی بر حسب تجربه و بدون الگو لباس را برش زده که نیاز به چندین پرو داشت.

با پیشرفت علم و و تجربه متدهای تدوین و بصورت کلاسیک در کشورهای مختلف رایج گردید. متد گرولاین، متد فرانسوی، متد ژاپن، متد متریک متد مولر آلمانیف دو استاد فن خیاطی به نام های ویونت (Vionnet)، و شانل (Shanel)، که حساسیت و استعداد خاصی نسبت به زیبایی شناسی و مسایل اجتماعی داشتند، تغییرات خطوط اندام و بدن را کشف کردند و این زمان را میتوان نقطه عطفی برای هنر خیاطی دانست.

 

 

مراحل آموزش خیاطی

مرحله اول

در گام اول هدف خود از خیاطی را تعیین کنید. این هدف تعیین کننده ادامه مسیر شما است، اگر قصد شما خیاطی شخصی است شاید تنها مرحله نازک دوزی برای شما کفایت کند. اما در صورت داشتن اهداف شغلی در این زمینه لازم است تا مراحل دیگر را به صورت پیشرفته و مرحله به مرحله طی کنید.

 

در گام اول شما باید دوره مقدماتی و مبانی را بگذرانید، این دوره با نام نازک دوزی خوانده میشود. نازک دوزی در واقع دوره اولیه و مبانی یادگیری خیاطی است و چنانچه بخواهید به هر یک از دوره های تخصصی دیگر بروید می بایست مدرک دوره نازک دوزی را از سازمان فنی و حرفه ای داشته باشید.

 

مرحله سوم

در این مرحله استاد شما، روش های مختلف خیاطی را به شما آموزش میدهد و شما براساس علاقه یک روش را ادامه خواهید داد، البته ناگفته نماند شما میتوانید روش های مختلف را یاد بگیرید. در ادامه اصلی ترین روش های خیاطی را معرفی خواهیم کرد:

1- روش متریک

روش متریک یک روش نسبتا جدید، دقیق و با نتیجه عالی است. پایه این روش محاسبات و اندازه گیری های دقیق است. اما نکته حائز اهمیت در این روش زمان زیادی است که شما برای برش الگوها میگذارید. اما در نهایت سرعت دوخت بالا و نتیجه کار عالی و دقیق خواهید داشت.

روش متریک، مناسب افرادی است که در زندگی شخصی خود، افرادی منظم و با دقت هستند و می توانند این دقت و ریزبینی را در کار خود، پیاده کنند.

در روش متریک، توسط جدول سایز بندی یا همان سایزهای معمول همه افراد مانند ۳۶و۳۸و…، الگوی مورد نظر تهیه می شود. درواقع با استفاده از محاسبات و اندازه گیری های بسیار دقیق و جزئی، این الگو، فراهم می گردد.

2- روش گرلاوین

روش گرلاوین یکی از متدهای بسیار قدیمی در خیاطی است که معمولا همه قسمت های بدن، اندازه گیری و سایز می شود. به همین دلیل، الگوی تهیه شده توسط این روش، بسیار دقیق و نتیجه کار نیز کاملا، سایز و بسیار خوش فرم خواهد بود.

این روش نیز دارای اندازه گیری های دقیق است اما نسبت به روش متریک آسانتر است. آموزشگاه ها، این روش را برای آموزش افراد مبتدی، به کار می برند و در واقع میتواند شروع حرفه خیاطی دانست.

 

مبنای الگوی این روش سایز دور گردن است و پس از رسم الگو، معمولا کلیه نکات کنترلی و لازم برای داشتن یک الگوی بی نقص و دقیق، رعایت می شود.

در روش گرلاوین، یک خیاط می بایست همزمانی که قسمت های مختلف بدن را اندازه گیری می کند، به مشکلات و نواقصی که در اندام فرد وجود دارد، نیز توجه داشته و آنها را در هنگام ثبت اندازه، یادداشت نماید. این روش به مشتری شما کمک میکند تا در لباس دوخته شده بی نقص به نظر برسد. این روش بسیار دقیق است اما تعداد پرو لباس بسیار زیاد است.

3- روش مولر

این روش یکی از بهترین روش های خیاطی است و اگر به خیاطی علاقه دارید توصیه میشود این روش جذاب را یاد بگیرید.

این روش یکی از دقیق ترین شیوه های مهم خیاطی محسوب می شود که همین دقت در رسم الگو و دوخت لباس، باعث دوختی بسیار دقیق و بدون نقص می شود که در صورت اجرای دقیق دستورالعمل های این روش، شاید حتی به پرو نیز احتیاج نباشد. یکی از مشکلات موجود در این شیوه را می توان به محاسبات دقیق و طولانی برای تهیه الگو، مربوط دانست. اما این دقت بالا و زمان زیاد کیفیت کار شما را دو چندان خواهد کرد. 

4- روش ساده

یکی از روش های خیاطی که کاملا مناسب افراد مبتدی و تازه کار است، روش ساده می باشد. یادگیری خیاطی به روش ساده برای راحتی و شروع به کار افرادی که به تازگی به حرفه خیاطی روی آورده اند، بسیار عالی و مناسب بوده و به این ترتیب می توانند هرآنچه که نیاز دارند را بدوزنند. این روش معمولا در مراحل اولیه به شما آموزش داده میشود و کاربرد زیادی دارد.

5-روش سایزبندی

این روش بیشتر برای کارهای سری دوزی و تولیدی ها، کارایی داشته و خیاط می بایست با توجه به الگوهای آماده شده از قبل، برش و دوخت را انجام بدهد. مثلا بر اساس اندازه های موجود و استاندارد، مانند 36، 38، 40 و 42و… الگوهایی، آماده و طراحی می شوند که برای دوخت مدل های از پیش در نظر گرفته شده، مورد استفاده قرار می گیرند.

 

نکات مهم برای اندازه گیری در خیاطی

1- برای یک اندازه گیری دقیق شما باید نوع لباس های مختلف را بشناسید، معمولا یک لباس مجلسی اندازه گیری متفاوتی نسبت به لباس کلاسیک دارد. درباره چگونگی اندازه گیری هر یک از لباس ها تحقیق کنید و این اطلاعات را هنگام اندازه گیری در نظر داشته باشید.

2- از مشتری خود بخواهید تا کاملا صاف بایستد، اشتباه در فرم بدن در هنگام ایستادن می تواند دقت اندازه گیری شما را پایین بیاورد اما این به معنای این است فرد باید در حالت همیشگی خود بایستد تا لباس بر تن او بنشیند.

حبس کردن نفس، ایجاد انقباض غیر واقعی در ناحیه شکم، خمیدگی زانو و آرنج و ایجاد برآمدگی کمر، می توانند اندازه هایی غیر واقعی را به شما نشان دهند.

3- از مشتری بخواهید هنگام اندازه گیری یک لباس ساده و نسبتا تنگ بپوشید تا خطای اندازه گیری کاهش یابد. برخی از لباس ها باعث انحراف متر و ایجاد اشکال در اندازه نهایی می شود.

