عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 45
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 230
:: بازدید ماه : 2227
:: بازدید سال : 18914
:: بازدید کلی : 92612

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

آموزش ترید ارز دیجیتال
سه شنبه 27 تير 1402 ساعت 8:38 | بازدید : 358 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

ما در آموزش ارز دیجیتال با شما همکاری می کنیم. این مقاله یکی از مقالات آموزش رایگان ارز دیجیتال است که بسیار به آن علاقه مندیم و ساعت شماری می کنیم تا به قسمت آموزشی مقاله برسیم. در دوره آموزش تجارت ارز دیجیتال با ارائه نکات و استراتژی های معاملاتی این ارزها در این بازار حرفه ای خواهید شد.

برای کسانی که هنوز این دوره را گذرانده اند، این مقاله آموزشی ممکن است جذابیت های زیادی داشته باشد. شرکت کنندگان در این دوره همچنین برخی از بهترین تکنیک های تحلیل ارز دیجیتال را بررسی خواهند کرد. از شر هر چیزی که دارید خلاص شوید زیرا ما ارز دیجیتال می خوریم.

اهمیت آموزش تجارت ارز دیجیتال
چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به اولین و مهمترین راه سرمایه گذاری برای اکثر کاربران جهانی تبدیل شده است. در سال 2009، زمانی که بیت کوین با کمتر از 0.001 سنت در بازار معامله می شد، ارز مانند بازی کودکانه برای والدین معامله می شد تا فرزندان خود را دور نگه دارند. همین امر در حال حاضر برای ارزهای دیجیتال جدید اتفاق می افتد.اگرچه هیچکس از آینده این ارزها اطلاعی ندارد، اما آموزش تجارت ارزهای دیجیتال راه حلی عالی برای پیش بینی وضعیت آینده آنها است. بنابراین آموزش تجارت ارز دیجیتال برای همه افراد جامعه ضروری است.

ما شخصاً ترجیح می‌دهیم مستقیماً به آموزش تجارت ارزهای رمزپایه محبوب برویم و خیلی به اصول مقاله وارد نشویم، اما با توجه به اینکه بسیاری از کاربران تجربه کافی در بازار ارزهای دیجیتال ندارند و سعی در درک این موضوع از صفر تا یک دارند. صد مارکت ابتدا اصول این آموزش را توضیح می دهیم سپس نحوه معامله بهترین ارز دنیا را به شما آموزش می دهیم.

بیشتر بخوانید:آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال

 

آموزش رایگان تجارت ارز دیجیتال
آموزش رایگان تجارت ارز دیجیتال با مقالات و آموزش هایی در اینترنت که برای تکمیل آنها نیازی به گذراندن دوره های متفاوت ندارید، به یک امر عادی تبدیل شده است. اما برای دریافت این آموزش ها ذکر چند نکته ضروری است. باید بدانی که:

هر آموزشی دارای اعتبار کافی نیست.
انتخاب منابع آموزشی برای این امر بسیار مهم است.
همه آموزش ها برای شما ضروری نیست.
هر هزینه ای می تواند یک سرمایه گذاری عالی برای موفقیت در بازار ارز دیجیتال باشد.دوره رایگان تجارت ارزهای دیجیتال
این مرکز معاملات امکان گذراندن دوره های آموزشی رایگان معاملات ارز دیجیتال را نیز ارائه می دهد. برای این کار دو راه حل دارید. در مرحله اول می توانید با مراجعه به قسمت آموزش غیر حضوری ارز دیجیتال سایت و شرکت در مسابقه از خدمات آموزشی رایگان بهره مند شوید، در حالی که برای روش دوم باید مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا به صفحه اصلی سایت کانون بورس بروید.
سپس دوره آموزشی حضوری ارز دیجیتال را انتخاب کرده و ثبت نام کنید.
وجوهی را در اختیار داشته باشید که حداقل دو برابر شهریه دوره را پوشش دهد.
1x برای هزینه شرکت در دوره استفاده می شود.
1 برابر دیگر، در همان دوره با استاد خود در بازار ارزهای دیجیتال شرکت و سرمایه گذاری خواهید کرد.
ما حداقل 100% سود را در مدت مشابه به شما تضمین می کنیم.
با این روش می توانید علاوه بر گذراندن دوره های آموزشی رایگان تجارت ارز دیجیتال، بیش از سرمایه اولیه خود درآمد کسب کنید. بهتر است نظرات کاربران خود را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.دوره آموزشی تجارت ارز دیجیتال
یکی از جذاب ترین انواع آموزش این روزها در دانشکده های مالی ایران دوره های معاملات ارز دیجیتال است. این دوره به دلیل کشش بالایی که برای ارزهای دیجیتال در بازار ایجاد کرده ایم بسیار محبوب شده است. اما باید توجه داشته باشید که همه دوره ها برای این نوع آموزش مناسب نیستند. زیرا:

بسیاری از بسته های آموزشی ارزهای دیجیتال به سادگی کیفیت لازم را ندارند.
اکثر اوقات این دوره ها بدون هیچ گونه پشتیبانی برگزار می شوند و تمامی مطالب موجود در آنها از وب سایت های مختلف جمع آوری و گردآوری می شود.
در نهایت با این دوره ها نمی توانید به موفقیتی دست پیدا کنید.
توصیه ما به شما این است که از خدمات آموزشی استفاده کنید که جلسات آموزش حضوری ارزهای دیجیتال را به شما ارائه می دهد.

نکات مهم آموزش ترید ارز دیجیتال
برای موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال، ابتدا لازم است مهارت های لازم برای سرمایه گذاری در این ارزها را بیاموزید. برای این منظور، در این بخش، برخی از نکات مهم مورد نیاز برای معامله در بازار ارزهای دیجیتال را با شما مرور می کنیم که تمرکز بر روی آنها شروع بهتر و قوی تری را در این بازار به شما می دهد:

آموزش معاملات ارز دیجیتال را از صفر تا صد دنبال کنید، به دنبال آموزش تکه تکه نباشید.برای کسانی که هنوز تجربه ای در این بازار ندارند، آموزش اولیه تجارت ارز دیجیتال اولین قدم است. هرگز بدون این آموزش روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نکنید.
یک برنامه تمرینی معاملات ارز دیجیتال تهیه کنید و آن را دنبال کنید تا در تجارت این بازار تسلط کافی کسب کنید.
روش های معاملات ارز دیجیتال را جدی بگیرید و هرگز پول گرانبهای خود را بدون تمرین وارد بازار نکنید.
بهترین وب سایت برای تجارت ارز دیجیتال وب سایت نمای معاملاتی است که به شما امکان تجزیه و تحلیل تمام ارزهای دیجیتال را می دهد.
بهترین وب سایت برای آشنایی با معاملات ارزهای دیجیتال، وب سایت Coin Market Cap است که به شما امکان مشاهده تمامی اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال را می دهد.
فیلم های آموزشی تجارت ارز دیجیتال نیز گام بزرگی از این آموزش ها هستند.
می توانید نرم افزار دموی Trading View Digital Currency را دانلود و بر روی لپ تاپ خود نصب کنید. این نرم افزار به شما در تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال کمک می کند.
آموزش تجارت ارز دیجیتال از صفر تا صد
به قسمت هیجان انگیز این مقاله یعنی آموزش تجارت ارز دیجیتال از صفر تا صد رسیدیم. در این قسمت از مقاله سعی داریم تا برخی از مهم ترین و بهترین ارزهای دیجیتال از 0 تا 100 را بررسی و تحلیل کنیم و روند معاملات آنها را به شما آموزش دهیم.البته لازم به ذکر است که روش معامله بیت کوین و دوستان به شرح زیر است:

آنها کاملا حرفه ای هستند و توسط بسیاری از معامله گران استفاده شده است.
بسیار قابل اعتماد و آزمایش شده هستند و تسلط کامل بر این روش ها موفقیت را تضمین می کند.
از این روش ها می توان برای معامله هر ارز دیجیتال دیگری نیز استفاده کرد.
با این حال، یادگیری و تسلط بر این روش ها باید بسیار ارزشمند باشد. همچنین در حین تجزیه و تحلیل و معامله این ارزها سعی شده است همه چیز به تفصیل توضیح داده شود تا بتوانید طی همین مراحل معامله کنید.

آموزش تجارت ارز دیجیتال بیت کوین
اولین قدم، زمان یادگیری تجارت بیت کوین است. بیت کوین یک ارز دیجیتال بسیار محبوب است که بازار اصلی ارزهای دیجیتال است و برای تجارت بسیار جذاب است. برای معامله بیت کوین می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: اطلاعات اولیه بیت کوین را بررسی کنید
اولین قدم در یادگیری تجارت بیت کوین، بررسی اطلاعات اولیه آن است. آیا بیت کوین ارزش خرید و سرمایه گذاری دارد؟ در حالی که شما کورکورانه به این سوال پاسخ مثبت می دهید، ما ترجیح می دهیم موضوع را اساسی ارزیابی کنیم و در نهایت به یک پاسخ منطقی برسیم.برای انجام این کار، ارزش بررسی برخی اطلاعات اساسی در مورد بیت کوین را دارد. بنابراین ورود به وب سایت Coin Market Cap Bitcoin ضروری است. با ورود به این قسمت از وبسایت سکه بازار، تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد.

1: این بخش نشان می دهد که بیت کوین رتبه اول را در بین ارزهای دیجیتال جهانی دارد. خبر خوب این است که شما در حال معامله با بهترین ارزهای دیجیتال در جهان هستید.

2: در این قسمت مشاهده می کنید که بیش از 2.8 میلیون نفر صاحب این ارز دیجیتال در واچ لیست وب سایت Coin Market Cap هستند که نشان از جذابیت بالای آن دارد.

3: در این بخش مشاهده می کنید که کمترین قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 57604.35 دلار بوده است.

4: این بخش نشان می دهد که بالاترین قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 59040.61 دلار بوده است.

5: در بخش 5 می توانید قیمت فعلی بیت کوین را مشاهده کنید.

6: در قسمت 6 مشخص است که قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 1.21 درصد افزایش یافته است.

 

مهمترین ارز برای معامله گران چیست؟
در پایان این مقاله ترجیح می دهیم ارزهای دیجیتال موثری را به شما معرفی کنیم که می توانند نقش بسیار زیادی در سرمایه گذاری شما داشته باشند.با توجه به اینکه درک یک ارز دیجیتال معتبر برای سرمایه گذاران بسیار مهم است، اطلاعات این قسمت از مقاله می تواند به عنوان سرنخی برای یافتن ویژگی های اصلی آن با تجزیه و تحلیل فرآیند آن مانند مراحل قبل در نظر گرفته شود. این ارزها به شرح زیر است:

از طرف بایننس، توضیحات زیر می تواند به عنوان سرنخی برای درک ارزهای رمزنگاری شده موثر برای سرمایه گذاری با تجزیه و تحلیل روندها استفاده شود، کاران کوین یکی از امیدوارکننده ترین ارزهای رمزنگاری شده در بازار است و به دلیل پشتیبانی از آن، به راحتی می توان از آن استفاده کرد. نسبت به آینده خود صعودی است. تبادل..
برای کسانی که به دنبال یک ارز دیجیتال ممتاز هستند، سولانا با نماد Sol ممکن است ایده آل باشد.
ارز دیجیتال Cosmas همچنین یکی از بهترین پروژه های ارز دیجیتال است که توجه بسیاری از تحلیلگران را به خود جلب کرده است.
اگر با پروژه ارز دیجیتال کاردانو آشنایی داشته باشید، با ماهیت و جذابیت بالای این پروژه نیز آشنا خواهید شد.
پولکادات نیز یکی از ارزهای دیجیتال آینده در بازار است، بهتر است اطلاعات آن را در بازار بررسی کنید.
Monero یکی دیگر از پروژه های ارزهای دیجیتال عالی در بازار است. این پروژه همچنین به بررسی اصول و نمودارهای قیمت Monero پرداخت.همه این ارزهای رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتالی هستند که سرمایه گذاری روی آنها می تواند برای شما شادی ایجاد کند. البته به شرطی که مراحل آموزش تجارت ارز دیجیتال را گذرانده باشید و بررسی این ارزهای دیجیتال دیگر چالشی نیست.

 

بهترین پلتفرم معاملات ارز دیجیتال چیست؟
یکی از سوالاتی که آموزش ترید ارز دیجیتال باید به آن پاسخ دهد این است که بهترین بستر برای معامله و نوسان در بازار ارز دیجیتال چیست؟ البته این سوال از دو جنبه قابل بررسی است، اول اینکه می توان بهترین پلتفرم های معاملات ارز دیجیتال را برای تمامی کاربران دنیا بررسی کرد و یا به طور اختصاصی برای کاربران ایرانی به این سوال پاسخ داد.

اگر بخواهیم بهترین پلتفرم معاملات ارز دیجیتال را برای همه کاربران جهان راه اندازی کنیم، به اهداف زیر دست خواهیم یافت:

پلتفرم معاملاتی بایننس قطعا بهترین بستر برای معاملات ارزهای دیجیتال در حال حاضر است که می توانید به تعداد زیادی صرافی دسترسی داشته باشید و با حجم معاملات بسیار بالایی مواجه خواهید شد.
صرافی هایی مانند Baybit، OKX و Coinbase از دیگر بسترهای مناسب برای معامله در بازار ارزهای دیجیتال هستند.علاوه بر این، پلتفرم معاملاتی کوکوین شرایط خوبی برای معاملات ارز دیجیتال در مدت زمان کوتاه دارد.
اما نکته بسیار مهم در اینجا این است که بسیاری از این صرافی ها و پلتفرم ها امکان استفاده کاربران ایرانی از خدمات خود را محدود می کنند و در صورت مشاهده آی پی های ایرانی امکان مسدودسازی حساب کاربران ایرانی وجود دارد. بنابراین کاربران ایرانی باید تمامی نکات ایمنی لازم را در نظر بگیرند و از بسترهای مناسب تری برای این منظور استفاده کنند.

اگر می توانید از یک IP خارجی ثابت برای تجارت در بازار ارز دیجیتال استفاده کنید، استفاده از خدمات صرافی بایننس یا BuyBit یا حتی صرافی کوکوین بهترین انتخاب شما خواهد بود. در حال حاضر اکثریت قریب به اتفاق معامله گران ایرانی در بازار ارزهای دیجیتال از خدمات صرافی کوکوین استفاده می کنند. البته لازم به ذکر است که خدمات صرافی نیز محدود به کاربران ایرانی است که برای آن باید از فیلتر یا آی پی ثابت در خارج از ایران استفاده کنید.

کاربران ایرانی نیز می توانند از سرویس صرافی کوینکس برای معامله در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنند.صرافی نیز در این زمینه بسیار مجهز است و امکان تراکنش های سریع، راحت و با حجم بسیار بالا را بدون استفاده از IP ثابت در خارج از ایران در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد. سایر صرافی ها مانند Yicunhui نیز خدمات خوبی در این زمینه به کاربران ارائه می دهند و همه می توانند از آن استفاده کنند.

معاملات آتی ارز دیجیتال یا معاملات لحظه ای؟
اگر به دنبال آموزش معاملات ارزهای دیجیتال هستید، حتما نام معاملات آتی ارز دیجیتال را شنیده اید. معاملات آتی ارز دیجیتال، بازاری پر از پتانسیل سود برای کاربران در بازار است. اگر بتوانید به اندازه کافی بر نوسانات ارزهای دیجیتال تسلط داشته باشید، می توانید به راحتی از این بازار برای کسب سود قابل توجه سرمایه گذاری کنید. البته شایان ذکر است که این بازار با تمام مزیت ها و پتانسیل سود بسیار بالا، چالش های زیادی نیز دارد که عدم توجه به این چالش ها می تواند مشکلات زیادی را در روند معاملات شما ایجاد کند.

بازار آتی ارزهای دیجیتال، همانطور که می تواند بازاری برای درآمد پرسود باشد، امکان از دست دادن آسان پول را نیز به شما ارائه می دهد، بنابراین اگر به اندازه کافی محتاط نباشید با این نوع سرمایه گذاری معامله کنید، ممکن است با ضررهای قابل توجهی روبرو شوید.اما اگر بخواهیم یک مقایسه ساده بین معاملات آتی ارز دیجیتال و معاملات اثباتی انجام دهیم، نتایج زیر را دریافت می کنیم:

معاملات آتی ارزهای دیجیتال می تواند پتانسیل سود بسیار بالاتری نسبت به بازار نقدی برای شما به ارمغان بیاورد.
برای سرمایه گذاری بلند مدت، انتخاب بهتری برای ورود به بازار نقدی است.
در کوتاه مدت، بازار آتی ارزهای دیجیتال می تواند شرایط بهتری را برای معامله گران بازار به ارمغان بیاورد.
برای کسانی که به دنبال نوسانات در ارزهای دیجیتال هستند، بازار آتی ارزهای دیجیتال شرایط بهتری را به همراه خواهد داشت.
با قضاوت از میزان ریسک و چالش سرمایه گذاری در بازار آتی ارزهای دیجیتال، شرایط آن به شدت دشوار است و معامله در این بازار ممکن است منجر به از دست رفتن تمام سرمایه کاربران غیر ماهر شود.
اگر در مرحله اولیه سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال هستید، ورود به بازار نقدی انتخاب بهتر شما خواهد بود.
بازار آتی ارزهای دیجیتال نیز پتانسیل سودآوری سرمایه گذاری های کوچک را دارد.
در بازار آتی ارزهای دیجیتال، می توانید از اهرم معاملاتی برای افزایش حجم معاملات خود استفاده کنید.بر اساس این شرایط باید بررسی کنید که کدام روش از نظر شرایط سرمایه گذاری و تحمل ریسک به روحیه شما نزدیکتر است و سپس برای معامله به دنبال آن باشید. البته اگر تجربه زیادی در تجارت در بازار ارزهای دیجیتال کسب کنید، می توانید همزمان در هر دو بازار کار و سرمایه گذاری کنید.

بیشتر بخوانید:آموزش ارز دیجیتال

 

تجارت یا ارز دیجیتال بی ثبات؟
نکته بعدی که در آموزش تجارت ارز دیجیتال باید در نظر بگیریم، مقایسه معاملات میان مدت و نوسانات است. در مقاله آموزش نوسانات ارزهای دیجیتال سعی کرده ایم تمامی جزئیات مربوط به این روش سرمایه گذاری را با شما در میان بگذاریم. در واقع، سرمایه‌گذاری نوسانی و تجارت وجوه مشترک زیادی دارند. نوسانات به معاملات کوتاه مدت در 10 روز اطلاق می شود و تراکنش ها عمدتاً به معاملاتی اطلاق می شود که در عرض چند ساعت انجام می شوند. در واقع در حین معامله ارزهای دیجیتال در کمتر از چند ساعت نتایج معامله خود را خواهید دید اما به دلیل نوسانات ممکن است چند روز طول بکشد.

به این ترتیب به راحتی می توان در بازار ارزهای دیجیتال نوسان ایجاد کرد و در واقع یک روش سرمایه گذاری واسطه ای بین تراکنش های لحظه ای و معاملات تجاری است.اگر تازه وارد بازار ارزهای دیجیتال هستید، بهتر است ابتدا فرآیند معاملات خود را با مراجعه به بازار اثبات شروع کنید و سپس در مرحله بعد معادله را با روش موجی شروع کنید. اگر تجربه کافی در هر دو روش معاملاتی داشته باشید، می توانید وارد بازار آتی ارزهای دیجیتال برای معامله شوید. به خاطر داشته باشید که اگر این فرآیند را طی نکنید، ممکن است در حین معامله وجوه خود با چالش های زیادی مواجه شوید و با زیان های قابل توجهی روبرو شوید.

 

آموزش تجارت ارز دیجیتال را جدی بگیرید
برای درک بهتر اهمیت آموزش تجارت ارز دیجیتال، لازم است پتانسیل سود بازارهای مالی مختلف را در یک بازه زمانی مقایسه کنیم. بهترین بازار سرمایه گذاری در ایران، بورس ایران است که به کاربران اجازه می دهد در مدت 10 سال دارایی خود را تا 1000 درصد افزایش دهند. اگر فقط 100 میلیون تومان در بورس داشته باشید و به مدت 10 سال در این بازار سرمایه گذاری کنید، ارزش دارایی شما به 1 میلیارد تومان افزایش می یابد و در بهترین حالت می توانید دارایی های افزایش یافته خود را تا 10 میلیارد تومان خرج کنید.دومین بازار مالی مناسب در ایران برای سرمایه گذاری های پر سود، بازار ارز است که طی 10 سال توانسته است ارزش دارایی های کاربران را کمی بیش از 600 درصد افزایش دهد. این میزان رشد سرمایه برای یک چرخه 10 ساله مناسب نیست.

یک چیز بسیار جالب در مورد بازار ارزهای دیجیتال این است که حتی در بازه زمانی روزانه، این بازار چنان پتانسیل سودی را به شما ارائه می دهد که اگر مراحل معامله ارز دیجیتال را به درستی انجام دهید، می توانید ارزش دارایی های خود را به یکباره افزایش دهید. یک روز به بیش از 100 برابر افزایش یافت.

البته به این معنی نیست که معامله در بازار ارز دیجیتال آماده است، شما می توانید بدون هیچ مشکلی در این بازار معامله کنید و موفق شوید، بلکه باید شرایط این بازار و نحوه معامله در این بازار را مرحله به مرحله یاد بگیرید. ، و گام به گام یاد بگیرید. تبدیل به یک معامله گر حرفه ای شوید. اگر در مدت 10 سال به دنبال 10000 درصد سود باشید، می توانید همزمان صدها میلیون سود در بازار ارزهای دیجیتال به دست آورید. به همین دلیل است که توصیه می کنیم آموزش تجارت ارز دیجیتال خود را جدی بگیرید و حتما سعی کنید دارایی های اضافی را در این بازار سرمایه گذاری کنید.بازار ارزهای دیجیتال به فرصتی برابر برای همه کاربران جهانی برای ثروتمند شدن در آینده تبدیل شده است و شما نباید از این فرصت استفاده کنید.

 
 


:: برچسب‌ها: آموزش ترید ارز دیجیتال ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش فارکس
دو شنبه 26 تير 1402 ساعت 8:30 | بازدید : 238 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

احتمالاً نام فارکس را شنیده اید و افرادی را می شناسید که ادعا می کنند با سرمایه گذاری در فارکس به سود خوبی می رسند. فارکس به معنای بازار ارز است. به عبارت دیگر فرآیند تبدیل یک ارز به ارز دیگر در بازار ارز صورت می گیرد. در بازار فارکس، همانطور که از نامش پیداست، مردم فقط معامله می کنند، نه سرمایه گذاری. اگر مبتدی هستید، قبل از اینکه وارد بازار فارکس شوید، مدتی را صرف یادگیری در مورد فارکس کنید. در ادامه مقاله از صفر تا صد فارکس را یاد خواهیم گرفت. اگر به بازار فارکس علاقه مند هستید و قصد ورود به این بازار را دارید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

فارکس چیست؟
فارکس به معنای بازار ارز است. ساده ترین تعریف، تجارت و تبدیل یک ارز به ارز دیگر است. معامله گران فارکس (همچنین به عنوان نوسانگر ارز نیز شناخته می شوند) ارزها را به امید فروش آنها با قیمت بالاتر در آینده خریداری می کنند. بازار فارکس بزرگترین بازار مالی در جهان است. حجم معاملات روزانه آن بیش از پنج تریلیون دلار است، در حالی که بزرگترین بورس جهان، بورس نیویورک، گردش مالی روزانه تقریباً 25 میلیارد دلار دارد.یکی از جنبه های منحصر به فرد این بازار بین المللی این است که مرکزی برای آن وجود ندارد. در عوض، معاملات ارز به صورت الکترونیکی انجام می شود، به این معنی که تمام معاملات از طریق شبکه های کامپیوتری بین معامله گران در سراسر جهان انجام می شود. تمامی ارزهای رایج در جهان به صورت 24 ساعته در فارکس معامله می شوند. (از ساعت 22:00 به وقت گرینویچ یکشنبه تا ساعت 22:00 روز جمعه) البته این بازار در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است. روز معاملاتی در بازار فارکس با بیدار شدن معامله گران در سیدنی استرالیا آغاز می شود، سپس به توکیو، لندن و در نهایت به نیویورک می رود، جایی که معاملات در سیدنی از سر گرفته می شود.

