عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 10

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 32
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 217
:: بازدید ماه : 2214
:: بازدید سال : 18901
:: بازدید کلی : 92599

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

مدل های ترند انواع شینیون
سه شنبه 30 خرداد 1402 ساعت 11:36 | بازدید : 154 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

اگر چه این شینیون‌ها از همه نظر عالی هستند اما باید آن‌ها را درست انجام دهید ، به طور کلی برای اینکه مدل شینیون موهایتان زیبا به نظر برسند و روی آن‌ها تاثیر بگذارد، باید زیباترین و بهترین مدل را از قبل انتخاب کرده باشید. به این موارد دقت کنید.

مدل‌های ساده مو ، حالت‌های خاص مو ، بافت مو دخترانه ، رنگ مو و… . انواع شینیون هستند که می‌توانید آن‌ها را در سالن‌های زیبایی انجام دهید. این شینیون‌ها بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند . بهتر است که با انواع آن آشنا شده باشید. شما می‌توانید از خوش ذوق آکادمی برای زیبایی هر چه بیشتر خود بهره مند شوید.

مدل های ترند انواع شینیون

در انتخاب مدل شینیون نباید عجله کنید. زیرا ممکن است در زمان انتخاب مدل شینیون گیج شوید و زیبایی شینیون برایتان زیاد نباشد. در این حالت بهتر است از آرایشگر کمک بگیرید .اگر قصد دارید مدل شینیون ساده ای را انتخاب کنید و فقط می‌خواهید در زمان کوتاه موهایتان را فر کنید ، سراغ مدل‌های فرکننده مو نروید زیرا ممکن است با موهای فر کمی بدفرم و نامرتب به نظر برسید. به این نکته توجه زیادی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

 

مدل های پرطرفدار شینیون:

شینیون مو به شکل‌های متفاوتی انجام می‌شود و شما با کمی خلاقیت و وقت گذاشتن می‌توانید مدل دلخواه خود را با هزینه بسیار کم بدست بیاورید. شینیون‌های مختلف برای انواع مو از جمله : شینیون کوتاه ، شینیون بلند، شینیون بافت، شینیون بافت آفریقایی، شینیون بافت فرانسوی ، بافت‌های فانتزی، از مدل‌های ترند انواع شینیون می‌باشد. لازم است تا شما حتما این موارد را از یکدیگر تفکیک کنید و به این موارد توجه زیادی داشته باشید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
نکاتی درباره خرید دستگاه کاشت ناخن
سه شنبه 30 خرداد 1402 ساعت 11:25 | بازدید : 163 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

 

برای نمونه کاشت ناخن بیبی بومر و کاشت ناخن بیبی کمپوست در گذشته با دستگاه های متفاوت . لازم به ذکر است که هر کدام از دستگاه‌های متفاوت می‌توانند بسیار مناسب باشند. در این مقاله می‌خواهیم تا شما را با نکاتی درباره خرید دستگاه کاشت ناخن آشنا کرده تا شما تا حد امکان بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

انتخاب دستگاه های پشرفته از برندهای معتبر: راهنمای خرید تجهیزات کاشت ناخن

کاشت ناخن از هر نوعی که انجام شود، نیاز به سالن‌های بسیار زیادی دارد و فرد باید زمان زیادی را صرف این نوع مراکز کند. در صورتی که فردی قصد انجام هر نوع کاشت ناخن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن داشته باشد ، باید به مراکزی مراجعه کند که به دستگاه‌های پیشرفته دسترسی دارند.

انواع مختلفی از وسایل کاشت ناخن وجود دارد و بسته به نوع کاشت ممکن است فرد در این زمینه دچار سردرگمی شود. در ادامه به انواع وسایل کاشت ناخن اشاره شده است . کاشت ناخن در سه نوع کاشت ناخن ساده ، کاشت ناخن دایم و کاشت ناخن میکس انجام می‌شود.

برای هر کدام از آن‌ها دستگاه‌های متفاوتی در دسترس است. به عبارتی علاوه بر تنوع دستگاه‌ها، کیفیت هر کدام از آن‌ها نیز متفاوت می‌باشد. البته توجه داشته باشید که که منظور ما از دستگاه در این جا، فقط دستگاه‌های برقی نیست. اگر چه انتخاب دستگاه‌های برقی مرتبط با کاشت ناخن، اهمیت زیادی دارد، با این حال وسایل کاشت ناخن، به این موارد محدود نمی‌شود.

نکات خرید دستگاه کاشت ناخن

 

دستگاه لاک خشک کن

یکی از مزایای استفاده از دستگاه لاک خشک کن این است که دیگر لازم نیست با پارچه مرطوب لاک را پاک کنید و دوباره بزنید. البته اگر از دستگاه لاک خشک کن استفاده می‌کنید، باید بدانید که استفاده زیاد از این دستگاه، چندان مناسب نیست. بهتر است که در رابطه با این موارد اطلاعاتی داشته باشید. این دستگاه در کاشت ناخن بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
تکنیک های کوتاهی مو زنانه
سه شنبه 30 خرداد 1402 ساعت 11:12 | بازدید : 168 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

تکنیک های کوتاهی مو زنانه

 

تکنیک های کوتاهی مو زنانه : به موارد زیادی بستگی دارد در حالت کلی ، انتخاب و اجرای هر مدل کوتاهی مو بستگی به سبک زندگی و استایل شخص دارد. برای مثال برخی افراد موی بلندی دارند که به هر سبکی مناسب است . در مقابل ، برخی دیگر موی کوتاهی دارند که به سبک‌های مختلفی مناسب است.

برای انتخاب مدل مو باید نکاتی را در نظر گرفت. در این مطلب قصد داریم تعدادی از این نکات را به شما آموزش دهیم.

 

تکنیک های کوتاهی مو زنانه

 

استفاده از شانه مناسب:

اگر می‌خواهید به هر سبک و استایلی مدل بافت مو دخترانه که می‌خواهید موهایتان را کوتاه کنید ، باید از شانه مناسب با آن سبک استفاده کنید . برای مثال اگر موهای بلند و مشکی دارید ، بهتر است از شانه‌هایی با دندانه های درشت استفاده کنید.

هر کسی می‌تواند از هر یک از این روش‌ها به تنهایی یا در ترکیب با یکدیگر استفاده کند . برخی افراد ترجیح می‌دهند که از روش‌های کوتاه و طبیعی‌تر برای ایجاد حالت بهتری به موها و حتی پوست سر خود استفاده کنند.

در حالی که برخی دیگر ترجیح می‌دهند که از محصولات گران‌تر و شیمیایی استفاده کنند . این که کدام روش را انتخاب می‌کنید ، به شرایط مختلف شما بستگی دارد. از این رو در این بخش از سبک زندگی قصد داریم به شما کمک کنیم تا با روشی طبیعی و آسان برای ایجاد حالت بهتر به موهای خود برسید.

بهتر است که از هر کدام از محلول‌های طبیعی برای این امر بهره مند شوید. محلول های طبیعی به شما کمک می‌کند تا نتایج بهتری را بعد از کوتاهی موی خود مشاهده کنید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
انواع بافت موی تخصصی
سه شنبه 30 خرداد 1402 ساعت 11:2 | بازدید : 147 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

انواع بافت موی تخصصی

انواع بافت موی تخصصی : بافت مو دخترانه به انواع متفاوتی دسته بندی می‌شود. انواع متفاوتی از بافت مانند تیغ ماهی و پیچ پیچی وجود دارد معمولا بافت‌های ساده ی مو ، کم‌ترین آسیب را به موهایتان وارد می‌کنند. بافت‌های مختلف مو در نتیجه استفاده از مواد مختلفی مانند ، سشوار و … ممکن است که. آسیب بینند . در نتیجه ، بهتر است از مواد طبیعی برای بافتن آن‌ها استفاده کنید که معمولا باعث تقویت موهایتان می‌شود.

همچنین ، از بافت‌هایی با الیاف مصنوعی نیز می‌توانید استفاده کنید که این دو مورد می‌توانند سبب آسیب دیدن موهایتان شوند. بهتر است که به این نکات توجه زیادی داشته باشید. خوش ذوق آکادمی در این زمینه نکات ارزنده‌ای را به شما ارائه می‌دهد.

هر نوع از این بافت‌ها می‌تواند در هر جایی از بدن دیده شود. مثلا می‌توانید به راحتی بر روی سینه خود یک بافت تیغ ماهی داشته باشید و یا روی پوست سر ، قسمت بالایی شانه یا حتی در قسمت‌های خاصی از صورتتان یک بافت پیچ پیچی داشته باشید.

انواع بافت مو

انواع بافت های رنگی مو:

بافت تیغ ماهی را می‌توان به صورت طبیعی و با مواد شیمیایی و رنگ‌های شیمیایی به دست آورد. بافت پیچ پیچی نیز بر روی موهای طبیعی که به وسیله مواد شیمیایی آغشته شده‌اند ، اجرا می‌شود. اگر می‌خواهید مو به طور طبیعی و با کمک مواد شیمیایی یا رنگ‌های شیمیایی و با استفاده از بافت تیغ ماهی رشد کند ، حتما این روش را امتحان کنید.

 


:: برچسب‌ها: انواع بافت موی تخصصی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
خواص پاکسازی پوست
سه شنبه 30 خرداد 1402 ساعت 10:46 | بازدید : 162 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

 

برای اینکه جوش ها و لکه‌های روی پوست صورت خود را از بین ببرید ، می توانید از روش های متفاوت پاکسازی استفاده کنید. خواص پاکسازی پوست بسیار زیاد است. بهتر است که به این اصول توجه زیادی داشته باشید. خوش ذوق آکادمی یک آکادمی فعال و حرفه ای در این زمینه شما را راهنمایی خواهد کرد.

خواص پاکسازی پوست

 

پاکسازی پوست به چه روشی صورت می گیرد؟

از سرکه سیب و استفاده کنید . به خاطر اینکه سرکه سیب دارای خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ است ، می تواند باکتری‌ها و چربی اضافی روی پوست را از بین ببرد و باعث سلامت آن شود . این روش باعث می‌شود که چربی اضافی روی پوست به مرور زمان پاک شود. استفاده از این روش مزایای زیادی برای پوست دارد. چرا که به روش‌های طبیعی و بدون دخالت مواد شیمیایی قابل انجام است.

اگر از یک پاک کننده خانگی موثر و بدون صابون استفاده کنید ، می‌توانید این کار را انجام دهید. پاک کننده های خانگی می‌توانند انواع باکتری‌ها، آرایش و سایر آلودگی های صورت را پاک کنند. این ساده‌ترین روش پاکسازی صورت می‌باشد. خواص پاکسازی صورت می‌تواند بسیار زیاد باشد. می‌توان به درخشندگی و شادابی پوست صورت اشاره کرد.

 

روشن تر شدن پوست

ماسک مخصوص پاکسازی صورت ، یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای روشن‌تر کردن پوست و زیبایی است. ماسک صورت برای پوست های مستعد آکنه مناسب است و در صورت استفاده از آن می‌توانید لایه‌ای از پوست‌های مرده را از بین ببرید و با لایه برداری سلول‌های مرده ، پوست جدید و شاداب تری به دست آورید.

این یکی از خواص پاکسازی پوست به شمار می رود.  بهتر است که شما با خواص پاکسازی پوست آشنا شده و سپس اقدام به از بین بردن چربی های پوست خود کنید.

 


:: برچسب‌ها: خواص پاکسازی پوست ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
تکنیک های کوتاهی مو زنانه
یک شنبه 28 خرداد 1402 ساعت 10:33 | بازدید : 172 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

کوتاه کردن مو مانند پخش موسیقی است. تا نتیجه بهتری بگیریم. در عین حال باید به ریتم و هارمونی و در عین حال زیبایی کار توجه کرد. قبل از گرفتن قیچی باید فرم صورت و سر فرد را در نظر بگیریم و با توجه به حجم مو و سلیقه مشتری نتیجه مطلوب را به او نشان دهیم. با این حال، 6 نکته کلیدی وجود دارد که می تواند کار شما را در کمترین زمان بی نقص و زیبا کند. برای یادگیری 6 تکنیک کلیدی این مقاله را از سایت آرایشگاه رژ لب دنبال کنید.

