عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 85
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 384
:: بازدید ماه : 3351
:: بازدید سال : 16624
:: بازدید کلی : 90322

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

تحصیل در اوکراین
شنبه 29 آبان 1400 ساعت 19:51 | بازدید : 384 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

تحصیل در اوکراین به دلیل اعتبار بین المللی مدارک فارغ التحصیلی و هزینه های مقرون به صرفه متقاضیان زیادی دارد. هزینه زندگی و تحصیل در اوکراین در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی آنقدر ارزان است که علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است. اما مزایای تحصیل در اوکراین به همین جا ختم نمی شود! برای آشنایی بیشتر با زندگی در اوکراین، نحوه اخذ پذیرش تحصیلی اوکراین و ویزای تحصیلی، تا پایان این مقاله با Letsigo Uni همراه باشید.

 

اوکراین کجاست؟
جمهوری اوکراین یکی از کشورهای اروپای شرقی است که از شمال و شمال شرق به مرزهای روسیه متکی است. مرزهای شمالی کشور از بلاروس است و لهستان، اسلواکی و مجارستان همسایگان غربی آن هستند. اوکراین در بخش های جنوب غربی با رومانی و مولداوی مرز مشترک دارد، اما از جنوب با دریای سیاه و دریای آزوف همسایه است.

اوکراین یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپای شرقی است.

رودخانه Dnieper طولانی ترین رودخانه اوکراین است که زمین های حاصلخیز را در امتداد رودخانه های Sivorsky Donetsk و Dennister آبیاری می کند و به مقصد نهایی خود یعنی دریای سیاه می ریزد. این رودخانه ها علاوه بر تاثیرات عمیق آب و هوا، مناظر خیره کننده ای را به زمین بخشیده اند.

اوکراین دومین کشور بزرگ اروپا و چهل و ششمین کشور بزرگ جهان است. این کشور با جمعیتی بالغ بر 42 میلیون نفر، اوکراین را در رتبه نهم پرجمعیت ترین در اروپا و 32 در جهان قرار داده است. جمعیت این کشور در 24 استان پراکنده است. منطقه خودمختار کریمه نیز بخشی از اوکراین است که در شمال دریای سیاه قرار دارد. پایتخت اوکراین و پرجمعیت ترین شهر این کشور کیف است که با تلاقی رودخانه دنیپر از اطراف مرکز شهر به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می شود.

تحصیل در اوکراین 2021
تحصیل در پیشرفته ترین کشورها و دانشگاه های برتر دنیا آرزوی هر دانشجویی است. اوکراین یکی از کشورهایی است که به خصوص در سال های اخیر دانشجویان بین المللی زیادی را پذیرفته است. برای دریافت پذیرش تحصیلی از موسسات آموزشی این کشور و ویزای تحصیلی، مدارک شناسایی، گواهی سلامت پزشکی، مدارک و سوابق تحصیلی، انگیزه تحصیلی و رزومه شغلی و تحصیلی متقاضی باید اسکن و ترجمه شود.

تحصیل در دانشگاه های اوکراین مستلزم گذراندن دوره مقدماتی قبل از ورود و ویزای اوکراین به دانشگاه می باشد. این دوره با نام پاتفک (یا پادفک) به زبان های آموزشی در دانشگاه های اوکراین یعنی روسی و انگلیسی تدریس می شود. در این دوره بسته به رشته مورد نظر دروس و واحدهای خاصی بررسی و تدریس می شود.

دوره پاتفک که در نظام آموزشی ایران از دوره های پیش دانشگاهی محسوب می شود راه را برای ورود به دانشگاه های این کشور هموار می کند. پس از شرکت در این دوره، متقاضی باید در آزمون های ورودی دانشگاه شرکت کرده و نمره استاندارد 5 را کسب کند و بر اساس نمره کسب شده از این آزمون، دانشجو می تواند دانشگاه و رشته نمره خود را مناسب انتخاب کند.

دانشگاه ملی کارازین خارکف یکی از معروف ترین دانشگاه های اوکراین و یکی از برترین دانشگاه های جهان است. این دانشگاه بالاترین تعداد دانشجویان بین المللی را در میان سایر موسسات آموزشی در اوکراین دارد.