بیشتر بخوانید:آموزش ترید ارز دیجیتال

 

تاریخچه فارکس
در آموزش فارکس به تاریخچه آن نگاه می کنیم. بازار فارکس قرن هاست که وجود داشته است. مردم همیشه برای خرید کالا و خدمات ارز مبادله می کنند. با این حال، بازار ارز که امروزه از آن استفاده می کنیم، یک اختراع نسبتاً مدرن است. پس از فروپاشی قرارداد برتون وودز در سال 1971، ارزهای بیشتری شرایط را برای تجارت آزادانه علیه یکدیگر پیدا کردند.ارزش هر ارز بسته به تقاضا و گردش آنها متفاوت خواهد بود.

فارکس در سال 1973، بازار فارکس به شکل مدرن خود شروع به کار کرد. در آن زمان، نرخ‌های ارز نسبت به یکدیگر شناور بودند (ثابت نبودند و دائماً در حال تغییر بودند) و هیچ دولتی سعی نکرد این نرخ‌ها را کنترل و ثابت نگه دارد. در ابتدا از تلفن برای انجام معاملات ارزی استفاده می شد، اما بعداً رایانه ها جایگزین سیستم های قدیمی شدند.

در گذشته، بازار ارز تحت سلطه شرکت‌های نهادی و بانک‌های بزرگ بود که به نمایندگی از مشتریان اقدام می‌کردند. اما به تدریج معامله گران و سرمایه گذاران شروع به مشارکت در آن کردند و دارایی های خود را ایجاد کردند. در حال حاضر شاهد این هستیم که مردم عادی در سراسر دنیا با سرمایه بسیار اندک و شخصاً از طریق دلال های مختلف وارد بازار ارز شده اند. در حال حاضر مشارکت کنندگان در این بازار دولت ها، موسسات، بانک های سرمایه گذاری، بانک های تجاری، شرکت های خصوصی (هولدینگ) و سرمایه گذاران خرد هستند.

آموزش اصطلاحات فارکس
در آموزش فارکس اطلاع از شرایط این بازار یکی از اولین قدم هاست که در ادامه به آن می پردازیم.جفت ارز چیست؟
به ارزهایی که در مقابل یکدیگر قرار می گیرند و با یکدیگر مبادله می شوند، جفت ارز می گویند. به عنوان مثال، در جفت ارز EUR/USD، ارز اول (سمت چپ) ارز پایه و ارز دوم (سمت راست) ارز ضد نامیده می شود. بیشترین ارزهای معامله شده در فارکس:

جفت ارزهای اصلی
بیشتر معاملات روزانه فارکس با جفت ارزهای اصلی انجام می شود. این جفت ارزها نقدینگی بیشتری دارند:

یورو / دلار - یورو / دلار آمریکا
USD / JPY - یورو / ین ژاپن
پوند / دلار - پوند انگلیس / دلار آمریکا
USD / CHF - دلار آمریکا / فرانک سوئیس
USD / CAD - دلار آمریکا / دلار کانادا
AUD / USD - دلار استرالیا / دلار آمریکا
NZD / USD - دلار نیوزیلند / دلار آمریکا
جفت ارزهای فرعی یا ضربدر
جفت ارزهایی که حاوی دلار آمریکا نیستند، جفت ارزهای فرعی یا متقاطع هستند. فعال ترین صلیب های معامله شده از معاملات در سه ارز اصلی غیر از USD: JPY، EUR و GBP حاصل می شود. صلیب های اصلی کوچک نیز نامیده می شوند.

یورو / پوند - یورو / پوند انگلیس
EUR / JPY - یورو / ین ژاپن
GBP / JPY - پوند انگلیس / ین ژاپن
GBP / CAD - پوند انگلیس / دلار کانادا
CHF / JPY - فرانک سوئیس / ین ژاپن
EUR / AUD - یورو / دلار استرالیا
NZD / JPY - دلار نیوزیلند / ین ژاپن
جفت ارز غیر معمول
جفت ارزهای غیرمعمول از یک ارز اصلی و یک ارز کشور در حال توسعه (برزیل، مکزیک، شیلی، ترکیه یا مجارستان، و غیره)) تشکیل می شود. این جفت ارزها کمتر معامله می شوند و کارمزد معاملاتی آنها معمولا بالاتر است. جفت ارزهای عجیب و غریب به دلیل نقدینگی کمتر نسبت به رویدادهای اقتصادی و سیاسی حساس هستند و در این موارد نوسانات شدیدی را تجربه می کنند. بنابراین، اگر می خواهید یک جفت ارز عجیب و غریب معامله کنید، باید محتاط تر باشید.

EUR / TRY - یورو / لیر ترکیه
USD / HKD - دلار آمریکا / دلار هنگ کنگ
JPY / NOK - ین ژاپن / کرون نروژ
NZD / SGD - دلار نیوزیلند / دلار سنگاپور
GBP / ZAR - پوند انگلیس / راند آفریقای جنوبی
AUD / MXN - دلار استرالیا / پزو مکزیک
برای مشاهده جفت ارزها و قیمت آنها می توانید از سایت فارکس فاکتوری استفاده کنید.

نمادهای ارز فارکس
نمادهای ارز سه حرف دارند. دو حرف اول نشان دهنده نام کشور و حرف سوم به نام واحد پول کشور اشاره دارد. برای مثال USD را در نظر بگیرید. US مخفف ایالات متحده و D مخفف دلار است.

بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، 180 ارز قانونی در جهان وجود دارد. اما همه آنها نمی توانند به یکدیگر تبدیل شوند. کارگزاران فارکس معمولا تا 70 جفت ارز را برای معامله ارائه می دهند.نرخ ارز چقدر است؟
نرخ برابری ارز یا نرخ تبدیل ارز به زبان ساده به این معنی است که برای دریافت یک واحد ارزی از کشور دیگر، چند واحد ارزی باید از کشور خود بپردازید. برای مثال در تصویر زیر برای خرید هر یورو باید 1.4746 دلار بپردازید. (شما ارز پایه را می خرید و ارز متقابل را می فروشید.) اگر فکر می کنید ارزش ارز پایه در برابر ارز متقابل افزایش می یابد، می توانید آن جفت ارز را خریداری کنید و اگر فکر می کنید ارزش ارز پایه در برابر ارز متقابل کاهش می یابد. ، می توانید جفت ارز را کوتاه کنید. آن را بفروشید

بیشتر بخوانید:آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال

اسپرد چیست؟
همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، کارگزاران فارکس برای هر جفت ارز دو قیمت متفاوت ارائه می دهند. BID قیمتی است که ارز پایه را با آن می فروشید و ASK قیمتی است که ارز پایه را با آن خریداری می کنید. اسپرد تفاوت قیمت بین BID و ASK است. کارگزاران ارز شما را با قیمت کمتری می خرند و با قیمت بالاتری می فروشند. تفاوت بین قیمت خرید و فروش، اسپرد یا کارمزد کارگزار است. اسپرد معمولاً بر حسب پیپ اندازه گیری می شود و پیپ کوچکترین واحد حرکت قیمت یک جفت ارز است.

 

آموزش مهم ترین اصطلاحات فارکس
در زیر به بررسی مهم ترین شرایط ارز می پردازیم.

کمیسیون
کارمزد تراکنش ثابت که برای جفت ارزها و کارگزاران مختلف متفاوت است.این نوع شارژ یا کارمزد در حساب های (ecn) وجود دارد. تفاوت کارمزد و اسپرد در این است که اسپرد تفاوت بین قیمت های BID و ASK است و برای جفت ارزهای مختلف، کارگزاران مختلف و غیره امکان پذیر است. ممکن است متفاوت باشد اما کمیسیون همیشه یکسان خواهد بود.

تبادل
در فارکس، این سودی است که پس از یک روز به معاملاتی که هنوز باز هستند اعمال می شود. روز بعد بر اساس مابه التفاوت نرخ سود ارز مبنا، واریز یا از حساب معامله گر کسر می شود.

تعادل
موجودی پولی است که در ابتدا در دلال می گذاریم و سپس با معامله کم یا زیاد می شود. تعادل در لغت به معنای تعادل است و به همین دلیل نتایج معاملات با شاخص تعادل فارکس نشان داده می شود. به عبارت ساده، مقدار پولی که به حساب خود واریز کرده اید، موجودی شما نامیده می شود.

انصاف
منظور از سرمایه در فارکس، ارزش جاری حساب با محاسبه سود و زیان تحقق نیافته (سود و زیان حاصل از معاملات باز که هنوز در ترازنامه محاسبه نشده است) است. بنابراین در صورت باز بودن یک یا چند موقعیت (معاملات) شاهد تغییر سرمایه خواهیم بود.

لبه
این مقدار پولی است که باید به پلتفرم معاملاتی خود واریز کنید تا بتوانید سفارش دهید و معامله خود را در بازار فارکس نگه دارید.مارجین به عنوان وثیقه برای کارگزار استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که می توانید ضررهای احتمالی در معاملات خود را پوشش دهید.

حاشیه آزاد
مارجین آزاد در فارکس به معنای حاشیه آزاد برای انجام معاملات جدید است، به عبارت دیگر مارجین آزاد تفاوت بین سهام و مارجین است. Free Margin مقدار سرمایه ای را که حساب معامله گر خارج از Margin Call دارد را نشان می دهد.

سطح حاشیه
سطح مارجین (سطح مارجین) به معنای سطح حاشیه ای است که وضعیت حساب معاملاتی را بیان می کند. هنگامی که سطح مارجین به زیر 100 می‌رسد، اولین هشدار تماس مارجین به معامله‌گر داده می‌شود و معامله‌گر نمی‌تواند معامله جدیدی باز کند. معمولا وقتی حاشیه به 70 می رسد، بروکرها به طور خودکار شروع به بستن معاملات با بیشترین حجم و زیان می کنند.

مارجین فراخوان
اگر سطح مارجین به زیر 70٪ (حتی 0.01 دلار) برسد، آنگاه حساب در حالت تماس حاشیه قرار می گیرد. به این معنی که زیان تراکنش تاجر از 30 درصد موجودی جاری فراتر رفته و پس از آن اخطاریه افزایش برای افزایش موجودی حساب صادر می شود.اگر موجودی را افزایش ندهد، تاجر نمی تواند معامله کند.

 

بازار دو طرفه در فارکس چیست؟
افزایش قیمت همیشه ما را خوشحال می کند و کاهش قیمت همیشه ما را ناراحت می کند، اما در فارکس داستان متفاوت است. بازار فارکس یک بازار دو طرفه است. این بدان معنی است که شما می توانید هم از کاهش و هم از افزایش قیمت سود ببرید. به معاملاتی که از کاهش قیمت سود می‌برید، فروش و معاملاتی که از افزایش قیمت سود می‌برید، خرید نامیده می‌شوند.

مفهوم شورت بلند بلند و کوتاه
اگر می خواهید بخرید (ارز پایه را بخرید و ارز متقابل را بفروشید) می خواهید قیمت ارز پایه افزایش یابد و سپس آن را با قیمت بالاتری بفروشید، به این موقعیت خرید یا خرید می گویند.
اگر می خواهید ارز هدف را بفروشید (ارز پایه را بفروشید و ارز متقابل بخرید)، می خواهید ارز پایه کاهش یابد و سپس آن را با قیمت کمتری خریداری کنید. در اصطلاح تجاری به این موقعیت کوتاه یا موقعیت فروش می گویند.
تعداد زیادی در فارکس
در فارکس خرید و فروش جفت ارز با توجه به حجم معاملات انجام می شود و به واحدی که بر اساس آن حجم معاملات را اندازه گیری می کند، لات می گویند. وقتی معامله ای انجام می دهید، معاملات در اندازه های لات قرار می گیرند.هر چه تعداد لات بیشتر باشد، سود و ریسک تجارت بالاتر است. با کمک لات، معامله گر می تواند سرمایه و سود و زیان خود را مدیریت کند.

هر لات برابر با 100000 دلار است، بنابراین برای شروع معامله و تجارت فارکس به 100000 دلار نیاز دارید. از آنجایی که سرمایه‌گذاری 100 هزار دلاری فقط برای سرمایه‌داران امکان‌پذیر است، واحدهای کوچک‌تری از لات وارد بازار شد تا معامله برای همه افراد با هر سرمایه‌ای امکان‌پذیر باشد. چهار نوع لات در حال حاضر در فارکس تعریف شده است. یک لات استاندارد، لات کوچک، میکرو لات و لات نانو وجود دارد.
همانطور که گفته شد، اندازه استاندارد لات 100000 واحد ارزی است و در حال حاضر اندازه های مینی، میکرو و نانو وجود دارد که 10000 واحد ارزی، 1000 واحد ارزی و 100 واحد ارزی هستند.

مقدار زیادی در فارکس و نحوه محاسبه آن

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد تغییر ارزش یک ارز نسبت به ارز دیگر است که با پیپ اندازه گیری می شود که درصد بسیار بسیار کمی از ارزش ارز است. برای استفاده از این تغییر لحظه ای ارزش، باید مقادیر زیادی از یک ارز خاص را معامله کنید تا سود یا زیان قابل توجهی را مشاهده کنید.روند بازار
3 نوع روند در بازار وجود دارد. بازار خرسی، بازار گاوی و بازار خنثی.

خرس ها: این بازاری است که در آن قیمت ارزهای اساسی در حال کاهش است. بازارهای نزولی نشان دهنده روند نزولی است و ناشی از ضعف بنیادی اقتصادی خواهد بود.

صعودی: این بازاری است که در آن قیمت ارزهای پایه در حال افزایش است. بازارهای گاوی حکایت از روند صعودی در بازار دارد و نتیجه اخبار خوش بینانه در مورد اقتصاد است.

خنثی: بازاری است که در آن روندی وجود ندارد و نمودار قیمت در یک محدوده حرکت می کند.

قرارداد (CFD) در فارکس
قراردادهایی هستند که به معامله‌گران اجازه می‌دهند تا در مورد تغییرات قیمت ارز بدون داشتن مالکیت واقعی دارایی پایه، حدس و گمان بپردازند. معامله‌گری که شرط می‌بندد که قیمت یک جفت ارز افزایش می‌یابد، یک CFD روی آن جفت ارز می‌خرد، در حالی که کسانی که معتقدند قیمت کاهش می‌یابد، یک CFD روی آن جفت ارز می‌فروشند. استفاده از اهرم در معاملات فارکس به این معنی است که تجارت اشتباه CFD می تواند منجر به زیان های بزرگ شود.

آموزش پلتفرم فارکس
در این ویدیو مهم ترین پلتفرم های فارکس از جمله Trading View، Forex Factory و.ما شما را معرفی کردیم و نحوه کار با آنها را به شما آموزش دادیم.

متاتریدر چیست؟
متاتریدر یکی از موضوعات مهم در آموزش فارکس است. همه کارگزاران از محیطی به نام پلتفرم معاملاتی برای دسترسی مشتریان به بازار استفاده می کنند. شرکت های مختلف این پلتفرم ها را طراحی و ارائه می کنند و هر کدام از این پلتفرم ها قابلیت های متفاوتی دارند. برخی از آنها برای تجارت و برخی دیگر برای تجزیه و تحلیل بازار استفاده می شوند. یکی از معروف ترین و کاربردی ترین نرم افزارهای معاملاتی که بسیاری از کارگزاران از آن استفاده می کنند، نرم افزار متاتریدر است. متاتریدر پلتفرم های معاملاتی را به هم متصل می کند و تجارت با رایانه ها و تلفن های همراه را امکان پذیر می کند. این نرم افزار در دو نسخه 4 و 5 توسط شرکت روسی MetaQuotes به بازارهای مالی معرفی شد.

 


:: برچسب‌ها: آموزش فارکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
چطور وارد بازار ارز دیجیتال شویم
یک شنبه 25 تير 1402 ساعت 10:49 | بازدید : 235 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

ارز دیجیتال بازاری است که بیشتر افراد با قصد سرمایه گذاری وارد آن می شوند. اما باید به خاطر داشته باشید که دیر یا زود برای تراکنش های روزانه خود به پول الکترونیکی نیاز خواهیم داشت. ورود به بازار ارزهای دیجیتال می تواند دیدگاه شما را نسبت به پول و سرمایه تغییر دهد. برای شروع، ما یک تعریف اولیه و البته مفید برای مبتدیان بازار ارزهای دیجیتالی که یادگیری می تواند بسیار موثر باشد، گردآوری کرده ایم.
راهنمای تازه واردان برای ورود به بازار ارز دیجیتال
در سال های اخیر افزایش قیمت برخی سکه ها و ژتون ها باعث هجوم افراد زیادی به این بازار شده است. مشکل بسیاری این است که آنها دقیقا نمی دانند از کجا شروع کنند و چگونه بدون از دست دادن پول وارد بازار کریپتو شوند. نکته مهم این است که این بازار، به خصوص در ایران، رشته جدیدی است که افراد کمی مکانیک آن را می شناسند. مهمترین ویژگی بازار کریپتو پویایی آن است. بنابراین، حتی معامله گران موفق نیز ممکن است محتوای بازار ارزهای دیجیتال را ندانند و یا اطلاعاتی در مورد آن نداشته باشند.

سوالات متداول در مورد معرفی ارز دیجیتال و چطور وارد بازار ارز دیجیتال شویم
تفاوت در محتوای بازار ارزهای رمزپایه و فضای موجود در این فضا به قدری زیاد است که مطمئناً تمام دانش مربوطه در یک مقاله گنجانده نخواهد شد.اما در این مقاله سعی کردیم به ساده ترین شکل شما را با مفاهیم مهم و اساسی مورد نیاز برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال آشنا کنیم.
در این مقاله چگونه ارز دیجیتال بخریم؟ چگونه و به چه صورت برگزار خواهند شد؟ انواع کیف پول دیجیتال چیست و چه کاربردی دارد؟ و اطلاعات مهم دیگری را می توانید در این مقاله بیابید. اگر دنیای ارزهای دیجیتال را به صورت آکادمیک و صبورانه دنبال کنید، مطمئناً با وجود برخی مشکلات، مهارت های لازم برای سرمایه گذاری در این بازار را کسب خواهید کرد.

 

معرفی بازار ارزهای دیجیتال برای مبتدیان
ارزهای دیجیتال و کسب درآمد از آنها مدت زیادی است که در جامعه مطرح نشده است. بنابراین اکثر ما به دنبال کسب دانش و تجربه از این راه هستیم. بنابراین کلمه مبتدی بار منفی ندارد و بسیار دقیق است. سوالاتی که در زیر مطرح می شود اغلب سوالاتی هستند که در ابتدای ورود به بازار ارزهای دیجیتال به ذهن ما خطور می کند.
چقدر ارز دیجیتال بخریم؟
یکی از اولین سوالاتی که اکثر شرکت کنندگان تازه وارد در این بازار می پرسند این است که چقدر باید در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنیم؟ پاسخ به این سوال ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.پاسخی که افراد باتجربه در مواجهه با این سوال می‌دهند این است که اگر پولی دارید که می‌دانید ماه‌ها یا حتی سال‌ها به آن نیاز ندارید، ابتدا آن را وارد بازار کنید.

 

حداقل سرمایه برای ورود و سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و آموزش ارز دیجیتال
در ابتدا لازم است بدانید که هیچ محدودیتی برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال وجود ندارد. اگر می خواهید وارد این بخش شوید، باید مقداری پول سرمایه گذاری کنید که می دانید در درازمدت به آن نیاز نخواهید داشت. این مبلغ ممکن است برای یک نفر 20 دلار و برای دیگری 1000 دلار باشد. اهمیت شروع با سرمایه کم به این دلیل است که هر چقدر هم اطلاعات و دانش داشته باشید، در نهایت اگر معامله نکنید، تجارت را یاد نخواهید گرفت. مبالغ کمی را واریز کنید که نگران از دست دادن آن نباشید. در ادامه نحوه ورود به بازار را توضیح خواهیم داد.

نگه داشتم
هلدینگ اصطلاحی است که برای سرمایه گذاری های بلند مدت استفاده می شود. توصیه افراد با تجربه تر در این زمینه این است: پس از جستجوی توکن یا سکه، سرمایه ای را به قصد نگهداری وارد بازار می کنید، فکر کنید که این پول گم شده و امیدوار باشید اما ماه ها یا سال ها طول می کشد. ، سرمایه گذاری کوچک شما نتیجه بزرگی خواهد داشت.این فرآیند تا حدودی شبیه به بیمه است. اگر شانس با شماست، و مهمتر از آن، اگر در یک به اصطلاح معامله گر سرمایه گذاری کنید، به احتمال زیاد سرمایه گذاری شما نتیجه خواهد داد. توجه داشته باشید که در حال حاضر حدود 6000 ارز دیجیتال وجود دارد که در عرض 5 سال (کم و بیش)، بسیاری از آنها ناپدید خواهند شد. پس در انتظار، به این داستان توجه کنید.

 

چه ارزی بخریم؟
اگر متوجه شده باشید، اکثر معامله گرانی که در بازار فعال هستند، پولی را به افراد دیگر عرضه نمی کنند. دلیل این امر بی ثباتی بازار است. برخی ممکن است پیش بینی های خوبی در مورد آینده یک ارز در کوتاه مدت داشته باشند، اما هیچ کس از آینده خبر ندارد.

سوال این است که چه ارزی را برای شروع انتخاب کنیم؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید کار خود را برای خود تعریف کنید. چه بخواهید سرمایه گذاری بلند مدت، میان مدت یا کوتاه مدت داشته باشید. طبق درخواست شما شرایط هر ارز متفاوت است. یک صندوق ممکن است برای سرمایه گذاری بلند مدت و دیگری برای سرمایه گذاری میان مدت یا کوتاه مدت مناسب باشد.چگونه در مورد ارز دیجیتال تحقیق کنیم؟
دو رویکرد برای تحقیقات ارزهای دیجیتال ارائه شده است که هر کدام مکمل دیگری هستند. روش اول؛ تحقیق و تحقیق از افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما در این زمینه دارند. صحبت با این افراد ممکن است برای شما مفید باشد.
روش دوم، ابزارهای تحقیق و مطالعه، کتاب های تخصصی بازار ارزهای دیجیتال و سایت های اطلاعاتی معتبر است. یکی از مهمترین ویژگی های یک معامله گر موفق در بازار ارزهای دیجیتال، تحقیق فعال، تحقیقات جدید، خواندن اخبار و تفکر در مورد تحلیل جهانی ارزهای جالب است. در این بین تسلط بر زبان انگلیسی نیز می تواند به شما کمک کند. در ادامه دو وب سایت از بهترین منابع در بازار ارز دیجیتال را معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:آموزش ترید ارز دیجیتال

 

وب سایت Coin Market Cap (CoinMarketCap)
یکی از مهمترین منابع اطلاعات دقیق است. شما می توانید قیمت ها، کل سرمایه بازار، حجم مبادلات و بسیاری اطلاعات دیگر در مورد سکه ها و توکن ها را در این وب سایت بیابید. یکی از مهم ترین ویژگی های CoinMarketCap سهولت استفاده از آن است. طراحی به گونه ای است که یک تازه کار می تواند به راحتی کار کند.

 


:: برچسب‌ها: چطور وارد بازار ارز دیجیتال شویم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
دوره های آموزش آرایشگری زنانه
سه شنبه 6 تير 1402 ساعت 8:14 | بازدید : 249 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

دوره های آموزش آرایشگری زنانه آموزشگاه آرایشگری خوش ذوق، در ۴۲ تخصص با ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای کشور به صورت عادی و فشرده برگزار می شود. هزینه دوره آموزش آرایشگری بر اساس تعرفه مصوب سازمان فنی و حرفه ای به علاوه لحاظ کردن مدت دوره، خصوصی یا گروهی بودن،وسایل و مواد مصرفی و ارائه خدمات خاص تعیین می شود.

آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای ما جدیدترین آموزش های آرایشگری با بهترین تجهیزات و مواد را زیر نظر مریبان مجرب ارائه می کند.  در انتهای هر دوره یک جلسه رفع اشکال رایگان برای رفع ابهام و تخصص حرفه ای برگزار می شود. در بیشتر دوره ها مواد و وسایل حین دوره رایگان است و در بیشتر اوقات آموزشگاه مدل رایگان در اختیار هنرجو قرار می دهد.

 

لیست هزینه دوره آموزش آرایشگری زنانه

از آنجایی که هنرجویان برای تخمین هزینه های خود برای ثبت نام دوره ها، تقاضای زیادی برای لیست دوره ها با قیمت آن داشتند، آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای در جدول های زیر هزینه دوره های آرایشگری  گل گیس را برای شما گردآوری کرده است.

