عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 10

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 34
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 219
:: بازدید ماه : 2216
:: بازدید سال : 18903
:: بازدید کلی : 92601

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

ویزای ایتالیا
یک شنبه 12 شهريور 1402 ساعت 21:2 | بازدید : 193 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

ویزای ایتالیا مخصوص سفرهای تفریحی کوتاه مدت یا دیدار با اعضای خانواده و بستگان است. اگر تصمیم به تحصیل یا کار در ایتالیا دارید، این نوع ویزای ایتالیا مناسب نیست و باید برای ویزای تحصیلی ایتالیا یا ویزای کار اقدام کنید. اعتبار ویزا بستگی به تصمیم سفارت ایتالیا و نوع درخواست شما دارد. پس از صدور ویزای ایتالیا سفارت برچسب ویزا را در گذرنامه شما قرار می دهد. این برچسب شامل تمام اطلاعات اصلی ویزای ایتالیا مانند تاریخ اعتبار و میزان دفعاتی که می‌توانید با آن به ایتالیا سفر کنید، می‌شود.

ویزای شنگن ایتالیا با توجه به سفر متقاضی در انواع مختلفی صادر می‌شود. ویزای توریستی از جمله رایج ترین ویزایی است که از سوی سفارت ایتالیا برای متقاضیان ایرانی صادر می‌ گردد. آژانس قصران گشت، کلیه خدمات مربوط به تور ایتالیا و ویزای این کشور را به شما عزیزان ارائه می دهد.

به طور کلی کشور ایتالیا نسبت به سایر کشورهای شینگن در اعطای ویزا سخت گیری کمتری دارد. به همین جهت به متقاضیانی که سابقه سفر به حوزه شینگن را ندارند توصیه می کنیم از طریق ایتالیا اقدام به دریافت ویزای شینگن نمایند. 

ویزای توریستی ایتالیا و سایت وقت سفارت ایتالیا


ویزای توریستی ایتالیا
 – از آنجایی که کشور ایتالیا در حوزه شینگن و اتحادیه اروپا قرار دارد افرادی که ویزای توریستی ایتالیا و یا همان ویزا شینگن ایتالیا را داشته باشند می توانند به این کشور و سایر کشور های حوزه شینگن به مدت محدودی سفر کنند. ویزای توریستی کشور ایتالیا از پرتقاضاترین ویزاها است. ایرانیان بسیاری بنا بر دلایل متفاوتی از جمله سفرهای گردشگری، بازدید از نمایشگاه ها، بیزینس و آموزشهای کوتاه مدت درخواست ویزای شینگن ایتالیا را داشته اند.

انواع ویزای توریستی ایتالیا

از نکات مهم سفر به ایتالیا با هدف گردشگری انتخاب صحیح نوع ویزا است. به طور کلی ویزاهای کشورهای عضو شینگن که ایتالیا نیز جز آن ها می باشد بر اساس مدت زمان ویزا و دلیل ورود به کشور مورد مهاجرت به ۴ دسته تقسیم می شوند. چنانچه قصد کسب اطلاعات در خصوص انواع ویزای توریستی ایتالیا را دارید به صفحه انواع ویزای شینگن مراجعه فرمایید.

تمکن مالی برای ویزای ایتالیا

 اثبات تمکن مالی شخص جهت دریافت ویزای توریستی ایتالیا از مهم ترین مدارکی است که باید ارائه شود.به هیچ عنوان تمکن مالی و گردش حساب غیر واقعی را به سفارت ایتالیا ارائه ندهید، چرا که مدارک مالی در سفارت کشور ایتالیا به صورت کامل استعلام می‌شود. برای تضمین ویزای توریستی ایتالیا دو روش زیر وجود دارد :

  •  تمکن مالی مناسب

    متقاضیان ویزای توریستی ایتالیا، باید حداقل مانده حسابی بین 200 تا 250 میلیون تومان داشته باشند که تمکن مالی باید به یورو صادر شود.

  • گردش حساب بالا

    برای ویزای توریستی ایتالیا گردش حساب 3 ماه اخیر برای این کشور اهمیت دارد. در گردش حساب فرد، میزان مبالغ ورودی و خروجی و تعداد تراکنشات حائز اهمیت است.

ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه

باید بیان شود درخواست ویزای ایتالیا بدون داشتن دعوت نامه نیز امکان پذیر است. درخواست ویزای توریستی بدون دعوتنامه ایتالیا نیازمند تمکن مالی و گردش حساب قوی است. در صورتی که فرد بخواهد جهت ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوتنامه اقدام کند حتما باید محل اقامت (هتل، مسافر‌خانه و غیره) از قبل به صورت کاملا واضح مشخص شده باشد.

مدارک لازم ویزای توریستی ایتالیا

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا، باید به صورت رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شوند.

مدارک ویزای توریستی ایتالیا عبارتند از:

  • پاسپورت متقاضی با حداقل ۶ ماه اعتبار و یک صفحه خالی
  • کلیه پاسپورت های قبلی متقاضی به همراه ویزا های اخذ شده
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزای توریستی ایتالیا
  • یک قطعه عکس
  • ترجمه و اصل کلیه اسناد ملکی
  • ترجمه و اصل گواهی اشتغال به کار
  • ترجمه و اصل سوابق بیمه تامین اجتماعی
  • پرینت برگه وقت سفارت
  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما به همراه واچر هتل
  • ارائه دعوت نامه (در صورت وجود)

 

  • از مهمترین مدارک اخذ ویزای توریستی ایتالیا ارائه مدارک شغلی فرد متقاضی است که با توجه به شغل فرد مدارک درخواست می شوند: 

الف) پزشکان، وکلا، مهندسین: پروانه مطب یا حکم کارگزینی ، نظام مهندسی ، پروانه وکالت + کارت‌های صنفی مربوطه.

ب) موجر: اجاره نامه معتبر با کد رهگیری + سند املاک مربوطه.

ج) مشاغل دولتی: حکم کارگزینی با مهر + آخرین فیش حقوقی با مهر + گواهی اشتغال به کار.

د) بازنشسته­‌ها‌: حکم بازنشستگی یا آخرین حکم افزایش حقوق، آخرین فیش حقوق.

ه) مشاغل غیردولتی‌: گواهی اشتغال به کار از شرکت مربوطه به همراه فیش حقوق و سابقه بیمه تامین اجتماعی با مهر سازمان (حداقل 6ماهه).

و) اعضای هیئت مدیره شرکت‌ها: گواهی اشتغال به کار + روزنامه رسمی (آگهی تاسیس و آخرین تغییرات).

ز) معلمان، اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه: اصل حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار به همراه فیش حقوق .

ح) دانش آموزان، دانشجویان: گواهی اشتغال به تحصیل جهت دانش آموزانی که در سال تحصیلی قصد سفر دارند.

ج) کسبه: جواز کسب یا کارت مباشرت (در صورت داشتن کارت مباشرت اصل جواز کسب الزامی است).