 

تکنیک اول: ابزار مناسب برای کوتاه کردن موها را داشته باشید
مجموعه ای از ابزارهای کوتاه کردن مو را انتخاب کنید، از جمله: قیچی مناسب، از جمله قیچی تیغه ای، قیچی صورتی و قیچی کوتاه استاندارد، به علاوه یک تیغ موبر و سایر ابزار لازم. بهتر است در ابتدا کمی بیشتر هزینه کنید و برای مدت طولانی از کیفیت ابزار خود مطمئن باشید. علاوه بر این، همیشه به روزترین تجهیزات آرایش مو را در اختیار داشته باشید تا علاوه بر رفع آخرین نیازهای مشتریان، هرگز در هیچ زمینه ای کمبود ابزار نداشته باشید. البته لازم نیست زیاده روی کنید، اما ابزارهای کاربردی و مواد خوب همیشه انتخاب اول هستند.تکنیک دوم: از کشش یکنواخت برای کوتاه کردن مو استفاده کنید.
هنگام کوتاه کردن موها باید آن را در جهت مورد نظر گرفته و کشید تا خطوط صاف و یکدستی ایجاد شود. برای یک نتیجه زیباتر، به طول موها توجه کنید. طول موها باید همیشه یکسان باشد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

 

تکنیک سوم: جهت گیری مناسب برای کوتاه کردن مو
با هدایت مو در حین کوتاه کردن، می توانید حجم و بافت مو را ایجاد کنید. با کشیدن مو در جهت مخالف رشد مو، موها حالت می‌یابند و با رها کردن و برگشتن به جای اصلی خود، بافت و لایه‌های ظرف را در عین حجم‌دهی مشاهده می‌کنیم.

 

بیشتر بخوانید:

 

تکنیک چهارم - در هنگام کوتاه کردن به ارتفاع مو توجه کنید.
منظور از ارتفاع، حجم و طول مو است که بسته به شکل سر در هر ناحیه باید متفاوت باشد. یعنی اگر می خواهید موهایتان را کوتاه کنید، لایه زیرین باید کمی بلندتر از لایه رویی باشد که البته در مورد چتری ها متفاوت است. هنگام کوتاه کردن مو، همیشه باید ارتفاع مو را کنترل کنید.

 

تکنیک پنجم: دقت در شکل مدل مو و تکنیک های کوتاهی مو زنانه
هنگام کوتاه کردن مو، باید به مدل دست و جهت قیچی توجه ویژه ای داشته باشید.اگر موها را از پشت سر به صورت افقی کوتاه کنید، موها صاف و حجم کمتری خواهند داشت. اگر موها را به صورت افقی بین انگشتان خود بگیرید و به سمت صورت بکشید. موها در اطراف صورت و یک طرف صورت کوتاه می شود و اگر موها را به همین صورت و به صورت عمودی به عقب بکشید، موها از صورت خارج می شوند. هنگام کوتاه کردن موها به شکل سر فرد توجه کنید و موها را مطابق شکل سر و در جهت سر کوتاه کنید.

تکنیک ششم: دقت در صاف کردن مو
لایه برداری و کوتاه کردن موها سخت است، به خصوص زمانی که موهای گردن شما بسیار کوتاه است. در این موارد از شانه های کوچک مانند شانه های جیبی مردانه استفاده کنید تا موها در جهت دایره ای سر تنظیم شوند. به این ترتیب، در حالی که موها را اذیت می کنید، انگشت خود را تا انتها داخل سر بچسبانید و از لایه زیرین به عنوان معیار حرکت خود استفاده کنید. بنابراین کوتاه کردن موها را از گردن شروع کنید تا خط مرجع شما در ابتدا برای کوتاه کردن تا بالای سر تشکیل شود.
برای رسیدن به نتیجه متفاوت، ابتدا باید طرز فکر خود را تغییر دهید و مسیرهای اشتباه را رها کنید.

 


:: برچسب‌ها: تکنیک های کوتاهی مو زنانه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
مدل بافت مو دخترانه
یک شنبه 28 خرداد 1402 ساعت 10:9 | بازدید : 170 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

بافتن مو برای خانم ها از زمان های قدیم به عنوان یک روش مدل مو مطرح بوده است. مدل بافت مو از گذشته با تنوع زیادی همراه بوده است. حتما همه ما قیطان سه گانه ساده را روی سر مادربزرگ ها و مادرانمان دیده ایم. اما امروزه آنقدر تنوع در مدل های بافت وجود دارد که می توانید هر روز مدل خاصی را روی موهای خود بپوشید.

در بین موضوعات آرایشگری، بافت مو یکی از موضوعات جالب و جدید است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هر ساله تعدادی مدل جدید به مجموعه مدل های بافت مو اضافه می شود. اما همیشه باید در نظر داشته باشید که همه بافت ها را نمی توان روی موهای مختلف استفاده کرد و باید به سایز، رنگ و نوع موها توجه کرد.

با شنیدن نام مدل بافت مو قطعا به فکر مدل های ساده می افتید، اما اگر از مدل های ساده فاصله بگیرید، می بینید که این هنر بسیار گسترده است و می توانید موهای خود را با جدیدترین مدل ها به زیبایی ببافید.

اگر موهای بلندی دارید حتما طرح بافت آبشاری را انجام دهید و از زیبایی آن لذت ببرید. در این مدل هر بار یک تار موی جدید به بافت اضافه می شود و انتهای تار قبلی در پایین باقی می ماند.این بافت روی موهای صاف، لخت و رنگ شده به خوبی مورد توجه قرار می گیرد.

 

بیشتر بخوانید:

 

مدل بافت موی ساده و زیبا
اکثر خانم ها در طول زندگی خود بارها مدل موی ساده را امتحان کرده اند. فرقی نمی‌کند اندازه موهایتان چقدر باشد، زیرا می‌توانید به راحتی آن‌ها را برای یک روز کاری پرمشغله یا یک جمع دوستانه ببافید. این بافت با انواع چهره ها سازگار است و نظم و زیبایی خاصی دارد. این بافت را می توانید پشت سر یا پهلوها انجام دهید و نیازی نیست از کسی کمک بخواهید.

 

بافت مو به سبک آفریقایی یا بافت مدل کلاه گیس چهل
اگر نگاهی به تاریخچه انواع مو بافی بیندازیم متوجه می شویم که شروع بافت از آفریقا بوده است. بافندگی آفریقایی که به چهل گیس بافی نیز معروف است، در میان اکثر دختران جوان رواج دارد. برای ساخت این بافت باید موهای بلندی داشته باشید. این نوع بافت با بافتن رشته های نازک به دست می آید، اگر موهای حجیم و موج دار دارید، بافت آفریقایی روی سرتان زیبا به نظر می رسد. برای راحتی بیشتر، می‌توانید از مرطوب‌کننده یا روغن مو مناسب استفاده کنید تا بافت آن برای شما آسان‌تر شود.مدل جعبه شیک و متفاوت
امروزه مدل بافت مو مورد استقبال نسل جوان قرار گرفته است. مدل جعبه ای قسمت محدودی از مدل هایی است که هرگز از صنعت مد و زیبایی خارج نمی شود. آنچه این مدل را متمایز می کند، تقسیم بندی متفاوت این مدل و استفاده از نخ های مخصوص در فرآیند بافت است. از نخ ها در ابتدای بافت استفاده می شود و جلوه ای زیبا و متفاوت به مو می بخشد.

 


:: برچسب‌ها: مدل بافت مو دخترانه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
خواص پاكسازي پوست چیست
یک شنبه 28 خرداد 1402 ساعت 9:38 | بازدید : 166 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

پاکسازی پوست از بین بردن سلول های مرده و ناخالصی های تجمع یافته روی پوست است. این کار می تواند طراوت و خنکی را روی پوست ایجاد کند و به سلامت پوست کمک کند. با این کار سلول های لایه های سطحی پوست و همچنین چربی ها و ذراتی که در اثر آلودگی هوا روی پوست می نشینند از بین می روند.

خیلی شنیده اید یا به شما پیشنهاد می شود از روش درمانی جدیدی به نام پاکسازی صورت یا میکرو پاکسازی برای درمان جوش های سرسیاه یا لک های آکنه صورت و کاهش کک و مک و لکه های بارداری روی صورت یا حتی کاهش چین و چروک استفاده کنید.

روشی که امروزه بسیاری از مراکز زیبایی و درمانی از سالن های زیبایی و زیبایی گرفته تا مطب های عمومی و تخصصی سعی در انجام آن دارند، هرچند از نظر علمی، تجربی و قانونی تنها مرکز تخصصی پوست با حضور متخصص پوست و دستگاه پیشرفته میکرودرم ابریژن پاسخگوی آن است. قادر به انجام این روش زیبایی است، اما باید بدانیم که چگونه و چه کسانی می توانند از این روش درمانی زیبایی بهره مند شوند.

دلایل پاکسازی پوست
پاکسازی پوست را زیبا و شاداب می کند. آلودگی سطحی، جوش های سرسیاه را از سطح پوست پاک می کند و باعث می شود مواد معدنی و مواد اکسیژن دار به سطح درم پوست (درم، لایه داخلی که زیر سطح پوست قرار دارد) در لایه کلاژن درم برسد. وجود دارد و پاکسازی پوست باعث جوانسازی می شود.غدد سباسه در پوست مسئول ترشح سبوم هستند.

خروجی این ترشحات از طریق کانال هایی که به سطح پوست باز شده و منجر به مرطوب شدن سطح پوست می شود، صورت می گیرد. و سلول های مرده، ذرات گرد و غبار و آلودگی های سطح پوست را حل می کند. گرد و غبار و آلودگی هوا با چربی روی پوست ترکیب می شود و باعث انسداد سبوم یا روغن خروجی می شود و در نتیجه پوست کدر می شود و شفافیت و شادابی خود را از دست می دهد. برای رفع این مشکل تمیز کردن دوره ای پوست با آب و پاک کننده های مناسب بسیار مفید است.

همچنین باید از استفاده زیاد از ترکیبات پرچرب و کرم ها، پودرها و مواد آرایشی بر روی پوست خودداری کنید.استفاده از پاکسازی و لایه برداری پوست موثر است. به همین ترتیب سطح پوست با لایه بردارهای مناسب نوع پوست به آرامی ماساژ داده می شود، سپس پوست کمی بخور می شود و جوش های سر سیاه از بین می روند. در نهایت از ماسک مناسب با نوع پوست استفاده می شود و کرم نهایی روی پوست قرار می گیرد.

 

فواید پاکسازی پوست چیست؟
آبرسانی پوست باعث افزایش رطوبت پوست می شود که در تامین رطوبت لایه بیرونی بسیار مفید است.آبرسانی برای پوست های خشک نیز بسیار مفید است و از چین و چروک های زودرس جلوگیری می کند. ماساژ صورت باعث حرکت خون زیر پوست می شود. باعث حذف مواد زائد می شود. پاکسازی پوست را زیبا و شاداب می کند. آلودگی سطحی جوش های سرسیاه را از سطح پوست پاک می کند. مواد معدنی و مواد اکسیژن دار را به سطح درم پوست می رساند (روی سطح پوست است) در لایه درم کلاژن وجود دارد و پاکسازی پوست باعث جوانسازی می شود.

 

مراحل پاکسازی صورت
صورت را بشویید و تمیز کنید
صورت تمیز با لوسیون
ماساژ صورت
صورت را بخور دهید
جوش های سر سیاه و سر سفید را از بین می برد
ماسک بزن
از مرطوب کننده استفاده کنید

تمیز کردن پوست در آرایشگاه

 

بیشتر بخوانید:

 

 

 

علاوه بر مراکز درمانی، سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نیز خدمات مراقبت از پوست را ارائه می دهند. لازم به ذکر است که هر گونه مراقبت و درمان پوست باید تحت نظارت انجام شود. سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نیز باید زیر نظر وزارت بهداشت باشند. و با تایید این سازمان نسبت به جوانسازی و پاکسازی پوست اقدام نموده و از مواد مرغوب و بهداشتی برای پاکسازی پوست استفاده نمایید.فراوانی مراکز درمانی و آرایشگاه ها این امر را ضروری ساخته است که قبل از انجام اقداماتی برای خدمات زیبایی و بهداشتی خود اطلاعات لازم و کامل را در مورد آنها به دست آورید و بهترین مرکز را مطابق با استانداردها انتخاب کنید. پوست، استفاده از روش های مختلف برای درمان و جوانسازی آن اهمیت بیشتری یافته است و از آنجایی که مراکز ارائه دهنده خدمات پوست در حال گسترش هستند، لازم است قبل از هر اقدامی از صلاحیت و اعتبار مرکز پوست مربوطه اطمینان حاصل شود.