 

هزینه دوره های آرایشگری خدمات پوست

لازم به ذکر است در آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای ما کار با تمام وسایل با بدون هزینه و رایگان است. پس از گذراندن دوره اموزش پاکسازی پوست از مزایای پشتیبانی نامحدود زیر نظر مدرس و پزشک متخصص بهره مند می شوید.

 

هزینه تمامی کلاس های خود آرایی در مقایسه با سایر آموزشگاه ها بسیار هوشمندانه برای تمامی اقشار ایرانی با تمامی سنین طراحی شده است. بهترین وسایل و مواد برای پوست های حساس و غیر حساس به صورت کامل در کلاس های آرایشگری گل گیس مورد استفاده قرار می گیرد.

 

در دوره آموزش گریم و میکاپ خبر خوب برای علاقمندان گریموری داریم:

 آموزشگاه آرایشگری زنانه ما در دوره گریم و میکاپ تمامی مواد و وسایل آموزش را به صورت رایگان در اختیار هنرجو قرار می دهد.

  

 

سوالات متداول

آموزشگاه آرایشگری زنانه خوش ذوق زیرنظر سازمان فنی و حرفه ای کار می کند؟

بله. آموزشگاه آرایشگری گل گیس دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور است.

 
هزینه دوره های آرایشگری گل گیس برچه اساسی تعیین شده است؟
قیمت کلاس های آموزش آرایشگری در رشته های مختلف بر اساس نرخ مصوب سازمان فنی و حرفه ای به علاوه لحاظ کردن مدت دوره، خصوصی یا گروهی بودن،وسایل و مواد مصرفی و ارائه خدمات خاص تعیین می شود.
 
با مدرک همه دوره ها می توانم سالن آرایشگری تاسیس کنم؟
خیر باید مدرک آرایش و پیرایش (دیپلم اصلی) یا دوره های ۷ حرفه اصلی را جداگانه گذرانده باشید.
 
آیا با پرداخت هزینه دوره‌های آرایشگری امکان دریافت مدرک فنی حرفه‌ای را داریم؟
خیر. دریافت مدرک فنی حرفه‌ای هزینه جداگانه‌ای دارد و می‌توانید با پرداخت این مبلغ از سازمان فنی و حرفه‌ای مدرک را دریافت کنید.
 
بعد از پایان دوره آموزشی، چه زمانی می توانم وارد بازارکار شوم؟
چون دوره های خوش ذوق برای ورود به بازارکار طراحی شده، پس از پایان هر دوره آموزشی و دریافت مدرک، بلافاصله می توانید وارد بازارکار شده و فعالیت خود را شروع کنید.
 
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزشگاه خیاطی
سه شنبه 6 تير 1402 ساعت 8:1 | بازدید : 248 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

آموزشگاه خیاطی

تاریخ شروع خیاطی را نمیتوان به طور دقیق تعریف کرد، از ابتدای بشریت انسان ها به دنبال رفع نیاز خود بوده اند و در این بین پوشاک یکی از نیازهای اساسی انسان به شما میرود. بنابراین دوخت لباس گذشته ای به وسعت تاریخ بشریت دارد.

برای شروع هر هنر شما باید اصول آن را به خوبی فرا بگیرید، خیاطی یکی از هنرهای کاربردی است و شما باید برای شروع این هنر زیبا گام هایتان را اصولی و درست بردارید تا پیشرفت برای شما رقم بخورد. بنابراین اگر به یادگیری خیاطی علاقه دارید این مقاله را تا پایان بخوانید.

 

خیاطی چیست؟

خیاطی را میتوان هنر برش و دوخت پارچه دانست و اغلب یک خیاط ماهر میتواند هنر طراحی لباس را نیز داشته باشد. یک خیاط باید هنر، ظرافت، دقت و خلاقت داشته باشد تا بتواند بهترین نتیجه را کسب کند.

در واقع هدف از فراگیری هنر خیاطی، فقط دوختن لباس برای استفاده شخصی نیست این حرفه معمولاً یک شغل پردرآمد برای شما خواهد بود.

 

تاریخچه خیاطی

در زمان گذشته پارچه را روی اندام افراد قرار داده و فرم دلخواه را با کوک و سنجاق زده و اقدام به برش و دوخت می کردند، یا برخی بر حسب تجربه و بدون الگو لباس را برش زده که نیاز به چندین پرو داشت.

با پیشرفت علم و و تجربه متدهای تدوین و بصورت کلاسیک در کشورهای مختلف رایج گردید. متد گرولاین، متد فرانسوی، متد ژاپن، متد متریک متد مولر آلمانیف دو استاد فن خیاطی به نام های ویونت (Vionnet)، و شانل (Shanel)، که حساسیت و استعداد خاصی نسبت به زیبایی شناسی و مسایل اجتماعی داشتند، تغییرات خطوط اندام و بدن را کشف کردند و این زمان را میتوان نقطه عطفی برای هنر خیاطی دانست.

 

 

مراحل آموزش خیاطی

مرحله اول

در گام اول هدف خود از خیاطی را تعیین کنید. این هدف تعیین کننده ادامه مسیر شما است، اگر قصد شما خیاطی شخصی است شاید تنها مرحله نازک دوزی برای شما کفایت کند. اما در صورت داشتن اهداف شغلی در این زمینه لازم است تا مراحل دیگر را به صورت پیشرفته و مرحله به مرحله طی کنید.

 

در گام اول شما باید دوره مقدماتی و مبانی را بگذرانید، این دوره با نام نازک دوزی خوانده میشود. نازک دوزی در واقع دوره اولیه و مبانی یادگیری خیاطی است و چنانچه بخواهید به هر یک از دوره های تخصصی دیگر بروید می بایست مدرک دوره نازک دوزی را از سازمان فنی و حرفه ای داشته باشید.

 

مرحله سوم

در این مرحله استاد شما، روش های مختلف خیاطی را به شما آموزش میدهد و شما براساس علاقه یک روش را ادامه خواهید داد، البته ناگفته نماند شما میتوانید روش های مختلف را یاد بگیرید. در ادامه اصلی ترین روش های خیاطی را معرفی خواهیم کرد:

1- روش متریک

روش متریک یک روش نسبتا جدید، دقیق و با نتیجه عالی است. پایه این روش محاسبات و اندازه گیری های دقیق است. اما نکته حائز اهمیت در این روش زمان زیادی است که شما برای برش الگوها میگذارید. اما در نهایت سرعت دوخت بالا و نتیجه کار عالی و دقیق خواهید داشت.

روش متریک، مناسب افرادی است که در زندگی شخصی خود، افرادی منظم و با دقت هستند و می توانند این دقت و ریزبینی را در کار خود، پیاده کنند.

در روش متریک، توسط جدول سایز بندی یا همان سایزهای معمول همه افراد مانند ۳۶و۳۸و…، الگوی مورد نظر تهیه می شود. درواقع با استفاده از محاسبات و اندازه گیری های بسیار دقیق و جزئی، این الگو، فراهم می گردد.

2- روش گرلاوین

روش گرلاوین یکی از متدهای بسیار قدیمی در خیاطی است که معمولا همه قسمت های بدن، اندازه گیری و سایز می شود. به همین دلیل، الگوی تهیه شده توسط این روش، بسیار دقیق و نتیجه کار نیز کاملا، سایز و بسیار خوش فرم خواهد بود.

این روش نیز دارای اندازه گیری های دقیق است اما نسبت به روش متریک آسانتر است. آموزشگاه ها، این روش را برای آموزش افراد مبتدی، به کار می برند و در واقع میتواند شروع حرفه خیاطی دانست.

 

مبنای الگوی این روش سایز دور گردن است و پس از رسم الگو، معمولا کلیه نکات کنترلی و لازم برای داشتن یک الگوی بی نقص و دقیق، رعایت می شود.

در روش گرلاوین، یک خیاط می بایست همزمانی که قسمت های مختلف بدن را اندازه گیری می کند، به مشکلات و نواقصی که در اندام فرد وجود دارد، نیز توجه داشته و آنها را در هنگام ثبت اندازه، یادداشت نماید. این روش به مشتری شما کمک میکند تا در لباس دوخته شده بی نقص به نظر برسد. این روش بسیار دقیق است اما تعداد پرو لباس بسیار زیاد است.

3- روش مولر

این روش یکی از بهترین روش های خیاطی است و اگر به خیاطی علاقه دارید توصیه میشود این روش جذاب را یاد بگیرید.

این روش یکی از دقیق ترین شیوه های مهم خیاطی محسوب می شود که همین دقت در رسم الگو و دوخت لباس، باعث دوختی بسیار دقیق و بدون نقص می شود که در صورت اجرای دقیق دستورالعمل های این روش، شاید حتی به پرو نیز احتیاج نباشد. یکی از مشکلات موجود در این شیوه را می توان به محاسبات دقیق و طولانی برای تهیه الگو، مربوط دانست. اما این دقت بالا و زمان زیاد کیفیت کار شما را دو چندان خواهد کرد. 

4- روش ساده

یکی از روش های خیاطی که کاملا مناسب افراد مبتدی و تازه کار است، روش ساده می باشد. یادگیری خیاطی به روش ساده برای راحتی و شروع به کار افرادی که به تازگی به حرفه خیاطی روی آورده اند، بسیار عالی و مناسب بوده و به این ترتیب می توانند هرآنچه که نیاز دارند را بدوزنند. این روش معمولا در مراحل اولیه به شما آموزش داده میشود و کاربرد زیادی دارد.

5-روش سایزبندی

این روش بیشتر برای کارهای سری دوزی و تولیدی ها، کارایی داشته و خیاط می بایست با توجه به الگوهای آماده شده از قبل، برش و دوخت را انجام بدهد. مثلا بر اساس اندازه های موجود و استاندارد، مانند 36، 38، 40 و 42و… الگوهایی، آماده و طراحی می شوند که برای دوخت مدل های از پیش در نظر گرفته شده، مورد استفاده قرار می گیرند.

 

نکات مهم برای اندازه گیری در خیاطی

1- برای یک اندازه گیری دقیق شما باید نوع لباس های مختلف را بشناسید، معمولا یک لباس مجلسی اندازه گیری متفاوتی نسبت به لباس کلاسیک دارد. درباره چگونگی اندازه گیری هر یک از لباس ها تحقیق کنید و این اطلاعات را هنگام اندازه گیری در نظر داشته باشید.

2- از مشتری خود بخواهید تا کاملا صاف بایستد، اشتباه در فرم بدن در هنگام ایستادن می تواند دقت اندازه گیری شما را پایین بیاورد اما این به معنای این است فرد باید در حالت همیشگی خود بایستد تا لباس بر تن او بنشیند.

حبس کردن نفس، ایجاد انقباض غیر واقعی در ناحیه شکم، خمیدگی زانو و آرنج و ایجاد برآمدگی کمر، می توانند اندازه هایی غیر واقعی را به شما نشان دهند.

3- از مشتری بخواهید هنگام اندازه گیری یک لباس ساده و نسبتا تنگ بپوشید تا خطای اندازه گیری کاهش یابد. برخی از لباس ها باعث انحراف متر و ایجاد اشکال در اندازه نهایی می شود.

4- هر فردی ویژگی های بدنی و فرم منحصر به فرد خود را دارد. به همین دلیل هیچ متدی در آموزش خیاطی استفاده از اندازه ها و الگوهای آماده را به هنرجویان پیشنهاد نمی کند. با این حال گاهی اندازه های آماده به شما کمک می کند تا بتوانید ساده تر مرحله دوخت را پشت سر بگذارید.

5- بهتر است اندازه گیری را از بالاتنه و به ترتیب شروع کنید. دقت به این جزئیات کار شما را حرفه ای تر می کند.

 

مرحله چهارم

یادگیری رسم و خواندن الگو در خیاطی مرحله بعدی یادگیری خیاطی است. شما به عنوان یک خیاط ماهر باید الگوی مورد نظر را به درستی متوجه شوید و یا به اصطلاح به درستی الگوخوانی کنید و همچنین در حد نیاز خود به درستی الگو رسم نمایید.

اگر به عنوان یک فرد مبتدی وارد حرفه خیاطی شده اید سعی کنید تمام اصول مربوط به الگوها را یاد بگیرید. خیاطی بدون الگو برای شروع توصیه نمیشود.

 

مرحله پنجم

یادگیری تکنیک های برش زدن الگو روی پارچه مرحله بعدی یادگیری خیاطی است. این مرحله اساسی، اصولی دارد که به وسیله آن برش شما کاملا درست خواهد بود.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش روش های اختصاصی کوتاهی با موزر و تیغ
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 13:33 | بازدید : 289 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

تکنیک کوتاهی موهای کم پشت و پر پشت و بی حالت از مشکلات بسیاری از خانم ها  و حتی آقایان است در این مقاله از سایت خوش ذوق سعی کرده ایم تا تمامی راه های ممکن برای پر پشت و پرحجم نشان دادن مو را توضیح داده و بررسی کنیم.
 

 

شست و شو خشک کردن مو های کم پشت
 


همیشه برای شست و شوی موهای کم حجم و بی حالت از شامپو حجم دهنده مو استفاده کنید. این نوع شامپو نرم کننده ها حاوی فرمولاسیون سبک تری هستند و حجم مو را کاهش نمیدهند. شامپو های حجم دهنده به خوبی مو را حالت داده و پرپشت جلوه میدهند وبا ایجاد یک لایه محافظتی حجمی مو را بیشتر میکنند. میتوانید با مراجعه به داروخانه یا مراکز زیبایی بهترین شامپو حجم دهنده را با توجه به شرایط موی خود تهیه کنید.


روش شامپو زدن به مو


ابتدا شامپو را با مقداری آب رقیق کنید. توجه داشته باشید که کف کردن بیش از حد شامپو نشان دهنده وجود سولفات زیاد است که برای موها مضر است. شامپو رقیق شده را به کف سر بزنید و با حرکات چرخشی نوک انگشت کف سر را ماساژ دهید. بعدزا شستن کف سر با دست به آرامی ادامه مو را هم به همان کف آغشته کنید و از چنگ شدن مو بپرهیزید.
مو را با آب ولرم ور به سردی بشویید
به ساقه مو نرم کننده حجم دهنده بزنید.
زمانی که مو ها هنوز مقداری نم دار است با شانه دندانه پهن گره های بزرگ مو را باز کنید. این کار از شکسته شدن مو در جریان شانه زدن بعد از حمام جلوگیری میکند.

 


حالت دادن مو های کم پشت و روش های اختصاصی کوتاهی با موزر و تیغ
 


حالت دادن مو با موس مو


محصولات بسیار متنوعی در بازار جهت حجم دهی به مو ها وجو دارد که هر یک کارکرد و تاثیرات خاص خود را دارد. موس مو هم از جمله محصولاتی است که برای حجم دهی به مو طراحی شده است. هنگامی که مو نم دار است مقداری از فوم موس را برداشته و با دست لا به لای مو ها بزنید. سپس اجازه دهید  که مو ها به صورت طبیعی خشک شود. این محصول به صورت طبیعی به موهای شما پیچ و تاپ و فر هایی میدهد که باعث حجیم تر شدن مو میشود. بعد از خشک شدن موس میتوانید از سشوار برای حالت دار کردن مو استفاده کنید.

بخش دیگری از محصولات  حجم دهنده مو هستند که به صورت اسپری هستند و به صوتر مستقیم به ریشه مو اسپری میشوند. از این اسپری ها هم باید پیش از براشینگ استفاده شود.
برخی از محصولات حجم دهنده مو روی موهای خشک قابل استفاده هستند که باید در میزان استفاده از آن ها احتیاط کرد.


    


حالت دادن مو با سشوار


برای حجم دادن مو از سری دهانه باریک سشوار استفاده کنید. هنگامی که سشوار را خریداری میکند سری دهانه باریکی با آن عرضه میشود که برای متمرکز کردن باد در حفره ای باریک طراحی شده است.
برای خشک رکدن و حالت دادن مو با سری باریک سشوار ابتدا اجازه دهید مو ها به صورت طبیعی بین 15 تا 20 دقیقه خشک شود سپس ار موس مو یا اسپری حجم دهنده استفاده کنید
سشوار را روی حالت باد سرد قرار دهید و مو را از بالا به پایین سشوار بکشید و با برس حالت دهید.

 



خشک کردن مو در جهت مخالف


برای حالت دادن و پر پشت کردن موهای لخت و کم پشت سر خود را به پایین خم کنید مو را به سمت زمین بریزید. سری باریک سشوار را نصب کنید و در حالی که با برس مناسب مو را شانه میزنید از بالا به سمت پایین سشوار بکشید. میتوانید برای راحت تر شدن کار قبل از سشوار مو را به چند دسته تقسیم کنید.

 

استفاده از شامپو خشک برای حجم دادن به موی کم پشت


شامپو خشک محصولی است که برای گرفتن چربی سر و کاهش دفعات شستن مو تولید شده است به علاوه استفاده از شامپو خشک به مو حجم میدهد. این محصول در قالب پودر و اسپری پودری عرضه میشود و بافتی شبیه به پودر بچه دارد که رد لابه لای موها نشسته و علاوه بر گرفتن چربی اضافه کف سر حجم مو را نیز افزایش میدهد.
 

  

کوتاه کردن مو های کم پشت و بی حالت
 


هر چه قد مو بلند تر باشد کم حجم بودن را بیشتر نشان میدهد به همین جهت یکی از سریعترین روش های پرپشت نشان دادن مو کوتاه کردن آن است. اگر مو ها توسط متخصص کوتاهی مو به صورت صحیح لیر شود و خطوط صافی در انتها داشته باشد پر تر به نظر میرسد.
برای اینکار به آرایشگر معتمد خود مراجعه کنید، کسی که به صورت دقیق به خواسته های شما توجه میکند. یک آرایشگر ماهر با متد کوتاهی خود میتواند بیش از هر محصول حجم دهنده ای در پر پشت نشان دادن مو های بی حالت موثر باشد.
همراه خود تصاویری از مدل کوتاهی های دلخواه ببرید تا آرایشگرتان دقیقا خواسته شما را بداند.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش گریم و میکاپ عروس
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 12:28 | بازدید : 245 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

دوره آموزش گریم و میکاپ از دوره‌های تخصصی آرایشگری و مراحل میکاپ عروس

دوره آموزش گریم و میکاپ عروس یکی از محبوب ترین دوره‌های آموزش آرایشگری زنانه محسوب میشود که شامل تکنیک‌های آموزشی گوناگون برای متعادل‌سازی و زیباسازی چهره بانوان است. در این دوره‌ها تکنیک‌های روز دنیا برای آرایش میکاپ و گریم عروس بصورت حرفه‌ای به علاقمندان آموزش داده می‌شود. از مطالب آموزشی این دوره‌ها می‌توان به شناخت فرم‌های صورت، کانتورینگ، متدهای روز گریم و میکاپ و کار با لوازم آرایش حرفه‌ای اشاره کرد. با توجه به تعدد آموزشگاه‌های مجاز و غیرمجاز در این زمینه، بهتر است با مبانی این دوره‌ها و آموزشگاه‌های معتبر آشنا باشید تا انتخابی صحیح داشته باشید. برای مشاهده تعدادی از برترین کلاس‌های آرایشگری معتبر میتوانید از اینجا اقدام کنید. در ادامه با انواع روش‌ها و اصول گریم و میکاپ آشنا خواهید شد.

 

با شرکت در دوره‌های آموزش گریم عروس در تهران به یک میکاپ آرتیست تبدیل شوید

میکاپ آرتیست، یک آرایشگر حرفه‌ای و مسلط به کار میکاپ صورت است‌. این افراد به‌خوبی می‌توانند از انواع لوازم میکاپ برای ایجاد جلوه مورد نظر و شایسته برای هر صورت استفاده کنند. میکاپ آرتیست‌ها با انواع پوست‌ها، نواحی صورت و متدهای میکاپ آشنایی کامل دارند و به دلیل تخصص بالایی که دارند، درآمد بسیار مناسبی هم خواهند داشت.

از توانایی‌های یک میکاپ آرتیست که باید پس از شرکت در دوره‌های آموزشی آن‌ها را یاد بگیرید،‌ می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • شناخت دقیق رنگ‌ها و استفاده از آن‌ها برای میکاپ
  • آشنایی با قرینه‌سازی در چهره
  • آشنایی با تاثیر هارمونی رنگ‌ها
  • آشنایی با سازگاری مواد و لوازم میکاپ با انواع پوست
  • آشنایی با انواع سبک‌ها برای ایجاد زیبایی بیشتر در چهره

 

 

انواع سبک‌های میکاپ که در دوره‌های آموزشی تدریس می‌شوند

سبک در میکاپ به معنای متد، تکنیک و روش اجرای میکاپ است. استفاده از توناژ مختلف رنگ‌ها، نوع ایجاد توازن در چهره و ترکیب‌بندی و هارمونی ویژه رنگ‌ها در صورت باعث به وجود آمدن انواع سبک‌ها در میکاپ می‌شود. اصول اجرای این سبک‌ها را می‌توانید در دوره‌های آموزش میکاپ بیاموزید. در ادامه با برخی از این سبک‌ها آشنا می‌شویم.

  • میکاپ لایت یا اروپایی: استفاده نامحسوس از رنگ‌ها و مواد آرایشی، مهم‌ترین ویژگی سبک میکاپ اروپایی است. در این سبک، تمرکز بر روی افزایش زیبایی پوست و ایجاد هارمونی و هماهنگی در چهره بدون ایجاد برجستگی است.
  • میکاپ شرقی: در سبک شرقی از رنگ‌های شاد و زنده مانند رنگ‌های: قرمز، قهوه‌ای، بنفش، زرشکی و سرخابی برای لب و چشم‌ها استفاده می‌شود.
  • میکاپ کلاسیک: میکاپ کلاسیک حاصل ایجاد تضاد بین انواع رنگ‌ها در دو ناحیه چشم و لب‌ها است. اگر آرایش چشم، غلیظ باشد، آرایش لب، ملایم و برعکس. در این سبک از رژ گونه به‌طور نامحسوس استفاده می‌شود.
  • میکاپ هالیوودی: میکاپ هالیوودی به معنای متعادل ساختن چهره با تضاد میکاپ چشم و لب و استفاده از رنگ‌های تیره در چشم و رنگ‌های روشن و براق برای لب است. برای پوست نیز از رنگ‌های پایه نزدیک به رنگ پوست استفاده می‌شود.
  • میکاپ عربی: رنگ‌های گرم، تیره و غلیظ در این سبک از میکاپ کاربرد زیادی دارند. آرایش چرب، سنگین و شلوغ از ویژگی‌های میکاپ عربی است و چهره را بسیار تغییر می‌دهد.
  • میکاپ لبنانی: نوعی میکاپ عربی است که در آن از فون‌های سنگین آرایشی با توانایی پوشانندگی زیاد استفاده می‌شود. رنگ سایه چشم‌ها نیز در این میکاپ به رنگ‌های سورمه‌ای، مشکی،تیره و قهوه‌ای است. مدل سایه گربه‌ای، خط چشم ضخیم و تیره و مژه مصنوعی از دیگر ویژگی‌های این سبک است.
  • میکاپ هندی: میکاپ هندی نیز مانند میکاپ عربی نوعی آرایش سنگین با ویژگی برجسته‌سازی و تغییر زیاد است؛ با این تفاوت که در آن از رنگ‌های قرمز و زرشکی بیشتر استفاده می‌شود. آرایش لب و چشم نیز دارای رنگ‌های گرم است.

 

 

گریم چهره هم نوعی از میکاپ است

گریم چهره نیز نوعی آرایش صورت است که بر فرم صورت تاکید دارد و با استفاده از آن می‌توان عیب‌ها و مشکلات احتمالی را پوشاند. معروف‌ترین نوع گریم چهره بانوان، گریم عروس است و در گریم نامزدی نیز نوع دیگری از آن است. در گریم سینمایی اما ویژگی‌هایی به چهره افزوده می‌شود و می‌توانید اثر زخم یا ویژگی‌های دیگر را ایجاد کنید. برای انتخاب دوره و شرکت در کلاس گریم می‌توانید به سایت ایران آموزشگاه رجوع کنید.