ی) سند ملک (در صورت عدم وجود سند ملک جهت دریافت اطلاعات برای شرایط گرفتن با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید).

  • اصل و کپی گواهی تمکن مالی متقاضی + ترجمه آن به زبان انگلیسی (این موارد شامل گردش مالی سه ماه اخیر + مهر و امضای بانک می باشد.)
  • کپی صفحه اول گذرنامه
  • اصل و کپی بلیت رفت و برگشت به ایتالیا
  • اصل و کپی بیمه مسافرتی متناسب با طول دوره اقامت فرد در منطقه شنگن
  • اصل و کپی رزرو هتل و یا محل اقامت فرد

مدت زمان جواب ویزای ایتالیا


ویزای توریستی ایتالیا 
جزو ویزاهای کوتاه مدت از نوع تایپ C می باشد. مدت زمان پاسخگویی به درخواست ویزای توریستی تقریبا 15 روز کاری است و این زمان ممکن است تا 30 روز افزایش یابد. شایان ذکر است در خصوص پرونده های خاص، جهت بررسی دقیق تر شرایط ممکن است حتی بیشتر از 30 روز نیز زمان صرف گردد.

ریجکت شدن ویزای ایتالیا

به منظور اخذ ویزای شینگن ایتالیا قبل از هر اقدامی باید با یک وکیل مهاجرت مجرب در این زمینه مشورت کرد و آگاهانه نسبت به ارائه، تهیه و چیدمان مدارک اقدام کرد. نکات زیر از مواردی است که در هنگام درخواست ویزای توریستی این کشور بهتر است رعایت شوند تا باعث جلوگیری از  ریجکت شدن ویزای شینگن ایتالیا  شود:

  • بهتر است صادق بوده و در سفارت با آفیسر کاملا صادقانه صحبت کنید. تحت هیچ شرایطی اطلاعات نادرست و اشتباه ارائه ندهید چرا که علاوه بر اینکه آفیسر اجازه ریجکت کردن ویزا را دارد، اجازه دارد فرد را تا 10 سال از اخذ هرگونه ویزا در این کشور محروم کند.
  • جهت آنکه اطمینان خاطر  آفیسر از اینکه نمی خواهید در این کشور پناهنده شوید و هدف شما فقط سفر تفریحی و گردشگری است باید مدارک لازم مبنی بر بازگشت به کشور خود را ارائه دهید. زیرا یکی از مواردی که منجر به ریجکتی ویزای ایتالیا می شود عدم اطمینان آفیسر از بازگشت متقاضی به کشورش است. 
  • تمکن مالی قوی ارائه دهید تا افسر رسیدگی به پرونده از اینکه از عهده مخارج سفر خود برخواهید آمد مطمئن شود.  
  • هنگام مصاحبه بدون استرس و با اعتماد به نفس بالا صحبت کنید و انگیزه سفر خود را کاملا واضح بیان کنید.
  • عدم ارائه ی تمکن مالی قوی مانند پرینت گردش حساب و سند ملکی معتبر و همچنین ارائه مدارک ناقص، متناقض و غیر شفاف ممکن است درصد ریجکت شدن ویزای ایتالیا شما را افزایش دهد. جهت رفع ریجکتی ویزای شینگن کلیک فرمایید.

رفع ریجکتی ویزای ایتالیا

بر ای رفع ریجکتی ویزای ایتالیا و اعتراض به رد درخواست خود بهتر است در طی یک نامه به سفارت ایتالیا و خطاب به افسر مربوطه دلایل خود را توضیح داده و مدارکتان را تکمیل نموده و دوباره ارسال نمایید. 

اگر افسر پرونده از بازگشت شما به کشورتان مطمئن نیست بهتر است در صورت وجود، اسناد ملکی بیشتری ضمیمه کنید و وابستگی خود را به کشورتان اعلام کنید. 

رزرو هتل و یا اجاره نامه مکانی را که در ایتالیا قصد استقرار در آن را دارید ارائه دهید تا افسر از اینکه محلی برای اقامت دارید مطمئن شود. 

در تهیه گواهی عدم سوء پیشینه به هیچ عنوان سهل انگاری نکنید، زیرا در صورتیکه آفیسر پرونده متوجه شود فرد متقاضی دارای سابقه کیفری است با درخواست او موافقت نمی شود. 

نکات ویزای ایتالیا

  • ارائه اصل تمامی مدارک مربوط به ویزای ایتالیا به شرکت قصران گشت الزامیست. تمام مدارک ارائه شده تا پایان سفر نزد شرکت قصران گشت باقی می‌ماند.
  • وقت سفارت اعلام شده از جانب شرکت قصران گشت غیر قابل تغییر می باشد.
  • درصورت صلاح‌دید کارشناسان یا سفارت مربوطه، مسافر موظف به ارائه مدارک تکمیلی است.
  • لزوم ارائه ضمانت نامه بانکی جهت بازگشت از سفر و مبلغ آن به ازای هر نفر پس از بررسی مدارک متقاضی به ایشان اعلام می‌گردد.
  • با توجه به اینکه کلیه مدارک ارائه شده توسط شرکت مجری و سفارت مورد استعلام قرار می‌گیرد، توصیه می‌گردد، کلیه مدارک مستند و قابل استعلام باشند.
  •  رزرو هتل و یا اجاره نامه مکانی را که در ایتالیا قصد استقرار در آن را دارید ارائه دهید تا افسر از اینکه محلی برای اقامت دارید مطمئن شود. 
  • در تهیه گواهی عدم سوء پیشینه به هیچ عنوان سهل انگاری نکنید، زیرا در صورتیکه آفیسر پرونده متوجه شود فرد متقاضی دارای سابقه کیفری است با درخواست او موافقت نمی شود. 

ویزای تحصیل در ایتالیا و مدارک لازم برای ویزای تحصیلی ایتالیا

بسیاری از دانشجویان به دنبال یک مقصد تحصیلی در خارج از کشور هستند که تحصیلات را با هزینه کم یا رایگان ارائه دهد. بسیاری از کشورهای اروپایی وجود دارند که آموزش را با قیمت پایین ارائه می دهند. اکثر دانشگاه های ایتالیا برای دانشجویان بین المللی یک سیستم آموزشی غنی و فرصت های شغلی را به دانشجویان ارائه می دهند.کشورهای اروپایی یا در زمینه پذیرش دانشجویان خارجی سخت‌گیر هستند و یا دانشگاه‌های برجسته‌ای ندارند. اما ایتالیا با داشتن دانشگاه‌های رده بالا و آسانی در اخذ ویزای تحصیلی، گزینه‌ای بی‌نظیر برای کسانی است که به دنبال تحصیل در خارج از کشور و به ویژه اروپا هستند.

با اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا، شما می‌توانید در کلیه کشورهای منطقه شینگن بدون محدودیت سفر کنید و از امتیازات یک کشور تاریخی و برتر اروپایی بهره‌مند شوید.
ایتالیا یکی از کشورهای برتر برای پیشبرد تحصیلات عالی و بنیان‌گذاری زندگی حرفه‌ای موفق است. دانشگاه‌های ایتالیا به خاطر ارائه آموزش‌های بین‌المللی، تسهیلات تحقیقاتی پیشرو، امکانات کاری برجسته، کارآفرینی و ادامه تحصیل معروف هستند.
مراکز آموزشی عالی ایتالیا از مراکز تحقیقاتی پیشرفته‌ترین در اروپا هستند. ایتالیا نیز به دلیل فرهنگ پذیرش دانشجویان از کشورهای متفاوت جهان شناخته شده است. دانشجویان بین‌المللی عمدتاً در دانشگاه‌های شهرهایی مانند میلان، رم و غیره تحصیل می‌کنند.
گرفتن ویزای تحصیلی ایتالیا را می‌توان گام مهمی در فرآیند اعزام دانشجو به ایتالیا دانست. سفارت ایتالیا در ایران نیز از نظر آسانی در صدور ویزای تحصیلی از بهترین سفارت‌ها در ایران است.
عدم سخت‌گیری در مرحله مصاحبه، رزرو زمان در نزدیک‌ترین فرصت برای صدور ویزای تحصیلی، از ویژگی‌های برجسته سفارت ایتالیا در ایران است. هنگامی که دانشجویان زمان سفارت را به صورت آنلاین گرفته و در روز مقرر به سفارت ایتالیا مراجعه می‌کنند، باید مدارک خاصی را همراه خود داشته باشند. اگر در فرصت مناسبی برای کسب بورسیه تحصیلی، گرفتن ویزا و انجام امور مرتبط اقدام کنید، برای مهاجرت تحصیلی راه آسانی خواهید داشت.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دعوت نامه ویزای شینگن
یک شنبه 12 شهريور 1402 ساعت 20:32 | بازدید : 179 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

معرفی انواع دعوت نامه ویزای شینگن

انواع دعوت‌ نامه ویزای شینگن – شاید این سوال به ذهن شما خطور کند که دعوتنامه سفر چیست، داشتن آن برای سفر چه ضرورتی دارد و چگونه برای اخذ ویزای شینگن دعوتنامه بگیریم؟ یکی از مواردی که به اخذ آسانتر ویزای شینگن کمک می کند دارا بودن دعوتنامه معتبر از سوی بستگان یا کارفرمایی است که در کشور مقصد حضور دارند. در این مقاله به بررسی اخذ ویزای شینگن از طریق دعوتنامه می پردازیم، باقصران گشت همراه باشید.

دعوتنامه شینگن چیست؟

برای اخذ ویزای شینگن باید دعوت نامه یا برگه تاییدیه رزرواسیون هتل داشته باشیم. دعوت نامه به گواهی مهر و امضا شده‌ ای گفته می‌شود که از سوی فردی حقیقی از کشور مقصد ارسال می‌شود. البته فرستادن دعوتنامه ویزای شینگن خیلی کار ساده‌ای نیست و فرد میزبان باید شرایط لازم را داشته باشد، وجود دعوت نامه معتبر یکی از مدارک مهم برای اخذ ویزای شینگن محسوب می‌شود.

دوست یا اقوام درجه یک متقاضی اخذ ویزای شینگن می‌توانند از دفاتر شهرداری کشور عضو شینگن یک دعوت نامه به اسم مسافر دریافت کند. اطلاعات دعوتنامه ویزای شینگن باید کامل و درست باشد و هدف از سفر در آن نوشته شده باشد. همچنین دعوت‌ کننده باید محل اقامت و نحوه سفر متقاضی را نیز اعلام کند. دعوتنامه انواع مختلفی دارد که در ادامه هر یک را به تفصیل خواهیم گفت.

تاثیر دعوتنامه ویزای شینگن و کانادا در پرونده

یکی از مدارک مهم و تأثیرگذار برای اخذ ویزای شینگن، دعوتنامه توریستی ویزای شینگن و ویزای کانادا است و بسته به هدف سفر فرد دارای انواع مختلفی است.

برای چه کسانی میشه دعوتنامه فرستاد؟ اخذ ویزای شینگن بدون دعوتنامه امکان پذیر است؟ و ویزای شینگن با دعوتنامه به چه صورت است؟ وجود دارد که در این مقاله سعی شده است به تمامی سوالات مرتبط در این زمینه پاسخ داده شود.

دعوت نامه ویزای شینگن شامل دعوت‌نامه خویشاوندی، دعوت‌نامه کاری، دعوت‌نامه درمانی، دعوت‌نامه اسپانسر و دعوت‌نامه تحصیلی از دانشگاه است که در ادامه مقاله به طور کامل و جداگانه آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • دعوت‌نامه خویشاوندی برای ویزای شینگن

از رایج ترین انواع دعوت نامه ویزای شینگن، دعوت‌نامه خویشاوندی ویزای شینگن و یا دعوت‌نامه توریستی ویزای شینگن است چرا که بسیاری از افراد با هدف سفرهای توریستی و نیز دیدار با دوستان و اقوام اقدام به دریافت ویزای شینگن می کنند. در دعوت‌نامه خویشاوندی شینگن فردی که قصد ارسال دعوت نامه را دارد (دوست و اقوامی که مستقر در اروپا است) باید در نگارش نامه خودبه سفارت اعلام کند که قصد دعوت از فردی آشنا را دارد و ضمن آن باید هدف سفر متقاضی در یک بازه مشخص را نیز بیان کند.

جهت پشتیبانی از دعوت نامه، فردی که تقاضای دعوت نامه را دارد باید مدارکی را به سفارت ارائه دهد. یکی از این مدارک بسیار مهم، ارائه مدارکی که دال بر نسبت خویشاوندی فرد است، می باشد. از جمله دیگر مدارک می توان به وضعیت مالی جهت تأمین هزینه‌های احتمالی میهمان و مدت‌زمان دقیق سفر  منطبق با بلیط رفت‌ و برگشت میهمان، اشاره کرد.

  • دعوت‌نامه کاری برای ویزای شینگن

یکی دیگر از انواع دعوت‌ نامه ویزای شینگن ، دعوت نامه کاری برای ویزای شینگن است. گاهی اوقات افراد با هدف فعالیت اقتصادی و بیزنس به کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر می کنند. ممکن است فرد بخواهد با یک سرمایه گذار خارجی، و یا شرکای خارجی خود ملاقات داشته باشد که در این صورت متقاضی باید دارای دعوت‌نامه کاری شینگن یا  Business letter of invitation باشد.

در دعوت‌نامه کاری ویزای شینگن باید ارتباط تجاری فرد با شخص دعوت‌کننده و همچنین هر آنچه که قرار است در این سفر رخ دهد، شرح داده شود. یکی از مهم ترین مدارکی که فرد باید به همراه دعوت‌نامه کاری شینگن به سفارت ارائه دهد، گواهی اشتغال رسمی متقاضی در کشور مبدأ است. این گواهی باید توسط کارفرمای درخواست دهنده ویزا نوشته شده باشد و در آن سمت شغلی و وظایف فرد در شرکت به طور کامل توضیح داده شود.