 


:: برچسب‌ها: پاكسازي پوست ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آرایشگری زنانه خوش ذوق
سه شنبه 23 خرداد 1402 ساعت 11:48 | بازدید : 201 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

آموزشگاه آرایشگری زنانه خوش ذوق برای حل مشکل آموزش آرایشگری زنانه دوره های ویژه بازار کار را در مدت زمان کوتاه و با قیمت مناسب برگزار می کند.

باید بدانید که در راستای آموزش صحیح و اصولی، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه به صورت تئوری و عملی به بانوان حرفه ای در آموزشگاه آرایشگری ضروری است و از آموزش در محیط های کاری مانند آرایشگری ناگفته نماند. سالن درست مثل یک دوره کارآموزی است و فرد می تواند آن را انجام دهد و در چنین فضایی مهارت های علمی و عملی لازم را کسب نمی کند.

 

چرا یک مدرسه آرایشگری عالی است؟
ارائه گواهینامه فنی رسمی
در پایان دوره گواهینامه رسمی فنی و حرفه ای برای هنرجویان هنرستان اعطا خواهد شد. این مدرک بین المللی است و در صورت مهاجرت می تواند به روند کار در کشورهای دیگر کمک کند.

مربی مجرب و بازرس فنی حرفه ای
دوره های آرایشگری برای هنرجویان توسط اساتید مجرب و متخصصین فنی حرفه ای تدریس می شود و هنرجویان می توانند از کیفیت محتوای آموزشی اطمینان داشته باشند.

تمرین رایگان پس از اتمام دوره
هنرجویان پس از گذراندن کلاس آموزش مجازی آرایشگری می توانند بدون هزینه اضافی در کلاس های حضوری شرکت کرده و علاوه بر رفع اشکال از امکانات آموزشگاه نیز بهره مند شوند.تامین خوابگاه دانشجویی در سطح شهر
برای دانش آموزانی که از شهرستان برای شرکت در آموزش و پرورش به تهران می آیند، خوابگاه های امنی در نزدیکی مدرسه در نظر گرفته ایم تا دانش آموزان بتوانند بدون استرس زندگی و سفر در کلاس ها شرکت کنند.

آموزش آرایشگری زنانه:
برای ساخت یا راه اندازی سالن زیبایی
شما فقط یک قدم تا رسیدن به هدفتان فاصله دارید. برای راه اندازی آرایشگاه یا کار در سالن، علاوه بر آموزش صحیح و اولیه، باید با مدیریت و بازار کار در این بخش اقتصادی آشنا شوید. خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم تا با نکات و تجربیات دیگران آشنا شوید.

آموزش برای خانم هایی که مو می کنند.
دوره پاکسازی پوست
آموزش مراقبت از پوست و زیبایی
خطوط مراقبت از پوست هر روز بزرگتر می شوند. بنابراین، پس از یادگیری این خط مفید، می توانید در مراکز درمانی و سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.

در این دوره یاد خواهید گرفت که با تمام تجهیزات جدید کار کنید و فرصت تمرین را خواهید داشت! علاوه بر این، چیزهایی مانند: ترکیب آرایش، اکتیوولوژی، خطوط ویژه برای رفع آکنه و خطوط جوان کننده را خواهید دانست.آموزش آرایشگری و آرایشگری (دیپلم آرایشگری)
اگر هنوز نمی دانید به کدام خط آرایش علاقه دارید یا می خواهید تکالیف ساده ای انجام دهید، توصیه می کنیم ابتدا در دوره آرایش مو شرکت کنید. زیرا ترکیبی از تمامی خطوط مانند: کوتاهی مو (کودتا)، شینیون مو، رنگ و مش، مانیکور ساده ناخن، اصلاح صورت و ابرو و همچنین آرایش صورت است.

 

آموزش مراقبت و زیبایی مو و بافت مو دخترانه
برای یک آرایشگر حرفه ای دو چیز بسیار مهم است، یکی کار روی مو و دیگری آرایش صورت.
وقتی بتوانید موهای مشتری را آنطور که می خواهد کوتاه کنید، رنگ مورد نظر مشتری را به صورت کاملا حرفه ای پیشنهاد دهید و یک شینیون زیبا و سرگرم کننده برای او بسازید، توجه آن شخص را رها نمی کنید و علاوه بر دائمی شدن . فرد، شما یک مزیت ویژه نیز دریافت می کنید که بازاریابی دهان به دهان است.
آموزش آرایشگری با دانش آموزان تضمین می کند که شما نسبت به سایر رقبا برتری دارید. دلیل این امر این است که آموزش بر اساس آخرین روندها و نیازهای مشتری است. برای اطلاع از هر دوره آموزشی مو، روی دوره مورد نظر خود کلیک کنید.

 


:: برچسب‌ها: آرایشگری زنانه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ارز دیجیتال
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 14:31 | بازدید : 258 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

آموزش ارز دیجیتال و یادگیری تاکتیک های جدید در این حوزه برای اطمینان از ایمن بودن سرمایه گذاری و کسب درآمد بالا ضروری است. با ظهور بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال، تعداد فزاینده ای از مردم شروع به درک پتانسیل بالای این موضوع کرده اند. اما با افزایش این علاقه، ابهام و سردرگمی زیادی در مورد اینکه ارز دیجیتال چیست و چگونه کار می کند، به وجود می آید.

 

این مطلب مقدمه ای بر دنیای ارز دیجیتال ارائه می دهد و اهمیت درک اصول اولیه آن را برجسته می کند. ارز دیجیتال پیچیده است و به دانش در مورد فناوری بلاک چین، نوسانات بازار، استراتژی های سرمایه گذاری و موارد دیگر نیاز دارد.

یک متخصص می‌ تواند دانش و راهنمایی‌ های لازم برای درک مکانیک پیچیده ارز های دیجیتال را ارائه دهد و به شما کمک کند تا سرمایه ‌گذاری هوشمندانه ‌ای انجام دهید که درآمد بلند مدت به همراه دارد.

ادامه مطلب...آموزش ارز دیجیتال

 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ارز دیجیتال ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ارز
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 14:28 | بازدید : 239 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

این مطلب مقدمه ای بر دنیای ارز دیجیتال ارائه می دهد و اهمیت درک اصول اولیه آن را برجسته می کند. ارز دیجیتال پیچیده است و به دانش در مورد فناوری بلاک چین، نوسانات بازار، استراتژی های سرمایه گذاری و موارد دیگر نیاز دارد.

یک متخصص می‌ تواند دانش و راهنمایی‌ های لازم برای درک مکانیک پیچیده ارز های دیجیتال را ارائه دهد و به شما کمک کند تا سرمایه ‌گذاری هوشمندانه ‌ای انجام دهید که درآمد بلند مدت به همراه دارد.

آموزشگاه مدرسان پیشتاز منبعی عالی برای یادگیری و آموزش ارز دیجیتال است. در واقع مکانی است که در آن اساتید و کارشناسان برجسته ارز دیجیتال حضور دارند. شما با کمک مدرسان پیشتاز می توانید اصول اولیه و تاکتیک های سرمایه گذاری ارز دیجیتال را به صورت تخصصی و حرفه یاد بگیرید و درآمد دلاری خود را بالا ببرید.

مربیان مجرب مدرسان پیشتاز در آخرین فناوری ها و استراتژی های بازار ارز دیجیتال تخصص دارند و می توانند به شما در کسب مهارت ها و دانش مورد نیاز برای سرمایه گذاری صحیح کمک کنند. با کمک این مرکز آموزشی می‌توانید بینشی در مورد جنبه‌های فنی ارزهای دیجیتال، مانند فناوری بلاک چین، و نحوه مدیریت کیف پول‌های ارز دیجیتال به دست بیاورید.

 

کریپتوکارنسی چیست؟

کریپتوکارنسی یک وسیله مبادله مبتنی بر اینترنت است که از توابع رمزنگاری برای انجام تراکنش های مالی استفاده می کند. ارزهای دیجیتال از فناوری بلاک چین برای دستیابی به شفافیت و تغییر ناپذیری استفاده می کنند.

 

ادامه مطلب...https://modaresanepishtaz.com/product/mini-cc/

 

 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ارز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آشنايي ارز برگر و صرافي برگر سواپ
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 14:25 | بازدید : 237 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

ارز برگر

مقدمه :

ارز برگر توسط صرافی برگر سواپ ارائه شده است که ویژگی‌های بسیاری ازجمله توکن بومی خود BURGER، یک صرافی غیرمتمرکز و NFT ها را به تصویر می‌کشد. در محیط صرافی برگر سواپ، کاربران می‌توانند در فعالیت‌های روزانه از قبیل تعامل داشتن و بازی کردن شرکت کنند، درحالی‌که در جستجوی ویژگی‌های دیفای و NFT هستند.

توکن ارز برگر می‌تواند در تأمین نقدینگی، استخراج توکن واحد و معاملات درون بازی به کار رود. کاربران می‌توانند با بازی کردن در BurgerCities یا خرید آن در صرافی‌های رمزارزی همچون Binance، BURGER به دست آورند.

متاورس در صنعت کریپتو اثرگذار بوده است و به‌طور چشمگیری بازار رمزارز را توسعه داده است. اکنون در سال 2022 بیشتر در دسترس قرار دارد و افراد بیشتری بر این باور هستند که آینده به آن تعلق دارد.

با در نظر گرفتن این رشد، بسیاری از پروژه‌ها برای قدرت بخشیدن به اقتصادهایی که موازی با دنیای واقعی عمل می‌کنند، روش‌هایی را برای درک ساختارهای موردنیاز در نظر گرفته‌اند. این همان‌جایی است که MetaFi وارد می‌شود و درنهایت به حضور مستمر BurgerCities در دنیای کریپتو منجر می‌شود.

آموزش ارز دیجیتال به افراد نحوه استفاده از کیف‌پول‌ها (wallets) و پلتفرم‌های تبادل ارزهای دیجیتال را بررسی می‌کند.

بااینکه به نظر شبیه یک زنجیره burger جدید می‌رسد، BurgerCities بسیار جالب‌تر از آن است. BurgerCities از Burgerswap مشتق شده است که یک محصول دیفای است که اولین بار در زنجیره BNB به وجود آمد و دیفای و NFT را به‌عنوان بخشی

ادامه مطلب...آشنايي ارز برگر و صرافي برگر سواپ

 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
با 5 صرافي مطمئن ايراني آشنا شويد
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 14:22 | بازدید : 214 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

صرافی مطمئن ایرانی

در این مقاله مطمئن­ترین صرافی ایرانی  بررسی کردیم تا شما بتوانید برای معاملات خود، با خیالی راحت، از یکی از این صرافی­‌ها را استفاده کنید.

 

بهترین صرافی‌های ایرانی

1. صرافی نوبیتکس (NOBITEX)

نوبیتکس از ترکیب سه واژه نو به معنای جدید، بیت کوین و اکسچنج به معنای مبادله ساخته ‌شده است. صرافی نوبیتکس ویژگی‌های اصلی خود را بستر امن، سریع و آسان برای خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال معرفی کرده است. این صرافی در زمستان 1396 راه‌اندازی شده و یکی از بهترین صرافی ارز دیجیتال است.

کارمزد معاملات در این سایت به ‌صورت درصدی از حجم دارایی درخواستی محاسبه می‌شود. مثلاً اگر مبتدی باشید کارمزد اولین معامله‌ی شما حدود 0.35% خواهد بود. همچنین معاملات به‌صورت جفت ارز مثلاً اتریوم در مقابل تتر، با کارمزدی در حدود 0.15% محاسبه می‌شود. یکی از معایب این صرافی این است که با احراز هویت سفت‌وسخت می‌توانید در آن خریدوفروش کنید.