4- هر فردی ویژگی های بدنی و فرم منحصر به فرد خود را دارد. به همین دلیل هیچ متدی در آموزش خیاطی استفاده از اندازه ها و الگوهای آماده را به هنرجویان پیشنهاد نمی کند. با این حال گاهی اندازه های آماده به شما کمک می کند تا بتوانید ساده تر مرحله دوخت را پشت سر بگذارید.

5- بهتر است اندازه گیری را از بالاتنه و به ترتیب شروع کنید. دقت به این جزئیات کار شما را حرفه ای تر می کند.

 

مرحله چهارم

یادگیری رسم و خواندن الگو در خیاطی مرحله بعدی یادگیری خیاطی است. شما به عنوان یک خیاط ماهر باید الگوی مورد نظر را به درستی متوجه شوید و یا به اصطلاح به درستی الگوخوانی کنید و همچنین در حد نیاز خود به درستی الگو رسم نمایید.

اگر به عنوان یک فرد مبتدی وارد حرفه خیاطی شده اید سعی کنید تمام اصول مربوط به الگوها را یاد بگیرید. خیاطی بدون الگو برای شروع توصیه نمیشود.

 

مرحله پنجم

یادگیری تکنیک های برش زدن الگو روی پارچه مرحله بعدی یادگیری خیاطی است. این مرحله اساسی، اصولی دارد که به وسیله آن برش شما کاملا درست خواهد بود.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش روش های اختصاصی کوتاهی با موزر و تیغ
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 13:33 | بازدید : 307 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

تکنیک کوتاهی موهای کم پشت و پر پشت و بی حالت از مشکلات بسیاری از خانم ها  و حتی آقایان است در این مقاله از سایت خوش ذوق سعی کرده ایم تا تمامی راه های ممکن برای پر پشت و پرحجم نشان دادن مو را توضیح داده و بررسی کنیم.
 

 

شست و شو خشک کردن مو های کم پشت
 


همیشه برای شست و شوی موهای کم حجم و بی حالت از شامپو حجم دهنده مو استفاده کنید. این نوع شامپو نرم کننده ها حاوی فرمولاسیون سبک تری هستند و حجم مو را کاهش نمیدهند. شامپو های حجم دهنده به خوبی مو را حالت داده و پرپشت جلوه میدهند وبا ایجاد یک لایه محافظتی حجمی مو را بیشتر میکنند. میتوانید با مراجعه به داروخانه یا مراکز زیبایی بهترین شامپو حجم دهنده را با توجه به شرایط موی خود تهیه کنید.


روش شامپو زدن به مو


ابتدا شامپو را با مقداری آب رقیق کنید. توجه داشته باشید که کف کردن بیش از حد شامپو نشان دهنده وجود سولفات زیاد است که برای موها مضر است. شامپو رقیق شده را به کف سر بزنید و با حرکات چرخشی نوک انگشت کف سر را ماساژ دهید. بعدزا شستن کف سر با دست به آرامی ادامه مو را هم به همان کف آغشته کنید و از چنگ شدن مو بپرهیزید.
مو را با آب ولرم ور به سردی بشویید
به ساقه مو نرم کننده حجم دهنده بزنید.
زمانی که مو ها هنوز مقداری نم دار است با شانه دندانه پهن گره های بزرگ مو را باز کنید. این کار از شکسته شدن مو در جریان شانه زدن بعد از حمام جلوگیری میکند.

 


حالت دادن مو های کم پشت و روش های اختصاصی کوتاهی با موزر و تیغ
 


حالت دادن مو با موس مو


محصولات بسیار متنوعی در بازار جهت حجم دهی به مو ها وجو دارد که هر یک کارکرد و تاثیرات خاص خود را دارد. موس مو هم از جمله محصولاتی است که برای حجم دهی به مو طراحی شده است. هنگامی که مو نم دار است مقداری از فوم موس را برداشته و با دست لا به لای مو ها بزنید. سپس اجازه دهید  که مو ها به صورت طبیعی خشک شود. این محصول به صورت طبیعی به موهای شما پیچ و تاپ و فر هایی میدهد که باعث حجیم تر شدن مو میشود. بعد از خشک شدن موس میتوانید از سشوار برای حالت دار کردن مو استفاده کنید.

بخش دیگری از محصولات  حجم دهنده مو هستند که به صورت اسپری هستند و به صوتر مستقیم به ریشه مو اسپری میشوند. از این اسپری ها هم باید پیش از براشینگ استفاده شود.
برخی از محصولات حجم دهنده مو روی موهای خشک قابل استفاده هستند که باید در میزان استفاده از آن ها احتیاط کرد.


    


حالت دادن مو با سشوار


برای حجم دادن مو از سری دهانه باریک سشوار استفاده کنید. هنگامی که سشوار را خریداری میکند سری دهانه باریکی با آن عرضه میشود که برای متمرکز کردن باد در حفره ای باریک طراحی شده است.
برای خشک رکدن و حالت دادن مو با سری باریک سشوار ابتدا اجازه دهید مو ها به صورت طبیعی بین 15 تا 20 دقیقه خشک شود سپس ار موس مو یا اسپری حجم دهنده استفاده کنید
سشوار را روی حالت باد سرد قرار دهید و مو را از بالا به پایین سشوار بکشید و با برس حالت دهید.

 



خشک کردن مو در جهت مخالف


برای حالت دادن و پر پشت کردن موهای لخت و کم پشت سر خود را به پایین خم کنید مو را به سمت زمین بریزید. سری باریک سشوار را نصب کنید و در حالی که با برس مناسب مو را شانه میزنید از بالا به سمت پایین سشوار بکشید. میتوانید برای راحت تر شدن کار قبل از سشوار مو را به چند دسته تقسیم کنید.

 

استفاده از شامپو خشک برای حجم دادن به موی کم پشت


شامپو خشک محصولی است که برای گرفتن چربی سر و کاهش دفعات شستن مو تولید شده است به علاوه استفاده از شامپو خشک به مو حجم میدهد. این محصول در قالب پودر و اسپری پودری عرضه میشود و بافتی شبیه به پودر بچه دارد که رد لابه لای موها نشسته و علاوه بر گرفتن چربی اضافه کف سر حجم مو را نیز افزایش میدهد.
 