  • دعوت‌نامه اسپانسر ویزای شینگن

دعوت‌نامه اسپانسر ویزای شینگن در ایران با نام های دیگری نیز معروف است. باید بیان شود که تمامی دعوت نامه ها از جمله دعوت‌نامه نمایشگاهی، دعوت‌نامه علمی و یا دعوت‌نامه شرکت در کنگره زیر شاخه دعوت‌نامه اسپانسر ویزای شینگن یا Sponsor Letter for Schengen Visa هستند.

این دعوت نامه باید به وسیله شرکت و یا موسسه‌ای برگزارکننده رویداد مد نظر نوشته و درخواست شود. در این دعوت نامه باید صراحتا اسم و مشخصات فرد جهت شرکت در رویداد با ذکر تاریخ توسط برگزارکنندگان کنفرانس علمی و یا نمایشگاه‌های بین‌المللی بیان شود. شایان ذکر است موسسه‌ برگزارکننده رویداد می تواند تمامی هزینه های سفر به کشور مربوطه را تقبل کند.

علاوه بر موارد ذکر شده داخل دعوت‌نامه اسپانسر ویزای شینگن باید به علت دعوت فرد به رویداد مربوطه و همچنین محل اسکان فرد در کشور مربوطه با جزئیات اشاره شود.

  • دعوت‌نامه تحصیلی ویزای شینگن

یکی دیگر از انواع دعوت‌ نامه ویزای شینگن ، دعوت نامه تحصیلی ویزای شینگن است. دعوت نامه تحصیلی ویزای شینگن در واقع همان نامه پذیرش تحصیلی یا Admission می باشد که توسط مدرسه، دانشگاه و یا کالجی که قصد دعوت از فرد را دارد نگارش و تهیه می شود. این نامه از ضروری ترین مدارک جهت اخذ ویزای تحصیلی شینگن است.

در این دعوت نامه باید مواردی همچون رشته پذیرفته‌شده، نیم سال تحصیلی، هزینه تحصیل در آن رشته و نحوه تأمین هزینه‌ تحصیل و همچنین محل اسکان فرد (در صورت ارائه خوابگاه دانشجویی) بهد همراه توضیحات کاملی ارائه شود.

  • دعوت‌نامه درمانی برای ویزای شینگن

بسیاری از افراد به علت کیفیت و سطح بالای خدمات پزشکی و درمانی در صورت قدرت تامین هزینه ها ترجیح می دهند که مراحل درمان خود را در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا انجام دهند. به همین دلیل اقدام به اخذ ویزای Type D شینگن کرده و به کشور های اروپایی سفر می کنند تا مراحل درمانی خود را انجام دهند. جهت دریافت ویزای شینگن جهت درمان فرد باید دارای دعوت نامه درمانی ویزای شینگن یا Hospital Invitation Letter باشد. این دعوت نامه به صورت رسمی توسط پزشکی در اروپا به نمایندگی از بیمارستان نگارش و تهیه می شود.

اطلاعاتی که در این دعوت نامه باید با جزئیات کامل توسط پزشک معتمد بیان شود شامل توضیحات کامل در خصوص شرایط بیماری فرد، مدت‌زمان درمان، هزینه درمان، معرفی فردی که قرار است هزینه را پرداخت کند و همچنین تمامی اقدامات درمانی ویژه‌ای که باید برای فرد انجام شود، است.

* در دعوت نامه درمانی ویزای شینگن به علت اینکه افسر ویزا دچار تردید نشود، نباید مدت زمان درمان را نامعلوم اعلام کرد. در صورت بیشتر شدن زمان جهت درمان بدانید که عواقب اقامت بیش از حد در حوزه شینگن چیست؟ با این حال باید اشاره شود که می توان ویزای شینگن را تمدید کرد. جهت مطالعه مقاله نحوه تمدید ویزای شینگن در زمان اقامت در اروپا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:ویزا سنتر

نکات مهم برای نگارش دعوت‌نامه ویزای شینگن

دعوت نامه ویزای شینگن، دعوت نامه ایی رسمی به سفارت کشور مربوطه است. شایان ذکر است در صورتی که تمامی اطلاعات با جزئیات در دعوت نامه بیان شود جایی برای نگرانی عدم پذیرش دعوت نامه از سمت سفارت وجود ندارد همچنین باید بیان شود که در نگارش این نامه نیازی به اطلاعات و تخصص در زمینه حقوق، اخذ ویزا و مهاجرت نیست و فقط کافی است فرد دعوت کننده با رعایت یک ساختار مشخص داخل دعوت نامه به صورت رسمی تمامی اطلاعات مهم که در زیر به آن ها اشاره می شود را ذکر کند:

  1. نام متقاضی
  2. اطلاعات تماس سفارت
  3. شماره تماس سفارت
  4. نام فرد دعوت‌کننده
  5. شماره تماس فرد دعوت‌کننده
  6. شماره گذرنامه متقاضی
  7. هدف سفر
  8. تاریخ سفر
  9. تاریخ نوشتن دعوت نامه
  10. امضای شخص دعوت‌کننده
  11. اسناد و ضمیمه‌های لازم

نکته :

اطلاعات و مستندات دعوتنامه ویزای شینگن باید به زبان رسمی نوشته شود. در نوشتن دعوتنامه باید دقت شود که از زبان محاوره و کنایی استفاده نشود. دعوتنامه باید نشان دهد که شما در تاریخ مشخص شده به کشور خودتان بازخواهید گشت.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دعوتنامه تجاری
یک شنبه 12 شهريور 1402 ساعت 20:16 | بازدید : 167 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

دعوتنامه تجاری یکی از انواع دعوتنامه است که هدف از آن تجارت و توسعه دادن اقتصاد می باشد. شرکت مقصد با اهداف تجاری فرد را به کشور خود دعوت می کند و برای این منظور دعوتنامه تجاری ارسال می کند. با دریافت دعوتنامه تجاری روند صدور ویزا راحت تر خواهد بود و فرد سریع تر آن را دریافت خواهد کرد. در این مقاله نیز به بررسی دعوتنامه تجاری خواهیم پرداخت تا با هدف و روال دریافت آن آشنا باشید.

دعوتنامه چیست؟

دعوتنامه، نامه ای است که از جانب آشنایان، بستگان و یا شرکت ها جهت بازدید، خرید، دعوت به کار و … به فرد مورد نظر ارسال می شود و از او دعوت به عمل می آید. گاهی سازمان های خاص شخص یا اشخاصی را به منظور اهداف مختلف به کشور خود دعوت می کنند. ارسال دعوتنامه ممکن است به منظورهای مختلفی صورت بگیرد اما معمولاً در انواع تجاری، خویشاوندی، نمایشگاهی، کاری و پزشکی است. اینکه این دعوتنامه تنها برای دعوت فرد باشد و یا اینکه شخص را با توجه به قوانین کشور ضمانت کرده است، در روند دریافت ویزا تأثیرگذار است.