 

در دوره‌های آموزش با لوازم مورد استفاده در گریم آشنا شوید

قبل از انجام هرگونه گریم چهره باید با لوازم مورد نیاز برای آن و کارایی هرکدام آن‌ها آشنایی داشته باشید. این دانش و مهارت در آموزشگاه‌ گریم و میکاپ به شما ارائه می‌شود. در ادامه با برخی از لوازم مورد نیاز برای گریم عروس آشنا می‌شویم  و برای مشاهده اطلاعات دقیق محصولات میتوانید به سایت آمازون مراجعه کنید.:

  • فون خشک: به انواع کیک میکاپ‌ها و آکواکالرها گفته می‌شود که برای انواع پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند
  • فون لیکوئیدی: همان کرم پودر برای انواع پوست‌ها است که برخی از آن‌ها پایه آب و برخی پایه الکل دارند
  • فون چرب: پن‌استیک‌ها و سوپراها هستند که برای انواع پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند
  • پرایمر: برای یکدست شدن رنگ در انواع پوست استفاده می‌شود و چربی زیاد یا خشکی زیاد آن را برطرف می‌کند
  • آندربیس: باعث رطوبت‌رسانی به پوست می‌شود
  • اسپری یا پودر فیکس: برای ماندگاری بیشتر گریم و در پایان کار استفاده می‌شود
  • کانسیلر: باعث پوشاندن تیرگی زیر چشم‌ها می‌شود
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
بهترین سالن زیبایی تهران
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 12:20 | بازدید : 244 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

زیبایی چهره جزو شاخصه‌هایی بوده که برای هر انسانی در هر سنی از اهمیت بالایی برخوردار است. انسان‌ها همواره در حال تلاش‌اند تا خوب و زیبا به نظر برسند. به خاطر همین میل به زیبایی بوده که سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها به وجود آمده و به سرعت گسترش یافتند. امروزه به محض بیرون آمدن از در منزل می‌توانید شاهد ده‌ها تابلوی تبلیغات مربوط به سالن زیبایی و آرایشگاه در مسیر خود باشید که همگی با شعار به ارمغان آوردن زیبایی برای شما، شروع به کار کرده‌اند. اما نمی‌توان به تمامی این شعارها و زرق‌ و برق ظاهری سالن‌ها اطمینان کرد. برای انتخاب یک سالن زیبایی حرفه‌ای و باکیفیت باید فاکتورهایی را مد نظر قرار داد که در این متن به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. پیش از آن نوبت به معرفی چند مورد از بهترین سالن‌های زیبایی فعال در تهران می‌رسد. برای شناخت بهترین سالن زیبایی تهران با ما همراه باشید. برای معرفی بهترین سالن زیبایی تهران آماده‌اید؟

  

 

لیست بهترین سالن زیبایی تهران

حالا که با ویژگی‌های بهترین سالن زیبایی تهران آشنا شدید، وقت آن است که سراغ معرفی بهترین سالن زیبایی تهران برویم. به همین جهت لیستی تنظیم کرده‌ایم که می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی و کمی جستجو در خدمات و در عین حال با در نظر گرفتن سلیقه خود، بهترین را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. راستی فراموش نکنید این لیست بر اساس چیدمان خاصی طبقه‌بندی نشده و همه موارد جزو بهترین‌ها هستند.

 

1) سالن زیبایی مونا یزدانی | شعبه سعادت‌آباد

سالن زیبایی خانم یزدانی یکی از لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین سالن‌های زیبایی در تهران بوده که انواع خدمات آرایشی را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد. خدمات این سالن زیبایی شامل انواع خدمات رنگ و مش مو، کراتین، آمبره و سامبره، انواع خدمات تتو و میکروبلیدینگ ابرو، انواع خدمات مربوط به مژه مثل لیفت، اکستنشن و کاشت، انواع خدمات مربوط به ناخن از جمله کاشت، مانیکور و پدیکور، خدمات فیشال و انجام اپیلاسیون با مواد گیاهی می‌شود. داشتن محیط آرام و باشکوه از دیگر مزایای این سالن آرایشی است.

 

سالن زیبایی مونا یزدانی | شعبه گیشا

سالن زیبایی نادیا موسوی | گیشا

مورد بعدی در لیست بهترین سالن زیبایی تهران سالن زیبایی نادیا موسوی است. سالن زیبایی خانم موسوی در نوع خود یکی از بهترین سالن‌های زیبایی در تهران بوده که انواع خدمات را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد. این سالن زیبایی به انجام انواع خدمات تخصصی مو مثل انواع کوتاهی، رنگ مو، احیای مو، اکستنشن، شنیون و … پرداخته و در زمینه انواع خدمات مربوط به تتو و میکروبلیدینگ فعالیت می‌کند. این سالن زیبایی انواع خدمات میکاپ و میکاپ عروس، خدمات تخصصی ناخن و انواع خدمات مربوط به زیبایی پوست و … را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد.

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
فواید بافتن مو
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 12:7 | بازدید : 252 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

بافتن مو یک عمل پیچیده است که با در هم تنیدن حداقل سه تار مو ایجاد می شوند، این مدل مو یک مدل رایج با پیشینه تاریخی است که فواید و مضرات خاص خودش را دارد. مو های بافته شده برای قرن هاست که در بسیاری از فرهنگ های جهان، به ویژه در فرهنگ های هندی و آفریقایی، برای تزیین و حالت دادن به مو ها استفاده می شود.

به نوعی، فرآیند بافتن مو با فرآیند بافتن پارچه یا پارچه بافی قابل مقایسه است، فرآیندی که شامل به هم پیوستن دو گروه عمودی مجزا از رشته ها است. در ادامه در مورد تاریخچه بافتن مو و سپس فواید و مضرات آن صحبت خواهیم کرد.

تاریخچه مختصر بافت مو

گفته می شود که بافتن مو از آفریقا شروع شد. در حالی که قبیله اولی که شروع به بافتن مو های خود کردند ناشناخته است، اما اکثر محققان معتقدند که این کار با مردم هیمبا در کشور نامیبیا آغاز شد.

آفریقایی ها برای قرن ها مو های خود را می بافتند و مدل مو، راهی برای نشان دادن قبیله، مذهب، قدرت، ثروت، وضعیت تاهل و سن افراد بود. بافتن همیشه یک هنر اجتماعی بوده و خواهد ماند، و از آن جا که هنری است که زمان زیادی می خواهد می توانسته میزان هنر و ثروت خانوادگی را نشان دهد.

بیشتر بخوانید:آموزش آرایشگری زنانه

قرن ها پیش، بزرگترها موهای نسل جوان را می بافتند و این راهی بود که بچه ها یاد گرفتند تا در آینده بتوانند موهای فرزندانشان را خودشان ببافند. با این حال، قبل از اینکه بچه دار شوند، تا زمانی که سبک های سنتی را یاد بگیرند، روی بچه های دیگر در گروه سنی خود تمرین می کردند.

روش بافتن مو معمولاً در فرهنگ سیاه پوستان کمی سفت تر از سایر فرهنگ ها بافته می شود. سفت بافتن مو هم دارای مضرات و فواید خاص خود است. در فرهنگ سیاه پوستان، بافت مو به عنوان بخشی از حرکت طبیعی مو در نظر گرفته می شود. البته به شرطی که هنگام بافتن مو تنها از مو های طبیعی فرد استفاده شود.

الگو های بافت مو در طول سالیان سال یکسان باقی مانده است، تنها سبک ها و نام های آن ها تغییر کرده و می کند. در فرهنگ امروزی، سبک های بافت مو متفاوتی وجود دارد. بافت مو ها حتی برای افراد با جنسیت های متفاوت هستند. امروزه شما می توانید مدل های متنوعی را اعم از بافت مو مردانه، زنانه و دخترانه در سر تا سر دنیا پیدا کنید.

 

فواید بافتن مو

  1. جلوگیری از شکستن ساقه مو : یکی از مهم ترین فواید بافتن مو جلوگیری از شکستن مو است، مو های طبیعی همیشه در معرض فشار روسری، شال، مقنعه یا حتی بالش اند که یکی از مضرات این فشار شکستن مو است. بنابراین بافتن به جلوگیری از شکستن مو کمک می کند، زیرا در بافت مو، مو های شما در هم تنیده و محکم شده اند.
  2. جلوگیری از خشکی: همچنین مو های بافته شده کمتر دچار خشکی می شوند. عناصر موجود در هوا به سختی به داخل مو های در هم تنیده نفوذ میکند. پس تا حدودی می توان گفت بافت مو باعث محافظت مو ها از شرایط آب و هوایی می شوند و کمتر شکسته می شود.
  3. ناجی مو های وز: بافتن مو با داشتن فواید زیاد یک گزینه عالی برای مو های وز است. برای خانم هایی که مو های وز دارند بافتن مو یک راه عالی است. بافت مو به کاهش زمان و استرس لازم برای مراقبت از موهای وز کمک می کند.
  4. حفظ رطوبت: مو بافته شده به شما این را امکان می دهد که رطوبت را قفل کنید. زنانی که مو های مجعد دارند اغلب از خشکی مو رنج می برند زیرا تار های مو آن ها قادر به حفظ رطوبت نیستند. بافتن مو های موج دار و مجعد به حفظ رطوبت کمک می کند.
  5. مو های بافته شده ها برای مدت طولانی دوام می آورند: بافتن مو معمولاً اغلب باعث می شود مو های شما کم کم حالت گرفته و ثابت بمانند. اگر مو های خود را نزد یک آرایشگر خوب ببافید مو هایتان می توانند تا چند ماه حالت خود را حفظ کنند. بافتن مو به شما این امکان را می دهد که از حالت دادن مداوم مو و گذراندن دوره های طولانی در سالن و مضرات مواد شیمیایی مو تا حدودی فارغ شوید.

 

مضرات بافتن مو

  1. شکستن مو در صورت محکم بافته شدن: بافتن مو با وجود فواید زیاد مضرات نیز دارد و باعث شکستگی در اطراف لبه های مو می شود، البته اگر بافت مو های شما خیلی محکم باشد این اتفاق می افتد. اگر موها از قبل ضعیف شده باشند، ممکن است شکستگی مو نیز رخ دهد. اغلب بافت مو هایی که بیشترین آسیب را از نظر شکستگی به مو وارد می کنند، آن هایی اند که رشته های کوچک یا خیلی بزرگ و محکم دارند.
  2. هزینه: اغلب بافتن و باز کردن گره های بافته شده زمان زیادی می برد و این می تواند از مضرات بافت مو باشد. برخی از مدل بافت مو دخترانه ممکنه است تا ساعت ها طول بکشد.
  3. ریزش مو: برخی از مدل های بافت مو می توانند باعث ریزش مو شوند. این مشکل به عنوان آلوپسی کششی شناخته می شود، اگر مو ها به خوبی و درستی بافته نشده باشند و در معرض فشار و کشش فراوانی قرار گیرند، ممکن است این اتفاق برای شما بیفتد.

نتیجه:

بافتن مو روش خوبی برای استایل مو بوده و دارای مدل های متنوعی است که معمولاً ظاهر بسیار زیبا و مناسبی به فرد می دهد. انتخاب مدل مناسب و انجام صحیح بافتن مو می تواند به شما کمک کند از مضرات این کار دور بوده و از فواید آن استفاده کنید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزشی تخصصی کوتاهی مو
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 11:52 | بازدید : 242 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

دوره آموزش تخصصی کوتاهی مو (کوپ مو)  آموزشگاه آرایشگری زنانه خوش ذوق برای همه کسانی که می خواهند تمامی کوپ های ژورنالی را بر روی سر مشتری با کیفیت بالای عکس در تصاویر ژورنالی کوتاهی مو انجام دهند، ضروری است. آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس، بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران، با تجربه بیش از یک دهه در زمینه فوت و فن انواع کوتاهی مو که بسیار مورد توجه قرار گرفته و کوتاهی مو های ترکیبی از دخترانه و پسرانه که بسیار جدید و خاص هستند با ارائه مدرک فنی حرفه ای بین المللی(امکان ترجمه برای مهاجرت) به شما علاقمندان کوتاهی مو آموزش می دهیم.

کوتاه کردن مو سبک زنانه مراحل و تکنیک های زیادی دارد که در آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای ما آموزش می بینید. از فواید شرکت در کلاس های آموزش کوتاهی مو در آموزشگاه آرایشگری ما، گرفتن مدرک فنی حرفه ای (با ارزش بین المللی) در آموزشگاه آرایشگری گل گیس است.

تمامی تکنیک های مهم تقسیم بندی مو برای کوتاهی، انواع زاویه کوتاهی مو و انواع آموزش کوتاهی مو مثل کوپ کرنلی(زنانه یا دخترانه)، کوپ لیر، مصری، گرد(مخصوص موهای متوسط یا کوتاه) با جدیدترین مدل های سبک هالیوودی و مدل روز به خانم های علاقمند آموزش داده می شود.

 

از فواید دیگر ثبت نام در کلاس های آموزش کوپ و کوتاهی مو در آموزشگاه آرایشگری خوش ذوق، رفع اشکال رایگان بعد از اتمام دوره و پشتیبانی بعد از دوره است. ما با مربی های دلسوز و دارای کارت مربیگیری بین المللی، در حین آموزش در کنار شما هستیم و به صورت کاملا عملی کار با قیچی، پیتاژ و انواع زاویه دهی و جداکردن مو(که از مهممترین بخش آموزش کوتاهی مو است) به شما آموزش می دهیم.

خانم هایی که دوست دارند به صورت آنلاین آموزش ببینند، آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای ما این امکان را برای علاقمندان عزیز فراهم آورده است که آموزش تخصصی مجازی علاوه بر آموزش حضوری با سرفصل های دقیق و بهترین و جدیدترین انواع مدل کوتاهی مو را آموزش می دهد.

پس از اتمام دوره می توانید در آزمون های عملی و تئوری دوره کوتاهی و کوپ مو شرکت نمایید و مدرک فنی حرفه ای بین المللی خود را دریافت کنید.

از مزیت های پرطرفدار شرکت در کلاس های آموزش کوتاهی مو در آموزشگاه گل گیس، امکان گذراندن دوره به دو صورت تخصصی و فشرده است. برای بانوان عزیز که می خواهند مهاجرت کنند و مدرک دوره کوتاهی مو فنی حرفه ای را زودتر نیاز دارند یا ساکنان شهرستان، می توانند دوره فشرده را بگذرانند.(در صورت درخواست بانوان برای خوابگاه آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای ما می تواند برای عزیزان در حین دوره یک اقامتگاه خوب -مثل منزل خود امن- تهیه کند.)

  

 

سر فصل های کوتاهی مو تخصصی

  • نحوه مشاوره دادن به مشتری برای کوتاه کردن مو
  • آموزش تقسیم بندی مو برای کوتاهی به سبک انواع کوپ پسرانه یا زنانه
  • یادگیری انواع کوپ ژورنالی برای انواع قد مو (کوتاه تا بلند) از سبک و مدل های ساده تا ژورنالی
  • روش انجام انواع پیتاژ مو با تیغ، کوتاه کردن مو زنانه با تیغ یا قیچی به سبک مدرن
  • انواع کوتاهی مو به سبک مبتدی تا پیشرفته با موزر برای موهای به کوتاه به سبک دخترانه
  • آموزش صفر تا صد کوتاه کردن مو به روش ترکیبی (کمتر موسسه زیبایی این سبک را آموزش می دهد)
  • آموزش حجم گیری مو با انواع روش ها (برای موهای بلند، روی شانه، روی گردن، کوتاه پسرانه و ….)
  • آموزش کوتاهی مو با متدهای تقسیم بندی مدرن از پایه تا پیشرفته و انواع زاویه کوتاه مو
  • فوت و فن کوتاه کردن جلوی موی سر متناسب با مدل صورت
  • معرفی انواع کوتاهی های محبوب و جذاب با انواع سبک مثل مدل کوتاهی مو باب، مصری، فارا(به انگلیسی Farrah Fawcett) و …
  • آموزش انواع اسکیسور قیچی
  • آموزش لایرینگ
  • اموزش شورت هیر و لنگ هیر(short hair – long hair)
  • آموزش پوینت کات
  • یادگیری روش تریم مرس
  • اموزش قدم به قدم اوردایرکشن
  • مرحله به مرحله اموزش کلیپسور انواع موزر
  • آموزش رازو پیتاژ تیغ
  • آموزش ولمیز
  • آموزش با شانه لایرینگ
  • آموزش انجام شولدر و روش بنگس چتری
  • آموزش کوپ لیزری
  • آموزش فوق تخصصی ژورنال خوانی کوتاهی و کوپ مو
  • در صورت اضافه شدن به سرفصل ها در این قسمت مدل کوتاهی مربوطه به روز می شود…..
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
راهکار های مراقبت از موی سر
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 11:44 | بازدید : 223 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )
روش مراقبت از مو چگونه است؟ باید جنس موهای خود را بشناسید و سپس روتین مراقبت از مو را رعایت کنید. با مراقبت از موهای خود می‌توانید موهایی سالم و شاداب داشته‌باشید.

چه کسی موهای بلند، درخشان و فوق‌العاده سالم نمی‌خواهد؟ هر کسی می‌خواهد که موهایی ضخیم، خوش‌حالت و ابریشمی داشته‌باشد. اما در بسیاری از مواقع دستیابی به این امر کار چندان آسانی نیست و همیشه این امر محقق نمی‌شود. مراقبت از مو یکی از مهمترین کارهایی است که برای تکمیل زیبایی بدن و داشتن موهایی سالم باید انجام داد. روش های مراقبت از مو تأثیر بسزایی در رشد و سلامت آن دارد.

عواملی مانند رژیم غذایی ناسالم، آلودگی آب‌وهوا، سبک زندگی ناسالم و استفاده از نوع نامناسب محصولات مراقبت از مو، همگی می‌توانند منجر به آسیب به موها و داشتن موهایی کدر، پر از موخوره، شکننده و ضعیف شود. این مسئله برای اکثر افراد بسیار ناراحت‌کننده است.

درصورتی‌که با چنین مشکلی مواجه هستید، اولین چیزی که باید تغییر دهید، روش‌های روتین مراقبت روزانه از موهای‌تان است. برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد که بسته‌به شرایط موها و عوامل دخیل در سلامت مو و با راهنمایی متخصص پوست و مو از آنها استفاده کنید. اگر نمی‌دانید برای مراقبت از موهای خود باید از کجا شروع کنید و چه مواردی را در نظر بگیرید، با ما در ادامه همراه باشید تا به بررسی انواع راه کارها و روش‌های مراقبت از مو بپردازیم.

 

مراقبت از مو یا روتین مراقبت از مو چیست؟

واردشدن به یک دوره مراقبت از مو، درست مانند شروع روش‌های مراقبت پوستی است. زمانی‌که روشی مناسب را برای مراقبت از موهایتان پیدا کردید، به‌ندرت نیاز به تغییر آن خواهید‌داشت. اما مسئله‌ی مهم، یافتن یک روال مشخص برای مراقبت‌های روتین روزانه از موها است. خصوصا که برای انواع موها، روش‌ها و گزینه‌های متعددی وجود دارد.

برای انتخاب یک روش مراقبت از مو مناسب به‌صورت روتین روزانه، باید چند عامل را در نظر گرفت. از حس و حال موها گرفته تا مدل‌هایی که ترجیح می‌دهید، همگی روش‌های انتخابی برای مراقبت‌های روتین روزانه از موها را تغییر خواهدداد.

 

یک سری مراقبت‌ها را باید به‌طورکلی برای انواع موها در نظر داشت. موها به‌صورت کلی نیاز به یک سری ویتامین‌ها دارند و باید مدام آب‌رسانی شوند. خشکی مو و تقویت‌نشدن آن، از عوامل مهم تضعیف تار موها و ریزش مو هستند.

ماساژ با روغن، پاک‌سازی، آب‌رسانی، حالت‌دادن به موها، ترمیم موها، استفاده از روش‌های درمانی و مراقبتی، محافظت از موها، استفاده محصولات مناسب و مواردی ازاین‌دست را می‌توان به‌عنوان روتین‌های مراقبت از مو برای انواع موها در نظر گرفت. این کارها را می‌توان به‌صورت مرحله‌به‌مرحله برای مراقبت از موها دنبال کرد. در ادامه مهم‌ترین تکنیک‌های مراقبت از مو را با هم مرور خواهیم کرد:

۱. ماساژ موها با روغن با بهترین روغن برای مو

ماساژ موها با کمی روغن برای مرطوب‌کردن آنها و حالت‌دهی به موها نتیجه بسیار خوبی خواهدداشت. خصوصا اگر موهای خشک و وزی داشته‌باشید، بهتر است حتما ماساژ مو با روغن را در برنامه مراقبت روزانه موهایتان قرار دهید تا نرمی و رطوبت موها را افزایش دهید.

بر اساس نتایج پزشکی، روغن‌ها می‌توانند کوتیکول بیرونی مو را بهبود ببخشند، موها را مرطوب‌تر کنند و موخوره را هم کاهش دهند. ازاین‌رو از انواع روغن‌ها می‌توان به‌عنوان روشی برای درمان موخوره و تقویت مو استفاده کرد.

از طرفی ماساژ موها و پوست سر با روغن، با افزایش گردش خون، موجب تقویت رشد موها هم می‌شود. برخی از انواع روغن‌های مورداستفاده برای موها، دارای یک سری مواد مغذی هستند که از ریزش مو و سفیدی زودرس موها جلوگیری می‌کنند. سفیدی مو در جوانی از جمله مواردی است که اکثر افراد با آن درگیرند و همیشه به دنبال راه کاری برای کاهش سرعت سفید‌شدن موهای خود هستند.

نکته مهم در خصوص استفاده از ماساژ روغن به‌عنوان یکی از روتین‌های روش‌های مراقبت از مو این است که اگر دچار خارش سر باشید، روغن‌ها تأثیر خوبی دارند. بااین‌حال در صورت داشتن شوره در سر یا عفونت‌های مختلف پوست سر، نباید تا اتمام درمان، از روغن‌ها استفاده‌کرد.

 

۲.  پاک سازی موها

قدم بعدی برای مراقبت از موها، تمیزکردن آنهاست. تمیزی موها باتوجه‌به نوع و جنس آن به‌صورت دوره‌های منظم، اهمیت زیادی دارد. انتخاب شامپوی مناسب در این مرحله باید باتوجه‌به جنس و شرایط موها صورت بگیرد.

بر اساس نظرات متخصص پوست و مو، شستن موها و کف سر، دو تا سه بار در هفته با یک پاک‌کننده ملایم بدون سولفات ضروری است. در این مورد دمای آب هم نقش مهمی در سلامت موها دارد. اطمینان حاصل کنید که آب نه خیلی سرد است و نه خیلی گرم. زیرا شستن موها با آبی با دمای نامناسب رطوبت مو را از بین می‌برد و موها را خشک و شکننده می‌کند. در چنین مواردی احتمال ریزش مو بسیار بالا خواهد‌بود.

 

 

۳. حالت دادن به موها

صرف‌نظر از نوع و جنس مویی که دارید، حالت‌دادن به موها همیشه اهمیت زیادی دارد. حالت‌دادن به موها می‌تواند به طرز مؤثری به کاهش موخوره کمک‌کند و میزان خشکی مو را به طرز قابل‌توجهی کاهش دهد. از طرفی موهایی که به‌خوبی حالت داده‌شده‌اند، زیاد گره نمی‌خورد و همین امر به کاهش شکستگی موها، ریش‌ریش شدن آنها و بدفرمی موها کمک می‌کند و در نتیجه موهایی سالم‌تر خواهید‌داشت.

برای این کار می‌توان از یک سری نرم‌کننده‌ها یا ماسک مو استفاده کرد. این ترکیبات به موها وزن داده و می‌توانند موجب نرمی و لطافت مو می‌شوند. درصورتی‌که برای شستن نرم‌کننده از موها از آب سرد استفاده شود، این امر به درخشندگی موها هم کمک خواهدکرد.

 

۴. مرحله ترمیم مو

مرحله مهم بعدی، ترمیم موها و کمک به تقویت تارهای مو است. در این روش مراقبت از مو توصیه می‌شود هر دو تا سه هفته یک‌بار به‌جای نرم‌کننده‌ی مو باید از یک ماسک موی مغذی استفاده شود. این ماسک مو می‌تواند موخوره موها را کاهش دهد، آسیب‌ها را ترمیم و درخشندگی مو را بیشتر کند.

بر اساس نظرات متخصصین پوست و مو، آلودگی و گرما می‌تواند موجب خشکی موها شود و رطوبت و نرمی مو را از‌بین‌ببرد. ازاین‌رو استفاده از ماسک مو می‌تواند به بازیابی رطوبت و نرمی موها کمک‌کند و مجددا موها را درخشان و ابریشمی کند.