:: برچسب‌ها: تحصیل در اوکراین , ویزای اوکراین ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
هایفو و درمان موثرش بر پوست
یک شنبه 16 آبان 1400 ساعت 13:47 | بازدید : 388 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

هایفو یک روش درمانی غیر تهاجمی است که با استفاده از امواج فراصوت غیر یونیزه کننده، بافت را گرم می کند. سونوگرافی متمرکز با شدت بالا (هایفو) یک درمان زیبایی برای سفت کردن پوست است که به عقیده برخی، جایگزینی غیرتهاجمی و بدون درد برای لیفت صورت است. از انرژی اولتراسوند برای تحریک تولید کلاژن استفاده می کند که باعث سفت شدن پوست می شود.

تفاوت روش هایفو اولترا و لیزر چیست؟
هایفو از انرژی صوتی، اولتراسوند آزمایش شده و واقعی استفاده می کند، که دارای ویژگی های منحصر به فردی است که به آن اجازه می دهد سطح پوست را برای یک درمان عمیق که با هیچ لوازم آرایشی غیرتهاجمی دیگری قابل مقایسه نیست، حذف کند. تولید کلاژن در پایه پوست را تحریک می کند و در نتیجه بافت در عرض 2 تا 3 ماه از نظر بالینی افزایش می یابد. لیزرها متکی به انرژی نور هستند که در دمای مورد نظر نمی تواند به لایه های عمیق تر پوست برسد، بنابراین لیزر درمانی به طور کلی فقط پوست های سطحی را درمان می کند. از آنجایی که این دو فناوری اغلب انواع مختلفی از مشکلات پوستی را درمان می کنند، در واقع بسیار سازگار هستند. (قیمت هایفو)

مناطقی که قابل درمان هستند

  • خطوط پیشانی و انحنای اطراف آن.
  • چشم، ابرو، پای کلاغی و لاله گوش.
  • دو گردن و چانه
  • فروش هایفو
  • دکلته
  • شکم / معده
  • پاها، بازوها، پهلوها
  • پایین تنه
  • تعمیر هایفو

 

مزایای کلیدی
ابروها را بالا ببرید و ابروها را تقویت کنید.
خطوط اخم را کاهش می دهد. هایفو زیبایی
بهبود خطوط لبخند
چین و چروک و خطوط بیان روی بینی را کاهش می دهد.
ظاهر گردن و اطراف آن را بهبود می بخشد.

 

مزایای دیگر

  • زمان پوشیدن 30 تا 45 دقیقه است.
  • بهبودی سریع و بدون درد. زیبایی هایفو اولترا
  • تعمیر دستگاه هایفو
  • تعداد جلسات درمانی 1 بار در 12 تا 18 ماه.
  • هایفو الترا به روز رسانی نرم افزار به صورت عملی.
  • خطرات و عوارض دستگاه کم است. هایفو
  • دارای 5 دستگیره کاربردی
  • زمان بهبودی 12 تا 18 ماه است. هایفو

تعمیر دستگاه هایفو در مرکز هایفو در نیوان مد؛ تامین قطعات و ارائه‌ی خدمات فنی به تمامی کلینیک‌ها و همکاران محترم

 



:: برچسب‌ها: 10 بعدی , 2021 , 202110D HIFU , 20214D HIFU , 20215D HIFU , 4 بعدی , 5 بعدی , آیس , بهترین , بهترین دستگاه هایفو , بهترین دستگاه هایفو 2021 , بهترین هایفو , تفاوت هایفو , جدید , جدیدترین , جدیدترین دستگاه هایفو , جدیدترین هایفو , دستگاه هایفو , دستگاه هایفو 10 بعدی آیس , دستگاه هایفو 4 بعدی آیس , دستگاه هایفو 5 بعدی آیس , دستگاه هایفو واژینال , دو منظوره , عکس , عکس دستگاه هایفو , عکس هایفو , قیمت هایفو , مقایسه هایفو , هایفو , هایفو 12 بعدی , هایفو 4 بعدی , هایفو جدید , هایفو صورت , هایفو صورت و بدن , هایفو واژینال , هایفو واژینال و صورت هایفو , هایفوی جدید , یانی طب لیزر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟
یک شنبه 16 آبان 1400 ساعت 13:4 | بازدید : 418 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟
اپیلاسیون و نظافت می تواند ناراحت کننده و حتی دردناک باشد. به همین دلیل بسیاری از مردان و زنان برای از بین بردن دائمی موهای زائد بدن به لیزر موهای زائد روی می آورند.