2. صرافی بیت پین (BITPIN.IR)

در این بخش از نوشتار بهترین صرافی ارز دیجیتال، به معرفی صرافی معتبر بیت‌پین می‌پردازیم. در نگاه اول صرافی بیت پین بسیار زیباست. بیت پین یکی از صرافی‌های دیگری ایرانی است که باوجود سابقه کم، خدمات متنوعی را به کاربران برای معاملات ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. پیت پین محصول شرکت دانش‌بنیان سنا ایمن مبادله از گروه شرکت‌های مطرح و باسابقه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و فین تک است. با توجه به حساسیت کاربران در امنیت و ضمانت معاملات، پنل کاربری صرافی ارز دیجیتال بیت پین از یک سیستم امن، ساده و حرفه‌ای با در نظر گرفتن الزامات قانونی و حقوقی برای کاربران استفاده می‌کند. در صرافی بیت پین می‌توانید با حداقل کارمزد حدود 0.06% تا 0.32% در بازار ارز دیجیتال معامله کنید. این کارمزد پایین در دراز مدت باعث افزایش دارایی‌های شما خواهد شد.

3. صرافی والکس (WALLEX.IR)

صرافی والکس یکی دیگر کسب ‌و کارهایی است که توسط دانشجویان دانشگاه شریف

ادامه مطلب...با 5 صرافي مطمئن ايراني آشنا شويد

 


:: برچسب‌ها: صرافی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
بهترين پلتفرم وام دهي ارز ديجيتال کدام است
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 14:15 | بازدید : 248 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

بهترین پلتفرم وام دهی

 

شما می‌توانید رمزارزهای خود را وام دهید و سود آن را دریافت کنید و یا بدون فروش حتی یک رمزارز وام کم بهره بگیرید. پلتفرم وام‌دهی ارز دیجیتال زیادی وجود دارد که این خدمات را ارائه می‌دهند و هر کدام از آن‌ها ویژگی­‌های منحصر به فرد خود را دارند. اگر قصد وام گرفتن و یا کسب درآمد از رمزارزهای خود را دارید، لازم است که پلتفرم وام‌دهی ارز دیجیتال را انتخاب کنید که در ادامه، 6 مورد از بهترین آن‌ها را به شما معرفی می‌­کنیم.

 

بیشتر بخوانید:

آموزش ارز دیجیتال به صورت حضوری
 

6 مورد از بهترین پلتفرم وام دهی ارز دیجیتال

 

1. BlockFi

 

BlockFi بیش از 10 میلیارد دلار دارایی رمزنگاری شده را مدیریت می‌­کند و به یکی از محبوب­ترین و پرسودترین پلتفرم­‌های وام دهی ارز دیجیتال تبدیل شده است. این پلتفرم از طیف گسترده­ای از رمزارزها پشتیبانی می‌­کند، هیچ محدودیت حداقل یا حداکثری برای سپرده‌­گذاری ندارد و یکی از تنها خدماتی است که بهره مرکب را ارائه می‌­دهد.

2. Nexo

 

در حالی که برخی از پلتفرم‌­ها فقط با چند ارز معامله می­‌شوند، Nexo بیش از 20 واحد در 200 قلمرو را پشتیبانی می­‌کند. این پلتفرم همچنین وام­‌های کریپتو به کوچکی 50 دلار ارائه می‌­دهد که آن را برای وام گیرندگان قابل دسترس­‌ می‌­کند. با این حال، جایی که Nexo بیش از همه در آن برجسته است، امنیت آن است.

3. شبکه سلسیوس

 

شبکه سلسیوس، یکی از وام ‌پسندترین خدمات، ادعا می­‌کند که کمترین نرخ‌­های صنعتی را با تنها

ادامه مطلب...بهترین پلتفرم وام دهی ارز دیجیتال کدام است

 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: پلتفرم وام دهی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
مارجين تريدينگ چيست
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 14:13 | بازدید : 232 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

معامله‌گرهای جدید اغلب در تلاش برای رمزگشایی از پیچیدگی‌های معاملات مارجین در ارزهای دیجیتال غرق می‌شوند. اگر سعی کرده‌اید نحوه کارکرد آن را در گوگل جستجو کنید، ممکن است با واژه‌نامه‌ای از اصطلاحاتی مانند اهرم، معاملات شورت، هودل، فومو، فورک، فراخوانی حاشیه و چندین مورد دیگر مواجه شده باشید که هیچ اطلاعی در مورد آنها ندارید. با این حال، اصول اولیه مارجین تریدینگ در ارزهای دیجیتال چندان پیچیده نیست. ارزهای دیجیتال بسیار گران هستند، بنابراین اکثر مردم نمی‌توانند آنها را خریداری کنند. بنابراین، به ‌عنوان یک معامله‌گر مارجین، برای افزایش قدرت خرید خود، وام می‌گیرید تا بتوانید موقعیت‌هایی با ارزش بسیار بیشتر از موجودی حساب خود باز کنید.

معاملات مارجین در ارزهای دیجیتال مشابه معاملات حاشیه در امور مالی سنتی است. این روش به شما امکان می‌دهد تا سود زیادی کسب کنید، اما خطرات بیشتری هم دارد. هنگامی که می‌خواهید یک معامله مارجین در بازار کریپتوکارنسی انجام دهید، وجوه را از شخصی دیگر مانند یک کارگزار یا وام‌دهنده مارجین، قرض می‌گیرید. برای انجام این کار، باید یک سپرده اولیه سرمایه‌گذاری کنید. همچنین برای حفظ موقعیت، باید مقدار مشخصی را در حساب خود نگه دارید. هنگامی که در حال معامله در یک پلت‌فرم وام هستید، سپرده اولیه مارجین شما به‌ عنوان وثیقه توسط پلتفرم نگهداری می‌شود. مقدار اهرم شما برای معامله مارجین به قوانین پلتفرمی که با آن معامله می‌کنید و سپرده اولیه، بستگی دارد.

 

مارجین تریدینگ چگونه انجام می‌شود؟

برای انجام یک معامله مارجین، کاربر باید بخشی از سرمایه خود را درگیر معامله کند که به این سرمایه اختصاص یافته اصطلاحا مارجین Margin می‌گویند. پس این اینکه کاربر تصمیم گرفت که چه مقدار از سرمایه خود را می‌خواهد وارد یک معامله مارجین کند، نوبت به تعیین اهرم یا لوریج Leverage می‌شود. لوریج ضریبی است که کاربر با استفاده از آن تعیین می‌کند که چند برابر مارجین خود قصد دریافت وام دارد. به عنوان مثال اگر یک کاربر 10 دلار را برای یک معامله مارجین اختصاص می‌دهد و قصد افزایش سرمایه خود از طریق وام به 100 دلار را دارد، باید از اهرم یا لوریج 10 برابری استفاده کند.

مارجین تریدینگ می‌تواند به دو صورت لانگ و شورت صورت پذیرد. معاملات لانگ همانند معاملات عادی

ادامه مطلب...مارجين تريدينگ چيست

 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: مارجین تریدینگ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
درامد تريدر ارز ديجيتال چقدر است
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 14:12 | بازدید : 257 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

بازارهای کریپتوکارنسی باوجود آنکه یک پدیده نسبتاً نوظهور در دنیا هستند، سازوکاری مشابه سایر بنگاه‌های مالی دارند. در هیچ ‎کدام از اصناف، نمی‌توان یک عدد خاص برای درآمد شاغلان فعال در همان حوزه تعریف کرد. برای مثال، درآمد یک فروشنده لباس مشابه سایر صاحبان بوتیک نیست. حتی ممکن است میزان سود خالص دو فروشنده که در یک خیابان و کنار یکدیگر مغازه دارند نیز یکی نباشد؛ در نتیجه بازار ارز دیجیتال هم از این قاعده مستثنی نیست.

درست مثل ماهیت پرنوسان رمزارزهای ارزهای دیجیتال، درآمد این حوزه نیز متغیر است. فرض کنید که همراه با دوستتان و با یک سرمایه برابر وارد مارکت کریپتو شده‌اید. احتمال بسیاری وجود دارد که سود شما و دوستتان پس از مدتی فعالیت کاملاً متفاوت باشد. حتی شاید یک نفر سود سرشاری به جیب بزند و دیگری با ضرر شدید روبه‌رو شود. بنابراین تصمیمات و مسیر طی‌ شده توسط هر تریدر در بازار، میزان درآمد را مشخص می‌کند. به ‌همین‌ خاطر نمی‌توان یک عدد مشخص برای درآمد ارز دیجیتال تعریف کرد.

با آموزش ارز دیجیتال، افراد می‌توانند به عنوان کارشناسان بازار سرمایه در صنعت ارزهای دیجیتال فعالیت کنند و روندهای بازاریابی و سرمایه‌گذاری را تحلیل کنند.

در مورد درامد تریدر ارز دیجیتال، حقایقی وجود دارد که کمتر به آن توجه می‌شود. درواقع تریدرها از ترس زیاد شدن رقابت در بازار، درامد تریدر ارز دیجیتال واقعی خود را بیان نمی‌کنند. ترید انواع مختلفی دارد که شناخته شده‌ترین آن، درآمد ترید از نوع روزانه است که به عوامل مختلفی بستگی دارد. باید توجه کنیم که حقایق درآمد ترید در ایران با تبلیغات نشان داده شده، تفاوت دارد. بر اساس آمار Glassdoor، از بین بیش از 1692 ترید، درامد تریدر ارز دیجیتال به طور متوسط و روزانه 80 هزار دلار بوده است. اگر این مقدار را در عدد 30 ضرب کنیم، می‌توانیم مقدار ماهانه‌ی درآمد یک تریدر را به دست آوریم. البته که این مقادیر

ادامه مطلب...درآمد ترید در ایران چقدر است

 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: ارز ديجيتال ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
چطور در ترید ارز دیجیتال موفق شویم
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 14:11 | بازدید : 239 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

از حدود 11 سال پیش که بیت‌کوین به وجود آمد، همواره افراد زیادی به ترید ارز دیجیتال به عنوان یک شغل دانسته‌اند. این افراد با تفکر اینکه می‌توانند از پول خود کار کشیده و سود بدست بیاورند، وارد این شغل دیجیتالی شده­اند. البته که امروزه دنیای ارزهای دیجیتالی بسیار رشد کرده و ابعاد مختلفی از آن پیش روی ما قرار دارد. لازمه‌ی هر شغلی، آموزش و خبره شدن در آن می‌باشد. به عنوان مثال، یک مکانیک ماشین هیچ وقت نمی‌تواند در برنامه نویسی موفق شود؛ بنابراین باید در هر کاری، آموزش لازم را دید.

در بازار ارزهای دیجیتال نیز موضوع بالا صدق می‌کند. یک تریدر ارز دیجیتال، باید زمان زیادی را صرف آموزش، مشاهده‌ی اخبار، غلبه بر احساسات و تصمیم‌­های راهگشا کند. به طور کلی، یک تریدر دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد که در ادامه این ویژگی­‌ها را بررسی می‌­کنیم. برای تبدیل شدن به یک تریدر ارز دیجیتال موفق، لازم است در خود ویژگی­‌های زیادی را پرورش دهیم.

 

 

شاید برخی از ویژگی­ها، مقداری عجیب باشند اما به طرز فوق العاده‌ای مهم و حیاتی می‌باشند. به عنوان مثال، شخص تریدر نباید معامله گری را قمار اشتباه بگیرد. در صورت ارتکاب به چنین کاری، شخص به سرعت پول­های خود را از دست می‌دهد. افرادی که ترید را با قمار اشتباه

ادامه مطلب...چطور در ترید ارز دیجیتال موفق شویم

 


:: برچسب‌ها: ترید ارز دیجیتال ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
چگونه معاملات فرکانس بالا را در صرافيهاي غيرمتمرکز انجام دهيم
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 14:9 | بازدید : 219 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

معاملات فرکانس بالا به معامله‌گران رمز ارز اجازه بهره‌برداری از فرصت‌های بازاری را که معمولاً برای معامله‌گران معمولی وجود ندارند می‌دهد.

به دنبال شکوفایی دیفای در سال 2020، صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX ها) جایگاه خود را در محیط رمز ارز ها و فاینانس محکم کردند. ازآنجایی‌که DEX ها به‌اندازه صرافی‌های متمرکز قانونمند نیستد، کاربران می‌توانند هر توکنی را که در نظر دارند در لیست خود قرار دهند.