  

کوتاه کردن مو های کم پشت و بی حالت
 


هر چه قد مو بلند تر باشد کم حجم بودن را بیشتر نشان میدهد به همین جهت یکی از سریعترین روش های پرپشت نشان دادن مو کوتاه کردن آن است. اگر مو ها توسط متخصص کوتاهی مو به صورت صحیح لیر شود و خطوط صافی در انتها داشته باشد پر تر به نظر میرسد.
برای اینکار به آرایشگر معتمد خود مراجعه کنید، کسی که به صورت دقیق به خواسته های شما توجه میکند. یک آرایشگر ماهر با متد کوتاهی خود میتواند بیش از هر محصول حجم دهنده ای در پر پشت نشان دادن مو های بی حالت موثر باشد.
همراه خود تصاویری از مدل کوتاهی های دلخواه ببرید تا آرایشگرتان دقیقا خواسته شما را بداند.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش گریم و میکاپ عروس
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 12:28 | بازدید : 269 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

دوره آموزش گریم و میکاپ از دوره‌های تخصصی آرایشگری و مراحل میکاپ عروس

دوره آموزش گریم و میکاپ عروس یکی از محبوب ترین دوره‌های آموزش آرایشگری زنانه محسوب میشود که شامل تکنیک‌های آموزشی گوناگون برای متعادل‌سازی و زیباسازی چهره بانوان است. در این دوره‌ها تکنیک‌های روز دنیا برای آرایش میکاپ و گریم عروس بصورت حرفه‌ای به علاقمندان آموزش داده می‌شود. از مطالب آموزشی این دوره‌ها می‌توان به شناخت فرم‌های صورت، کانتورینگ، متدهای روز گریم و میکاپ و کار با لوازم آرایش حرفه‌ای اشاره کرد. با توجه به تعدد آموزشگاه‌های مجاز و غیرمجاز در این زمینه، بهتر است با مبانی این دوره‌ها و آموزشگاه‌های معتبر آشنا باشید تا انتخابی صحیح داشته باشید. برای مشاهده تعدادی از برترین کلاس‌های آرایشگری معتبر میتوانید از اینجا اقدام کنید. در ادامه با انواع روش‌ها و اصول گریم و میکاپ آشنا خواهید شد.

 

با شرکت در دوره‌های آموزش گریم عروس در تهران به یک میکاپ آرتیست تبدیل شوید

میکاپ آرتیست، یک آرایشگر حرفه‌ای و مسلط به کار میکاپ صورت است‌. این افراد به‌خوبی می‌توانند از انواع لوازم میکاپ برای ایجاد جلوه مورد نظر و شایسته برای هر صورت استفاده کنند. میکاپ آرتیست‌ها با انواع پوست‌ها، نواحی صورت و متدهای میکاپ آشنایی کامل دارند و به دلیل تخصص بالایی که دارند، درآمد بسیار مناسبی هم خواهند داشت.

از توانایی‌های یک میکاپ آرتیست که باید پس از شرکت در دوره‌های آموزشی آن‌ها را یاد بگیرید،‌ می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • شناخت دقیق رنگ‌ها و استفاده از آن‌ها برای میکاپ
  • آشنایی با قرینه‌سازی در چهره
  • آشنایی با تاثیر هارمونی رنگ‌ها
  • آشنایی با سازگاری مواد و لوازم میکاپ با انواع پوست
  • آشنایی با انواع سبک‌ها برای ایجاد زیبایی بیشتر در چهره

 

 

انواع سبک‌های میکاپ که در دوره‌های آموزشی تدریس می‌شوند

سبک در میکاپ به معنای متد، تکنیک و روش اجرای میکاپ است. استفاده از توناژ مختلف رنگ‌ها، نوع ایجاد توازن در چهره و ترکیب‌بندی و هارمونی ویژه رنگ‌ها در صورت باعث به وجود آمدن انواع سبک‌ها در میکاپ می‌شود. اصول اجرای این سبک‌ها را می‌توانید در دوره‌های آموزش میکاپ بیاموزید. در ادامه با برخی از این سبک‌ها آشنا می‌شویم.

  • میکاپ لایت یا اروپایی: استفاده نامحسوس از رنگ‌ها و مواد آرایشی، مهم‌ترین ویژگی سبک میکاپ اروپایی است. در این سبک، تمرکز بر روی افزایش زیبایی پوست و ایجاد هارمونی و هماهنگی در چهره بدون ایجاد برجستگی است.
  • میکاپ شرقی: در سبک شرقی از رنگ‌های شاد و زنده مانند رنگ‌های: قرمز، قهوه‌ای، بنفش، زرشکی و سرخابی برای لب و چشم‌ها استفاده می‌شود.
  • میکاپ کلاسیک: میکاپ کلاسیک حاصل ایجاد تضاد بین انواع رنگ‌ها در دو ناحیه چشم و لب‌ها است. اگر آرایش چشم، غلیظ باشد، آرایش لب، ملایم و برعکس. در این سبک از رژ گونه به‌طور نامحسوس استفاده می‌شود.
  • میکاپ هالیوودی: میکاپ هالیوودی به معنای متعادل ساختن چهره با تضاد میکاپ چشم و لب و استفاده از رنگ‌های تیره در چشم و رنگ‌های روشن و براق برای لب است. برای پوست نیز از رنگ‌های پایه نزدیک به رنگ پوست استفاده می‌شود.
  • میکاپ عربی: رنگ‌های گرم، تیره و غلیظ در این سبک از میکاپ کاربرد زیادی دارند. آرایش چرب، سنگین و شلوغ از ویژگی‌های میکاپ عربی است و چهره را بسیار تغییر می‌دهد.
  • میکاپ لبنانی: نوعی میکاپ عربی است که در آن از فون‌های سنگین آرایشی با توانایی پوشانندگی زیاد استفاده می‌شود. رنگ سایه چشم‌ها نیز در این میکاپ به رنگ‌های سورمه‌ای، مشکی،تیره و قهوه‌ای است. مدل سایه گربه‌ای، خط چشم ضخیم و تیره و مژه مصنوعی از دیگر ویژگی‌های این سبک است.
  • میکاپ هندی: میکاپ هندی نیز مانند میکاپ عربی نوعی آرایش سنگین با ویژگی برجسته‌سازی و تغییر زیاد است؛ با این تفاوت که در آن از رنگ‌های قرمز و زرشکی بیشتر استفاده می‌شود. آرایش لب و چشم نیز دارای رنگ‌های گرم است.

 

 

گریم چهره هم نوعی از میکاپ است

گریم چهره نیز نوعی آرایش صورت است که بر فرم صورت تاکید دارد و با استفاده از آن می‌توان عیب‌ها و مشکلات احتمالی را پوشاند. معروف‌ترین نوع گریم چهره بانوان، گریم عروس است و در گریم نامزدی نیز نوع دیگری از آن است. در گریم سینمایی اما ویژگی‌هایی به چهره افزوده می‌شود و می‌توانید اثر زخم یا ویژگی‌های دیگر را ایجاد کنید. برای انتخاب دوره و شرکت در کلاس گریم می‌توانید به سایت ایران آموزشگاه رجوع کنید.