علاوه‌براین، ماسک مو می‌تواند به تغذیه موها کمک کند و موجب افزایش استحکام تارهای مو شود. برای مراقبت از مو بهتر است از ماسک‌های موی خانگی استفاده شود. البته انواع ماسک موی تقویتی معتبر و باکیفیت موجود در بازار را هم می‌توان به‌منظور ترمیم و بازیابی موها استفاده کرد.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
مراقبت های بعد از کاشت ناخن
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 11:30 | بازدید : 217 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

طبیعتا این سوال که هنگام مراقبت ‌های بعد از کاشت ناخن چه باید کرد برای همه خانم‌هایی که کاشت ناخن انجام می‌دهند، مطرح است. برای دانستن پاسخ این سوال ابتدا باید بدانید که داشتن ناخن‌های مرتب و دست‌هایی زیبا، خواسته‌ی هر خانمی است.

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی در صنعت آرایشی، چند سالی است که می‌شود با ناخن‌های نامرتب خداحافظی کرد و با کاشت ناخن، دست‌هایی زیبا داشت. اگر علاقمند به آشنایی بیشتر با مراقبت های بعد از کاشت ناخن هستید، پیشنهاد می‌شود تا انتهای این مطلب با مجله اینترنتی الانزا همراه باشید.

 

اهمیت مراقبت های بعد از کاشت ناخن

معمولا خانم‌ها برای بالا بردن اعتماد به نفس و زیبایی دست‌های خود کاشت ناخن انجام می‌دهند. اما باید توجه داشته باشند که مراقبت های بعد از ژلیش ناخن و کاشت آن، بسیار بیشتر از زیبایی دستان آن‌ها اهمیت دارد. چرا که در صورت رعایت نکردن برخی موارد، به ناخن‌ها و دست‌های آن‌ها آسیب‌های جبران ناپذیر وارد خواهد شد.

با این حساب برای مراقبت های بعد از کاشت ناخن احتیاج است یک سری موارد به ظاهر ساده را رعایت کنید تا در صورت بلند شدن ناخن‌ها هم زیبایی دستانتان حفظ شود و هم دچار مشکل و آسیب دیدگی نشوید. برخی از این موارد به شرح زیر می‌باشند:

  • در زمان‌های مشخص ( ۳ الی ۴ هفته یکبار) ناخن‌های خود را ترمیم کنید
  • از کندن کاشت ناخن پرهیز کنید
  • از استون‌ها و پاک‌کننده‌های حاوی استون و الکل استفاده نکنید
  • سعی کنید هنگام کار از دستکش استفاده کنید
  • از ناخن‌های خود به عنوان ابزار استفاده نکنید
  • ناخن‌های خود را زیاد در معرض آب و رطوبت قرار ندهید
  • از مصرف مواد آرایشی چرب اجتناب کنید
  • آتش و حرارت را از ناخن‌های کاشته شده خود دور نگه دارید
  • ناخن‌هایتان را با کرم‌ مرطوب کننده ، مرطوب کنید
  • از روغن‌های مخصوص کوتیکول استفاده کنید
  • در نهایت ریموو کردن ناخن‌ها را به متخصص بسپارید
  • مانیکور کردن بعد از ریمو را فراموش نکنید
  • همچنین مراقبت باشید ناخن‌های شما هوا نکشند

 

علت هوا کشیدن ناخن ها در زمان کاشت چیست؟

هوا کشیدن ناخن‌ها ممکن است دلایل بسیاری داشته باشد اما عمده ترین دلایل آن به شرح زیر است:

  • زمانی ممکن است شما پس از دو هفته گذشت از کاشت ناخن‌هایتان احساس کنید که ناخن‌ها از انتها بلند شده و یا تغییر رنگ داده‌اند. این اتفاق دقیقا به دلیل کاشت نادرست و عدم رعایت مواد گذاری به فاصله ۱ میل از کوتیکول ناخن‌هایتان اتفاق خواهد افتاد.
  • ممکن است گاهی هواکشی از وسط ناخن‌های شما اتفاق بیافتد و این به دلیل ضربه مستقیم به ناخن‌هایتان است که در صورت حواس پرتی اتفاق خواهد افتاد.
  • همچنین استفاده مداوم از استون و پد لاک پاک کن باعث تخریب مواد کاشت شما شده و احتمال هوا کشیدن ناخن‌هایتان را بالا خواهد برد.

در نهایت توجه داشته باشید اگر ناخن‌هایی با صدف چرب دارید، نیاز است تا از پرایمر اسیدی بالا استفاده کنید؛ تا مواد از روی ناخن‌هایتان بلند نشود. پس حتما هنگام کاشت این موضوع را به آرایشگر خود یادآوری کنید.

 

 

مشکلات و مراقبت ‌های بعد از ریمو ناخن

مراقبت های بعد از ریمو ناخن بسیار اهمیت دارند، بنابراین برای رفع و یا جلوگیری آن‌ها شاید شما احتیاج به اطلاعات بیشتری خواهید داشت. اما اصلا نگران نباشید؛ در این قسمت می‌توانید توضیحات کاملی درباره آسیب‌های احتمالی پس از کاشت و راه حل‌های درمانی آن را، به صورت کاملا دقیق، بخوانید.

مشکل نازک شدن ناخن‌ها پس از کاشت

اگر شما کاشت یا ژلیش انجام داده باشید می‌دانید که معمولا برای کاشت ناخن، سطح روی ناخن‌های شما توسط آرایشگری (آموزش آرایشگری زنانه) با وسایل طراحی ناخن ، نازک می‌شود یا به اصطلاح خط و خشی‌های بر آن ایجاد خواهد شد. با اینکار چربی‌های اضافه روی ناخن‌هایتان را گرفته و پس از آن مواد کاشت را روی آن قرار خواهند داد.

حال تصور کنید که هر بار ناخن‌هایتان نازک شده و مواد جدید روی سطح آن را پوشش می‌دهد. با این حساب سطح روی ناخن‌های شما هیچ وقت نمی‌توانند نفس بکشند و در نهایت این ناخن‌ها همچنان نازک و نازک‌تر می‌شوند.

با چنین شرایطی، شما ناخن‌های خود را ریمو می‌کنید و تا مدتی که ناخن‌های نازکتان بلند نشود و آن‌ها را کوتاه نکنید، نمی‌توانید ناخن‌هایی با ضخامت طبیعی قبلی خود را داشته باشید. در این مرحله شما برای جلوگیری از آسیب دیدگی بیشتر می‌توانید محصولات مراقبت از ناخن با کیفیت و معتبری را برای تقویت و تغذیه بیشتر ناخن‌های خود مورد استفاده قرار دهید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
مدل مو دخترانه
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 11:21 | بازدید : 248 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

مدل مو دخترانه برای عروسی و دخترانه کوتاه و جدید در خوش ذوق.امیدواریم این مطلب از سایت مدل ما مورد توجه شما قرار گیرد.

در اینبخش مجموعه ای از بهترین مدل موها برای دخترهای نوجوان را جمع آوری کرده ایم. دراین مجموعه انواع مدلهای کوتاه و بلند برای سلیقه های متفاوت را میبینیم. امروز همچنین نکاتی در رابطه با آرایش موها را نیز مرور میکنیم کـه مطالعه شان قطعا برای تان مفید خواهد بود.

 

درست شامپو زدن: شامپو را ابتدا روی پوست سر قرار داده و این ناحیه را شست و شو دهید ودر پایان سراغ طول موها و انتهای آن بروید. ماساژ پوست سر بـه آرامی و با حرکت دایره ای رو بـه بالا باعث افزایش گردش خون در پوست سر میشود و اصطکاک کمتری ایجاد می‌کند. زمان شامپو زدن را طولانی نکنید. شامپو زدن موها نباید بیشتر از ۳ دقیقه طول بکشد.

هر چند حمام آب داغ بویژه در فصول سرد، میتواند باعث سرحال شدن مـا شود اما استفاده از آب داغ در حمام تاثیرات نا مطلوبی بر پوست و مو دارد. آب داغ با از بین بردن چربی های ضروری مو باعث خشک شدن و گره افتادن موها میشود. آب ولرم گزینه خوبی برای شستشوی مو اسـت. شستن موها با آب سرد، موجب باز شدن منافذ پوست سر و مرطوب ماندن و براق شدن موها میشود.

 

در ادامه، برس زدن درست، اهمیت زیادی برای سلامت مو دارد. بهتر اسـت بجای شانه از برس استفاده شود. برس زدن باید از انتهای مو شروع و بـه سمت بالا ادامه پیداکند. بهتر اسـت همیشه موها را از لایه زیر بـه سمت بیرون برس بکشید. همچنین یکی از بزرگترین اشتباهات خشک کردن موها، مالیدن آن ها با حوله اسـت. مالیدن موها با حوله باعث کشیده شدن و تخریب ریشه و انتهای موها می‌شود.

 

 

همچنین کارشناسان میگویند بهتر اسـت بجای خشک کردن مو با حوله، از یک پارچه کتانی نرم استفاده کنید. دلیلش این اسـت کـه حوله همراه با آب، رطوبت را هم از موها جذب می‌کند، اما پارچه کتانی بدون آن کـه رطوبت مو را کاهش دهد آب اضافی آنرا جذب می‌کند. کافی اسـت پارچه کتانی را ۲۰ دقیقه دور موها بپیچید تا آب اضافی موها گرفته شود.

ودر مورد آخر نیز: از دوش گرفتن و حمام طولانی مدت خودداری کنید زیرا کـه، حمام های طولانی بیشتر ازآن کـه مفید باشند بـه سلامت موها آسیب میزنند. کارشناسان میگویند حمام هایی کـه بیشتر از ده دقیقه طول میکشند چربی های ضروری مو را از بین برده و باعث خشکی موها میشوند.

 

 

 حرف هایی کـه میگویند تعداد تار موهایی کـه هرروز از سر می ریزد، بطور مطلق و همیشه صد تار مو اسـت را باور نکنید. درست اسـت کـه همواره ودر هرروز تعدادی از تار مو های مـا میوفتد، اما تعداد و شدت آنرا مـا خودمان تعیین میکنیم، برای مثال شانه زدن و مخصوصا استفاده از برس یکی از کارهایی بسیار موثر در افزایش شدت ریزش مو اسـت.

 

وقتی موهای مان را شانه می‌زنیم، بخشی از ریزش مو طبیعی اسـت. درست اسـت بطور معمول می‌توان گفت هر فردی در بهترین شرایط سلامت پوست و مو روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ تار موی خودرا از دست می‌دهد. اما برای داشتن ریزش موی طبیعی از شانه هایی کـه نوک های گرد و نرم دارند استفاده کنید و فراموش نکنید کـه هرگز مو های خیس خودرا شانه نزنید.

 

 

انواع مدل مو برای عروسی دخترانه چگونه است؟
شینیون ساده
انواع بافت زیبا
مدل موی باز
شینیون موی نیمه باز
موی بسته با اکسسوری‌های زیبا
اکستنشن مو
براشینگ مو
فر کردن موها

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
انواع گریم چگونه است
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 11:12 | بازدید : 231 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

آموزش گریم و انواع آن

???? تاریخچه گریم
ریشه و اصل پیدایش گریم، را در دوران باستان و در مراسم آئینی می‌توان جست و جو نمود. در این مراسم از گریم به شکل ابتدایی استفاده شده و چهره‌ها را با رسوب مختلف، رنگ‌های معدنی،  و یا عصاره‌ی گیاهان رنگ‌آمیزی می‌نمودند. اما آن‌چه که به عنوان تاریخ رسمی شناخته شده است، به سال 1778 میلادی در فرانسه بازمی‌گردد. مصدر «گریم» ، «گریمه» می‌باشد که به معنای «خطوط پیری بر انداختن» ، چهره آراستن برای تئاتر و سینماست. صفت فاعلی گریم، «گریمور» است که به معنای، شخصی که گریم را انجام می‌دهد، می‌باشد. گریم در ردیف هنرهای نمایشی ظریف محسوب می‌شود. این هنر بر پایه نقاشی و مجسمه‌سازی بنا شده است.
 
 

انواع گریم

گریم به طور عمده، به دو نوع می‌باشد، نوع اول، گریم زیبایی است که شامل موارد مربوط به آرایش و زیبایی چهره  است. که به آن گریم متعادل سازی یا گریم زیبایی گفته می شود.  نوع دوم، گریم اکران می‌باشد که شامل، سینما، تلویزیون و عکاسی‌ست که که آن گریم سینمایی یا گریم نامتعادل سازی می گویند. هر کدام از این دو تکنیک‌های خاص خود را داراست. تکنیک هر کدام متمایز از دیگری‌ست. هر چند که پایه و اساس هر دو نوع یکی‌ست، ولی در رنگ‌آمیزی چهره و کاربرد رنگ جهت حجم‌ها تفاوت کلی دارند. گریم تئاتر در مقایسه با سینما، تلویزیون و عکاسی، غلیظ‌تر و در مقابل، گریم سینما، تلویزیون و عکاسی، نیازمند ظریف‌کاری و دقت بیش‌تری‌ست. به طور کلی گریم زیبایی یا متعادل سازی پیشنیاز گریم سینمایی یا گریم نامتعادل سازی به شمار می آید.

???? کانتور و هایلات در گریم  
دو روش اصلی و قابل استفاده برای طراحی پایه گریم وجود دارد، « کانتور» ( تیره کردن) و « هایلایت» ( روشن کردن)، که از روش کانتور برای کم‌رنگ کردن ایرادهای صورت استفاده می‌گردد. یعنی آن قسمت‌هایی از صورت که شما نمی‌خواهید خیلی به چشم بیاید. برای پر رنگ‌ و برجسته کردن زیبایی‌های صورت استفاده می‌شود تا بیش‌تر به چشم بیاید.
 
 

 آناتومی چهره در گریم و انواع گریم چگونه است

شناخت یک به یک عضلات چهره و نحوه عمل آن‌ها در چهره بسیار مهم است. استخوان‌ها، کالبد سر و چهره را تشکیل می‌دهد و عضلات، بافت‌های متحرکی هستند که بر روی استخوان و اطراف حفره‌های چهره جای دارند. پوست بر روی عضلات کشیده شده و در واقع حافظ آن است.
 استخوان‌بندی چهره بر اثر مرور زمان، تغییر می‌کند و هم‌چنین عضلات حالت ارتجاعی خود را از دست می‌دهند. و پوست نیز، به استخوان نزدیک می‌شود و آن را نمایان می‌کند. هر چه عضلات پر حجم‌تر باشد، چهره چاق‌تر و هر چه حجم آن‌ها کم‌تر باشد، چهره لاغرتر به نظر می‌رسد. استخوان‌های چهره افراد نسبت به هم دارای تفاوت‌هایی‌ست، به طور کلی نزد بعضی درشت و برخی، ظریف است یا قسمت‌هایی درشت و قسمت‌هایی ظریف است.
 

لوازم گریم

 به طور کلی لوازم گریم، با لوازم آرایش یا میکاپ کاملن متفاوت است. در این‌جا لوازم ضروری گریمور که می‌بایست در هنگام کار، در اختیار داشته باشد را برمی‌شماریم:
1- فون صحنه
2- رنگ و روغن چهره
3- قلم مو
4- کاردک
5- اسفنج
6- مواد چرب، به رنگ سیاه، قهوه‌ای، دودی، قرمز تیره و روشن
7- فون خشک چشم، به رنگ‌های سیاه و قهوه‌ای
8- پودر بی‌رنگ
9- رنگ گونه (رژ گونه)، خشک و چرب به رنگ‌های نارنجی، صورتی، قرمز تیره و روشن
10- رنگ لب ( رژ لب) ساده، رنگ‌های نارنجی، صورتی، قرمز و قهوه‌ای متمایل به قرمز روشن و تیره
11- برس کوچک ابرو
12- شانه کوچک ابرو
13- قیچی نوک تیز ظریف
14- مو برای درست کردن ریش و سبیل به رنگ‌های مختلف
15- چسب ریش و سبیل
16- شانه دسته‌دار، شانه بزرگ
17- برس مویی سر، به شکل استوانه و برس سیمی پهن
18- اسپری موی سر
19- سشوار دستی
20- کلی فون
21- الکل طبی سفید
22- فون مصنوعی
23- روغن زیتون
24- مایع سفید کردن مو
25- مایع لاتکس
26- پودر بچه
27- گوش پاک‌کن
28- شیر پاک‌کن
29- وازلین
30- دستمال کاغذی
31- پنبه
32- استون
33- شامپو
34- حوله
35- روپوش
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
مدل بافت مو جدید
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 10:26 | بازدید : 243 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )
فرم و شکل موی ما، یکی از عناصر بالقوه و بسیار مهم در استایل شخصی‌مان به شمار می‌رود. در این بین، انتخاب‌های بسیاری وجود دارد. از فری یا صاف کردن ساده موها گرفته تا اجرای انواع شنیون‌ها. با این حال، حقیقت این است که بسیاری از ما علی رغم میل باطنی‌مان، وقت کافی برای رسیدگی به ظاهر موهایمان نداریم. اما نگران نباشید، تکنیک بافت مو اینجاست تا این مشکل را برایتان حل کند.

 

با تاریخچه مدل بافت مو جدید آشنا شوید

بافت مو، یکی از نخستین ابداعات بشری در زمینه استایلینگ و شنیون محسوب می‌شود. قدمت بافت مو به قدری زیاد است که هیچ تمدنی نمی‌تواند مدعی خواستگاه آن باشد. حتی بسیاری از باستان شناسان، بافت مو را پدیده‌ای نادر و بدون تملک فرهنگی به حساب می‌آورند. قدیمی‌ترین شواهد مربوط به بافت مو، به حدود 30000 سال پیش باز می‌گردد. مربوط به مجسمه‌ای زنانه، که تخمین زده می‌شود حدود 25000 تا 28000 سال پیش از میلاد ساخته شده است.

در عصر برنز و آهن، بسیاری از مردم در نواحی آسیای صغیر، قفقاز، مدیترانه شرقی، شمال آفریقا و خاور دور از هنر بافت برای مرتب کردن و تزئین نمودن مو و ریش خود بهره می‌گرفتند. هنر بافت مو در اکتشافات باستانی وایکینگ‌ها، بومیان آمریکا و جامعه اروپای قرون وسطی نیز به چشم می‌خورد. حتی در بسیاری از مناطق، مدل‌های مرسوم بافت اغلب نمایانگر چیزی بیش از زیبایی ظاهری بوده‌اند. در مواردی حتی، بافت موها به عنوان نشانگر طبقه اجتماعی، وضعیت تاهل، مذهب و حتی شغل و پیشه افراد نیز کاربرد داشتند.

 

 

چند تکنیک برای یادگیری بافت مو 

بافت مو، یکی از جذاب‌ترین انواع شنیون است و طرفداران بسیار زیادی دارد.هنری جذاب که می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، استایلی فوق‌العاده به موهایتان هدیه ‌دهد.این تکنیک، اگرچه در دسته خدمات زیبایی قرار می‌گیرد و در آرایشگاه‌ها اجرا می‌شود، اما در خانه نیز به راحتی قابل انجام است.

یادگیری تکنیک‌های بافت مو، کار چندان راحتی نیست. به خصوص زمانی که برای اولین بار قرار است این کار را انجام دهید. اما به کار بردن چند ترفند کاربردی، می‌تواند کارتان را راحت‌تر کند.

برای آشنایی با این راهکارها، می‌توانید دستورالعمل زیر را دنبال کنید:

  • برای شروع، بهتر است دو آینه با اندازه متوسط انتخاب نمایید. یکی از آنها را جلوی خودتان قرار دهید و یکی را پشت سر. سپس آنها را به گونه‌ای تنظیم کنید که بتوانید در آینه جلو، پشت موهایتان را کاملا ببینید. این ترفند، کارتان را هنگام بافت مو بسیار آسان می‌نماید.

  • اگر موهای مجعد یا فری دارید، بافتن آنها ممکن است کمی دشوارتر از حالت معمول باشد. استفاده از روغن‌های مغذی مو، راهکار فوق‌العاده‌ای برای رفع این مشکل است. این روغن‌ها، وز و آشفتگی مو را از بین می‌برند و کنترل و بافتن آنها را راحت‌تر می‌کنند. علاوه بر این، جنبه تقویتی دارند و مواد مغذی و ویتامین‌های مورد نیاز مو را فراهم می‌نمایند.

  • مشکل دیگری که ممکن است بافتن مو را با سختی روبرو کند، بلند و حجیم بودن موها است. در چنین شرایطی، بهتر است از کلیپس‌های نگهدارنده و کش موهای محکم برای نگهداری موهایتان استفاده نمایید.

آموزش انواع مدل بافت مو جدید مو کاربردی

بافت مو، هنری بسیار گسترده و متنوع است و امروزه، بیش از صدها مدل اختصاصی برای اجرای آن وجود دارد. اما یادگیری بافت‌های بیسیک یا پایه‌ای، می‌توانند اجرای مدل‌های پیچیده‌تر را برایتان تسهیل نمایند. 

از جمله نمونه‌های بیسیک و کاربردی بافت مو، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

مدل بافت مو کلاسیک

استایل کلاسیک، نخستین و اساسی‌ترین مدل بافت مو است. اولین چیزی که برای اجرای بافت‌های حرفه‌ای و پیشرفته به آن نیاز دارید، یادگیری بافت موی کلاسیک است. اجرای این مدل بافت، کار بسیار راحتی است.

  • ابتدا به کمک برس‌های گره باز کن، موهایتان را کاملا صاف کنید. همچنین، اگر موهایتان وز دارند، بهتر است از کمی روغن مو کمک بگیرید.
  • موهایتان را از پشت سر به سه قسمت مساوی تقسیم نمایید. مهم‌ترین نکته‌ای که در این مرحله وجود دارد، مساوی بودن حجم دسته‌های مو است. اگر موهایتان را غیر مساوی تقسیم کنید، بافت مرتبی نخواهید داشت.
  • حالا موهای شما یک بخش راست، یک بخش چپ و میانی دارند. برای شروع، بخش راست را با دست راست و بخش چپ را با دست چپ خود نگه دارید.
  • بخش راست موها را از روی دسته میانی عبور دهید و جای آنها را با هم عوض کنید. به شکلی که رشته سمت راست، در بخش میانی قرار بگیرد.
  • سپس رشته سمت چپ را بردارید و از وسط عبور دهید تا این‌بار، رشته سمت چپ به رشته میانی تبدیل شود.
  • این الگو را آنقدر ادامه دهید تا تمام طول موهایتان بافته شود.
  • در آخر، قسمت انتهایی موهایتان را با کش محکمی ببندید تا بافت‌هایتان از هم باز نشوند.
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
بهترین روش های آرایش دائم صورت
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 10:17 | بازدید : 226 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

شاید تاکنون برای شما پیش آمده باشد، که فرصت کمی برای آرایش کردن صورت خود داشته باشید. یکی از روش های نوین امروزی، استفاده از آرایش دائم صورت می باشد. با استفاده از این روش چهره شما شاداب و جذاب می شود و دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه برای خرید لوازم آرایشی نخواهید داشت.

البته آرایش دائم صورت مزایا و معایبی هم دارد که باید آن را مد نظر خود قرار دهید. در ادامه با مجله سین دخت همراه شوید تا به بررسی انجام چگونگی آرایش دائم و انواع آن بپردازیم.

 

آرایش دائم صورت چیست؟

امروزه بیشتر افراد به دنبال داشتن آرایشی دائمی، برای پوست صورت خود هستند. میکروپیگمنتیشن یا همان آرایش دائم صورت، یکی از روش‌های رایج و ماندگار برای آرایش دائمی صورت است. آرایش دائم صورت انواع مختلفی دارد که می توان به میکروبلیدینگ ابرو، تاتو خط چشم، تاتو خط بن مژه و تاتو لب اشاره کرد. آرایش دائم صورت، سبب راحتی و شادابی همیشگی چهره خواهد شد.

 

انواع آرایش دائم صورت

تاتو لب در آرایش دائم صورت

آرایش دائمی لب ها موجب زیبا تر شدن لب و دادن جلوه ای خاص به صورت خواهد شد. تاتو لب سبب ایجاد رنگ و لعاب در چهره شده و شما را سرحال تر نشان می دهد. با این روش، زحمت کشیدن رژ لب به طور مرتب و همراه داشتن آن در کیف لوازم آرایشتان از بین می رود. این تاتو به لب های شما فرم دلخواه را می دهد و محدوده لب را بیشتر مشخص می کند.