باوجود DEX ها، معامله‌گران فرکانس بالا می‌توانند پیش از انجام مبادله‌های بزرگ، با کوین‌ها معاملاتی انجام دهند. به‌علاوه، صرافی‌های غیرمتمرکز غیر امانی هستند که نشان‌دهنده این موضوع است که ازنظر تئوری سازندگان نمی‌توانند یک فرد متقلب را در هنگام خروج شناسایی کنند.

ازاین‌رو، شرکت‌های معاملاتی فرکانس بالا که تراکنش‌های معاملاتی خاص را با اپراتورهای صرافی رمز ارز تنظیم می‌کردند، برای هدایت کسب‌وکار سراغ صرافی‌های غیرمتمرکز رفته‌اند.

 

معاملات فرکانس بالای کریپتو:

معاملات فرکانس بالا (HFT) یک روش معاملاتی است که از الگوریتم‌های پیچیده برای تحلیل مقادیر بالای اطلاعات و انجام معاملات سریع استفاده می‌کند؛ بنابراین HFT می‌تواند بازارهای مختلف را تحلیل کند و حجم بالایی از سفارش‌ها را در طی چند ثانیه تکمیل کند. در حوزه معاملات، اجرای سریع اغلب کلید سودآوری است.

HFT اسپردهای خرید-فروش کوچک را به‌واسطه انجام حجم بالای معاملات حذف می‌کند. همچنین

ادامه مطلب...چگونه معاملات فرکانس بالا را در صرافيهاي غيرمتمرکز انجام دهيم

 


:: برچسب‌ها: معاملات ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
سه دليل براي معامله گران بيت کوين که منتظر ريزش قيمت باشند نه اف
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 13:47 | بازدید : 247 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

زمان‌بندی بازار امکان‌پذیر نیست اما برخی از اندیکاتورهای درون زنجیره و تکنیکال زمان را برای آغاز جمع‌آوری بیت کوین مناسب می‌دانند.

بیت کوین (BTC) تغییری نداشته است و قیمت BTC احتمالاً در روند نزولی فعلی خود باقی می‌ماند؛ اما همان‌گونه که هفته گذشته اشاره کردم، زمانی که هیچ‌کس درباره بیت کوین صحبت نمی‌کند، معمولاً بهترین زمان برای خرید آن است.

در هفته اخیر، قیمت دچار نوسان دیگری شد و به زیر 19000 دلار در 6 سپتامبر سقوط کرد و اکنون bull های BTC در تلاش هستند تا برای حمایت آن را به 19000 تا 20000 دلار بازگردانند. تنها در هفته جاری جروم پاول رئیس فدرال رزرو تصریح کرد که فد درصدد انجام هر آنچه ممکن است برای مبارزه با تورم «تا زمانی که اوضاع آرام شود» است و تحلیلگران بازار نرخ بهره خود را از نقطه مبنای 5/0 پیش‌بینی تا 75/0 افزایش داده‌اند.

در اصل نرخ بهره افزایش می‌یابد و محدودیت‌های کمی (QT) سبب کاهش تقاضای مصرف‌کننده می‌شوند که درنهایت به کاهش هزینه کالاها و خدمات می‌انجامد اما هنوز به آن نقطه نرسیده‌ایم. افزایش نرخ بیشتر علاوه بر QT سبب کاهش بازار سهام می‌شود و با توجه به ارتباط قوی آن‌ها با قیمت بیت کوین، احتمالاً پیامد دیگر آن کاهش بیشتر قیمت BTC است.

 

ابزار سرمایه‌گذار بیت کوین: ضریب فزاینده دوساله MA

در حال حاضر قیمت بیت کوین 72% از سقف قیمت خود در 69000 دلار پایین‌تر است. در بازارهای خرسی پیشین، قیمت BTC تصحیح 55% (21 جولای)، کاهش 71% تا مارس 2020 و تصحیح 84% در دسامبر 2018 را شاهد بود. بااینکه تحمل آن دشوار است، تصحیح 72% فعلی در مقایسه با مشکلات سقف قیمت‌های پیشین طبیعی است.

با مقایسه این داده‌های کاهشی با ضریب افزایشی MA دوساله، می‌توان متوجه شد که قیمت به زیر میانگین

ادامه مطلب...سه دليل براي معامله گران بيت کوين که منتظر ريزش قيمت باشند

 


:: برچسب‌ها: بيت کوين ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
گوگل با يک تخم مرغ خوش مزه به استقبال اتريوم مرج مي رود
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 13:45 | بازدید : 244 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

این ویژگی جدید تنها چند روز مانده به اتریوم مرج اضافه شده است.

 
به عنوان نشانه ای از پشتیبانی از اتریوم مرج آینده، غول فن آوری گوگل زمان باقی مانده تا ارتقا را با یک تایمر شمارش معکوس جدید مشخص می کند.
 
تایپ هر گونه تغییر “Ethereum Merge” یا “Merge” در موتور جستجو، یک تیک شمارش معکوس را نشان می دهد که زمان تخمینی باقی مانده تا Merge براساس سختی فعلی، نرخ هش و دشواری ادغام است.
 
در کنار آن کارتونی از دو پاندای خوشحال وجود دارد که با دست های دراز شده به سمت یکدیگر می دوند و ظاهرا با نزدیک تر شدن تاریخ مرگ، نزدیک تر خواهند شد.

سم پادیلا (Sam Padilla)، توسعه دهنده Google Cloud در توییتی در تاریخ 9 سپتامبر گفت که این تایمر “یک سورپرایز کوچک سرگرم کننده” و راهی برای نشان دادن قدردانی آن ها از “کاری که سال ها در این زمینه انجام شده است” است.

 
او گفت که این کار توسط تیم جستجو و آزمایشگاه های گوگل انجام شده است، اما اشاره کرد که او به “شروع” ایده و بحثی که منجر به اجرای تایمر شد، کمک کرد.
 

گوگل به طور فزاینده ای در حال درگیر شدن در فضای رمزنگاری است و این شرکت در تاریخ 6 مه یک تیم Web3 تحت Google Cloud تاسیس کرد.

 
با این حال، توسعه دهندگان گوگل تنها کسانی نیستند که با علاقه زیادی به Merge نگاه می کنند.
 
داده های اخیر جستجوی گوگل نشان داده است که جستجوی عبارت اتریوم مرج در طول 30 روز گذشته چندین
 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
بهترين ارزهاي ديجيتال براي سرمايهگذاري در ماه سپتامبر
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 13:44 | بازدید : 215 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

بااینکه جستجو در فضای کریپتو در طی ماه‌های گذشته تا حدی دشوار بوده است، کسب سود هنوز غیرممکن نیست. اخیراً کارشناسان سه پروژه جالب کریپتو را انتخاب کرده‌اند که می‌توانند نمودارهای سپتامبر و پس‌ازآن را تغییر دهند. اگر تصمیم به حذف ضررهای بازار نزولی و سرمایه‌گذاری برای موفقیت‌های آتی دارید، این پروژه‌ها بهترین گزینه‌ها هستند؛ و سپتامبر برای تعدادی از پروژه‌های جالب می‌تواند ماه مهمی باشد. علیرغم ضررهای بیشتر بازار، برخی همچنان نشان داده‌اند که پتانسیل پیشرفت را دارند؛ و نوع کوین‌هایی که برای سرمایه‌گذاری در نظر می‌گیرید اهمیت دارد. در ادامه بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری، برای کسب سود در پرتفوی خود در ماه سپتامبر را مشاهده می‌کنید:

 

1. Uniglo (GLO):

Uniglo اولین توکن ضد تورمی در جهان است که مبتنی بر آرای DAO است و بر همین اساس به جامعه خود پاداش می‌دهد. Uniglo یک صندوق سرمایه‌گذاری به دست آورده است که از طرف کاربران نگهداری می‌شود و حاوی دارایی‌های بسیاری ازجمله دیگر کریپتوها و حتی دارایی‌های دنیای واقعی می‌شود. این موضوع قیمت مبنای مشخصی را ارائه می‌کند که برای رشد مناسب است. GLO به دلیل مکانیک سوزاندن کامل با گذشت زمان نادرتر می‌شود و در طی فرآیند پیش‌فروش با قیمت تخفیف‌دار موجود است. اکنون زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری در یک توکن در نظر گرفته می‌شود که برای موارد مهمی به کار می‌رود. به همین دلیل بهره در GLO همواره در حال افزایش است.

2. Etherium Classic (ETC):

ETC به‌عنوان فورکی از یک اتریوم بزرگ‌تر، کاربردها و موارد استفاده جدیدی را برای سرمایه‌گذاران معرفی کرده است. ETC مشکلاتی مانند سرعت تراکنش کند را حل می‌کند، اما عملکرد خود اتریوم را نیز دنبال می‌کند؛ و هر دو این توکن ها با ادغام در ETH 2.0 در افق ماه سپتامبر خوبی

ادامه مطلب...بهترين ارزهاي ديجيتال براي سرمايهگذاري در ماه سپتامبر

 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
نفرين ماه سپتامبر | چرا ممکن است قيمت بيت کوين به 10000 دلار برس
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 13:43 | بازدید : 212 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

ماه سپتامبر همیشه برای بیت کوین و بقیه بازار کریپتو ماهی نزولی بوده است. در سال 2021 تغییر جهت بیت کوین از روندهای مورد انتظار بازار این امید را به وجود آورد که شاید نفرین ماه سپتامبر را بشکند، اما متأسفانه روال همچنان به همان شکل پیش رفت. به همین دلیل با فرارسیدن ماه جدید، انتظار می‌رود که قیمت BTC مجدداً کاهشی باشد و روندهای کاهشی داشته باشد و به بدترین شرایط بازار نزولی وارد شود.

 

به گفته یکی از تحلیلگران باید آماده سقوط شدید بود:

یکی از افرادی که در تحلیل خود درباره قیمت بیت کوین به نفرین سپتامبر اشاره‌کرده است، Scott Redler استراتژیست ارشد T3 Trading Group است. Redler یک نمودار بیت کوین را پست کرد که حرکت این دارایی دیجیتال را از سال گذشته و نقاط تکنیکال مهمی که سبب روند نزولی قیمت شه بودند نشان می‌داد.

سطح مهمی که اخیراً توسط BTC نشان داده‌شده است 17600 دلار است. این مسئله یک کف قیمت بومی جدید را پس‌ازاین که رمز ارز رکود جدیدی را مشخص کرد و به زیر قله چرخه پیشین خود رفت، نشان می‌دهد. در حال حاضر 17600 دلار برای Bull ها سطحی است که از آن پایین‌تر نروند.

نمودار Redler نشان می‌دهد که اگر دارایی دیجیتال به بالای این سطح نرسد، خطوط حمایت بعدی

ادامه مطلب...نفرين ماه سپتامبر | چرا ممکن است قيمت بيت کوين به 10000 دلار برس

 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: بازار کریپتو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
بهترين ارزهاي ديجيتال کمتر از 1 دلار جهت سرمايهگذاري بلند مدت
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 13:41 | بازدید : 231 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

ارزهای دیجیتال کمتر از 1 دلار جهت سرمایه‌گذاری طولانی مدت ارزش بالایی در فضای کریپتو می‌تواند داشته باشد، به‌اندازه تعریف ارزش یک کریپتوی خاص، در وهله اول دشوار باشد. برای اطلاع یافتن از این که کدام رمز ارز ها کمتر ارزش‌گذاری شده‌اند، باید معیارهای ساده‌ای همچون ارزش‌گذاری بازار، حجم معاملاتی روزانه و تکنیکال‌های کوتاه‌مدت را مدنظر قرار دهید تا ارزش پیشنهادی بلندمدتی که هر شبکه توکن ارائه می‌کند را بررسی کنید.

با در نظر گرفتن این موضوع، سه رمز ارزی که در حال حاضر کمتر از 1 دلار معامله می‌شوند و برای سرمایه‌گذاران بلندمدت بیشترین تعهد را دارند را بررسی می‌کنیم.