دعوتنامه تجاری

شرکت مقصد در هر کشوری فردی را از شرکت مبدأ به کشور خود دعوت می کند و این دعوتنامه تجاری را از طریق پست بین الملل و یا ایمیل به صورت فایل پی دی اف برای او ارسال می کند. هدف از ارسال دعوتنامه تجاری خرید دستگاه، بازدید از شرکت، شرکت در نمایشگاه، عقد قرارداد و یا گسترش اقتصاد و تجارت است.

ظاهر دعوتنامه تجاری از اهمیت خاصی برخوردار نیست اما چیزی که برای مأموران سفارت خانه ها مهم است، این است که در این دعوتنامه تجاری توضیحات کاملی ارائه شود و دلیل دعوت فرد یا افراد در آن مشخص باشد. این دعوتنامه تجاری باید از جانب شرکت میزبان به مهر و امضا رسیده باشد و تاریخ آن مشخص باشد.

دعوتنامه تجاری ایتالیا

دعوتنامه تجاری ایتالیا که بین شرکت مبدأ و مقصد می باشد، به منظور تجاری ارسال می شود. شرکت ایتالیایی برای ارسال دعوتنامه تجاری ابتدا آن را روی سر برگ شرکت ضمیمه می کند و سپس آن را با گواهی عضویت به ثبت می رساند. اطلاعات موجود در دعوتنامه تجاری باید کاملاً درست و به دور از دروغ باشد تا مورد قبول واقع شود. معرفی نامه نیز توسط شرکتی ایرانی تنظیم شده و مطالب آن به درستی ذکر می شود. فرد مورد نظر باید اطلاعات شناسنامه ای خود را کاملاً صحیح وارد کند که شامل نام و نام خانوادگی و تاریخ و محل تولد است.

درج درست اطلاعات گذرنامه ای چون شماره گذرنامه و تاریخ و محل صدور آن نیز باید درج شود. اینکه فرد در شرکت به چه کاری مشغول است و سمت آن در مؤسسه و یا شرکت چه می باشد باید به درستی لحاظ شود. اطلاعات کوتاهی از ارتباط با شرکت ایتالیایی که دعوت کننده است باید ذکر شود و اینکه شخص مورد نظر چه مدتی باید در ایتالیا بماند، باید مشخص شود. شرکت ایتالیایی باید به صورت واضح اعلام کند که هزینه های سفر فرد و اقامت او را برعهده می گیرد و هزینه ای به دولت ایتالیا وارد نمی شود. مدارکی که مشخص کننده رابطه تجاری با شرکت ایتالیایی است باید در نامه درج شود. با رعایت شرایط دعوتنامه تجاری قادر خواهید بود با در دست داشتن این نامه، ویزای خود را به راحتی و سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

 

دعوتنامه تجاری اتریش

شرکت اتریشی برای برخی از افرادی که متقاضی بازدید آن ها از شرکت شان می باشد دعوت نامه تجاری ارسال می کند و هدف سفر را به روشنی در آن مشخص می کند. در این دعوتنامه تجاری، علت دعوت از فرد برای حضور در شرکت اتریشی باید مشخص باشد و اینکه وی صلاحیت کار کردن در این شرکت را دارد. زمان سفر در این نامه باید مشخص شود و برای تمدید آن به سیاست شرکت مقصد باید توجه کرد.

در این نامه تمکن مالی فرد برای سفر و یا اینکه شرکت از نظر مالی وی را ساپورت می کند باید مشخص گردد، تمام این مسائل باید با سند و مدرک ثابت شوند. فرد مورد نظر حساب بانکی اش بررسی می شود تا ادعای او مبنی بر تمکن مالی ثابت شود. برای دریافت ویزای اتریش به وضعیت مالی توجه بسیاری می کنند و این مورد از اهمیت بسیاری برخوردار است. با داشتن دعوتنامه تجاری اتریش دریافت ویزای تجاری بسیار راحت تر خواهد بود.

دعوتنامه تجاری فنلاند

گاهی شرکتی فنلاندی برای دعوت فرد به شرکت، برای او دعوت نامه ارسال می کند که هدف از آن اقتصادی و تجاری است. مثلاً هدف از این دعوت نامه قرار ملاقات تجاری، بازدید از قطعه، گسترش همکاری اقتصادی و … است. فرمت این دعوت نامه مهم نیست و آن را به صورت پی دی اف و از طریق ایمیل و یا پست بین الملل ارسال می کنند. در این دعوت نامه باید اطلاعات دقیقی از شرکت مبدأ و مقصد ذکر شود و هدف از سفر مشخص گردد. مهر و امضای شرکت فنلاندی باید در نامه موجود باشد و تاریخ داشته باشد و از علت دعوت فرد به فنلاند باید توضیحات جامعی ارائه شود. با داشتن دعوتنامه تجاری فنلاند دریافت ویزای تجاری بسیار راحت تر خواهد بود.

دعوتنامه تجاری آلمان

گاهی ارگان ها و سازمان های آلمانی برای توسعه تجارت، دعوت نامه تجاری برای فرد یا افرادی ارسال می کنند. این دعوت نامه روند دریافت ویزا را راحت تر می کند و نیاز به ارائه مدارک بیشتر را برطرف می کند. داشتن دعوت نامه برای ورود به آلمان ضرورت دارد. اگر می خواهید این دعوت نامه اعتبار داشته باشد، باید قوانین آن رعایت شود تا بتواند برای دریافت ویزا نقش خود را ایفا کند. دعوتنامه تجاری آلمان را جزء دعوت نامه های مهم آن می دانند که به منظور فعالیت های تجاری و یا خرید و فروش ارائه شود.

در متن این دعوت نامه آلمان، هدف از سفر و بازه زمانی که شخص مورد نظر باید در آلمان بماند باید مشخص گردد. در نوشتن این دعوت نامه مورد مهم دیگر تمکن مالی فرد است که اگر هزینه های او بر عهده شرکت دعوت کننده است در بندهای 66 تا 68 به صورت رسمی باید ذکر شود. دعوتنامه تجاری آلمان به دو حالت رسمی و غیر رسمی ارائه می شود که به طبع نوع رسمی آن اعتبار و تأثیر بیشتری دارد. با داشتن دعوتنامه تجاری آلمان دریافت ویزای تجاری بسیار راحت تر خواهد بود.