 

فواید آرایش دائم لب

  1. جذابیت: استفاده از آرایش دائم لب، سبب ایجاد فرم دلخواه و همچنین جذابیت لب ها در چهره خواهد شد.
  2. ماندگاری بالا: تاتوی لب روشی متداول برای خوش رنگ کردن و فرم دادن به لب ها بوده و دیگر نگرانی بابت پاک شدن آن در اثر خوردن مایعات و غذا نخواهید داشت.
  3. مقرون به صرفه: استفاده از لوازم های آرایش لب، بسیار گران و هزینه بردار است. با انجام تاتو لب دیگر نیاز به استفاده دائم از رژ لب ندارید و در صورت لزوم می توانید کمی رژ برای جلوه بیشتر به لب ها، بزنید.
  4. درمان دارویی: در مواردی مانند آفتاب سوختگی و سوختگی های خفیف، به راحتی می توانید از تاتو لب استفاده کنید. در افراد مبتلا به سرطان دهان، که معمولا با شیمی درمانی رنگدانه های لب خود را از دست می دهند، به راحتی می توانند از تاتوی رژ لب و خط لب استفاده کنند.

معایب آرایش دائم لب

آسیب پوست لب و آلرژی پوستی، از موارد قابل توجه معایب آرایش دائم لب می باشد. همچنین از بین بردن آرایش دائمی لب ها، معمولا بسیار طولانی و پروسه زمان بری دارد. تاتو لب، از دردناک ترین مناطق تاتو بدن بوده و به همین دلیل خطر عفونت آرایش دائم لب را بسیار بالا می برد، زیرا محیط دهان همیشه مرطوب و حاوی 100 نوع باکتری است.

خوردن غذاهایی همچون گوجه فرنگی، مرکبات و سرکه موجب تحریک زخم پس از انجام تاتو خواهد شد. آلرژی به جوهر خال کوبی، ممکن است سبب تورم و یا توده های دردناک از بافت اسکار در زیر پوست شود که در صورت عدم بهبود، موجب سرطان دهان خواهد شد.

 

 

تاتو خط چشم در آرایش دائم صورت

آرایش دائم چشم، سبب زیباتر شدن و جذابیت چشم ها خواهد شد. با این کار دیگر نیازی به کشیدن خط چشم نخواهید داشت. تاتو بن مژه یکی از متداول ترین روش ها برای آرایش دائم چشم می باشد. این تاتو برای اضافه کردن رنگ، بین مژه ها بوده و همچنین ایجاد خطی نازک در محل رویش آنها است.

 

مزایای تاتو خط چشم (تاتو بن مژه)

  1. کم تر شدن زمان آرایش چشم ها
  2. مرتب و دقیق بودن خط چشم
  3. استفاده از تاتو بن مژه برای جذابیت چشم ها در سنین بالا
  4. استفاده از تاتو بن مژه به جای خط چشم، برای افراد دارای پوست حساس

 

معایب تاتو خط چشم (تاتو بن مژه)

  1. انجام تاتو در ناحیه پوست حساس دور چشم، موجب ایجاد چروک و ضعیف شدن پوست خواهد شد.
  2. فشار بیش از حد سوزن به پشت پلک، سبب تحت تاثیر قرار گرفتن چشم ها می شود.
  3. در بعضی موارد ممکن است فرد دچار ریزش اشک، عفونت های چشمی و همچنین ریزش مو و مژه ها شود.
  4. رنگدانه های تزریق شده به پلک، از جنس روی و مس می باشد. اگر فرد انجام دهنده، تخصص لازم و کافی در این امر را نداشته باشد، ممکن است به چشم شما آسیب جدی و جبران ناپذیری وارد کند.

آرایش دائم ابرو (میکروبلیدینگ ابرو)

میکروبلیدینگ ابرو یکی از روش های حرفه ای و مدرن برای طبیعی نشان دادن ابروها می باشد. به وسیله این کار ابروهای کم پشت و خالی، جلوه ای زیبا و جذاب پیدا خواهند کرد و دیگر نیازی به استفاده از مداد و سایه ابرو برای پرکردن بین ابروها نیست.

این کار با پماد بی حسی انجام می گیرد و درد چندانی ندارد، زیرا تنها بافت سطحی پوست را درگیر می کند و اصلا عمیق نیست. در روش میکروبلیدینگ ابرو غیر از ترمیم ماه اول، بسته به نوع پوستتان باید بین 6 ماه تا 1 سال ترمیم دوم را انجام دهید تا ماندگاری بهتری داشته باشد.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
کسب درآمد با یادگیری اکستنشن مژه
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 9:48 | بازدید : 204 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

بسیاری از علاقه‌مندان به آرایشگری، دوست دارند که در رشته اکستنشن مژه فعالیت کرده و به درآمد بالا دست پیدا کنند. این کار مانند سایر رشته‌های آرایشگری شدنی است و صرفا باید پشتکار و علاقه لازم را داشته و در یک مسیر درست قرار بگیرید. اکستنشن مژه یکی از دوره‌هایی است که مجموعه رز سرخ اقدام به برگزاری آن کرده و از مربیان و متخصصین کاربلد دعوت بعمل آورده است. در این مجموعه می‌توانید مدرک فنی و حرفه‌ای معتبر هم دریافت کرده و تمام سرفصل‌های مورد نیاز خود را یاد بگیرید. با آموزش کاشت مژه می‌توانید مشتریان جویای این رشته را به سمت خود جذب کرده و کیفیت کار خود را به آن‌ها نشان دهید.

شما در صورتی در جذب مشتری موفق عمل خواهید کرد که به‌خوبی در کار خود ماهر بوده و با روی خوش و قیمت مناسب، خدمات خود را ارائه کنید. هر مشتری سلیقه مخصوص به خود دارد و شما هم باید این سلیقه‌ها را بشناسید. گاهی هم باید روش اکستنشن مژه مناسب چهره فرد را اعلام کرده و آگاهی لازم را به آن‌ها بدهید تا بیشتر از کاشت مژه خودشان رضایت داشته باشند. در این هنگام، حرفه و مهارت شما به مشتری اثبات شده و از طریق تبلیغ دهان به دهان، شما بیشتر به مشتریان معرفی خواهید شد. به همین ترتیب می‌توانید به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کنید.

 

 

یادگیری و آموزش کاشت مژه در آموزشگاه حرفه‌ای و کسب درآمد با یادگیری اکستنشن مژه

یکی از اولین گام‌هایی که می‌توانید در راه موفقیت در این رشته بردارید، توجه به شرکت در یک آموزشگاه حرفه‌ای است. آموزش صفر تا صد لیفت و لمینت مژه در کنار آموزش کاشت مژه در مجموعه زنانه رز سرخ ارائه شده و شما هم شانس شرکت در این دوره‌ها را خواهید داشت. این دوره‌ها مسیر درست برای یادگیری را در اختیار شما قرار داده و می‌توانید حرفه لازم برای فعالیت و حتی تاسیس سالن آرایشی خود را داشته باشید. آموزش آرایشگری را می‌توانید در رشته‌های دیگر هم در این مجموعه دنبال کرده و از ابزارها و دستگاه‌های حرفه‌ای در راه آموزش عملی استفاده کنید.

رز سرخ کادر مجرب و مربیانی دارد که شما را در طول دوره یا بعد از آن راهنمایی کرده و آموز‌ه‌هایی متناسب با علم روز دنیا برای شما خواهند داشت. پس فرصت را از دست نداده و همین امروز آموزش را شروع کنید. با آموزش صفر تا صد لیفت و لمینت مژه می‌توانید به سرعت و راحتی مژ‌ه‌ها را زیباتر کرده و کاشت آن را یاد بگیرید. می‌توانید از تارهای مصنوعی استفاده کرده و با چسب مصنوعی آن ها را بچسبانید. این روش به شما کمک می‌کند که حجم و طول مژه بیشتری را برای مشتری خود داشته باشید. ماندگاری این روش هم بیشتر بوده و معمولا تا شش ماه نیازی به دریافت خدمات دوباره نخواهید داشت.

 

بیشتر بخوانید:

ترمیم اکستنشن مژه

 

 

تاسیس سالن و جذب مشتری

در دوره های آموزش آرایشگری زنانه خوش ذوق می‌توانید تمامی تکنیک‌ها را یاد گرفته و اعتماد به نفس لازم برای تاسیس یک سالن آرایشگری را هم داشته باشید. می‌توانید از ابزارهایی مانند تارهای مژه مصنوعی، چسب مخصوص اکستنشن مژه و همچنین فرچه مخصوص در طول دوره استفاده کنید و همه این موارد در قالب یک پک مخصوص به شما ارائه خواهد شد. با طی کردن دوره می‌توانید با تمامی ابزارها آشنا شده و در کار با آن‌ها حرفه‌ای شوید. دوره‌ها عملی بوده و می‌توانید با انواع مدل‌ها کار کنید. روش‌هایی که یک آرایشگر حرفه‌ای در بازار انجام می‌دهد، برای شما نیز قابل انجام بوده و کافی است که سالن خود را تاسیس کرده و شروع به کار کنید.

می‌توانید روش‌های دیگری مانند ریموو اکستنشن، والیوم روسی، کاشت کلاسیک و موارد دیگر را هم یاد گرفته و تمام نیازها و خواست مشتریان با سلایق متفاوت را انجام دهید. هر چه قدر که توانایی انجام کارهای مختلف برای شما وجود داشته باشد، مشتری هم به کار شما ایمان آورده و به یک مراجعه کننده ثابت تبدیل خواهد شد. در سالن‌های زیبایی، اکستنشن مژه یکی از پرطرفدارترین‌ها است و خیلی از افراد برای ماندگاری بیشتر و همچنین نداشتن وقت و حوصله از این روش استفاده می‌کنند. به همین دلیل، با تاسیس سالن و شروع به کار، یقینا به درآمد بالا دست پیدا کرده و حتی به سرمایه چندان بالایی هم برای شروع فعالیت نیاز ندارید.

 

معرفی آموزشگاه آرایشگری خوش ذوق

علاقه‌مندان برای دریافت آموز‌ه‌ها می‌توانند در دوره‌های آموزش آرایشگری خوش ذوق شرکت کنند. رشته های بسیاری مانند: آموزش کاشت ناخن، آموزش میکاپ، آموزش شینیون، آموزش کراتینه مو و …. با ارائه مدرک فنی حرفه ای در این آموزشگاه برگزار می شود. در این آموزشگاه، شرایط حرفه‌ای و مساعدی برای حضور شهروندان تهرانی و خارج از تهران فراهم شده و بدون مشکل حتی در روزهای تعطیل هم می‌توانید در دوره‌ها شرکت کنید. از ویژگی‌های دوره‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان ارائه مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه‌ای
  • ارائه پک ابزارهای مورد نیاز در دوره‌ها
  • استفاده از مربیان متخصص و ماهر
  • برگزاری دوره‌ها در روزهای تعطیل برای هنرجویان خارج از تهران
  • امکان ارائه خوابگاه
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
کاشت ناخن چگونه است
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 9:36 | بازدید : 223 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )
 
ناخن به عنوان عضوی مهجور و در حاشیه مانده از بدن ما، دارای محاسن و فوائد بسیار زیادی می باشد. این عضو کراتینی سیستم پوششی بدن که مانند نمایشگری حساس قابلیت تصویر کردن کمی‌ها و کاستی‌های بدن ما را نیز دارد به عنوان عضوی بی روح، قابلیت تغییرپذیری داشته و با اعمال هنرهای پر ظرافت، به یکی از وجوه زیبایی بانوان تبدیل می گردد. یکی از این اعمال هنری پر ظرافت کاشت ناخن مصنوعی می‌باشد.

 

دلایل استفاده از کاشت ناخن

کاشت ناخن در کشور ما رواج زیادی پیدا کرده است. کسانی که به کاشت ناخن مبادرت می ورزند هرکدام دلایلی برای انجام این عمل دارند. نداشتن ناخن و زیباتر شدن ناخن ها، از جمله دلیل کاشت ناخن است. اما بیشتر کسانی از این روش استفاده می‌کنند که ناخن‌های طبیعی مستعدی برای رشد ندارند.

کاشت ناخن چیست

خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن را انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان، بطور مثال برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارند. استفاده از این ناخن ها برای افرادی که ناخن های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است چون مانع آنها می‌شود. این ناخن‌های مصنوعی در اندازه‌های گوناگون و در رنگ‌های طبیعی و متنوعی موجود می‌باشند. برای عمل کاشت ناخن می‌بایست موارد زیادی را رعایت کرد، ابزار و مواد کاشت ناخن را شناخت و در صورت تصمیم برای انجام، این کار را زیر نظر متخصصین این انجام داد.

  

 

موارد کاشت ناخن

بصورت کلی کاشت ناخن تا حد امکان توصیه نمی‌شود مگر در موراد خاص مانند کسانیکه ناخن‌هایشان دارای عیب و مشکلی باشد، یعنی ناخن‌هایشان به طور ژنتیک دارای ایرادی باشد که ظاهر خوبی نداشته باشد. باز هم در چنین مواقعی اینکار به صورت مقطعی و با رعایت تمام نکات ایمنی و بعد از امتحان کردن تمام موارد ایمنی صورت می‌پذیرد.

انواع روش کاشت ناخن

ناخن‌های مصنوعی را می‌توان به 3 گروه تقسیم کرد:

  • ناخن هایی از جنس پلاستیک که در فروشگاه های لوازم آرایش و داروخانه ها عرضه می شود (ناخن قالبی).
  • پودرهای کاشت ناخن که روی ناخن طبیعی قرار می گیرد (ناخن پودری).
  • ژل های UV که در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین روش های کاشت محسوب می شود (ناخن ژله ای).

1. کاشت ناخن قالبی

کاشت ناخن قالبی به نوعی بی کیفیت ترین نوع کاشت ناخن محسوب می شود. در این نوع کاشت ناخن، مواد کاشت را بر روی ناخن مصنوعی قرار داده، سپس مواد ضد قارچ را روی ناخن‌های طبیعی قرار می‌دهند و در نهایت ناخن مصنوعی را روی ناخن طبیعی قرار داده و برای مدتی آن‌ را فشار می‌دهند تا بخوبی به هم بچسبند. از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا می‌گیرد.

کاشت ناخن قالبی برای چه کسانی مناسب نیست؟

کاشت ناخن قالبی به افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند اصلاً توصیه نمی شود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت ناخن، باید تمام ناخن های دو دست به یک شکل باشند، در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد. به دلیل ضخیم بودن این نوع ناخن، کار از حالت طبیعی خود خارج می‌شود. کاشت ناخن قالبی را می توان روی انگشت های استاندارد کار کرد. نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن کاشت ناخن قالبی بیشتر است‌، ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش‌های دیگر کاشت ناخن، مواد بیشتر مصرف میشود.

  

 

2. کاشت ناخن پودری

 کاشت ناخن پودری از لحاظ زیبایی و مقاومت رتبه اول را به خود اختصاص داده است. در کاشت ناخن پودری ابتدا ناخن مصنوعی که همان تیپ است از اوایل ناخن طبیعی می‌چسبد و به اندازه‌ دلخواه کوتاه می‌شوند. سپس مواد به ضد قارچ و در نهایت به مواد کاشت آغشته می‌شوند. بعد از اتمام کار، ناخن ها به سوهان کاری دقیق و فراوان احتیاج دارند. به همین دلیل این روش به افرادیکه وقت و حوصله این روش را ندارند توصیه نمی شود زیرا کاشت ناخن پودری بسیار زمان بر است.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
مراقبت از پوست و پاکسازی پوست
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 9:22 | بازدید : 229 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

پاکسازی صورت چیست؟

پاکسازی پوست، اصطلاحی کلی برای تعریف روش‌هایی است که در فرایند کامل مراقبت پوست به کار گرفته می‌شوند. پاکسازی صورت، با توجه به اینکه در مراکز درمانی و کلینیک‌های زیبایی انجام شود یا به صورت خانگی، ممکن است مراحل مختلفی داشته باشد . به علاوه، برخی از کلینیک‌ها و مراکز تخصصی فیشیال (پاکسازی صورت) از دستگاه‌های مخصوصی استفاده می‌کنند که به کار بردن آنها به مجوز پزشک متخصص احتیاج دارد.

 به طور کلی، هدف از انواع مختلف پاکسازی را می‌توان در 3 گام اصلی خلاصه کرد:

  • برداشتن سلول‌های مرده موجود در لایه شاخی پوست که به صورت تخصصی Exfoliation نیز نامیده می‌شود.
  • پاکسازی آلودگی‌ها، چربی، سبوم اضافی و ناخالصی‌های پوستی
  • آبرسانی عمقی، بهبود گردش خون و تقویت و تغذیه بافت پوست

 

با مزایای پاکسازی پوست آشنا شوید

همانطور که پیش‌تر هم اشاره شد، پاکسازی صورت بر مبنای از بین بردن لایه مرده پوست و آلودگی‌های عمقی اجرا می‌شود. اما مزایای بالقوه آن برای سلامت پوست کدامند؟ حقیقت این است که پاکسازی یا فیشیال با توجه به روش مورد استفاده و مهارت تکنسین مربوط،ه می‌تواند مزایای بی‌شماری به همراه داشته باشد. اما به طور کلی، مهمترین نتایج پاکسازی پوست عبارتند از:

  • به بهبود گردش خون، تنفس و تغذیه سلولی بافت پوست کمک می‌کند.
  • برخی متخصصان معتقدند که فیشیال می‌تواند بروز نشانه‌های پیری را به تعویق بیندازد.
  • جوش و آکنه‌های زیر پوستی را از بین می‌برد و سطحی صاف و نرم به صورتتان هدیه می‌دهد.

 

پاکسازی صورت در خانه

همان‌طور که اشاره شد، پاکسازی پوست روش‌های مختلفی دارد و در آرایشگاه‌ها و کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شود. با این حال، بسیاری از این مراکز هزینه هنگفتی برای انجام چنین خدماتی دریافت می‌کنند و مراجعه به آنها ممکن است چندان مقرون به صرفه نباشد.

اما خبر خوش اینکه، انجام پاکسازی یا همان فیشیال پوست در خانه نیز امکان پذیر است. اگر قصد پاکسازی صورت در خانه را دارید، این مراحل را به ترتیب رعایت کنید. 

پوستتان را بشویید

اولین قدم برای پاکسازی پوست، تمیز کردن آن است. در این مرحله، هرگونه آلودگی، عرق، چربی اضافی و ... از روی پوستتان تمیز می‌شود و صورتتان برای ادامه فرایند پاکسازی آماده خواهد شد. برای انجام این کار، به شوینده ملایمی احتیاج دارید. البته توجه داشته باشید که شوینده مورد نظر باید از نظر فرمولاسیون با جنس و نیازهای پوستی‌تان هماهنگی داشته باشد.

بهترین گزینه برای اجرای این مرحله، شوینده‌های روغنی و کرمی هستند. این شوینده‌ها، بر پایه چربی تولید می‌شوند و به راحتی از سد لیپیدی پوست عبور می‌کنند. به همین خاطر است که قدرت نفوذ بالا و پاک کنندگی بسیار قدرتمندی دارند.

 

اگر پیش از شروع پاکسازی از محصولات آرایشی استفاده کرده‌اید، بهتر است کار شستشو را با میسلار واتر و شیر پاکن شروع کنید. این محصولات به طور اختصاصی برای پاک کردن مواد آرایشی چسبنده روی سطح پوست طراحی شده‌اند. پس از آن می‌توانید با شوینده‌ها نیز پوستتان را بشویید و از تمیز بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

 

صورتتان را بخور دهید

این مرحله پاکسازی صورت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بخور دادن صورت، باعث باز شدن منافذ پوستی و از بین رفتن مسدودیت آنها می‌شود. برخورد مداوم بخار به صورت، به شل شدن لایه مرده پوست کمک می‌کند. به علاوه، قطرات تبخیر شده و بسیار ریز آب، به منافذ و لایه‌های عمقی پوست می‌روند و صورتتان را عمیقا هیدراته می‌نمایند.
فرآیند بخور دادن پوست، به کوچک شدن منافذ و از بین رفتن آلودگی‌های مقاوم نیز کمک می‌کند. برای بخور دادن صورت در خانه، 2 راهکار ساده پیش رو دارید که می‌توانید با توجه به شرایط و امکانات خود از آنها بهره بگیرید:

استفاده از دستگاه بخور

دستگاه‌های بخور خانگی و کیفی، این روزها در تمام فروشگاه‌های لوازم آرایشی بهداشتی و داروخانه‌ها پیدا می‌شود.

  • کافی است محفظه آنها را پر از آب کنید و دکمه پاور را بفشارید.
  • دستگاه بلافاصله شروع به تولید بخار آب می‌کند.
  • حالا می‌توانید آن را به مدت 5 تا 10 دقیقه در فاصله 30 سانتی از صورتتان قرار دهید.

استفاده از آب داغ

روشی سنتی برای بخور دادن صورت در خانه وجود دارد که احتمالا بسیاری از شما با آن آشنایی دارید.

  • برای استفاده از این راهکار، ابتدا مقداری آب را روی شعله گاز بگذارید تا به جوش آید.
  • سپس آب داغ را در ظرف تمیزی بریزید و روی یک میز قرار دهید.
  • در مرحله بعد، حوله تمیزی را بردارید و روی سرتان بکشید.
  • صورتتان را در فاصله 30 تا 50 سانتی از ظرف آب قرار دهید تا بخار آب به تمام قسمت‌های آن برسد.

در انتهای این مرحله، پوست شما کاملا آماده پذیرش اسکراب‌های لایه بردار، مواد مغذی و ماسک‌های تقویت کننده است.

 

 

  

 

از ابزار پیلینگ صورت استفاده نمایید

اگر از وجود تعداد زیاد جوش‌های سرسیاه رنج می‌برید، استفاده از ابزار پیلینگ می‌تواند به شما کمک کند. جوش‌ سرسیاه، یکی از عوارض بسیار شایع پوستی است که در اثر تجمع چربی اضافی پوست و مسدود شدن منافذ ایجاد می‌شوند.

صورت شما بعد از بخور دادن، کاملا آماده است تا تمام این زوائد را دور بریزد. کافی است از روش صحیحی کمک بگیرید و از شر تمام این جوش‌ها خلاص شوید. بسیاری از افراد، جوش‌های سرسیاه خود را با نوک انگشت فشار می‌دهند و آنها را خارج می‌نمایند. این کار اغلب با کبودی و التهاب همراه است و ممکن است باعث آسیب‌های وسیع‌تری شود.
به عنوان راهکار جایگزین، می‌توانید از ابزار پیلینگ صورت، که به صورت میله‌ای باریک تعبیه شده است استفاده نمایید. یک سر این ابزار به شکل نیدل است و به باز کردن منافذ مسدود شده کمک می‌کند. سر دیگر، حالت حلقه‌ای شکل دارد که با فشار دادن آن روی سطح پوست، می‌توانید جوش‌های سر سیاه را به راحتی خارج نمایید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
راه‌های مراقبت از پوست
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 9:12 | بازدید : 205 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

سلامتی و درخشندگی پوست صورت در زیبایی ظاهری ما تاثیر چشمگیری دارد. پوست شفاف، صاف و زیبای دوران جوانی با گذر عمر دستخوش تغییراتی می‌شود که تا حدی قابل پیشگیری هستند. اگر راه های مراقبت از پوست صورت را بدانید و به دقت از آن‌ها پیروی کنید، می‌توانید پیری پوست را تا سال‌ها به تاخیر بیدازید.

راه های مراقبت از پوست صورت

امروز می‌خواهیم مهم‌ترین کارهایی که باید برای مراقبت از پوست صورت خود انجام بدهید را مرور کنیم. برخی از شما خوانندگان عزیز این موارد را نمی‌دانستید، رعایت نکرده‌اید و اکنون پوست صورت‌تان دچار مشکل شده است؛ اشکالی ندارد! در این مقاله روش‌هایی برای جبران و درمان مشکلات ناشی از مراقبت ضعیف پوستی را نیز گفته‌ایم.

مراقبت  از پوست در برابر آفتاب

کاهش قرار گیری در معرض نور خورشید، اولین و مهم‌ترین مورد از راه های مراقبت از پوست صورت است. برخورد آفتاب با پوست در حد اعتدال خوب و مفید است ولی اگر بیشتر از حد شود، خطر آفتاب سوختگی، سرطان پوست، پیری زودرس پوست (چین و چروک‌ها و لکه‌های پوستی) را به همراه دارد. مراقبت از پوست در برابر آفتاب در فصل تابستان حیاتی است چرا که پرتوهای بسیار مضر فرابنفش (UV) قوی‌تر از سایر فصول هستند.