 

در دوره‌های آموزش با لوازم مورد استفاده در گریم آشنا شوید

قبل از انجام هرگونه گریم چهره باید با لوازم مورد نیاز برای آن و کارایی هرکدام آن‌ها آشنایی داشته باشید. این دانش و مهارت در آموزشگاه‌ گریم و میکاپ به شما ارائه می‌شود. در ادامه با برخی از لوازم مورد نیاز برای گریم عروس آشنا می‌شویم  و برای مشاهده اطلاعات دقیق محصولات میتوانید به سایت آمازون مراجعه کنید.:

  • فون خشک: به انواع کیک میکاپ‌ها و آکواکالرها گفته می‌شود که برای انواع پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند
  • فون لیکوئیدی: همان کرم پودر برای انواع پوست‌ها است که برخی از آن‌ها پایه آب و برخی پایه الکل دارند
  • فون چرب: پن‌استیک‌ها و سوپراها هستند که برای انواع پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند
  • پرایمر: برای یکدست شدن رنگ در انواع پوست استفاده می‌شود و چربی زیاد یا خشکی زیاد آن را برطرف می‌کند
  • آندربیس: باعث رطوبت‌رسانی به پوست می‌شود
  • اسپری یا پودر فیکس: برای ماندگاری بیشتر گریم و در پایان کار استفاده می‌شود
  • کانسیلر: باعث پوشاندن تیرگی زیر چشم‌ها می‌شود
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
بهترین سالن زیبایی تهران
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 12:20 | بازدید : 265 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

زیبایی چهره جزو شاخصه‌هایی بوده که برای هر انسانی در هر سنی از اهمیت بالایی برخوردار است. انسان‌ها همواره در حال تلاش‌اند تا خوب و زیبا به نظر برسند. به خاطر همین میل به زیبایی بوده که سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها به وجود آمده و به سرعت گسترش یافتند. امروزه به محض بیرون آمدن از در منزل می‌توانید شاهد ده‌ها تابلوی تبلیغات مربوط به سالن زیبایی و آرایشگاه در مسیر خود باشید که همگی با شعار به ارمغان آوردن زیبایی برای شما، شروع به کار کرده‌اند. اما نمی‌توان به تمامی این شعارها و زرق‌ و برق ظاهری سالن‌ها اطمینان کرد. برای انتخاب یک سالن زیبایی حرفه‌ای و باکیفیت باید فاکتورهایی را مد نظر قرار داد که در این متن به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. پیش از آن نوبت به معرفی چند مورد از بهترین سالن‌های زیبایی فعال در تهران می‌رسد. برای شناخت بهترین سالن زیبایی تهران با ما همراه باشید. برای معرفی بهترین سالن زیبایی تهران آماده‌اید؟

  

 

لیست بهترین سالن زیبایی تهران

حالا که با ویژگی‌های بهترین سالن زیبایی تهران آشنا شدید، وقت آن است که سراغ معرفی بهترین سالن زیبایی تهران برویم. به همین جهت لیستی تنظیم کرده‌ایم که می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی و کمی جستجو در خدمات و در عین حال با در نظر گرفتن سلیقه خود، بهترین را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. راستی فراموش نکنید این لیست بر اساس چیدمان خاصی طبقه‌بندی نشده و همه موارد جزو بهترین‌ها هستند.

 

1) سالن زیبایی مونا یزدانی | شعبه سعادت‌آباد

سالن زیبایی خانم یزدانی یکی از لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین سالن‌های زیبایی در تهران بوده که انواع خدمات آرایشی را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد. خدمات این سالن زیبایی شامل انواع خدمات رنگ و مش مو، کراتین، آمبره و سامبره، انواع خدمات تتو و میکروبلیدینگ ابرو، انواع خدمات مربوط به مژه مثل لیفت، اکستنشن و کاشت، انواع خدمات مربوط به ناخن از جمله کاشت، مانیکور و پدیکور، خدمات فیشال و انجام اپیلاسیون با مواد گیاهی می‌شود. داشتن محیط آرام و باشکوه از دیگر مزایای این سالن آرایشی است.

 

سالن زیبایی مونا یزدانی | شعبه گیشا

سالن زیبایی نادیا موسوی | گیشا

مورد بعدی در لیست بهترین سالن زیبایی تهران سالن زیبایی نادیا موسوی است. سالن زیبایی خانم موسوی در نوع خود یکی از بهترین سالن‌های زیبایی در تهران بوده که انواع خدمات را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد. این سالن زیبایی به انجام انواع خدمات تخصصی مو مثل انواع کوتاهی، رنگ مو، احیای مو، اکستنشن، شنیون و … پرداخته و در زمینه انواع خدمات مربوط به تتو و میکروبلیدینگ فعالیت می‌کند. این سالن زیبایی انواع خدمات میکاپ و میکاپ عروس، خدمات تخصصی ناخن و انواع خدمات مربوط به زیبایی پوست و … را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد.

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
فواید بافتن مو
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 12:7 | بازدید : 275 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

بافتن مو یک عمل پیچیده است که با در هم تنیدن حداقل سه تار مو ایجاد می شوند، این مدل مو یک مدل رایج با پیشینه تاریخی است که فواید و مضرات خاص خودش را دارد. مو های بافته شده برای قرن هاست که در بسیاری از فرهنگ های جهان، به ویژه در فرهنگ های هندی و آفریقایی، برای تزیین و حالت دادن به مو ها استفاده می شود.

به نوعی، فرآیند بافتن مو با فرآیند بافتن پارچه یا پارچه بافی قابل مقایسه است، فرآیندی که شامل به هم پیوستن دو گروه عمودی مجزا از رشته ها است. در ادامه در مورد تاریخچه بافتن مو و سپس فواید و مضرات آن صحبت خواهیم کرد.

تاریخچه مختصر بافت مو

گفته می شود که بافتن مو از آفریقا شروع شد. در حالی که قبیله اولی که شروع به بافتن مو های خود کردند ناشناخته است، اما اکثر محققان معتقدند که این کار با مردم هیمبا در کشور نامیبیا آغاز شد.

آفریقایی ها برای قرن ها مو های خود را می بافتند و مدل مو، راهی برای نشان دادن قبیله، مذهب، قدرت، ثروت، وضعیت تاهل و سن افراد بود. بافتن همیشه یک هنر اجتماعی بوده و خواهد ماند، و از آن جا که هنری است که زمان زیادی می خواهد می توانسته میزان هنر و ثروت خانوادگی را نشان دهد.

بیشتر بخوانید:آموزش آرایشگری زنانه

قرن ها پیش، بزرگترها موهای نسل جوان را می بافتند و این راهی بود که بچه ها یاد گرفتند تا در آینده بتوانند موهای فرزندانشان را خودشان ببافند. با این حال، قبل از اینکه بچه دار شوند، تا زمانی که سبک های سنتی را یاد بگیرند، روی بچه های دیگر در گروه سنی خود تمرین می کردند.

روش بافتن مو معمولاً در فرهنگ سیاه پوستان کمی سفت تر از سایر فرهنگ ها بافته می شود. سفت بافتن مو هم دارای مضرات و فواید خاص خود است. در فرهنگ سیاه پوستان، بافت مو به عنوان بخشی از حرکت طبیعی مو در نظر گرفته می شود. البته به شرطی که هنگام بافتن مو تنها از مو های طبیعی فرد استفاده شود.

الگو های بافت مو در طول سالیان سال یکسان باقی مانده است، تنها سبک ها و نام های آن ها تغییر کرده و می کند. در فرهنگ امروزی، سبک های بافت مو متفاوتی وجود دارد. بافت مو ها حتی برای افراد با جنسیت های متفاوت هستند. امروزه شما می توانید مدل های متنوعی را اعم از بافت مو مردانه، زنانه و دخترانه در سر تا سر دنیا پیدا کنید.