دعوتنامه تجاری هلند

اگر قصد دارید سفری تجاری به کشور هلند داشته باشید باید دعوتنامه تجاری داشته باشید. این دعوتنامه به صورت نامه ای ارسال می شود و اهداف مختلفی چون عقد قرارداد، توسعه اقتصادی، کسب و کار، خرید و فروش و یا حتی شرکت در کنگره های تجاری دارد. این دعوت نامه را شرکت ها، نهاد ها، ارگان ها و کسب و کارهای خاص می توانند ارائه دهند. شرکتی که دعوت نامه تجاری را ارائه می دهد باید فعالیتش در کشور هلند باشد و در آن به ثبت رسمی رسیده باشد. در این صورت می تواند دعوت نامه را برای فرد و یا افرادی از کشورهای دیگر صادر کند. با داشتن دعوت نامه تجاری هلند دریافت ویزای تجاری بسیار راحت تر خواهد بود.

دعوتنامه تجاری بلژیک

دعوت نامه تجاری بلژِیک یکی از انواع دعوت نامه های این کشور است که برای فرد از جانب شرکت و یا ارگانی صادر خواهد شد. هدف از ارسال این دعوت نامه به فرد خرید، بازدید و یا موردی تجاری است که در قالب پی دی اف به فرد ایمیل می شود و تمام مراحل آن در کشور مقصد صورت می پذیرد و باید به بازه زمانی آن دقت شود. این دعوت نامه برای افراد متخصص ایرانی و شرکت ها بسیار ایده ال خواهد بود زیرا بلژیک کارخانجات و صنایع پیشرفته ای دارد. با داشتن دعوتنامه تجاری بلژیک دریافت ویزای تجاری بسیار راحت تر خواهد بود.

دعوتنامه تجاری اسلوونی

ویزای تجاری اسلوونی مستلزم داشتن دعوت نامه تجاری آن است که این بر خلاف ویزای توریستی آن می باشد. زمانی که مدارک خود را برای دریافت ویزای تجاری ارائه می دهید باید دعوت نامه را نیز ارائه دهید. این دعوت نامه از جانب شرکت هایی که رسمی هستند و در اسلوونی به ثبت رسیده اند ارسال می شود و اهداف مختلفی دارد. با داشتن دعوت نامه تجاری اسلوونی تنها قادر به دریافت ویزای تجاری خواهید بود و باید بدانید که این دعوت نامه برای دریافت ویزاهای دیگر کاربردی ندارد.

دعوتنامه تجاری اسپانیا

گاهی مدیران یک شرکت به منظور بازدید یک فرد از شرکتشان و گسترش همکاری های تجاری و اقتصادی و یا حتی خرید دستگاه، دعوت نامه تجاری برای او ارسال می کنند. اسپانیا برای ورود به سرمایه به کشور خود قوانین سختگیرانه ندارد و ویزای تجاری آن نسبت به سایر کشورها راحت تر دریافت می شود. با داشتن دعوت نامه تجاری اسپانیا به راحتی قادر به دریافت ویزای تجاری این کشور خواهید بود و اهداف تجاری خود را دنبال خواهید کرد.

 

دعوتنامه تجاری سوئیس

دعوت از فرد یا افرادی به منظور گسترش همکاری های تجاری از سوی شرکت ها در سوئیس انجام خواهد گرفت. برای این منظور برای فرد و یا افراد دعوتنامه تجاری ارسال خواهد شد و زمینه های تجاری گسترده ای بین دو طرف شکل خواهد گرفت. گاهی شرکت به منظور بستن قرارداد، خرید دستگاه، همکاری و … این دعوتنامه را ارسال می کند. در دعوتنامه تجاری سوئیس ذکر علت دعوت از فرد به همراه مهر و امضای شرکت ضروری خواهد بود و آن را به صورت فایل پی دی اف به فرد مورد نظر ایمیل می کنند و یا از طریق پست بین الملل ارسال می کنند. با داشتن دعوتنامه تجاری سوئیس دریافت ویزای تجاری بسیار راحت تر خواهد بود.

دعوتنامه تجاری انگلیس

گاهی شرکتی در انگلیس به منظور بالا بردن تجارت خود و جذب مشتری از فرد یا شرکت های مشابه در دیگر کشورها، دعوت به حضور در این کشور می کنند. این دعوتنامه برای دریافت ویزا ضروری است. بنابراین فرد یا افرادی که در شرکت مقصد هستند برای ورود به انگلیس باید دعوتنامه تجاری داشته باشد و برای اقامت خود در این کشور هتل و یا مکانی را تعیین و رزرو کنند. اگر این افراد در انگلیس خانواده و یا آشنا دارند می توانند از آن ها درخواست دعوت نامه تجاری دیگر که موضوع آن دعوت نامه خانوادگی است داشته باشند. اگر اقدام به ثبت نام برای شرکت در همایش، کنگره و یا … نمایید همان برگه ثبت نام کافی است و دیگر نیازی به دعوت نامه انگلیس ندارید.

دعوتنامه تجاری آمریکا

گای شرکتی در آمریکا به منظور تبادل کارمندان جهت بازدید، توسعه روابط تجاری و … اقدام به ارسال دعوتنامه تجاری می کند. در واقع در دعوتنامه تجاری آمریکا طرفین دو شرکت هستند که به دنبال اهداف اقتصادی می باشند، در این حالت شرکتی که در آمریکا فعالیت می کند برای فرد یا افرادی از شرکت کشورهای دیگر به اهداف مختلفی چون تبادل کارمند، خرید دستگاه، اهداء نمایندگی و … دعوتنامه تجاری ارسال می کند.

موضوع مهم در این دعوت نامه این می باشد که علاوه بر اطلاعات مربوط به اشخاص، اطلاعات مربوط به شرکت ها و اینکه چه نوع همکاری دارند باید ذکر شود و دلیل و مدرک آن ارائه شود. در واقع ظاهر دعوت نامه اهمیتی ندارد اما محتوای آن باید دارای تاریخ، مهر و امضا و ذکر علت دعوت باشد. این دعوت نامه به صورت پستی و یا به آدرس ایمیل ارسال خواهد شد. با داشتن دعوت نامه تجاری آمریکا دریافت ویزای تجاری بسیار راحت تر خواهد بود.

دعوتنامه تجاری نروژ

با دعوتنامه تجاری نروژ به شرکتی در این کشور دعوت خواهید شد که هدف از آن خرید و فروش، بازدید و یا توسعه روابط تجاری می تواند باشد. با این دعوت نامه تجاری فرد اهداف تجاری و اقتصادی خود را می تواند گسترش دهد. کشور نروژ از رفاه اقتصادی خوبی برخوردار است و به همین دلیل بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری و فعالیت های تجاری در این کشور رغبت نشان می دهند.

این دعوت نامه را از طریق پست بین المللی و یا ایمیل به فرد ارسال می کنند. در این دعوت نامه تجاری هدف از سفر و دلیل دعوت باید کاملاً مشخص باشد و نامه از مهر و امضا و تاریخ برخوردار باشد. گواهی از جانب شرکت نروژی که به فرد اجازه کسب و کار می دهد باید در نامه موجود باشد. داشتن مدارکی مبنی بر سابقه کاری در شرکت های تجاری نروژ در روند دریافت ویزا تأثیر شگرفی دارد. اگر در 6 ما گذشته از جانب شرکت در رابطه با وضعیت مالی تحت حمایت بوده اید، مدارک آن را ارائه دهید تا ویزا را راحت تر دریافت کنید.