 

1. Tron (TRX) – برنامه‌های بزرگی که پشتوانه آن‌ها اجرا بر اساس اطلاعات واقعی است

در طی دوران تب طلا هیچ‌کس مدت طولانی را صرف طلا نکرد. بااین‌وجود Levi Strauss یک امپراتوری مملو از جستجوگران طلا ایجاد کرد و او تنها فرد در این زمینه نبود. چنین طرز فکری دلیل علاقه امروز ما به TRX به‌عنوان یک بازی طولانی‌مدت ارزش است.

Tron که اکنون بسیار محبوبیت دارد و ارزش بالایی نیز دارد، تردیدهایی را سبب شده است که برای هر رمز ارز جدیدی روی می‌دهد و اکنون به‌عنوان یک گزینه ثابت کم‌ارزش بتا معامله می‌شود. پروفایل تکنیکال Trom به‌تنهایی جایگاه مهمی را در بیشتر پرتفوی‌های کریپتو به آن می‌دهد، اما رویکرد اصلی تکنولوژیکی و استراتژیک آن، Tron را به یکی از گزینه‌های موردعلاقه ما در بقیه سال 2022 و بعدازآن تبدیل کرده است.

در سال 2018 Tron با دریافت BitTorrent سروصدای بسیاری کرد که با بلندپروازی‌های Tron برای تبدیل‌شدن به یک

ادامه مطلب...بهترين ارزهاي ديجيتال کمتر از 1 دلار جهت سرمايهگذاري بلند مدت

 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: کریپتو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
لايو پير چيست
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 13:40 | بازدید : 248 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

لایو پیر یک پروتکل ویدیویی غیرمتمرکز است که در بلاک چین اتریوم ساخته شد. این پروتکل برای افرادی طراحی شد که محتوای ویدیویی را در اپلیکیشن ها به شکل غیرمتمرکز ادغام می‌کنند و هزینه آن از بخشی از هزینه‌های راه‌حل‌های سنتی تأمین می‌شود. غیرمتمرکزسازی پردازش ویدیویی از طریق توزیع فرآیند انتقال کد به شبکه‌ای از اپراتورهای نود، انجام می‌شود. انتقال کد گام مهمی در ارائه محتوای ویدیویی به کاربران نهایی است. این مرحله شامل دریافت فایل‌های ویدیویی و تبدیل آن‌ها به یک وضعیت بهینه برای هر کاربر نهایی است که بر اساس فاکتورهایی ازجمله اندازه اسکرین دستگاه یا اتصال اینترنت انجام می‌شود.

Livepeer محتوای ویدیویی را به‌صورت ارزان و منطقی با استفاده از تکنولوژی بلاک چینی که از تئوری بازی، محرک‌های کریپتو ایکونومی و قراردادهای هوشمند برای استفاده از تعاملات مثبت سهامداران استفاده می‌کند، پردازش می‌کند. توکن لایو پیر که دارایی بومی آن است برای ایجاد هماهنگی و توزیع کارهای مربوط به پردازش ویدیو در میان حاضرین در شبکه، به کار می‌رود.

 

نحوه عملکرد لایو پیر

لایو پیر که در اتریوم ساخته‌شده است، در اصل شبکه‌ای است که افرادی را که به دنبال پردازش ویدیو هستند با تأمین‌کنندگانی که چنین خدماتی ارائه می‌کنند، مرتبط می‌سازد. این شبکه برای ترغیب حاضرین به قابل‌اعتماد، امن و ارزان نگه‌داشتن این فرآیند انتقال کد

ادامه مطلب...لایو پیر چیست



:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: لايو پير ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
شبکه پاليگان چيست
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 13:39 | بازدید : 235 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

شبکه پالیگان که هدف اصلی آن ارزیابی بلاک چین اتریوم است. به دلیل نرخ پذیرش بالا و زیرساخت ناکافی برای پشتیبانی از این کاربرد زیاد، بلاک چین اتریوم می‌تواند غیرقابل استفاده باشد. به این معنی که در طی زمان‌های با ترافیک بالا، کاربران باید کارمزدهای بالا برای تراکنش بپردازند، سرعت انجام تراکنش کاهش می‌یابد، تراکنش‌های بسیاری به‌درستی انجام نمی‌شوند و تجربه‌های نامناسب دیگری به دست می‌آیند.

شبکه Polygon از مجموعه‌ای از راه‌حل‌های ارزیابی لایه 2 برای بلاک چین اتریوم و یک میان زنجیره کارآمد تشکیل یافته است که برای کاربران تجربه خوبی ارائه می‌کند. همچنین در تسهیل فرآیند ساخت اپلیکیشن های بلاک چین اتریوم نقشی بر عهده دارد.

راه‌حل‌های شبکه Polygon از زیرساخت‌های با توان عملیاتی بالا تشکیل یافته‌اند که غیرمتمرکز سازی را حفظ می‌کنند و با امید به تسهیل پذیرش تکنولوژی بلاک چین اتریوم، امنیت را حفظ می‌کنند.

شبکه Polygon حاوی چندراه‌حل ارزیابی اتریوم و تسهیلات توسعه بلاک چین ازجمله موارد زیر می‌شود:

با آموزش ارز دیجیتال، افراد می‌توانند به عنوان کارشناسان قانونی در حوزه حقوق ارزهای دیجیتال فعالیت کنند و مشاوره‌های قانونی مرتبط با مسائل حقوقی و رسمیت ارزهای دیجیتال ارائه دهند.

 

Polygon SDK:

Polygon SDK (Software Development Kit) برای توسعه‌دهندگان امکان ساخت Polygon را برای به‌کارگیری پروتکل‌های طراحی‌شده، فراهم می‌کند. این کار فرآیند پیشرفت آن‌ها را آسان‌تر و سریع‌تر می‌سازد و همچنین کاربرد آن‌ها را مطابق با اصول شبکه Polygon قرار

ادامه مطلب...شبکه پاليگان چيست

 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
پنج استراتژي خروج برتر ارز ديجيتال براي 2022
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 13:38 | بازدید : 242 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

استراتژی خروج همواره جز یکی از کارهای سخت برای تریدرهای حرفه‌ای است ، همان‌طور که می‌دانید، آگاهی یافتن از تمام مزایا و معایب رمز ارزها پیش از ورود به بازار کریپتو اهمیت بسیاری دارد؛ اما همراه با استراتژی ورود قدرتمند، باید دانست که چه موقع و چگونه از بازار کریپتو باید خارج شد. باید شنیده باشید که غول‌های کسب‌وکار می‌گویند از برنامه خارج می‌شوند اما یکی را به اشتراک می‌گذارند. ازاین‌رو، در ادامه را که در سال 2022 و پس‌ازآن برای شما مفید خواهند بود مشاهده خواهید کرد.

آموزش ارز دیجیتال به افراد مفاهیم و روش‌های مرتبط با استفاده از ارزهای دیجیتال در حوزه طراحی و توسعه وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را بررسی می‌کند.

1.خروج و فروش در قیمت‌های هدف:

برای مثال: فرض کنید که شما یک بیت کوین کامل دارید، به‌جای خارج شدن از کل پوزیشن خود زمانی که به 100K می‌رسد، می‌توانید آن را به پنج بخش مختلف یا هر تعداد بخشی که می‌خواهید تقسیم کنید؛ بنابراین می‌توانید یک بیت کوین کامل را انتخاب کنید و آن را به پنج بخش مختلف تقسیم کنید و با قیمت‌های مختلف بفروشید. به این صورت می‌توانید بهتر سود کنید.

2. متوسط هزینه دلاری:

این یکی از بهترین استراتژی‌ها در زمان خرید رمز ارز است و نیز گزینه ایده‌آلی برای زمان خروج از بازار است. شما می‌توانید یک برنامه فروش یک‌روزه، یک هفته یا یک ماه و نیز درصدی را که می‌خواهید بفروشید تعیین کنید. برای مثال 10% هفتگی و در طی 10 هفته از بازار خارج خواهید بود (دوباره با سود موجود).

بیشتر بخوانید:

3. خروج از طریق بازگشت سرمایه (%):

تصور کنید زمانی که قیمت Cardona 1 دلار بود، آن را انتخاب کردید، زمانی که آن را خریدید باید یک ایده

ادامه مطلب...پنج استراتژی خروج برتر ارز دیجیتال برای 2022



:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آينده کسبوکار با بلاک چين
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 13:37 | بازدید : 208 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

روش‌های بسیاری برای رشد و کمک به پایداری طولانی‌مدت وجود دارند که شرکت‌ها می‌توانند برای کسب درآمد، پس‌انداز پول و رقابتی ماندن از طریق پذیرش تکنولوژی بلاک چین، به کار ببرند.

بلاک چین یک پیشرفت قدرتمند است در تکنولوژی با پتانسیل لازم برای ایجاد کارایی‌ها در عملیات‌های تجاری و افزودن ارزش شرکت‌هایی که آن را می‌پذیرند. باوجوداینکه صندوق‌های پوشش ریسک در دارایی‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند، شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی راه‌حل‌های مبتنی بر بلاک چین را اجرا می‌کنند تا جریان‌های کاری را تسهیل کنند، کاخ سفید فرمانی اجرایی صادر می‌کند که نوآوری مسئولانه را موجب می‌شود و نهادهای قانون‌گذاری توجه بسیاری به آن می‌کنند، پتانسیل لازم برای پذیرش قابل‌توجه است.
روش‌های بسیاری برای رشد و کمک به پایداری طولانی‌مدت وجود دارند که شرکت‌ها می‌توانند برای کسب درآمد، پس‌انداز پول و رقابتی ماندن از طریق پذیرش تکنولوژی بلاک چین، به کار ببرند.

 

آینده کسب‌وکار با بلاک چین

شرکت‌های موفق دائماً کسب‌وکارهای خود، رفتارهای مشتریان و شرایط بازار را در حالی تحلیل می‌کنند که فرآیندهای به دست آوردن سهم بازار و درآمد را بهینه‌سازی می‌کنند. برای مثال، آمازون در ابتدا یک خرده‌فروش آنلاین بود که درزمینه? فروش کتاب فعالیت می‌کرد؛ اکنون شرکت از طریق یک بیزنس مدل متفاوت که شامل فروشگاه‌های خواروبارفروشی، Amazon Prime و فروشندگان سوم شخص است، درآمد پایدار دارد. در حال حاضر این یکی از پنج شرکت برتر درزمینه? تکنولوژی در ایالات‌متحده است.
ترکیب راه‌حل‌های مبتنی بر بلاک چین می‌توانند به افزایش درآمد شرکت از طریق افزایش محصولات

ادامه مطلب...آينده کسبوکار با بلاک چين

 


:: برچسب‌ها: بلاک چين ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
ارز ديجيتال چيليز چيست
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 13:35 | بازدید : 220 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

چیلیز یک رمز ارز محبوب برای توکنیزه کردن ورزش و افزایش مشارکت در پلتفرم ورزشی و پاداش‌ده‌ی Chiliz.net است. همچنین اولین صرافی کریپتو مبتنی بر ورزش است که در آن طرفداران می‌توانند توکن های شخصی‌سازی‌شده طرفداران را معامله کنند و در نظرسنجی‌های مربوط به باشگاه و استخرها شرکت کنند. ازاین‌رو، توکن ها به طرفداران حق رأی می‌دهند، هرچه مقدار توکنی که نگه‌داری می‌کنید بیشتر باشد، حق رأی‌دهی بیشتری خواهید داشت. توکن ها همچنین به طرفداران اجازه دسترسی به تخفیف‌ها، تبلیغات و محتوای محدود، تست کردن دانش ورزشی خود در مقابل یکدیگر و برنده شدن جوایزی مانند کالاهای امضاشده باشگاه را می‌دهند.

 

چیلیز در اصل 2 مشکل را حل می‌کند: تأمین سرمایه و مشارکت. این پلتفرم علاوه بر این‌که به طرفداران اجازه می‌دهد تا سهمی در تیم‌های محبوب خود داشته باشند و در فعالیت‌های روزانه آن‌ها شرکت کنند، دسترسی به کسب‌وکارهای ورزشی و سرگرمی را نیز ممکن می‌سازد. این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا برنامه‌های توسعه خود را ارزیابی کنند و در صنعت جهانی ورزش پیشرفت کنند.