 

فواید بافتن مو

  1. جلوگیری از شکستن ساقه مو : یکی از مهم ترین فواید بافتن مو جلوگیری از شکستن مو است، مو های طبیعی همیشه در معرض فشار روسری، شال، مقنعه یا حتی بالش اند که یکی از مضرات این فشار شکستن مو است. بنابراین بافتن به جلوگیری از شکستن مو کمک می کند، زیرا در بافت مو، مو های شما در هم تنیده و محکم شده اند.
  2. جلوگیری از خشکی: همچنین مو های بافته شده کمتر دچار خشکی می شوند. عناصر موجود در هوا به سختی به داخل مو های در هم تنیده نفوذ میکند. پس تا حدودی می توان گفت بافت مو باعث محافظت مو ها از شرایط آب و هوایی می شوند و کمتر شکسته می شود.
  3. ناجی مو های وز: بافتن مو با داشتن فواید زیاد یک گزینه عالی برای مو های وز است. برای خانم هایی که مو های وز دارند بافتن مو یک راه عالی است. بافت مو به کاهش زمان و استرس لازم برای مراقبت از موهای وز کمک می کند.
  4. حفظ رطوبت: مو بافته شده به شما این را امکان می دهد که رطوبت را قفل کنید. زنانی که مو های مجعد دارند اغلب از خشکی مو رنج می برند زیرا تار های مو آن ها قادر به حفظ رطوبت نیستند. بافتن مو های موج دار و مجعد به حفظ رطوبت کمک می کند.
  5. مو های بافته شده ها برای مدت طولانی دوام می آورند: بافتن مو معمولاً اغلب باعث می شود مو های شما کم کم حالت گرفته و ثابت بمانند. اگر مو های خود را نزد یک آرایشگر خوب ببافید مو هایتان می توانند تا چند ماه حالت خود را حفظ کنند. بافتن مو به شما این امکان را می دهد که از حالت دادن مداوم مو و گذراندن دوره های طولانی در سالن و مضرات مواد شیمیایی مو تا حدودی فارغ شوید.

 

مضرات بافتن مو

  1. شکستن مو در صورت محکم بافته شدن: بافتن مو با وجود فواید زیاد مضرات نیز دارد و باعث شکستگی در اطراف لبه های مو می شود، البته اگر بافت مو های شما خیلی محکم باشد این اتفاق می افتد. اگر موها از قبل ضعیف شده باشند، ممکن است شکستگی مو نیز رخ دهد. اغلب بافت مو هایی که بیشترین آسیب را از نظر شکستگی به مو وارد می کنند، آن هایی اند که رشته های کوچک یا خیلی بزرگ و محکم دارند.
  2. هزینه: اغلب بافتن و باز کردن گره های بافته شده زمان زیادی می برد و این می تواند از مضرات بافت مو باشد. برخی از مدل بافت مو دخترانه ممکنه است تا ساعت ها طول بکشد.
  3. ریزش مو: برخی از مدل های بافت مو می توانند باعث ریزش مو شوند. این مشکل به عنوان آلوپسی کششی شناخته می شود، اگر مو ها به خوبی و درستی بافته نشده باشند و در معرض فشار و کشش فراوانی قرار گیرند، ممکن است این اتفاق برای شما بیفتد.

نتیجه:

بافتن مو روش خوبی برای استایل مو بوده و دارای مدل های متنوعی است که معمولاً ظاهر بسیار زیبا و مناسبی به فرد می دهد. انتخاب مدل مناسب و انجام صحیح بافتن مو می تواند به شما کمک کند از مضرات این کار دور بوده و از فواید آن استفاده کنید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزشی تخصصی کوتاهی مو
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 11:52 | بازدید : 265 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

دوره آموزش تخصصی کوتاهی مو (کوپ مو)  آموزشگاه آرایشگری زنانه خوش ذوق برای همه کسانی که می خواهند تمامی کوپ های ژورنالی را بر روی سر مشتری با کیفیت بالای عکس در تصاویر ژورنالی کوتاهی مو انجام دهند، ضروری است. آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس، بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران، با تجربه بیش از یک دهه در زمینه فوت و فن انواع کوتاهی مو که بسیار مورد توجه قرار گرفته و کوتاهی مو های ترکیبی از دخترانه و پسرانه که بسیار جدید و خاص هستند با ارائه مدرک فنی حرفه ای بین المللی(امکان ترجمه برای مهاجرت) به شما علاقمندان کوتاهی مو آموزش می دهیم.

کوتاه کردن مو سبک زنانه مراحل و تکنیک های زیادی دارد که در آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای ما آموزش می بینید. از فواید شرکت در کلاس های آموزش کوتاهی مو در آموزشگاه آرایشگری ما، گرفتن مدرک فنی حرفه ای (با ارزش بین المللی) در آموزشگاه آرایشگری گل گیس است.

تمامی تکنیک های مهم تقسیم بندی مو برای کوتاهی، انواع زاویه کوتاهی مو و انواع آموزش کوتاهی مو مثل کوپ کرنلی(زنانه یا دخترانه)، کوپ لیر، مصری، گرد(مخصوص موهای متوسط یا کوتاه) با جدیدترین مدل های سبک هالیوودی و مدل روز به خانم های علاقمند آموزش داده می شود.

 

از فواید دیگر ثبت نام در کلاس های آموزش کوپ و کوتاهی مو در آموزشگاه آرایشگری خوش ذوق، رفع اشکال رایگان بعد از اتمام دوره و پشتیبانی بعد از دوره است. ما با مربی های دلسوز و دارای کارت مربیگیری بین المللی، در حین آموزش در کنار شما هستیم و به صورت کاملا عملی کار با قیچی، پیتاژ و انواع زاویه دهی و جداکردن مو(که از مهممترین بخش آموزش کوتاهی مو است) به شما آموزش می دهیم.

خانم هایی که دوست دارند به صورت آنلاین آموزش ببینند، آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای ما این امکان را برای علاقمندان عزیز فراهم آورده است که آموزش تخصصی مجازی علاوه بر آموزش حضوری با سرفصل های دقیق و بهترین و جدیدترین انواع مدل کوتاهی مو را آموزش می دهد.

پس از اتمام دوره می توانید در آزمون های عملی و تئوری دوره کوتاهی و کوپ مو شرکت نمایید و مدرک فنی حرفه ای بین المللی خود را دریافت کنید.

از مزیت های پرطرفدار شرکت در کلاس های آموزش کوتاهی مو در آموزشگاه گل گیس، امکان گذراندن دوره به دو صورت تخصصی و فشرده است. برای بانوان عزیز که می خواهند مهاجرت کنند و مدرک دوره کوتاهی مو فنی حرفه ای را زودتر نیاز دارند یا ساکنان شهرستان، می توانند دوره فشرده را بگذرانند.(در صورت درخواست بانوان برای خوابگاه آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای ما می تواند برای عزیزان در حین دوره یک اقامتگاه خوب -مثل منزل خود امن- تهیه کند.)