دعوتنامه تجاری پرتغال

برای کسب فرصتی پر سود و اقتصادی در کشور پرتغال، نیاز به دعوتنامه تجاری آن خواهید داشت. اگر قصد دارید در این کشور به تجارت مشغول شوید، با دریافت دعوتنامه تجاری پرتغال این فرصت برایتان فراهم خواهد شد و کسب و کار خود را رونق خواهید داد. از آنجا که کشور پرتغال موقعیت جغرافیایی عالی دارد و در زمینه تجارت بسیار موفق است، سرمایه گزاران زیادی سعی به دریافت دعوت نامه تجاری آن می کنند تا از موقعیت های آن نهایت استفاده را ببرند. شرکت های بزرگ در این کشور اقدام به نوشتن دعوت نامه می کنند و به افرادی که در این زمینه سابقه خوبی دارند و از شهرت برخوردارند ارسال می کنند.

این شرکت ها به افرادی که از سرمایه بالایی برخوردار هستند دعوت نامه ارائه می کنند تا به توسعه اقتصادی شرکت خود کمک کنند. با دریافت دعوتنامه تجاری پرتغال، ویزای تجاری آن را دریافت خواهید کرد و با اعتبار بیشتری به این کشور سفر خواهید داشت. بسیاری از افراد از سراسر جهان برای سفر تجاری به پرتغال استقبال نشان می دهند که این امر با داشتن دعوت نامه تجاری امکان پذیر خواهد بود. این دعوت نامه که برای برخی از افراد از کشورهای مختلف صادر می شود اهداف متفاوتی چون خرید و فروش، بازدید، شرکت در نمایشگاه و … می تواند داشته باشد و برخی نیز فرصتی خواهند داشت تا در این کشور سرمایه گذاری کنند. دعوت نامه تجاری پرتغال برای افراد تاجر و سرمایه گزار فرصت عالی خواهد بود.. با داشتن دعوت نامه تجاری پرتغال دریافت ویزای تجاری بسیار راحت تر خواهد بود.

دعوتنامه تجاری سوئد

دعوت نامه تجاری سوئد را شرکتی در این کشور برای فرد یا افرادی از شرکت های کشورهای دیگر ارسال می کند و از او برای همکاری، خرید و فروش، توسعه روابط تجاری و … دعوت به عمل می آورد. با این دعوت نامه به اقتصاد کشور می توان رونق بخشید و تجارت آن را توسعه داد. این دعوتنامه تجاری از طریق ایمیل به فرد ارسال می شود و در آن علت دعوت و بازه زمانی که شخص باید در سوئد بماند شرح داده می شود، هم چنین این نامه باید از مهر و امضا و تاریخ برخوردار باشد. با داشتن دعوت نامه تجاری سوئد دریافت ویزای تجاری بسیار راحت تر خواهد بود.

 

دعوتنامه تجاری دانمارک

اگر قصد دارید با دعوتنامه تجاری دانمارک به این کشور بروید، باید این نامه را همراه با شماره تلفن شرکت مربوطه در دانمارک به سفارت این کشور در تهران ارائه دهید. از آنجا که در کشور دانمارک صنعت حمل و نقل روز به روز با پیشرفت همراه است بین این کشور و سایر کشورها مبادلات تجاری و اقتصادی زیادی صورت می گیرد. دعوتنامه تجاری دانمارک در واقع نامه ای بین دو شرکت است که به منظور گسترش همکاری ارائه می شود و در آن فرد یا افرادی از شرکت های دیگر به این کشور دعوت می شوند و هدف از آن مبادلات اقتصادی، خرید و فروش و … می تواند باشد.

اگر شرکتی در دانمارک قصد ارسال این دعوت نامه را داشته باشد، باید توضیحات کاملی در آن ارائه دهد و دلیل دعوت از فرد و اقداماتی که قرار است صورت پذیرد را شرح دهد. این نامه باید به امضای شرکت برسد و دارای مهر و تاریخ باشد. این نامه به صورت فایل پی دی اف ارسال می شود و شرکت دانمارکی باید گواهی جدید ثبت شرکت داشته باشد. با داشتن دعوت نامه تجاری دانمارک دریافت ویزای تجاری بسیار راحت تر خواهد بود.

دعوتنامه تجاری استرالیا

از دعوتنامه تجاری استرالیا به منظور سفرهای تجاری خود می توانید استفاده کنید. برای اینکه تأثیرگذاری و اعتبار این دعوت نامه بیشتر شود باید قوانین آن را رعایت کرد. از اهداف دعوتنامه تجاری استرالیا می توان به بازدید، خرید و فروش، داد و ستد تجاری، توسعه اقتصادی و … اشاره کرد. در این دعوت نامه باید هدف از سفر مشخص شود و مدت زمانی که فرد باید در این کشور اقامت کند ذکر گردد. اگر شرکت دعوت کننده قصد تأمین هزینه های فرد را داشته باشد، باید در دعوتنامه آن را ذکر کند. با داشتن دعوت نامه تجاری استرالیا ویزای این کشور را راحت تر دریافت خواهید کرد. از این که در این مقاله مارا همراهی کردید بسیار متشکریم. هدف این میاله آشنایی با دعوت نامه تجاری بود امیدواریم مطالبی که در این مقاله ارائه شد برایتان مفید واقع شده باشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
وقت سفارت ایتالیا
یک شنبه 12 شهريور 1402 ساعت 20:3 | بازدید : 164 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

گرفتن وقت سفارت ایتالیا همواره معضلی برای مسافرانی بوده که در پی اخذ ویزای شینگن از ایتالیا بوده اند.سفارت ایتالیا در زمان های مختلف راهکار های متفاوتی را برای نوبت دهی در اختیار عموم قرار داده مانند گرفتن وقت به صورت تلفنی یا اینترنتی ولی همواره مسافران با تلفن اشغال یا سایت بسته و ظرفیت پر شده مواجه شده اند.علت این امر این میباشد که متقاضی وقت سفارت ایتالیا بسیار زیاد  و ظرفیت وقت های سفارت محدود میباشد. مخصوصا چند ماه مانده به تعطیلات تابستانی یا نوروز  که شمار متقاضی وقت چند برابر میشود.تصور کنید که پنج هزار متقاضی وقت وجود داشته باشد و فقط ۱۰۰ اسلوت خالی بنابراین طبیعیست که مسافران برای گرفتن وقت با مشکل مواجه خواهند شد.

 

شرایط تمدید ویزا چیست ؟

ویزای شینگن گرفته اید ولی به دلیل کرونا نتوانسته اید از آن استفاده کنید؟ حال متقاضی تمدید ویزا میباشد ؟

امکان تمدید ویزای شینگن برای شما وجود دارد .