ارز چیلیز در سال 2018 توسط الکساندر دریفول مؤسس شرکت راهنمای توریسم Webcity و مؤسس بزرگ‌ترین وب‌سایت آنلاین بازی پوکر در فرانسه Winamax ساخته شد. دریفول درباره نحوه استفاده از تکنولوژی بلاک چین به این منظور که روشی صحیح برای تعامل با تیم‌های ورزشی خود و تیم‌هایی که روش مؤثری برای نقد کردن پایگاه‌های جهانی طرفداران خود دارند، اندیشید.

مفهوم به یک کسب‌وکار جهانی موفق تبدیل شد، یک اسب تک‌شاخ بلاک چین که انتظار می‌رود تا

ادامه مطلب...

 

 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چيليز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
چگونه از ورزش کردن درآمد کسب کنيم
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 13:34 | بازدید : 204 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

ورزش کردن درآمد کسب کنیم آیا واقعا امکانپذیر است ؟ بسیاری از ما اهمیت حفظ تناسب اندام را می‌دانیم اما، متأسفانه، این دانش به ما کمک نمی‌کند تا در مسیر تناسب اندام خود ثابت بمانیم. شاید اگر برنامه‌های تناسب اندام وجود داشته باشند که به ما انگیزه‌هایی مانند ارز دیجیتال برای ورزش کردن پاداش بدهند، قطعا بسیاری از ما از این ایده استقبال می‌کنیم و در مسیر ورزش و تناسب اندام خود ثابت قدم خواهیم بود.

در واقع برنامه‌های تناسب اندام وجود دارند که به کاربران با ارز دیجیتال پاداش می‌دهند. هر چه بیشتر ورزش کنید، درآمد بیشتری خواهید داشت. با این توکن‌هایی که پاداش می‌گیرید، می‌توانید بیت کوین یا هر چیزی را که برایتان جذابیت دارد بخرید. چالش بسیاری از علاقه مندان به ورزش و تناسب اندام این است که بدانند این برنامه‌ها وجود دارند و بدانند کجا آنها را پیدا کنند و چگونه از آنها استفاده کنند.

در این مقاله، ما تصمیم گرفته‌ایم تا خلاصه‌ای از بهترین برنامه‌های ارز دیجیتال را که برای ورزش کردن به شما پاداش می‌دهند، در اختیار علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و تناسب اندام قرار دهیم. می‌توانید تصمیم بگیرید که از یکی یا همه این برنامه‌های تناسب اندام استفاده کنید.

 

بهترین برنامه‌های ارز دیجیتال برای دریافت پاداش

1. ACT FIT

این برنامه ورزشی با مفهوم اثبات فعالیت کار می‌کند و به کاربرانی که روزانه ورزش می‌کنند پاداش می‌دهد. این برنامه فعالیت‌

ادامه مطلب...چگونه از ورزش کردن درآمد کسب کنيم

 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
نخست وزير روسيه از مجوز پرداخت رمزارز ايران براي واردات خبر داد
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 13:33 | بازدید : 197 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )
نخست وزیر روسیه گفت: پذیرش دارایی های دیجیتال فرصت خوبی برای اطمینان از پرداخت بدون وقفه برای واردات و صادرات فراهم می کند. به گفته نخست وزیر روسیه، روسیه ممکن است به زودی با استفاده از ارزه ای رمزنگاری شده برای واردات، از ایران الگوبرداری کند. میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه روز سه شنبه در نشست راهبردی توسعه سیستم مالی داخلی اعلام کرد: پذیرش دارایی های دیجیتال به عنوان “جایگزین امن” برای پرداخت های فرامرزی ضروری است. نخست وزیر افزود که دارایی های دیجیتال فرصت خوبی برای اطمینان از پرداخت بدون وقفه برای واردات و صادرات فراهم می کنند. میشوستین همچنین به اهمیت تضمین استقلال زیرساخت های فن آوری و امنیت سایبری موسسات مالی اشاره کرد و گفت:

ما باید به شدت حوزه های نوآورانه از جمله پذیرش دارایی های دیجیتال را توسعه دهیم. این یک جایگزین امن برای همه طرف هایی است که می توانند پرداخت بدون وقفه برای تامین کالا از خارج و برای صادرات را تضمین کنند."

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی
 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
5 دامنه اتريوم ترند بازار ارزهاي ديجيتال شدند
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 13:31 | بازدید : 184 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

ENS در ساده‌ترین شرایط یک سیستم نام‌گذاری مجاز، غیرمتمرکز و منبع باز است که در شبکه اتریوم ساخته‌شده است.

نقش اولیه ENS تطبیق دادن نامه‌ای دامنه آسان همچون Josiah.eth با شاخص‌های قابل‌خواندن کامپیوتری همچون 0xGk3…w84KQ است. ازآنجایی‌ که ENS از مکانیسم رزولوشن برعکس (مطابقت دادن آدرس یک کریپتو با نام ENS) پشتیبانی می‌کند، می‌توانید متادیتای خود همچون پروفایل توییتر خود را با دامنه ENS مرتبط سازید. به‌علاوه، می‌توانید دامنه‌های ENS را همچون یک NFT در بازارهایی مانند OpenSea خرید یا فروش کنید.

آموزش ارز دیجیتال به افراد نحوه استفاده از ارزهای دیجیتال در حوزه سفر و گردشگری را بررسی می‌کند، از جمله پرداخت‌های دیجیتال در هتل‌ها و رستوران‌ها.

دسته‌های دامنه ENS مختلفی بر اساس تعداد کاراکترها وجود دارند. ظاهراً اسامی با چهار کاراکتر یا کمتر به دلیل کمیابی از محبوب‌ترین‌ها هستند. دارندگان دامنه جوامعی را بر اساس مالکیت مشترک تشکیل می‌دهند، همچون 10k Club برای افرادی که 0000 – 9999 دامنه دارند. در زیر پنج 5 دامنه اتریوم که سر و صدای زیادی داشتند را مشاهده می‌کنید.

1. 10k Club

10k Club شامل اعضایی با نام ENS چهار کاراکتری می‌شود که از 0000 تا 9999 متفاوت هستند. به‌عبارت‌دیگر، این کلاب از دارندگان دامنه‌ای تشکیل یافته است که علاقه‌مند به معامله اولین 10000 کاراکتر در ENS هستند.

2. Ethmoji 99 Club

Ethmoji 99 Club سومین دسته ENS محبوب است که از اعضایی تشکیل‌ شده

ادامه مطلب...5 دامنه اتريوم ترند بازار ارزهاي ديجيتال شدند

 

 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
ژاپن به دنبال کاهش ماليات رمزارز شرکت ها براي تشويق استارتاپ ها
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 13:28 | بازدید : 188 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

دو گروه لابی کریپتو اخیرا از دولت خواسته اند قوانین مالیاتی کریپتو در این کشور را اصلاح کند که در آن سرمایه‌گذاران می توانند تا 55 درصد سود سرمایه را پرداخت کنند.

خبرگزاری محلی یومیوری روز چهارشنبه گزارش داد که ژاپن قرار است نرخ‌های مالیات رمزارز شرکت‌‍‌های موجود را بررسی کند تا شرکت‌های نوپا را به ماندن در این کشور ترغیب کند.

آژانس خدمات مالی ژاپن (FSA)و وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت در حال بررسی پیشنهاد اصلاح مالیاتی برای سال 2023 هستند که می‌تواند استارتاپ‌های رمزارزی که توکن‌های خود را صادر می کنند، از پرداخت مالیات بر سوده‌ای محقق نشده معاف کند.
به گفته یومیوری، در سیستم فعلی، استارتاپ هایی که توکن های خود
 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: کریپتو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
معرفي کامل ارز ديجيتال OMG + پروژه OmiseGO
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 13:27 | بازدید : 197 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

ارز دیجیتال OMG که در شبکه به نام OMG Network تغییر یافته است یک راه‌حل برای ارزیابی اتریوم است که کاملاً با توکن های ERC-20 و ETH مطابقت دارد.

باوجود هزینه‌های gas کم امیدوارکننده و زمان تأیید سریع‌تر، OMG Network قصد دارد تا برخی از مشکلات مقیاس‌پذیری را که در اتریوم مشکل ایجاد می‌کنند، کاهش می‌دهد.

 

شبکه OmiseGO(OMG) چیست؟

OmiseGO یا OMG Network یک راه‌حل لایه 2 برای انتقال بدون اطمینان ارزش در اتریوم است. هدف آن کاهش کارمزد و مدت‌زمان تراکنش‌ها بدون به خطر انداختن امنیت اتریوم است.

درواقع OMG Network در حل مشکلات مقیاس‌پذیری فعلی اتریوم مؤثر است.

 

بیشتر بخوانید:

آموزش ارز دیجیتال پیشرفته

 

نحوه عملکرد شبکه OmiseGO (OMG):

شبکه OmiseGo را راه‌حل لایه 2 نیز می‌نامند. یک راه‌حل لایه 2 در رأس یک بلاک چین موجود (در این مورد، اتریوم) ساخته می‌شود. زمانی که تراکنش‌ها در لایه ثانویه پردازش می‌شوند، فضای باارزش بلاک درنتیجه آن در بلاک چین اتریوم آزاد می‌شود.

به‌نوعی شما می‌توانید یک راه‌حل لایه 2 را به‌عنوان نوعی از بلاک چین در رأس یک بلاک چین در نظر بگیرید.

OMG Network باید امنیتی مشابه اتریوم داشته باشد، اما با کارمزدهای تراکنش کمتر و مدت‌زمان تراکنش سریع‌تر و با همه توکن های ERC-20 و اتریوم کار می‌کند.

این موضوع تقریباً برای همه افرادی که از اتریوم استفاده می‌کنند خبر خوبی است. بااینکه شبکه

ادامه مطلب...معرفي کامل ارز ديجيتال OMG + پروژه OmiseGO

 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: OMG ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش بک تست استراتژي معاملاتي
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 13:26 | بازدید : 182 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

بک تست استراتژی معاملاتی یکی از اجزای اصلی توسعه است. backtesting از طریق بازسازی معاملاتی که در گذشته با کمک سیستمی مبتنی بر داده‌های تاریخی روی دادند، انجام می‌شود. نتیجه backtesting باید به شما یک ایده کلی درباره مؤثر بودن یا نبودن یک استراتژی سرمایه‌گذاری

ارائه کند.

پیش از توضیح بیشتر، اگر تمایل به بک تست کردن استراتژی‌ معاملاتی خود دارید، قراردادهای آتی Binance محل خوبی برای انجام آن است. اگر تمایل دارید تا به داده‌های تاریخی پلتفرم دسترسی پیدا کنید، این اپلیکیشن فرم را پر کنید.

 

بک تست استراتژی به چه معنا است؟

به‌طور خلاصه هدف اصلی بک تست نشان دادن این مسئله است که آیا ایده‌های معاملاتی شما معتبر هستند یا نه. شما از داده‌های بازار گذشته استفاده می‌کنید تا از چگونگی انجام یک استراتژی آگاه شوید. اگر به نظر برسد که استراتژی پتانسیل دارد، ممکن است در یک محیط معاملاتی لایو مؤثر باشد.

آن‌چه قبل از بک تست استراتژی باید انجام داد؟

پیش از صحبت درباره مثال بک تست استراتژی معاملاتی، باید مسئله‌ای را مشخص

ادامه مطلب...آموزش بک تست استراتژي معاملاتي

 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: استراتژي معاملاتي ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
بازي ايلوويوم Illuvium (ILV) چيست؟
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 13:25 | بازدید : 191 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

بازی ایلوویوم یک بازی بلاک چین در دست‌ساخت است که در یک دنیای آزاد با تنظیمات RPG (بازی به سبک ایفای نقش) روی می‌دهد. بازیکنان موجوداتی با نام Illuvial را جمع‌آوری می‌کنند که هر یک کلاس و طبع خاصی دارد. پنج کلاس و پنج طبع وجود دارد که نقاط ضعف و قوت مخصوص به خود دارند. درصورتی‌که نبردها در مقابل دیگر بازیکنان را پیروز شوید و درخواست‌ها را تکمیل کنید، Illuvial شما قدرتمندتر می‌شود.