  

 

سر فصل های کوتاهی مو تخصصی

  • نحوه مشاوره دادن به مشتری برای کوتاه کردن مو
  • آموزش تقسیم بندی مو برای کوتاهی به سبک انواع کوپ پسرانه یا زنانه
  • یادگیری انواع کوپ ژورنالی برای انواع قد مو (کوتاه تا بلند) از سبک و مدل های ساده تا ژورنالی
  • روش انجام انواع پیتاژ مو با تیغ، کوتاه کردن مو زنانه با تیغ یا قیچی به سبک مدرن
  • انواع کوتاهی مو به سبک مبتدی تا پیشرفته با موزر برای موهای به کوتاه به سبک دخترانه
  • آموزش صفر تا صد کوتاه کردن مو به روش ترکیبی (کمتر موسسه زیبایی این سبک را آموزش می دهد)
  • آموزش حجم گیری مو با انواع روش ها (برای موهای بلند، روی شانه، روی گردن، کوتاه پسرانه و ….)
  • آموزش کوتاهی مو با متدهای تقسیم بندی مدرن از پایه تا پیشرفته و انواع زاویه کوتاه مو
  • فوت و فن کوتاه کردن جلوی موی سر متناسب با مدل صورت
  • معرفی انواع کوتاهی های محبوب و جذاب با انواع سبک مثل مدل کوتاهی مو باب، مصری، فارا(به انگلیسی Farrah Fawcett) و …
  • آموزش انواع اسکیسور قیچی
  • آموزش لایرینگ
  • اموزش شورت هیر و لنگ هیر(short hair – long hair)
  • آموزش پوینت کات
  • یادگیری روش تریم مرس
  • اموزش قدم به قدم اوردایرکشن
  • مرحله به مرحله اموزش کلیپسور انواع موزر
  • آموزش رازو پیتاژ تیغ
  • آموزش ولمیز
  • آموزش با شانه لایرینگ
  • آموزش انجام شولدر و روش بنگس چتری
  • آموزش کوپ لیزری
  • آموزش فوق تخصصی ژورنال خوانی کوتاهی و کوپ مو
  • در صورت اضافه شدن به سرفصل ها در این قسمت مدل کوتاهی مربوطه به روز می شود…..
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
راهکار های مراقبت از موی سر
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 11:44 | بازدید : 244 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )
روش مراقبت از مو چگونه است؟ باید جنس موهای خود را بشناسید و سپس روتین مراقبت از مو را رعایت کنید. با مراقبت از موهای خود می‌توانید موهایی سالم و شاداب داشته‌باشید.

چه کسی موهای بلند، درخشان و فوق‌العاده سالم نمی‌خواهد؟ هر کسی می‌خواهد که موهایی ضخیم، خوش‌حالت و ابریشمی داشته‌باشد. اما در بسیاری از مواقع دستیابی به این امر کار چندان آسانی نیست و همیشه این امر محقق نمی‌شود. مراقبت از مو یکی از مهمترین کارهایی است که برای تکمیل زیبایی بدن و داشتن موهایی سالم باید انجام داد. روش های مراقبت از مو تأثیر بسزایی در رشد و سلامت آن دارد.

عواملی مانند رژیم غذایی ناسالم، آلودگی آب‌وهوا، سبک زندگی ناسالم و استفاده از نوع نامناسب محصولات مراقبت از مو، همگی می‌توانند منجر به آسیب به موها و داشتن موهایی کدر، پر از موخوره، شکننده و ضعیف شود. این مسئله برای اکثر افراد بسیار ناراحت‌کننده است.

درصورتی‌که با چنین مشکلی مواجه هستید، اولین چیزی که باید تغییر دهید، روش‌های روتین مراقبت روزانه از موهای‌تان است. برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد که بسته‌به شرایط موها و عوامل دخیل در سلامت مو و با راهنمایی متخصص پوست و مو از آنها استفاده کنید. اگر نمی‌دانید برای مراقبت از موهای خود باید از کجا شروع کنید و چه مواردی را در نظر بگیرید، با ما در ادامه همراه باشید تا به بررسی انواع راه کارها و روش‌های مراقبت از مو بپردازیم.

 

مراقبت از مو یا روتین مراقبت از مو چیست؟

واردشدن به یک دوره مراقبت از مو، درست مانند شروع روش‌های مراقبت پوستی است. زمانی‌که روشی مناسب را برای مراقبت از موهایتان پیدا کردید، به‌ندرت نیاز به تغییر آن خواهید‌داشت. اما مسئله‌ی مهم، یافتن یک روال مشخص برای مراقبت‌های روتین روزانه از موها است. خصوصا که برای انواع موها، روش‌ها و گزینه‌های متعددی وجود دارد.

برای انتخاب یک روش مراقبت از مو مناسب به‌صورت روتین روزانه، باید چند عامل را در نظر گرفت. از حس و حال موها گرفته تا مدل‌هایی که ترجیح می‌دهید، همگی روش‌های انتخابی برای مراقبت‌های روتین روزانه از موها را تغییر خواهدداد.

 

یک سری مراقبت‌ها را باید به‌طورکلی برای انواع موها در نظر داشت. موها به‌صورت کلی نیاز به یک سری ویتامین‌ها دارند و باید مدام آب‌رسانی شوند. خشکی مو و تقویت‌نشدن آن، از عوامل مهم تضعیف تار موها و ریزش مو هستند.

ماساژ با روغن، پاک‌سازی، آب‌رسانی، حالت‌دادن به موها، ترمیم موها، استفاده از روش‌های درمانی و مراقبتی، محافظت از موها، استفاده محصولات مناسب و مواردی ازاین‌دست را می‌توان به‌عنوان روتین‌های مراقبت از مو برای انواع موها در نظر گرفت. این کارها را می‌توان به‌صورت مرحله‌به‌مرحله برای مراقبت از موها دنبال کرد. در ادامه مهم‌ترین تکنیک‌های مراقبت از مو را با هم مرور خواهیم کرد:

۱. ماساژ موها با روغن با بهترین روغن برای مو

ماساژ موها با کمی روغن برای مرطوب‌کردن آنها و حالت‌دهی به موها نتیجه بسیار خوبی خواهدداشت. خصوصا اگر موهای خشک و وزی داشته‌باشید، بهتر است حتما ماساژ مو با روغن را در برنامه مراقبت روزانه موهایتان قرار دهید تا نرمی و رطوبت موها را افزایش دهید.

بر اساس نتایج پزشکی، روغن‌ها می‌توانند کوتیکول بیرونی مو را بهبود ببخشند، موها را مرطوب‌تر کنند و موخوره را هم کاهش دهند. ازاین‌رو از انواع روغن‌ها می‌توان به‌عنوان روشی برای درمان موخوره و تقویت مو استفاده کرد.

از طرفی ماساژ موها و پوست سر با روغن، با افزایش گردش خون، موجب تقویت رشد موها هم می‌شود. برخی از انواع روغن‌های مورداستفاده برای موها، دارای یک سری مواد مغذی هستند که از ریزش مو و سفیدی زودرس موها جلوگیری می‌کنند. سفیدی مو در جوانی از جمله مواردی است که اکثر افراد با آن درگیرند و همیشه به دنبال راه کاری برای کاهش سرعت سفید‌شدن موهای خود هستند.