این فرآیند علاوه بر از بین بردن مو، دقت و سرعت را نیز ارائه می دهد. لیزر موهای زائد را بدون آسیب رساندن به پوست از بین می برد. اگر تا به حال به این فکر کرده اید که لیزر موهای زائد چگونه کار می کند، این راهنما به شما کمک می کند تا بفهمید چه انتظاری دارید.

لیزر موهای زائد فرآیندی است که فولیکول های مو را برای محدود کردن یا از بین بردن رشد مو در آینده از بین می برد. یک جلسه لیزر موهای زائد تنها چند دقیقه طول می کشد و باعث ناراحتی خفیف می شود، اما نتایج طولانی مدت است. بیمارانی که از این روش‌های حذف موهای زائد استفاده می‌کنند، با عدم توجه مداوم راحت می‌شوند.(قیمت لیزر آلما)

فرآیند لیزر موهای زائد ممکن است ساده تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید.

در جلسه لیزر موهای زائد چه اتفاقی می افتد؟
یک متخصص رفع موهای زائد از انرژی متمرکز برای هدف قرار دادن فولیکول های مو با لیزر استفاده می کند. هنگامی که دستگاه بر روی پوست شما قرار می گیرد، فلاش نور مختصری را مشاهده خواهید کرد زیرا لیزرها به سمت رنگدانه موجود در فولیکول مو هدف قرار می گیرند.

هنگامی که این اتفاق می افتد، ممکن است یک برآمدگی سفت مانند یک نوار لاستیکی روی پوست خود احساس کنید. لیزر چندین فولیکول را هدف قرار می دهد، اما تنها درصد کمی را در یک زمان تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل است که چندین جلسه لیزر موهای زائد ضروری است.

آیا لیزر سوپرانو بی خطر است؟
لیزر موهای زائد از گرما برای از بین بردن فولیکول های مو استفاده می کند. با این حال، پوست اطراف مو نیز ممکن است مقداری گرما را جذب کند. اگر خنک کننده کافی نباشد، خطر درد یا سوختگی افزایش می یابد.

سیستم های لیزر موهای زائد مورد استفاده گروه پزشکی هلو دارای سیستم های خنک کننده هستند که در طول درمان پوست را خنک می کنند. بسته به نوع پوست شما، تکنسین های لیزر موهای زائد ممکن است از یخ برای خنک کردن بیشتر و همچنین از یک بی حس کننده موضعی برای افزایش راحتی استفاده کنند.

آیا لیزر موهای زائد بر روی انواع پوست موثر است؟
سیستم های لیزر تیتانیوم مدرن راه طولانی را پیموده اند و اکثر آنها می توانند بیماران را با هر نوع پوستی درمان کنند. سیستم های لیزر موهای زائد مورد استفاده گروه پزشکی هلو برای اکثر انواع پوست بی خطر هستند.

اگر نوع پوست به اندازه ای تیره باشد که موها با پوست مطابقت نداشته باشد، خطر سوختگی افزایش می یابد و همچنین تاثیر کمتری دارد زیرا سیستم لیزر موهای زائد نمی تواند فولیکول را به درستی هدف قرار دهد.(قیمت لیزر تیتانیوم)

به بیماران با پوست تیره تر توصیه می شود که امتیاز آزمایش را دریافت کنند. نقاط تست لیزر موهای زائد را می توان در ناحیه ای مشاهده کرد که معمولاً برای مشاهده واکنش پس از درمان پنهان است.



:: برچسب‌ها: دستگاه پلاتینیوم , دستگاه تیتانیوم , دستگاه لیزر پلاتینیوم , دستگاه لیزر تیتانیوم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...