  

 

راهنمای مراقبت

  • نیازی نیست که از آفتاب فرار کنید یا بترسید. سعی کنید که مدت طولانی در معرض آفتاب مستقیم نباشید. به ویژه بین ساعات ۱۰ صبح تا ۳ بعد از ظهر که پرتوهای مضر بیشترند.
  • در نقاط مختلف کشور میزان تابش آفتاب به شکلی است که اگر دست‌ها و پاهای شما به مدت ۳ تا ۸ دقیقه در معرض آفتاب قرار بگیرند، ویتامین D بدنتان تامین می‌شود. اگر پوست‌تان روشن‌تر است، نیازی نیست به اندازه‌ی افرادی که پوست تیره‌تری دارند در معرض آفتاب باشید. به عنوان یک قانون کلی، آنقدری زیر نور خورشید نمانید که پوست‌تان صورتی یا قرمز شود.
  • اگر باید برای مدت طولانی در فضاهای سرباز و در معرض آفتاب باشد، کلاه به سر بگذارید، عینک آفتابی بزنید، از لباس‌های آستین بلند و از بالم لب حاوی ضدآفتاب استفاده کنید. کرم ضد آفتاب نیز فراموش نشود. کرم ضد آفتاب وسیع الطیف (Broad Spectrum) با SPF حداقل ۳۰ تهیه کنید.
  • اگر کمی آفتاب سوخته شده‌اید، از ژل‌های آلوئه ورا استفاده کنید. این ژل برای بهبود التهابات پوستی و آفتاب سوختگی بسیار خوب است و می‌تواند ترمیم پوستی را سرعت ببخشد.

 

درمان مشکلات

اگر از راه های مراقبت از پوست صورت در برابر آفتاب به خوبی پیروی نکرده و الان دچار مشکلات پوستی شده‌اید، راه‌های برای جبران مافات وجود دارد. با استفاده از روش‌های درمانی موثر و خوبی که برای رفع مشکلات ناشی از آفتاب طراحی شده‌اند، می‌توانیم تا حد خوبی سلامت پوست شما را بازیابی کنیم.

همیشه یادتان باشد که راه های درمانی، جایگزین راه های مراقبت از پوست صورت نیستند. همیشه پیشگیری بهتر (و موثرتر و ارزان‌تر) از درمان است.

آفتاب دو تاثیر مخرب روی پوست صورت دارد:

(۱) چین و چروک

هرچند که پدیدار شدن چین و چروک‌های صورت با افزایش سن طبیعی است، آفتاب مستقیم می‌تواند روند پیری پوست و ظاهر شدن این خطوط را تسریع کند. به طور مثال چین‌های پنجه کلاغی در افرادی که از عینک آفتابی استفاده نمی‌کنند، شایع‌تر است. این خطوط در دو طرف چشم‌ها ظاهر می‌شوند و ناشی از نازک کردن پلک‌ها برای محافظت از چشم در برابر آفتاب هستند.

برای بهبود چین و چروک‌های صورت می‌توانیم از روش‌های درمانی مختلفی استفاده کنیم که تعدادی را در زیر فهرست کرده‌ایم:

  • تزریق ژل یا تزریق چربی
  • تزریق بوتاکس
  • میکرودرم ابریژن یا هیدرودرم
  • آر اف فراکشنال یا آر اف کونتراج
(۲) ملاسما و لک‌های پوستی دیگر

اگر صورت شما مدام در معرض آفتاب مستقیم باشد، ممکن است لک‌های تیره‌ی قهوه‌ای رنگ و کوچکی روی آن ایجاد شود. این لک‌ها بیشتر روی صورت و دستان دیده می‌شوند. برای پیشگیری از این لک‌ها، راه های مراقبت از پوست صورت را جدی بگیرید: ضد آفتاب، البسه مناسب و پناه بردن به سایه!

 

شست و شوی صحیح پوست

صورت خود را به طور منظم بشویید ولی ملایمت به خرج دهید. شستن پوست و تمیز کردن کثیفی‌ها، آلاینده‌ها، باکتری‌ها و سایر میکروب‌ها یکی از مهم‌ترین راه های مراقبت از پوست صورت است؛ ولی شستن بیش از حد و سابیدن پوست، می‌تواند به پوست آسیب بزند. یادتان باشد که در زمان شست‌وشو، هدف ما پاک کردن کثیفی‌ها است، نه لایه‌برداری!

از شوینده‌های هایپوآلرژنیک و ملایم استفاده کنید، با آب داغ حمام نکنید و بیخیال لیف‌ها و کیسه‌های زبر بشوید. گل انداختن و قرمز شدن لپ‌ها که بعد از سابیدن پوست با کیسه‌های آبی و سفیداب رخ می‌دهد، نشانه‌ی تمیزی نیست! نشانه‌ی این است که پوست‌تان دچار التهاب و شاید آسیب شده است. این موارد باعث می‌شود که پوست خشک بشود و چربی طبیعی پوست از بین برود.

 

راهنمای مراقبت

  • اگر تمام چربی‌های طبیعی پوست را بشویید، پوست در خطر خشکی، التهاب و بیماری‌ها قرار می‌گیرد.
  • موقع خشک کردن، حوله را روی پوست نکشید و از حرکات گذاشتن و برداشتن استفاده کنید.
  • می‌توانید به شکل هفتگی از اسکراب‌ها یا لایه بردارهای ملایم برای اگزفولیاسیون (حذف سلول‌های مرده و لایه شاخی پوست) استفاده کنید. اگزفولیاسیون می‌تواند به پیشگیری از چین و چروک‌های صورت کمک کند.
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
متد های کوتاهی مو به صورت تخصصی
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 9:3 | بازدید : 175 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

آموزش متد های کوتاهی مو به صورت تخصصی

ارائه مدرک رسمی فنی و حرفه ای

آموزش کوتاهی مو زنانه به صورت صفر تا صد در آموزش آرایشگری زنانه خوش ذوق توسط بهترین مربیان فنی حرفه ای برگزار می‌شود. این کلاس شامل انواع سرفصل های یادگیری مربوط به آموزش حرفه ای کوتاهی مو زنانه در فرم و اندازه های مختلف می شود. با شرکت در این دوره می‌توانید به یک متخصص کوتاهی تبدیل شوید و شرایط ویژه‌ای درنظر گرفته‌ایم تا بتوانید با پرداخت چند قسطی هزینه دوره، مهارت جدیدی یاد بگیرید.

همچنین اگر شاغل هستید و این امکان را ندارید که در ساعات اداری مراجعه کنید، یا اینکه از شهرستان تشریف می‌آورید، می‌توانیم در روزهای تعطیل برای شما دوره کوتاهی مبتدی و پیشرفته را برگزار کنیم. هنرجویان در پایان دوره قادر به دریافت مدرک فنی حرفه ای هستند.

در آموزشگاه خوش ذوق دوره کوتاهی مو به صورت مبتدی و تخصصی آموزش داده می‌شود که به ترتیب ۶ و ۵ جلسه هستند. مربی دوره نکات پایه را به شما یاد می‌دهد تا این شانس را داشته باشید که در پایان دوره با مدرک بین المللی در زمینه کاری مورد علاقه‌تان مشغول شوید.

 

مزایای دوره رز سرخ

  • مشاوره رایگان تاسیس آرایشگاه زنانه
  • خدمات همه روزه، حتی روزهای تعطیل
  • امکان پرداخت اقساطی
  • ارتباط شما با سالن‌های آرایشی در صورت امکان

 

هزینه و نحوه برگزاری کلاس کوتاهی مو

آموزش واقعی در محیط حرفه ای

قیمت آموزش کوتاهی مو زنانه در تهران متناسب با تمام بودجه ها طراحی شده است. از این جهت کلاس های این دوره به شکل خصوصی(۱ تا ۳ نفر) و نیمه خصوصی(۳ تا ۸ نفر) برگزار می شود. همچنین برای خانم های شاغل و عزیزانی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان تشکیل کلاس ها در روزهای تعطیل نیز وجود دارد.

 

 

ابزارهای مورد نیاز آموزش کوتاهی

جدیدترین تکنیک‌ها

ابزار مورد نیاز آموزش کوتاهی مو زنانه شامل: انواع قیچی های مخصوص کوتاهی مو، انواع اسپری های فیکس کننده مو، آب پاش، شامپو، سشوار، اتوی مو و پیش بند یک بار مصرف می شود.

 

بعد از اتمام دوره آموزش کوتاهی مو چه توانایی هایی کسب می کنید؟

پس از اتمام دوره شما با تمام ابزارهای مورد استفاده در کوتاهی مو به صورت کاملا عملی با استفاده از مدل واقعی آشنا می شوید و تمام روش هایی که یک آرایشگر حرفه ای باید برای انجام کوتاهی مو بداند را یاد می گیرید.

همچنین به مهم ترین متدهای روز آموزش کوتاه کردن موی زنانه از جمله کوتاهی مو ژورنالی، انواع کوپ شامل کوپ فارا، کوپ کرنلی، کوپ قارچی، کوپ لیر ترکیبی، کوپ سیبل، کوپ آناناسی، کوپ لیزری، کوپ ریحانا، کوپ ناموزون (کوپ فانتزی)، کوپ ستاره ای،کوتاهی کلوش، انواع چتری فشن و عروسکی، پیتاژهای تخصصی برای پر حجم نمایان کردن مو، موخوره گیری مو جهت از بین بردن وزی، موخوره گیری مو بدون کوتاهی قد مو و کوتاهی مو با موزر مسلط می شوید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
هزینه تجهیزات کاشت ناخن
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 8:57 | بازدید : 157 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

هزینه تجهیزات کاشت ناخن در بازار تهران از تنوع قیمتی و کیفیتی بسیار بالایی برخوردار هستند، از لوازم بی کیفیت و با کیفیت ساخت چین تا بهترین برند های ساخت آمریکا و کشور های اروپایی، اگر می خواهید اطلاعاتی از لوازم کاشت ناخن موجود در بازار تهران به دست آورده و خرید بهتری داشته باشید با مطالعه این مطلب همراه ما باشید.

قبلا در مورد کلیت لوازم مورد نیاز برای کاشت ناخن در یک مطلب کامل با عنوان "لوازم مورد نیاز برای کاشت ناخن" صحبت کرده ایم در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی لینک آبی رنگ مطلب را مطالعه نمایید.

حال آنکه قیمت این لوازم چگونه است مطلبی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. اکثر وارد کنندگان وسایل کاشت ناخن در تهران هستند، در سال های گذشته با بالا رفتن قیمت دلار متاسفانه بیش از هر زمانی شاهد حضور برند های چینی بی کیفیت در بازار هستیم، این به این معنا نیست که برند های چینی همگی بی کیفیت باشند ولی متاسفانه افراد سودجویی نیز در این بازار فعالیت دارند. همان طور که می توان حدس زد قیمت وسایل چینی ارزان ترین قیمت های بازار ناخن است.

 

قیمت دستگاه های کاشت ناخن در بازار

اصلی ترین وسایل و مهم ترین و ماندگار ترین وسایلی که هزینه میکنید دستگاه ها هستند. در صورتی که دستگاه بی کیفیتی خریداری کنید مجبور به هزینه مجدد خواهید شد، مخصوصا که کار ناخن را به عنوان حرفه انتخاب کرده باشید و استفاده شما از دستگاه در طول روز زیاد باشد.

دستگاه های سوهان برقی چینی در بازار در آبان 1400 که مطلب نوشته می شود قیمتی بین 700-800 هزار تومان تا 2 میلیون تومان دارند، حال آنکه خرید این دستگاه ها توصیه می شود یا نه باید بگوییم اگر قصد استفاده شخصی در منزل را دارید می توانید روی دستگاه چینی حساب کنید ولی اگر قصد کار حرفه ای در سالن را دارید پیشنهاد می شود دستگاه های کره ای را خریداری نمایید چرا که دستگاه های سوهان برقی کره ای در صورت نگهداری صحیح و رعایت سرویس دوره ای چندین سال قابل استفاده بوده و می توانید با خیال راحت کار خود را انجام دهید، قیمت دستگاه های کره ای در بازار بین 3.5 میلیون تومان تا 8 میلیون تومان می باشد.

 

قیمت دستگاه های یو وی ال ای دی در بازار

دستگاه های یو وی ال ای دی در بازار ایران اکثرا ساخت چین می باشد. می توان گفت همگی ساخت چین هستند، این دستگاه ها با مدل های مختلف و کیفیت ساخت های متفاوت وارد و عرضه می گردند. تشخیص کیفیت ساخت کار چندان آسانی نبوده چرا که عمده تفاوت در کیفیت بورد الکتریکی دستگاه و لامپ های آن است، در مورد خرید این دستگاه ها پیشنهاد می کنیم از فروشگاه هایی خریداری نمایید که قابل اعتماد شما هستند. قیمت دستگاه های یو وی ال ای دی هم اکنون بین 300 هزار تومان تا 2 میلیون تومان متغیر است، شما می توانید با هزینه حدود 700-800 هزار تومان دستگاه با کیفیت مناسب خریداری نمایید.

  

 

قیمت مواد کاشت ناخن در بازار

مواد کاشت ناخن نیز دارای قیمت های متفاوتی است، دلیل اصلی این تفاوت قیمت در کیفیت مواد کاشت ناخن می باشد. به طور مثال پودر کاشت ناخن کوچک 30-40 گرمی قیمتی بین 100 تا 200 هزار تومان دارد، در مورد مواد کاشت ناخن اگر از کیفیت راضی نباشید می توانید در خرید بعدی برند دیگری را تست نمایید و مانند انتخاب دستگاه حساسیت زیادی نیاز نیست.

 

قیمت لوازم جانبی کاشت ناخن در بازار

تنوع در قسمت طراحی و لوازم جانبی بسیار بالا می باشد. همچنین قیمت ها نیز بسیار متفاوت است، پیشنهاد می کنیم در خرید لوازم جانبی مهم تر مانند قیچی مانیکور، نیپر و قلم هزینه بیشتری نمایید و محصولات با کیفیتی خریداری نماید. محصولات دیگر مانند گوده و یا پمپ ها و ... نیاز به حساسیت بالا در انتخاب ندارند. به طور مثال یک قیچی مانیکور از 100 هزار تومان تا 800 هزار تومان در بازار موجود می باشد.

جمع بندی:

وسایل کاشت ناخن دارای تنوع بسیار بالایی هستند، برای یک خرید خوب سعی نمایید عمده هزینه مورد نظر خود را برای دستگاه ها و لوازم و ابزار های خود در نظر بگیرید، در مورد مواد کاشت ناخن از آنجا که مصرفی هستند می توانید از محصولات با کیفیت مناسب و قیمت پایین تر خریداری نمایید. تمامی قیمت های فروشگاه کاج نیل به روز هستند و به راحتی می توانید با جستجو در فروشگاه کاج نیل قیمت روز محصولات ناخن را مشاهده نمایید.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد، در صورتی که سوالی برای شما مطرح شده است که در مطلب پاسخ آن را دریافت ننموده اید می توانید از قسمت دیدگاه ها با ما در ارتباط باشید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
ترمیم اکستنشن مژه
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 8:46 | بازدید : 213 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

ترمیم اکستنشن مژه یا ترمیم کاشت مژه یکی از موضوعات مهم برای کسانی می باشد اکستنشن مژه انجام داده اند.مژه های طبیعی شما مانند موهای بدن چرخه رشد خود را دارند و به طور کلی، چرخه رشد، بلوغ و ریزش طبیعی ۲-۳ ماه طول می کشد. اما از آنجا که هر تار از آنها در هر زمان در مرحله ای متفاوت از این چرخه قرار دارد، شما به طور مداوم و هر روز چند عدد از آنها را از دست می دهید. در واقع هر بار که هر یک از تارها می ریزد، اکستنشن نیز همراه با آن خواهد افتاد و حفظ روال منظم و ترمیم به موقع کاشت باعث می شود که مژه های شما همیشه بهترین حالت را داشته باشند.

 

آموزش اکستنشن مژه

آموزشگاه اکستنشن مژه توصیه می کند برای اینکه اکستنشن مژه به بهترین شکل ممکن به نظر برسد، مژه های طبیعی خود را در بهترین حالت حفظ کنید؛ زیرا آنها به صورت یک پایه عمل کرده که اکستنشن های شما را نگه می دارند. همچنین امکان شارژ مجدد برای پر کردن هرگونه خلأ باقی مانده طراحی شده است و نقطه ای که موهای واقعی به اکستنشن می پیوندند، به مرور زمان به دلیل تماس با مواد چرب یا سایر ناخالصی ها ضعیف می شود. پس از حدود سه یا چهار هفته، مژه طبیعی ناپایدار خواهد شد و به همین دلیل، ترمیم  مجدد آنها کارساز خواهد بود و همچنین آموزش آرایشگری زنانه نیز توصیه میشود.

 

نحوه ترمیم اکستنشن مژه

 شارژ مجدد مژه ها  به نحوی است که جایگزینی منظم برای یک مجموعه کامل نیست. تعداد شارژ مجدد توصیه شده در هر روش تقریبا ثابت است و ۵۰٪ از یک مجموعه کامل را اضافه می کند؛ به همین دلیل هزینه آن کمتر از جلسه اول خواهد بود. ترمیم کاشت برای پر کردن هرگونه شکاف ناشی از ریزش در بین ست های کامل کاربرد دارد و تا زمانی که از دستورالعمل های لازم پیروی کنید، نتیجه بهتری را مشاهده خواهید کرد.برای دستیابی به بهترین نتیجه، توصیه می کنیم که پر کردن مجدد ظرف سه هفته پس از تنظیم کامل اولیه انجام شود. خارج از این دوره سه هفته ای، احتمالا در صورت عدم شارژ مجدد مژه های شما ظاهری ناخوشایند داشته باشند و در واقع ترمیم آنها با سه هدف زیر انجام می شود.

  • مژه هایی را که به دلیل چرخه رشد طبیعی آماده ریزش هستند، از بین ببرید.
  • موارد دارای پیوند ضعیف را بردارید.
  • شکاف های واضح بین تارها را برطرف کنید.

 

 

ترمیم اکستنشن مژه یا حذف آن؟

روند حذف کردن مژه ها کمتر از نیم ساعت طول می کشد و متخصص از یک پاک کن مخصوص و موچین / ابزار کوچک استفاده می کند که به طور خاص برای برداشتن تارها طراحی شده است. اما چه زمانی به سمت ریموو کردن برویم؟ چنانچه دیگر تمایلی به داشتن اکستنشن ندارید و یا اینکه اکستنشن قبلی به صورت دقیق و حرفه ای روی مژه های شما نصب نشده باشد، ریموو کردن بهترین راه حل خواهد بود.فراموش نکنید که انجام این فرایند به صورت حرفه ای بسیار مهم است، زیرا در غیر این صورت می توانند مژه های شما را از جای در آورده و تعداد آنها را به نصف برسانند. همچنین به خاطر داشته باشید شما در صورت عدمم ترمیم کاشت، شاهد ریزش آن ها طی چند هفته خواهید بود و اگر برای برداشتن آنها عجله ای ندارید، می توانید از ریمووو کردن صرف نظر کنید. اما آیا اکستنشن به مژه های طبیعی شما آسیب می رساند؟ این موضوع به متخصصی که به او مراجعه می کنید و همچنین مدت زمان استفاده از آن بستگی دارد. متخصصان می گویند که اگر این کار به درستی انجام شود (با مهارت، تجهیزات باکیفیت و تکنیک مناسب)، به تارهای طبیعی هیچگونه آسیبی نمی رساند.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش کوتاهی تخصصی و ژورنالی مو
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 8:34 | بازدید : 135 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )
آموزش کوتاهی ژورنالی (پیرایش موی زنانه از روی عکس) به مفهوم پیرایش و نگهداری مو به منظور رعایت بهداشت در جهت زیبایی، مراقبت و حفظ سلامت گیسوان می باشد. دوره آموزش کوتاهی مو شامل دوره مبتدی و پیشرفته می باشد، در دوره مبتدی (آموزش کوتاهی مو) هنرجو با کوتاهی های پایه آشنا می شود و اصول صفر تا صد آن را فرا می گیرد.در دوره پیشرفته هنرجو با کوتاهی از روی عکس و تصویر (کوتاهی ژورنالی) آشنا می شود. تمامی سالن های زیبایی به یک کوپ کار حرفه ای نیاز دارند که بتوانند مشتریان خود را حفظ کنند. بنابراین می توانید بعد از گذراندن دوره کوتاهی مو در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.

سر فصل های دوره کوتاهی ژورنالی

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش اکستنشن مژه رنگی
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 8:26 | بازدید : 147 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

 با استفاده ازاکستنشن مژه، الیاف طبیعی یا مصنوعی به شکل تار مو ، در لا به لای تارهای مژه با چسب مخصوص قرار داده می شود و بسیار طبیعی و زیبا خواهند بود و تشخیص آنها به سادگی امکان پذیر نمی باشد ، به کمک اکستنشن مژه، بر طول و حجم مژه ها افزوده خواهد شد. در گذشته اکستنشن مژه در رنگ های مشکی و پرکلاغی انجام می شود ولی امروزه با توجه به خواسته های متقاضیان اکستنشن مژه، مژه های رنگی به بازار آمده اکستنشن مژه در رنگ های مختلف می باشد. اکستنشن مژه رنگی دلوکس شامل انواع مژه های فشن مدلینگ، مژه های تمام رنگی، مژه های آمبره، مژه های چند رنگ، مژه های ترکیبی، مژه های اکلیلی و نگین دار می باشد.

 

آموزش اکستنشن مژه ها چگونه است؟

انواع اکستنشن مژه رنگی و آموزش اکستنشن مژه رنگی

امروزه در اکستنشن مژه تنوع رنگی زیادی وجد دارد. اکستنشن مژه های تک رنگ، 2 رنگ و 3 رنگ که به مژه های آمبره وجود دارند، انواع مژه های فشن مدلینگ، مژه های تمام رنگی، مژه های ترکیبی، مژه های اکلیلی و نگین دار هستند که با توجه به سبک، سلیقه و استایل مشتری برای اکستنشن مژه آنها استفاده می شوند.

 

 

در چه مدل اکستنشن مژه از اکستنشن مژه رنگی استفاده می کنیم؟

مدل کیم استایل یکی از معروفترین و پرطرفدارترین مدل های اکستنشن مژه است که طرفدارهای زیادی هم دارد با استفاده از تکنیک مژه ی والیوم و استفاده از اندازه متغیر طول مژه ها و جایگاه قرار گرفتن آنها در ۳ ناحیه چشم مدل اکستنشن و اکستنشن مژه رنگی که در گوشه و انتهای چشم استفاده می شود، تغییر می کند.

 

برای اکستنشن مژه رنگی از چه نوع چسب مژه استفاده می کنیم؟

خیلی از برندهای مرغوب محصولات مژه هستند که برای مژه اکستنشن رنگی از چسب مژه همرنگ تولید می کنند بهتر است در اکستنشن مژه رنگی از چسب مژه همرنگ استفاده کنید.
 

ماندگاری اکستنشن مژه رنگی چقدر است؟

ماندگاری اکستنشن مژه رنگی مانند اکستنشن مژه است، مژه های به کار رفته در  اکستنشن مژه بسته به مراقبت فرد از مژه ها، نوع چسب مورد استفاده شده، نوع مژه ی به کار رفته و میزان مهارت اکستنشن کار در قرار دادن موها در مژه ، حدود 3 هفته ماندگاری خواهند داشت که این مدت در افراد مختلف و بسته به عوامل تاثیرگذار در ماندگاری اکستنشن، متفاوت خواهد بود، برخی افراد با مراقبت زیاد تا 6 هفته نیز می توانند این مژه های مصنوعی را نگه دارند.
 