نکته مهم در خصوص استفاده از ماساژ روغن به‌عنوان یکی از روتین‌های روش‌های مراقبت از مو این است که اگر دچار خارش سر باشید، روغن‌ها تأثیر خوبی دارند. بااین‌حال در صورت داشتن شوره در سر یا عفونت‌های مختلف پوست سر، نباید تا اتمام درمان، از روغن‌ها استفاده‌کرد.

 

۲.  پاک سازی موها

قدم بعدی برای مراقبت از موها، تمیزکردن آنهاست. تمیزی موها باتوجه‌به نوع و جنس آن به‌صورت دوره‌های منظم، اهمیت زیادی دارد. انتخاب شامپوی مناسب در این مرحله باید باتوجه‌به جنس و شرایط موها صورت بگیرد.

بر اساس نظرات متخصص پوست و مو، شستن موها و کف سر، دو تا سه بار در هفته با یک پاک‌کننده ملایم بدون سولفات ضروری است. در این مورد دمای آب هم نقش مهمی در سلامت موها دارد. اطمینان حاصل کنید که آب نه خیلی سرد است و نه خیلی گرم. زیرا شستن موها با آبی با دمای نامناسب رطوبت مو را از بین می‌برد و موها را خشک و شکننده می‌کند. در چنین مواردی احتمال ریزش مو بسیار بالا خواهد‌بود.

 

 

۳. حالت دادن به موها

صرف‌نظر از نوع و جنس مویی که دارید، حالت‌دادن به موها همیشه اهمیت زیادی دارد. حالت‌دادن به موها می‌تواند به طرز مؤثری به کاهش موخوره کمک‌کند و میزان خشکی مو را به طرز قابل‌توجهی کاهش دهد. از طرفی موهایی که به‌خوبی حالت داده‌شده‌اند، زیاد گره نمی‌خورد و همین امر به کاهش شکستگی موها، ریش‌ریش شدن آنها و بدفرمی موها کمک می‌کند و در نتیجه موهایی سالم‌تر خواهید‌داشت.

برای این کار می‌توان از یک سری نرم‌کننده‌ها یا ماسک مو استفاده کرد. این ترکیبات به موها وزن داده و می‌توانند موجب نرمی و لطافت مو می‌شوند. درصورتی‌که برای شستن نرم‌کننده از موها از آب سرد استفاده شود، این امر به درخشندگی موها هم کمک خواهدکرد.

 

۴. مرحله ترمیم مو

مرحله مهم بعدی، ترمیم موها و کمک به تقویت تارهای مو است. در این روش مراقبت از مو توصیه می‌شود هر دو تا سه هفته یک‌بار به‌جای نرم‌کننده‌ی مو باید از یک ماسک موی مغذی استفاده شود. این ماسک مو می‌تواند موخوره موها را کاهش دهد، آسیب‌ها را ترمیم و درخشندگی مو را بیشتر کند.

بر اساس نظرات متخصصین پوست و مو، آلودگی و گرما می‌تواند موجب خشکی موها شود و رطوبت و نرمی مو را از‌بین‌ببرد. ازاین‌رو استفاده از ماسک مو می‌تواند به بازیابی رطوبت و نرمی موها کمک‌کند و مجددا موها را درخشان و ابریشمی کند.

علاوه‌براین، ماسک مو می‌تواند به تغذیه موها کمک کند و موجب افزایش استحکام تارهای مو شود. برای مراقبت از مو بهتر است از ماسک‌های موی خانگی استفاده شود. البته انواع ماسک موی تقویتی معتبر و باکیفیت موجود در بازار را هم می‌توان به‌منظور ترمیم و بازیابی موها استفاده کرد.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
مراقبت های بعد از کاشت ناخن
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 11:30 | بازدید : 238 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

طبیعتا این سوال که هنگام مراقبت ‌های بعد از کاشت ناخن چه باید کرد برای همه خانم‌هایی که کاشت ناخن انجام می‌دهند، مطرح است. برای دانستن پاسخ این سوال ابتدا باید بدانید که داشتن ناخن‌های مرتب و دست‌هایی زیبا، خواسته‌ی هر خانمی است.

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی در صنعت آرایشی، چند سالی است که می‌شود با ناخن‌های نامرتب خداحافظی کرد و با کاشت ناخن، دست‌هایی زیبا داشت. اگر علاقمند به آشنایی بیشتر با مراقبت های بعد از کاشت ناخن هستید، پیشنهاد می‌شود تا انتهای این مطلب با مجله اینترنتی الانزا همراه باشید.

 

اهمیت مراقبت های بعد از کاشت ناخن

معمولا خانم‌ها برای بالا بردن اعتماد به نفس و زیبایی دست‌های خود کاشت ناخن انجام می‌دهند. اما باید توجه داشته باشند که مراقبت های بعد از ژلیش ناخن و کاشت آن، بسیار بیشتر از زیبایی دستان آن‌ها اهمیت دارد. چرا که در صورت رعایت نکردن برخی موارد، به ناخن‌ها و دست‌های آن‌ها آسیب‌های جبران ناپذیر وارد خواهد شد.

با این حساب برای مراقبت های بعد از کاشت ناخن احتیاج است یک سری موارد به ظاهر ساده را رعایت کنید تا در صورت بلند شدن ناخن‌ها هم زیبایی دستانتان حفظ شود و هم دچار مشکل و آسیب دیدگی نشوید. برخی از این موارد به شرح زیر می‌باشند:

  • در زمان‌های مشخص ( ۳ الی ۴ هفته یکبار) ناخن‌های خود را ترمیم کنید
  • از کندن کاشت ناخن پرهیز کنید
  • از استون‌ها و پاک‌کننده‌های حاوی استون و الکل استفاده نکنید
  • سعی کنید هنگام کار از دستکش استفاده کنید
  • از ناخن‌های خود به عنوان ابزار استفاده نکنید
  • ناخن‌های خود را زیاد در معرض آب و رطوبت قرار ندهید
  • از مصرف مواد آرایشی چرب اجتناب کنید
  • آتش و حرارت را از ناخن‌های کاشته شده خود دور نگه دارید
  • ناخن‌هایتان را با کرم‌ مرطوب کننده ، مرطوب کنید
  • از روغن‌های مخصوص کوتیکول استفاده کنید
  • در نهایت ریموو کردن ناخن‌ها را به متخصص بسپارید
  • مانیکور کردن بعد از ریمو را فراموش نکنید
  • همچنین مراقبت باشید ناخن‌های شما هوا نکشند

 

علت هوا کشیدن ناخن ها در زمان کاشت چیست؟

هوا کشیدن ناخن‌ها ممکن است دلایل بسیاری داشته باشد اما عمده ترین دلایل آن به شرح زیر است:

  • زمانی ممکن است شما پس از دو هفته گذشت از کاشت ناخن‌هایتان احساس کنید که ناخن‌ها از انتها بلند شده و یا تغییر رنگ داده‌اند. این اتفاق دقیقا به دلیل کاشت نادرست و عدم رعایت مواد گذاری به فاصله ۱ میل از کوتیکول ناخن‌هایتان اتفاق خواهد افتاد.
  • ممکن است گاهی هواکشی از وسط ناخن‌های شما اتفاق بیافتد و این به دلیل ضربه مستقیم به ناخن‌هایتان است که در صورت حواس پرتی اتفاق خواهد افتاد.
  • همچنین استفاده مداوم از استون و پد لاک پاک کن باعث تخریب مواد کاشت شما شده و احتمال هوا کشیدن ناخن‌هایتان را بالا خواهد برد.