برای عزیزانی که خارج از ایران هستند و امکان بازگشت به دلیل بسته بودن مرز را ندارند ویزا خود به خود تمدید میشود .

اما اگر در ایران هستید باید درخواست ویزای خود را مجددا به سفارت بدهید .

برای اینکار باید با تعیین وقت قبلی به سفارت مربوطه مراجعه کنید .

 

مدارک لازم جهت ارائه در روز مصاحبه
پس از تعیین وقت سفارت ایتالیا یک سری مدارک در روز مصاحبه نیاز هستند که به همراه داشتن آن ها الزامیست. در زمان فراهم کردن این مدارک باید دقت بسیاری داشته باشید زیرا این مرحله بسیار مهم بوده و در صورت تکمیل نبودن مدارک احتمال رد تقاضای درخواست ویزا زیاد می باشد. فرم درخواست ویزا را می توان در همان روز مصاحبه دریافت، تکمیل و ارائه نمود. مدارک لازم برای ارائه در روز مصاحبه عبارتند از:

  1. شناسنامه و کپی از تمام صفحات آن به همراه ترجمه رسمی آن
  2. فرم تکمیل شده درخواست ویزای ایتالیا
  3. فرم درخواست ویزا از سوی دعوت کننده و کپی از کارت اقامت وی(در صورت نداشتن دعوت نامه رزرو هتل)
  4. دعوت نامه ایتالیا تکمیل شده توسط یک شهروند ایتالیایی یا شهروند خارجی ساکن ایتالیا
  5. دو قطعه عکس رنگی ۳*۴ که باید واضح، روشن، جدید و کاملا مشابه ظاهر فعلی شما باشد
  6. گذرنامه با ۶ ماه اعتبار از تاریخ درخواست ویزا و کپی ۵ صفحه اول و صفحات دارای مهر ویزا
  7. اسناد دال بر وضعیت شغلی متقاضی که خود شامل گزینه هایی است که پس از این موارد بیان خواهد شد.
  8. پرینت ۳ ماهه آخر از حساب جاری بانکی متقاضی که از گردش مالی مناسبی برخوردار باشد.
  9. آدرس دقیق محل کار و منزل
  10.  بیمه مسافرتی
  11. ۱۰۱ یورو پ.ل نقد اگر وقت شما وی ای پی باشد ۴۰ یورو بیشتر باید همراه داشته باشید.
  12. سند مالکیت به نام فرد متقاضی یا همسر وی و ترجمه آن(در صورت داشتن)

نکته مهم درباره عکس: اگر در پاسپورت شما عکس همراهان نیز درج شده است می بایست به همراه مدارک خود دو قطعه عکس از همراهان نیز داشته باشید.

اسناد مورد نیاز دال بر وضعیت شغلی متقاضی

  • برای کارمندان دولت ترجمه آخرین حکم کارگزینی آن ها نیاز است.
  • برای کارمندان شرکت های خصوصی گواهی اشغال به کار لازم می باشد.
  • برای صاحبان شرکت های خصوصی آخرین روزنامه رسمی شرکت که تاریخ صدور آن باید کمتر از ۳ سال باشد، به همراه رزومه شرکت با ترجمه انگلیسی و همچنین ۲ نسخه کپی از اصل مدارک فارسی
  • برای افرادی با مشاغل آزاد نیز جواز کسب معتبر که از شهرداری محل سکونت صادر شده باشد به علاوه رسید آخرین پرداخت مالیاتی (یا کارت بازرگانی به علاوه رسید آخرین پرداخت مالیاتی)
  • برای دانشجویان و هیات علمی دانشگاه کارت عضویت در هیات علمی و یا کارت بین المللی دانشجو نیاز است.

نکته قابل توجه، برای خانم هایی که متاهل هستند به همراه داشتن اصل فیش حقوقی یا جواز کسب همسر وی به همراه ترجه آن الزامی است.

نکته دیگری که در مورد ترجمه مدارک وجود دارد این است که تمامی ترجمه ها می بایست به زبان انگلیسی یا ایتالیایی باشند.

 

مراحل گرفتن وقت سفارت ایتالیا و دیگر سفارت ها

۱-تماس با کارشناسان ما

۲-اطلاع دادن نوع و زمان سفر خود به کارشناسان ما (توریستی -بیزنسی-تو …).

۳-بررسی وقت های سفارت  توسط کارشناسان ما .

۴-پذیرش کار شما در صورت مقدور بودن انجام کار(در صورتی که ظرفیت خالی برای وقت سفارت وجود داشته باشد )

۵-انجام کار و ارسال کانفرم وقت برای شما

مدارک لازم جهت سفر به ایتالیا در صورت تایید درخواست ویزا
پس از دریافت وقت سفارت ایتالیا و انجام مصاحبه و در صورتی که درخواست ویزای ایتالیای شما تایید گردید می بایست مدارکی را جهت سفر به ایتالیا آماده نموده و به همراه داشته باشید. این مدارک عبارتنداز:

  1. اصل بیمه مسافرتی با مدت اعتبار کافی برای تمام مدت اقامت متقاضی به علاوه کپی آن
  2. اصل بلیط یا رسید رزرو بلیط هواپیما برای رفت و برگشت به علاوه کپی آن
  3. در صورت رزرو هتل اصل و کپی رسید رزرو آن در مقاصد مورد نظر در ایتالیا

 

چگونگی دریافت وقت از سفارت ایتالیا

امروزه اخذ وقت سفارت ایتالیا بسیار سخت شده است، ، با دریافت وقت سفارت ایتالیا از طریق خدمات ما دیگر نیازی نیست افراد متقاضی حضوری به سفارت مراجعه کنند و ساعت ها وقت خود را در صف های طولانی هدر دهند.

در واقع شما تنها با ارسال عکس پاسپورت خود میتوانید برای دریافت وقت سفارت اقدام نمایید. از آن جایی که حجم درخواست ها بسیار بالا است اغلب وقت ها به سرعت پر می شوند، بنابراین بهتر است متقاضیان خیلی سریع برای دریافت وقت سفارت ایتالیا اقدام نمایند تا این روند خیلی طولانی نشود.

برای اخذ وقت از سفارت ایتالیا چه توریستی تجاری یا تحصیلی فقط صفحه اول پاسپورت خود را برای ما ارسال نمایید .

 

دریافت وقت فوری سفارت ایتالیا

در برخی مواقع تاریخ دعوت نامه افراد با تاریخ وقت سفارت همخوانی ندارد، به عنوان مثال تاریخ دعوت نامه شما دو هفته دیگر می باشد در حالی که به شما برای دو ماه آینده وقت سفارت ایتالیا داده شده است، و یا به هر دلیلی دیگری مسافر نیاز به وقت فوری سفارت ایتالیا دارد در چنین شرایطی به دلیل این که به موقع به سفارت نرفته اید دعوت نامه شما باطل می شود، بنابراین در این شرایط و شرایط مشابه نیاز به وقت فوری سفارت ایتالیا خواهید داشت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...