کاشت مژه رنگی

 

مراقبت های بعد از اکستنشن مژه رنگی چگونه است؟

1- بعد از گذاشتن اکستنشن ۲۴ساعت به مژه هایتان آب نزنید. ریختن چند مژه در ۲۴ ساعت اول طبیعی است. همچنین بهتر است تا ۲ روز از رفتن به سونا و استخر صرف نظر کنید و آب داغ به چشمان تان نزنید تا چسب ها کاملا خشک شوند. بعد از این مدت می توانید با خیال راحت به فعالیت های همیشگی تان بپردازید. البته شنا کردن مداوم و استفاده طولانی از سونا می تواند عمر اکستنشن را کوتاه کند.
2- برای جداکردن مژه ها هیچ وقت اکستنشن ها را نکشید. این کار باعث کنده شدن مژه های طبیعی تـان می شـود. بـرای جدا کردن آنها مواد مخصوص حل کننده وجود دارد. بهتر است این کار را به آرایشگرتان بسپارید. البته با رشد مژه ها در طی زمان، اکستنشن نیز به تدریج از روی مژه برداشته می شود و نیازی به جداسازی نخواهد بود. اگر قسمتی از یک مژه مصنوعی اکستنشن بلند شد آن را نکنید و اجازه دهید خودش بیفتد.
3- بعد از اکستنشن دیگر از فر مژه نیز استفاده نکنید چراکه باعث شکستن و کنده شدن مژه های چسبانده شده می شود. برای حفظ حالت مژه ها می توانید بعد از حمام سشوار را روی درجه کم بگذارید و آن را با فاصله ۲۰ سانتی زیر مژه هایتان بگیرید و به آرامی با حرکت انگشتان به مژه ها حالت بدهید. مراقب باشید حرارت سشوار خیلی داغ نباشد تا چسب ها تضعیف نشوند.
4- اکستنشن ها را فر یا رنگ نکنید.
5- از ریمل هایی استفاده کنید که پایه اصلی آنها آب است. هرگز از ریمل های ضدآب استفاده نکنید! ریمل های معمولی نیز اغلب پایه روغنی دارند. این روغن می تواند چسب مژه را تضعیف کند. بهتر است ریمل را فقط به نوک مژه ها بزنید.
6- هنگام حمام یک حوله کوچک دم دست خود بگذارید تا هربار از زیر دوش کنار می آیید بتوانید با گذاشتن حوله روی چشم هایتان آنها را خشک کنید و دیگر با دست چشم تان را فشار ندهید. اگر هم خیلی حساس هستید می توانید از نقاب های مخصوص حمام استفاده کنید. اجازه ندهید آب مستقیما از دوش روی مژه ها بریزد.
7- برای خشک کردن صورت حوله را روی چشم ها نمالید فقط آرام بگذارید و بردارید.
8- برای پاک کردن آرایش چشم می توانید از یک تکه اسفنج یا پنبه نرم آغشته به شیر پاک کن غیر روغنی استفاده کنید. بهتر است پنبه را روی مژه هایتان نمالید و به آرامی دور چشم را با آن تمیز کنید.
9- از مالش چشم ها خودداری کنید. هر زمان که چشم تان دچار خارش شد می توانید با ضربه ملایم انگشت روی پلک این خارش را برطرف کنید. این کار برای سلامت پوست و جلوگیری از ریزش مژه ها بسیار مفید است.
 

عوارض اکستنشن مژه رنگی چیست؟

اکستنشن مژه رنگی نیز مانند سایر مدل های اکستنشن مژه اگر توسط متخصص اکستنشن مژه انجام شود عوارض نداشته و به مژه ه آسیب نمی رساند. درضمن باید خیلی مراقب اکستنشن مژه بود و تا ۲۴ ساعت نباید این مژه ها با آب در تماس قرارگیرند و به مراقبت های قبل و بعد از اکستنشن مژه بسیار اهمیت داده شود تا عوارض اکستنشن مژه کاهش یابد.
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
هزینه آموزش کاشت ناخن
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 8:15 | بازدید : 130 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

هزینه آموزش کاشت ناخن دغدغه این روزهای کسانی است که قصد دارند مهارت هایی را در زمینه آموزش کاشت ناخن کسب نمایند. در سال های اخیر با ورود پیک جمعیتی دهه شصتی ها و همینطور استقبال روزافزون نوجوانان تا مادربزرگ ها از کاشت ناخن، دیگر محدودیت سنی برای مشتریان کاشت ناخن وجود ندارد. از همین رو بسیاری از بانوانی که بازار سالن های زیبایی را زیر نظر دارند قصد دارند این مهارت را یاد بگیرند و از آن کسب درآمد کنند؛ بنابراین قبل از ورود به این لاین نیاز است تا از هزینه آموزش کاشت ناخن اطلاعات کامل و جامع کسب نمایند. پس بدون هیچ معطلی مطالعه این مقاله را ازدست ندهید.

 

آشنایی با دوره های کاشت ناخن و آموزش آرایشگری زنانه خوش ذوق

قبل از کسب اطلاعات جامع و کامل از هزینه آموزش کاشت ناخن لازم است تا شما با دوره های کاشت ناخن در کشور، شهریه حدودی دوره ها و همینطور حدود درآمد فارغ التحصیلان هر دوره آشنا شوید. در حال حاضر در کشورمان، آموزشگاه های آرایشگری و سالن های زیبایی، دوره های آموزشی کاشت ناخن را برگزار می کنند، همچنین برخی سایت های کاشت ناخن اطلاعات ابتدایی خوبی را در اختیاریتان قرار می دهد.

اما خبر خوب اینکه شما می توانید از طریق مطالب و ویدئوهای آموزشی در سایت نیل آکادمی به صورت رایگان، اطلاعات و مهارت قابل توجهی در زمینه کاشت ناخن به دست آورید و در نهایت برای گذراندن دوره های حضوری و تمرین زیر نظر مربیان به یکی از آموزشگاه ها مراجعه نمایید.

آموزشگاه های معتبر از جمله نیل آکادمی با توجه به نیاز متقاضیان کاشت ناخن، دوره های زیر را برای آموزش ارائه می دهند:

  • دوره مقدماتی کاشت ناخن
  • دوره کاشت ناخن با استفاده از پودر
  • دوره کاشت ناخن با استفاده از ژل
  • دوره طراحی ناخن
  • دوره صفر تا صد کاشت ناخن

در ادامه هر کدام از دوره ها را برای شما توضیح داده و سرفصل های استاندارد و حدود هزینه آموزش کاشت ناخن در هر دوره را برای شما بیان کرده تا بتوانید به راحتی آموزشگاه مناسب را بیابید.

۱. دوره مقدماتی کاشت ناخن

در صورتی که شما مبتدی بوده و قبلا هیچ آموزشی در زمینه کاشت ناخن نگذرانده باشید بایستی برای تبدیل شدن به یک ناخن کار حرفه ای ابتدا دوره مقدماتی را بگذرانید و پس از آن می توانید تصمیم بگیرید که آیا صرفا قصد دارید با همین مقدار مهارت وارد بازار کار شوید یا قصد دارید با گذراندن دوره های پیشرفته، خود را از رقیبان متمایز کنید. یک دوره مقدماتی استاندارد بایستی مباحث آموزشی زیر را شامل شود.

(دقت کنید که در جلوی هر کدام از مباحث درصد زمان مورد نیاز از کل دوره نوشته شده است.)

 

هزینه آموزش کاشت ناخن در دوره مقدماتی چقدر است؟

هزینه این دوره در آموزشگاه های مختلف با هم متفاوت است. می توان گفت عوامل مهمی در تعیین این هزینه تاثیر گذار است:

  • آیا تمامی مباحث در دوره تدریس می شود؟
  • مکان آموزشگاه در کدام منطقه قرار دارد؟
  • تجهیزات و مواد آموزشی، رایگان می باشد یا خیر؟
  • فضای تمرین در اختیار هنرجو قرار می گیرد یا خیر؟
  • هنرجو میز اختصاصی خود را دارد یا خیر؟
  • تعداد ساعت آموزش در روز چه مقدار می باشد؟
  • ساعات آموزشی توسط هنرجو تعیین می گردد یا آموزشگاه؟
  • پشتیبانی به چه صورت انجام می شود؟
  • آیا اجباری برای خرید مواد و تجهیزات از آموزشگاه وجود دارد یا خیر؟

می توان گفت که مبلغ این شهریه توسط آموزشگاه های معتبر از حدود ۵۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان متغیر است و می توان گفت مبالغی بالاتر و پایین تر از این حدود تقریبا غیر معقول می باشد.

پس از یاد گرفتن دوره مقدماتی چقدر درآمد خواهم داشت؟

توصیه ما به شما این است که پس از دوره مقدماتی حتما یکی از دوره های پیشرفته یا طراحی را آموزش ببینید تا تخصص خود را کامل تر کنید اما با این فرض که شما دوره مقدماتی را اصولی یاد گرفته باشید و در یک سالن معمولی مشغول به کار شوید که پنج روز در هفته کار کنید و هر روز فقط دو مشتری داشته باشید، می توان گفت حداقل درآمدی حدود ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان الی ۲/۵۰۰/۰۰۰ تومان خواهید داشت.

البته توجه داشته باشید که فرض ما در این حالت این است که ناخن کار کارش را بلد است ولی سالن روزانه نهایتا دو مشتری در اختیار او قرار می دهد و مشتریان درخواست ژلیش یا کارهای دیگر را نداشته باشند. بنابراین کمترین درآمد یک ناخن کار که دوره مقدماتی را خوب یاد گرفته باشد در همین حدود می باشد و با بالاتر بودن تعداد مشتریان و درخواست های اضافی از سوی آنان درآمدش تا ۴ میلیون تومان نیز می رسد.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش گریم عروس در تهران
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 7:49 | بازدید : 138 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

 آموزش تصویری آموزش گریم عروس در تهران

در این مقاله قصد داریم شما را با گریم حرفه ای صورت آشنا سازیم.

برای گریم صورت ابتدا باید فرم صورت خود را بررسی نمایید و طبق اصول زیر که در ادامه به آن می پردازیم می توانید برای متعادل سازی، زیبا سازی و چهره آرایی صورت خود عمل نمایید.
با استفاده از خطوط روشن (هایلایت) قسمت های زیبا چهره خود را برجسته تر و با خطوط تیره (کانتور) معایب چهره را کمرنگ تر نمایید. برای بزرگ تر یا برجسته کردن از هایلایت یا فون های روشن استفاده می شود و برای کوچک تر کردن یا گود کردن از فون های تیره استفاده می شود.

 

لوازم گریم  :

1)انواع فون شامل:فن خشک (مناسب پوست های چرب و آکنه دار) ، فون چرب (مناسب پوست های خشک و معمولی)  وفون مایع که پوشانندگی آن ضعیف می باشد. برای حرفه ای کار کردن باید روشن ترین رنگ تا تیره ترین رنگ فون را داشت اما در سطح معمولی کافیست برای فون تیره 2 درجه از کرم پودر زمینه تان تهیه کنید و برای فون روشن نیز 2 درجه روشن تر از کرم زمینه تهیه نمایید.
2)اسفنج مخصوص
3)براش یا قلمو های مخصوص در اندازه های مختلف

نحوه انجام هایلایت و کانتور :

مرحله 1 - بررسی چهره و بهترین تکنیک های گریم عروس

در عکس زیر همانطور که مشاهده می نمایید پیشانی مدل، بلند و پهن می باشد.شقیقه بازی دارد.بینی پهن و قسمت گونه ها صاف می باشد و برجستگی ندارد ، حجم چانه نسبت به چهره کوچک و عقب است و ارتفاع چانه تا لب کم است

مرحله 2- آماده سازی صورت

در این مرحله ابتدا کرم مرطوب کننده می زنیم سپس کرم بیس base یا کرم همرنگ با پوست صورت را به طور کامل روی پوست می زنیم و بعد برای کوچکتر کردن پیشانی مانند تصویر زیر کرم فون تیره (بهتر است 2 درجه از کرم پودر بیس تان تیره تر باشد ) را می زنیم .

 

مرحله 3- استفاده از هایلایت و کانتور

برای کوچک تر نشان دادن بینی فون تیره را از قسمت داخلی ابرو تا پایی بینی می زنیم و وسط آن را روشن می کنیم.
بهتر است فونی که برای روی بینی،چانه و پیشانی استفاده می شود مات باشد ولی برای قسمت گونه براق زیبا تر خواهد بود.
برای برجسته کردن گونه ها باید یک خط تیره زیر استخوان گونه ها بکشیم و بالای استخوان گونه تا پایین پلک چشم را روشن نماییم. رنگ صورتی که در تصویر مشاهده می کنید رنگ رژ گونه ای ایست که می خواهیم روی گونه ها را با آن بپوشانیم.
برای لاغر تر کردن صورت قسمت فک ها را تیره می کنیم و برای بلند تر نشان دادن چانه از فون روشن استفاده می کنیم.
حالا به وسیه یک براش بزرگ از سمت داخل به خارج هر منطقه از صورت ، رنگ های تیره و روشن را fade یا محو می نماییم.

مرحله 4- آرایش صورت

در انتها شما آرایش صورت خود را همانند قبل به طور کامل انجام دهید .
برای دوام گریم و آرایش خود از پودر های فیکساتور استفاده نمایید.

  

 

 مرحله 1- بررسی چهره

در این عکس پیشانی مدل بلند و پهن می باشد.بینی بهتر است خوش فرم تر نشان داده شود.
خط خنده باعث گود رفتن آن قسمت از صورت شده است.
چانه مدل، بلند و چانه به سمت جلو می باشد که بهتر است چانه کوتاه تر و عقب تر دیده شود.
ارتفاع بینی تا لب کوتاه است.
در این تصویر،مدل کمی تو رفتگی در قسمت گونه ها دارد که بهتر است برجسته تر شود.

با خوش ذوق آموزش آرایشگری زنانه را به راحتی یاد بگیرید.


مرحله 3- استفاده از هایلایت و کانتور

برای کوچک و کوتاه کردن ارتفاع پیشانی مانند شکل فون 2 درجه تیره تر از کرم پودر زمینه مان را می زنیم.
برای کوچک تر کردن بینی نیز اطراف بینی را تیره می کنیم.(آموزش گریم عروس در تهران)
برای بلند تر نشان دادن فاصله بین بینی و لب مانند شکل فون روشن را می زنیم و فون تیره اطراف آن نیز باعث تو رفتگی کناری آن شده که خود این عمل کمک به فاصله بینی تا لب می کند.
برای از بین بردن گود رفتگی خط خنده با استفاده از فون روشن مانند شکل عمل می کنیم.
برای برجسته تر کردن گونه استخوان پایین گونه را به سمت گوش ها تیره می کنیم. (برای تشخیص بهتر استخوان پایین گونه می توانید لپ های صورت را از داخل دهان بمکید). قسمت روی گونه را با فون روشن تر یا رژ گونه کمی تیره می کنیم.و زیر چشم ها را برای کم کردن گودی زیر چشم روشن می کنیم.
برای لاغر تر کردن صورت استخوان های کناری فک را تیره می کنیم.
برای کوتاه کردن ارتفاع چانه فون تیره را مانند شکل می زنیم. و برای عقب تر نشان دادن چانه مانند تصویر از فون 3 درجه تیره تر از رنگ زمینه استفاده می نماییم.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش اکستنشن مژه کلاسیک
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 7:40 | بازدید : 140 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

سیر تا پیاز اکستنشن مژه کلاسیک و آموزش اکستنشن مژه کلاسیک

اکستنشن مژه کلاسیک عبارتی که بارها و بارها این روزا شنیده میشه و بارها و بارها هم تو اینترنت سرچ میشه.البته خیلیا اکستنشن مژه رو با  کاشت مژه اشتباه میگیرن؛ نکته ی جالب اینجاس که خانوما روز به روز بیشتر در موردش صحبت میکنن و محبوبیت خاصی بین خانوما داره. اما بریم ببینیم چیه این اکستنشن مژه ی کلاسیک ، سیر تا پیاز اکستنشن کلاسیک با توبیوتی.

 

خب قبل اینکه شروع کنیم به توضیج این مورد باید بگم که این مقاله بصورت اختصاصی توسط تیم تولید محتوا و تخصصی توبیوتی آماده شده و چکیده ای از بروزترین اطلاعات روز دنیا هست ، از دانشگاه های کالیفرنیا و روسیه که تو اکستنشن مژه زبانزد خاص و عامن تا متخصص های وطنی؛ در پایان مقاله هم میتونید نظرات متخصصان و کارشناسان مجموعه توبیوتی رو بخونید.

 

اکستنشن مژه کلاسیک چیه

اکستنشن مژه کلاسیک یه مدل از اکستنشن مژه است که روی نسبت 1:1 اعمال میشه، یعنی یه اکستنشن به یک مژه طبیعی وصل میشه. یه اکستنشنو چسب میزنن و روی یکی از تار های مژه شما وصل میکنن. اکستنشن مژه کلاسیک به مژه های تکی یا اکستنشن مژه 1 به 1 هم معروفه.  مژه‌های کلاسیک سنتی‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌ حال حاضر بین اکستنشن ها هستن، چون اولا طبیعی ترن، دوما برای چشم سنگین نیستن و مهم تر از همه اگر به درستی انجام بشه، آسیبی به مژه‌های طبیعی شما وارد نمیکنن‌.

اکستنشن کلاسیک با مواد مختلف ، طول ، ضخامت و همچنین انواع فر مختلف وجود دارن که شما با توجه به سلیقه تون یکی از اونارو انتخاب میکنید.

 

مواد مورد استفاده در اکستنشن مژه کلاسیک

اکستنشن مژه کلاسیک هم با مواد طبیعی کار میشه هم با مواد مصنوعی، معمولا از خز راسو، سمور و روباه، و همچنین ابریشم و راسو مصنوعی.

  اکستنشن طبیعی مژه

مژه های ابریشم(راسو) – ساخته شده از خز راسو که از دم راسوهای سیبری یا چینی گرفته شده ، سبک وزن و واقعا طبیعی به نظر میرسن. عیبش اینجاس که این جنس یکم گرونهیه مورد دیگه هم هست که ممکنه جنس قلابیو قالب کنن بهتون  البته این مشکلیه که همه جا هست و اگه اکستنشن تونو جای معتبری انجام بدید دیگه نگران این چیزاش نیستید.

 مژه های سمور – سبک ترین، ولی  گرون ترین اکستنشن مژه کلاسیک.  مناسب برای افرادی که مژه های بسیار روشنی دارن. این مدل حتی طبیعی تر از مژه های راسو هستن.

 مژه های خز روباه – که از برس زدن دم روباه به دست میان، زیبا و کرکی به نظر میرسن.  مژه های خز روباه گرون تر از مژه های راسو هستن.

 

 اکستنشن مژه مصنوعی

 مژه‌های ابریشمی – ساخته‌شده از ابریشم مصنوعی، مثل مژه‌های راسو خیلی ضخیم‌ نیستن ، اما کمی براق‌ترن .  همچنین به سبک مژه های راسو نیستن، اما راحتن و برای استفاده روزمره عالی 

 مژه های راسو مصنوعی – یه جایگزین عالی برا کسایی که مژه های راسو طبیعی نمیخوان.  این مژه ها یجورایی مشابه اکستنشن های راسو ساخته شدن اما به سبک مژه های کلاسیک راسو نیستن.  خوبیش اینه که که ارزون ترن و میشه اونارو حالت داد . همچنین تو طول ، ضخامت و فر های مختلف موجوده ک ههرکدومو خواستید میتونید انتخاب کنید برای اکستنشن. مژه‌های راسو مصنوعی محبوب‌ترین مدل بین مژه‌ها هستن چون به راحتی با شکل چشم و سلیقه هر مشتری میشه اونارو حالت داد.

 

طول، ضخامت، شکل و نوع فر مژه کلاسیک

طول مژه کلاسیک

اکستنشن  کلاسیک از 5 تا 15 میلی متر طول داره. مژه های کوتاهتر برای گوشه های داخلی و مژه های بلندتر برای بقیه نواحی پلک استفاده میشه. انتخاب طول مناسب مژه های کلاسیک خیلی مهمه. وزن این مژه ها نباید خیلی سنگین باشه واگرنه بعد از اکستنشن حسابی چشماتونو اذییت میکنه و و باعث آسیب به مژه های طبیعی خودتونم میشه. محبوب ترین طول اکستنشن مژه کلاسیک بین 9 تا 13 میلی متره. البته قانونش اینه که اکستنشن نباید بیشتر از 20 درصد طول مژه های طبیعی شما باشه. مژه های بسیار بلند (بیشتر از 14 میلی متر) برای ایجاد مژه های هیبریدی استفاده میشن.

طول اکستنشن  کلاسیک:

کوتاه – 5 تا 8 میلی متر – برای گوشه های داخلی چشم

متوسط ​​- 9 میلی متر تا 12 میلی متر – بیشتر این مورد استفاده میشه

بلند – 13 تا 14 میلی‌متر – برای کسانی که می‌خواهند جلوه‌ای دراماتیک داشته باشند و مژه‌های طبیعی بلندتری داشته باشند.

بسیار بلند – 15 میلی متر و بالاتر – معمولا برای مژه های هیبریدی ترکیب می شود.

 

ضخامت مژه کلاسیک 

اکستنشن مژه کلاسیک میتونه ضخامت های مختلفی داشته باشه و از 0.03 میلی متر تا 0.25 میلی متر متفاوته. برای مژه های کلاسیک، رایج ترین ضخامت اکستنشن 0.15 میلی متره تا ظاهری طبیعی رو به مژه های ما بده. برای داشتن ظاهری پر زرق و برق و جذاب تر، اکستنشن مژه 0.20 میلی متری رو میتونید انتخاب کنید. مژه های با ضخامت بیشتر از 0.15 میلی متر فقط به افرادی توصیه میشه که مژه های طبیعی واقعا قوی و سالمی دارند.

فرم مژه کلاسیک

به غیر از اکستنشن های معمولیه فر، مژه های صاف هم وجود داره.  از اونا میشه برای ایجاد ست های اکستنشن مژه کلاسیک هم استفاده کرد. اکستنشن مژه کلاسیک صاف جدیدا خیلی محبوب شده چون بهتر به مژه های طبیعی میچسبه. این به دلیل پایه بیضی شکلیه که پهن تر از پایه مژه های گرده.  مژه های صاف رو مژه های کشمیری یا مژه های بیضی نیز می نامند.  اونا نسبت به مژه های معمولی سبک ترن، بیشتر ماندگاری دارن و به چسب کمتری نیاز دارن.  مژه های صاف به شما این امکان میدن که ظاهری تیره تر و چشمگیرتر برای اکستنشن مژه کلاسیک ایجاد کنید.

 

مژه کلاسیک نوع فر

 همچنین انواع مختلفی برای فر اکستنشن مژه کلاسیک وجود داره که با حروف انگلیسی  که ظاهر فر رو نشون میدن مشخص میشن.

فر مژه L – اکستنشن مژه‌های صاف که معمولاً برای مشتریان مرد استفاده می‌شود.

مژه‌های J – کمی فر، برای کسایی که می‌خوان مژه‌های صاف خودشونو برجسته کنن.

فر مژه B – طبیعی به نظر می رسن. معمولا برای گوشه های داخلی استفاده میشن

مژه‌های فرفری C – محبوب‌ترین مژه‌هایی که چشم‌ها رو درشت نشون میدن.

مژه های D – دراماتیک، پر زرق و برق؛

مژه های +L – مناسب برای افرادی که چشم های کلاه دار دارن. پیچ خوردگی زیاد (فر تند) به سمت بالا؛

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آیبرو پلاستیک
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 7:25 | بازدید : 150 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

موم محو ابرو یک موم بی رنگ است که برای محو کردن و پوشاندن ابروها استفاده می شود.

آیبرو پلاستیک در اندازه های 25 میل در پک C1 + A4 موجود می باشد.

روش استفاده

مقداری از موم آیبروپلاستیک را با اسپاچولا خراش داده آنرا روی دست نرم کنید و خلاف جهت رویش ابروها آنرا به سمت بالا کشیده و یک دور آن را به خواب ابروها پچسبانید. سپس اطراف آنرا با کلیزینگ کرم و گوش پاک کن تمیز کرده کمی کاموفلاژ را با پد لاتکس روی آن زده و برای فیکس شدن آن پد هیدرو نمدار و کیک میکاپ را به شکل ضربه روی آن بزنید سپس به وسیله واتر میکاپ ابروها را طراحی کرده و برای فیکس شدن آن از تندلاک استفاده کنید.

نکته: قبل از انجام آیبروپلاستیک موهای ابرو را با الکل پاک کنید قسمت های بلند آن را خیلی کم کوتاه کنید.

 

 

روش پاک کردن

ابتدا مقداری از موم را با اسپاچولا از روی پوست برداشته سپس کلیزینگ کرم یا مولتی ریموور را روی آن ماساژ دهید و به وسیله دستمال مواد را بردارید و در آخر صورت را با کلیزینگ لوشن پاک نمایید.

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...