در نهایت توجه داشته باشید اگر ناخن‌هایی با صدف چرب دارید، نیاز است تا از پرایمر اسیدی بالا استفاده کنید؛ تا مواد از روی ناخن‌هایتان بلند نشود. پس حتما هنگام کاشت این موضوع را به آرایشگر خود یادآوری کنید.

 

 

مشکلات و مراقبت ‌های بعد از ریمو ناخن

مراقبت های بعد از ریمو ناخن بسیار اهمیت دارند، بنابراین برای رفع و یا جلوگیری آن‌ها شاید شما احتیاج به اطلاعات بیشتری خواهید داشت. اما اصلا نگران نباشید؛ در این قسمت می‌توانید توضیحات کاملی درباره آسیب‌های احتمالی پس از کاشت و راه حل‌های درمانی آن را، به صورت کاملا دقیق، بخوانید.

مشکل نازک شدن ناخن‌ها پس از کاشت

اگر شما کاشت یا ژلیش انجام داده باشید می‌دانید که معمولا برای کاشت ناخن، سطح روی ناخن‌های شما توسط آرایشگری (آموزش آرایشگری زنانه) با وسایل طراحی ناخن ، نازک می‌شود یا به اصطلاح خط و خشی‌های بر آن ایجاد خواهد شد. با اینکار چربی‌های اضافه روی ناخن‌هایتان را گرفته و پس از آن مواد کاشت را روی آن قرار خواهند داد.

حال تصور کنید که هر بار ناخن‌هایتان نازک شده و مواد جدید روی سطح آن را پوشش می‌دهد. با این حساب سطح روی ناخن‌های شما هیچ وقت نمی‌توانند نفس بکشند و در نهایت این ناخن‌ها همچنان نازک و نازک‌تر می‌شوند.

با چنین شرایطی، شما ناخن‌های خود را ریمو می‌کنید و تا مدتی که ناخن‌های نازکتان بلند نشود و آن‌ها را کوتاه نکنید، نمی‌توانید ناخن‌هایی با ضخامت طبیعی قبلی خود را داشته باشید. در این مرحله شما برای جلوگیری از آسیب دیدگی بیشتر می‌توانید محصولات مراقبت از ناخن با کیفیت و معتبری را برای تقویت و تغذیه بیشتر ناخن‌های خود مورد استفاده قرار دهید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
مدل مو دخترانه
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 11:21 | بازدید : 270 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

مدل مو دخترانه برای عروسی و دخترانه کوتاه و جدید در خوش ذوق.امیدواریم این مطلب از سایت مدل ما مورد توجه شما قرار گیرد.

در اینبخش مجموعه ای از بهترین مدل موها برای دخترهای نوجوان را جمع آوری کرده ایم. دراین مجموعه انواع مدلهای کوتاه و بلند برای سلیقه های متفاوت را میبینیم. امروز همچنین نکاتی در رابطه با آرایش موها را نیز مرور میکنیم کـه مطالعه شان قطعا برای تان مفید خواهد بود.

 

درست شامپو زدن: شامپو را ابتدا روی پوست سر قرار داده و این ناحیه را شست و شو دهید ودر پایان سراغ طول موها و انتهای آن بروید. ماساژ پوست سر بـه آرامی و با حرکت دایره ای رو بـه بالا باعث افزایش گردش خون در پوست سر میشود و اصطکاک کمتری ایجاد می‌کند. زمان شامپو زدن را طولانی نکنید. شامپو زدن موها نباید بیشتر از ۳ دقیقه طول بکشد.

هر چند حمام آب داغ بویژه در فصول سرد، میتواند باعث سرحال شدن مـا شود اما استفاده از آب داغ در حمام تاثیرات نا مطلوبی بر پوست و مو دارد. آب داغ با از بین بردن چربی های ضروری مو باعث خشک شدن و گره افتادن موها میشود. آب ولرم گزینه خوبی برای شستشوی مو اسـت. شستن موها با آب سرد، موجب باز شدن منافذ پوست سر و مرطوب ماندن و براق شدن موها میشود.

 

در ادامه، برس زدن درست، اهمیت زیادی برای سلامت مو دارد. بهتر اسـت بجای شانه از برس استفاده شود. برس زدن باید از انتهای مو شروع و بـه سمت بالا ادامه پیداکند. بهتر اسـت همیشه موها را از لایه زیر بـه سمت بیرون برس بکشید. همچنین یکی از بزرگترین اشتباهات خشک کردن موها، مالیدن آن ها با حوله اسـت. مالیدن موها با حوله باعث کشیده شدن و تخریب ریشه و انتهای موها می‌شود.

 

 

همچنین کارشناسان میگویند بهتر اسـت بجای خشک کردن مو با حوله، از یک پارچه کتانی نرم استفاده کنید. دلیلش این اسـت کـه حوله همراه با آب، رطوبت را هم از موها جذب می‌کند، اما پارچه کتانی بدون آن کـه رطوبت مو را کاهش دهد آب اضافی آنرا جذب می‌کند. کافی اسـت پارچه کتانی را ۲۰ دقیقه دور موها بپیچید تا آب اضافی موها گرفته شود.

ودر مورد آخر نیز: از دوش گرفتن و حمام طولانی مدت خودداری کنید زیرا کـه، حمام های طولانی بیشتر ازآن کـه مفید باشند بـه سلامت موها آسیب میزنند. کارشناسان میگویند حمام هایی کـه بیشتر از ده دقیقه طول میکشند چربی های ضروری مو را از بین برده و باعث خشکی موها میشوند.

 

 

 حرف هایی کـه میگویند تعداد تار موهایی کـه هرروز از سر می ریزد، بطور مطلق و همیشه صد تار مو اسـت را باور نکنید. درست اسـت کـه همواره ودر هرروز تعدادی از تار مو های مـا میوفتد، اما تعداد و شدت آنرا مـا خودمان تعیین میکنیم، برای مثال شانه زدن و مخصوصا استفاده از برس یکی از کارهایی بسیار موثر در افزایش شدت ریزش مو اسـت.

 

وقتی موهای مان را شانه می‌زنیم، بخشی از ریزش مو طبیعی اسـت. درست اسـت بطور معمول می‌توان گفت هر فردی در بهترین شرایط سلامت پوست و مو روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ تار موی خودرا از دست می‌دهد. اما برای داشتن ریزش موی طبیعی از شانه هایی کـه نوک های گرد و نرم دارند استفاده کنید و فراموش نکنید کـه هرگز مو های خیس خودرا شانه نزنید.

 

 

انواع مدل مو برای عروسی دخترانه چگونه است؟
شینیون ساده
انواع بافت زیبا
مدل موی باز
شینیون موی نیمه باز
موی بسته با اکسسوری‌های زیبا
اکستنشن مو
براشینگ مو
فر کردن موها

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...