ایلوویوم دو آلت کوین پروژه ERC-20 در اتریوم دارد: IV(Illuvium) و sILV. دارندگان توکن می‌توانند برای استخراج نقدینگی، مشارکت در حاکمیت و به دست آوردن پاداش از ILV استفاده کنند. یک دوره قفل شدن برای پاداش‌های ILV وجود دارد، اما sILV می‌تواند فوراً درون بازی به کار رود.

ایلوویوم همچنین از NFT ها برای ارائه هر Illuvial و آیتم درون بازی که قابل معامله در بازارهای خارجی NFT نیز هست، استفاده می‌کند. برای به دست آوردن ILV و sILV می‌توانید در BInance توکن خریداری کنید و در پلتفرم استیکینگ ایلوویوم استیک کنید. همچنین توکن های شریک را در Flash Pool ها برای ILV استیک کنید.

 

نحوه عملکرد ایلوویوم :

ایلوویوم یک بازی بلاک چین RPG دنیای آزاد است که در اتریوم ساخته شد و در سال 2022 منتشر خواهد شد. بازیکنان در یک

ادامه مطلب...بازي ايلوويوم Illuvium (ILV) چيست

 

 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: بازی ایلوویوم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
ارز ديجيتال سندباکس چيست
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 13:24 | بازدید : 214 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

سندباکس یک بازی play-to-earn(P2E) است که تکنولوژی بلاک چین، دیفای و NFT ها را در یک متاورس سه‌بعدی ترکیب می‌کند. دنیای مجازی آن به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بازی‌ها و دارایی‌های دیجیتال خود را با کمک ابزارهای رایگان طراحی ایجاد و شخصی‌سازی کنند. کالاهای مجازی ایجادشده را می‌توان بعداً به‌عنوان NFT ها نقد کرد و برحسب توکن های SAND در بازار سندباکس فروخت.

توکن SAND توکن بومی Sandbox است که به‌عنوان پایه تمام تراکنش‌ها و تعاملات در بازی به کار می‌رود. SAND را می‌توان از طریق بازی کردن و رقابت‌هایی در Sandbox به دست آورد یا در صرافی‌های رمز ارز مانند Binance خریداری کرد.

 

بیشتر بخوانید:

 

سندباکس چیست؟

Sandbox یک بازی بلاک چین P2E است که به بازیکنان اجازه ساخت یک دنیای مجازی با استفاده از NFT ها در بلاک چین اتریوم را می‌دهد. بازیکنان می‌توانند آواتارهای خود را طراحی کنند تا دسترسی به بازی‌های مختلف، محیط‌ها و هاب ها در متاورس Sandbox ممکن شوند. شما می‌توانید بازی را به‌عنوان یک نسخه دیفای از Minecraft در بلاک چین در نظر بگیرید.

Sandbox که در سال 2011 توسط Pixowl راه‌اندازی شد در ابتدا یک پلتفرم بازی موبایل بود که به‌عنوان حریف Minecraft طراحی‌شده بود. این پلتفرم طرفدار زیادی پیدا کرد و بیش از 40 میلیون دانلود در سراسر جهان صورت گرفت؛ اما در سال 2018، آرتور مادرید و سباستین بورگت مؤسسین آن تصمیم به جستجوی پتانسیل ایجاد یک متاورس سه‌بعدی در بلاک چین گرفت. هدف آن‌ها این است که به کاربران اجازه دهند تا مالک مخلوقات خود به شکل NFT ها باشند و هنگام

ادامه مطلب...

 

 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: سندباکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
سم زدايي چيست
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 13:22 | بازدید : 201 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

سم زدایی دیجیتال یا Digital Detox در واقع دوره‌های کوتاهی است که در آن، افراد کاملا داوطلبانه وسایل دیجیتال مانند گوشی‌های هوشمند را کنار می‌گذارند و از شبکه‌های اجتماعی دوری می‌کنند. تکرار و تناوب دوره‌های سم زدایی دیجیتال به خود فرد بستگی دارد که این کار فواید فراوانی برای سلامت روح و جسم دارد. برای آشنایی بیشتر با سم زدایی دیجیتال و نحوه انجام آن، با این مقاله از مدرسان پیشتاز با ما همراه باشید.

 

چرا به سم‌ زدایی دیجیتال نیاز داریم؟

برای اینکه وضعیت آب‌ و‌ هوا را بررسی کنید، به‌ سراغ گوشی هوشمندتان می‌روید و به اینترنت متصل می‌شوید. قبل از اینکه برنامه آب ‌و هوا را باز کنید، نوتیفیکیشنی دریافت می‌کنید و متوجه می‌شوید یکی از دوستانتان تصاویری از سفرش را به اشتراک گذاشته است. اتفاقی که معمولا در این شرایط رخ می‌دهد این است: آب ‌و هوا را فراموش می‌کنید و تصاویر را می‌بینید. هم‌زمان، برنامه مرورگر گوشی را هم باز می‌کنید تا درباره مقصدی که دوستتان به آنجا سفر کرده، هتلی که در آنجا اقامت داشته و جاذبه‌های گردشگری مورد بازدید آنها هم اطلاعاتی به دست آورید.

در همین جست ‌و جوها، برای دیدن تصاویر بیشتر از جاذبه گردشگری، وارد اینستاگرام می‌شوید که در این برنامه هم پیام‌ها و لایک‌های جدیدی برای دیدن دارید. شاید بعد از گذشت یک ساعت و انتخاب مقصدی برای سفر آن هم با همه جزئیات، به یاد آورید که فقط می‌خواستید آب‌

ادامه مطلب...سم زدايي چيست

 

 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: سم زدايي ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
سرويس نام اتريوم چيست ؟ و چه کاربردي دارد
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 13:21 | بازدید : 210 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

Etherium Name Service (ENS) خدمات نام‌گذاری برای آدرس‌های کیف پول، هش ها و دیگر شاخص‌های قابل‌خواندن توسط ماشین است. خواندن مجموعه‌ای از داده‌ها در آدرس‌های قابل‌خواندن آسان سخت به نظر می‌رسد. این کار مشابه Domain Name System (DNS) به‌کاررفته برای وب‌سایت‌ها است.

در ابتدا ENS اسامی دامنه 3،4%5 و 6 حرفی را برای کاربران علاقه‌مند با استفاده از فرمت حراجی Vickery، به حراج گذاشت. هر نام در پایان خود یک.eth دارد و می‌تواند به آدرس‌های مختلف رمز ارز، هش ها و دیگر اطلاعات متصل شود.

اکنون شما می‌توانید بدون حراجی نام ها را خریداری کنید و تا یک سال آن‌ها را اجاره دهید. قیمت‌ها به طول نامی که می‌خواهید اجاره دهید بستگی دارند. همچنین اگر در 31 اکتبر 2021 یک دامنه ENS داشتید، شما سزاوار داشتن ایر دراپ توکن های حاکمیت ENS برحسب دلار هستید. شما باید تا 4 مه 2022 آن‌ها را جمع‌آوری کنید.

 

سرویس نام اتریوم چیست؟

Etherium Name Service (ENS) یک پروژه مبتنی بر اتریوم است که در 4 مه 2017 توسط الکس ون دی سانده و نیک جانسون از بنیاد اتریوم راه‌اندازی شد. این پروژه به کاربران اجازه می‌دهد تا آدرس‌های عمومی بلند اتریوم را به روش ساده مبتنی بر متن به نمایش بگذارند. این کار اشتراک‌گذاری، استفاده و به خاطر سپردن آدرس‌ها و دیگر داده‌ها را تسهیل می‌کند. تبدیل اعداد قابل‌خواندن توسط ماشین همچون 0xAb5801a7D398351b8bE11C439e05C5B3259aeC9B  به جایگزین‌های قابل‌خواندن توسط انسان بخش مهمی از افزایش پذیرش بلاک چین است.

ENS تنها محدود به آدرس‌های کیف پول نمی‌شود. از آن می‌توان برای ارائه آی‌دی‌های

ادامه مطلب...سرويس نام اتريوم چيست

 

 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: سرويس نام اتريوم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
پايتون يا روبي کدام بهتر است
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 13:20 | بازدید : 222 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

پایتون و روبی دو مثال عالی از نسل جدید زبان‌های برنامه‌نویسی سطح بالا هستند. بر خلاف زبان‌هایی مانند زبان برنامه‌نویسی جاوا که بر صحت نحوه و سلسله مراتب دقیق متمرکز هستند، تمرکز زبان‌های پایتون و روبی بر سادگی کد نویسی و سرعت بخشیدن به برنامه‌نویس در انجام امور است که در ادامه با هر کدام از آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم؛ پس تا آخر این مقاله، همراه ما باشید.

 

بیشتر بخوانید: آموزش پایتون با بهترین مدرسان

 

زبان برنامه نویسی روبی

روبی در سال 1995 توسط یوکی هیرو ماتسوموتو ساخته و توسعه داده شد. روبی از زبان‌های سی، پرل، جاوا و ++C تاثیر پذیرفته است. زبان برنامه نویسی روبی به شدت شی‌گرا است. در روبی هر چیزی یک (Object) است. از جمله سایت‌های معروف ساخته شده با روبی (و فریم‌ورک وب ریلز) می‌توان به توییتر، هولو و گروپن اشاره کرد.

از همان ابتدای راه، روبی دارای سلاست، قدرت و ظرافت خاص خود بود. هواداران پر و پا قرص روبی این زبان را به خاطر آن دوست دارند که در کار با آن، دچار کمترین سردرگمی می‌شوند. در میان برنامه‌نویسان نیز این باور وجود دارد که زبان برنامه‌نویسی، باید کمترین میزان سردرگمی را برای توسعه‌دهندگان داشته باشد و در واقع، شفاف و قابل درک باشد.

روبی، فلسفه‌ای را از زبان برنامه‌نویسی پرل به ارث برده است مبنی بر این‌که امکان انجام یک کار واحد با روش‌های مختلف وجود داشته باشد. این مورد، یکی از تفاوت‌های اساسی روبی با پایتون محسوب می‌شود که در ادامه بیشتر به آن پرداخته می‌شود. این ویژگی بدان معنا است که برای مثال، یک متد می‌تواند اسامی مختلفی داشته باشد و همین امر در کنار مزایایی که دارد، ممکن است منجر به سردرگمی افراد تازه ‌وارد بشود.

یک ویژگی قابل توجه زبان برنامه‌نویسی روبی استفاده آن از بلوک‌ها است. یک بلوک یک

ادامه مطلب...پايتون يا روبي کدام بهتر است

 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: پايتون ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
لايت کوين چيست
شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 13:18 | بازدید : 202 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

لایت کوین آلت کوینی است که در سال 2011 توسط مهندس پیشین گوگل چارلی لی تولید شد. هدف این کوین این بود تا نسخه کم‌حجمی از بیت کوین باشد که بتوان پرداخت های فوری و کم‌هزینه را با آن انجام داد. کد و ویژگی‌های مشخص بیت کوین را در بلاک چین آن پذیرفت اما اولویت را به‌سرعت تأیید تراکنش به‌منظور تسهیل تعداد تراکنش در ثانیه (TPS) و زمان کوتاه‌تر تولید بلاک داد.

به دلیل شباهت با بیت کوین، توسعه‌دهندگان از بلاک چین برای بررسی تکنولوژی‌هایی که می‌خواهند روی بیت کوین اجرا کنند، استفاده می‌کنند. برای مثال، Segregated Witness(SegWit) و Lightning Network پیش از بیت کوین روی بلاک چین لایت کوین راه‌اندازی شدند.

Ltc عرضه کل 84 میلیون دارد. لایت کوین همچون بیت کوین طبیعتی ضد تورمی دارد و هر 840000 بلاک را (تقریباً هر چهار سال) نصف می‌کند (halve). انتظار می‌رود که هالوینگ بعدی در ماه اوت 2023 روی دهد. لایت را می‌توان در صرافی‌های مختلف رمز ارز ازجمله Binance خریداری کرد.

 

LTC یکی از اولین آلت کوین‌ها است. این کوین توسط مهندس سابق شرکت گوگل با نام چارلی لی در سال 2011 تولید شد و بلاک چین آن بر اساس کدهای منبع باز بیت کوین توسعه یافتند؛ اما لایت کوین اصلاحات خاصی را نیز معرفی کرد همچون نرخ تولید سریع‌تر بلاک

ادامه مطلب...

 


:: موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: لایت کوین ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...