عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 10

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 33
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 218
:: بازدید ماه : 2215
:: بازدید سال : 18902
:: بازدید کلی : 92600

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

تور تایلند
سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت 21:21 | بازدید : 24804 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

سفر به تایلند سفری به بکرترین، سرسبزترین و رویایی ترین مکان های توریستی جهان است که سالانه هزاران گردشگر را مجذوب و مجذوب خود می کند و همه ساله به معروف ترین جزایر جهان با آب و هوای نسبتا گرمسیری و عالی، ساحلی و ساحلی جذب می شود. شهرهای توریستی و مهمتر از همه این که مردم را با فرهنگ و آداب و رسوم آشنا می کند و با مقایسه تایلند با سایر کشورهای جنوب شرقی آسیا به این نتیجه می رسیم که کشوری استوایی با آب و هوای گرم اما دلپذیر، یکی از بهترین و محبوب ترین کشورهای آسیایی است. از نظر گردشگری است، زیرا همه به دنبال تعریفی از معابد و غذا هستند و گردشگران همیشه می توانند با سفر به آن از جاذبه های گردشگری دیدن کنند.

اطلاعات مهم در مورد تور تایلند


تایلند در جنوب شرقی آسیا و منطقه هندوهای چین واقع شده است و مساحت آن 513115 کیلومتر مربع است. شایان ذکر است که تایلند به عنوان کشور هزار معبد شناخته می شود. تایلند از شمال و شرق با لائوس، از جنوب شرقی با کامبوج، از شمال غربی و غرب با برمه، از جنوب با مالزی و اقیانوس هند همسایه است و مانند سایر کشورهای آسیای جنوب شرقی، بارندگی وجود دارد. جنگل های استوایی بسیار زیبا و بکر.

در گذشته تایلند را "سیام" می نامیدند، اما در سال 1949 به طور رسمی به تایلند تغییر نام داد و برگرفته از Thais به معنای "Thai" به معنای آزادی است. بانکوک پرجمعیت ترین شهر این کشور است و اکثر مردم این کشور به طور کلی به زبان محلی صحبت می کنند. زبان تایلند تایلندی است و واحد پول رسمی این کشور نیز «بات» اعلام شده است و شهروندان تایلندی آزادند که هر دینی را داشته باشند.اما اکثر آنها بودایی و اقلیت مسلمان هستند و مسلمانان عمدتاً در جنوب کشور متمرکز هستند و اکثر آنها پیرو مذهب سزافی هستند و اقلیت شیعه در استان های جنوبی و مرزی و در بانکوک متمرکز شده اند. .

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
تور کیش از شیراز
یک شنبه 15 اسفند 1400 ساعت 23:8 | بازدید : 497 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

تور کیش با شیراز یکی از تورهای سراسری پرطرفدار است که در تمام ایام سال کاندیدا دارد. دلیل این محبوبیت را می توان علاوه بر نزدیکی آب و هوای این دو شهر، به دلیل فاصله کم کیش از شیراز نسبت به سایر کلان شهرهای کشور دانست. اما اطلاعات کمی برای آگاهی بیشتر شهروندان شیرازی از شرایط، هزینه ها و زمان تور کیش از شیراز در دسترس است. در این مقاله سعی می کنیم به برخی از دغدغه های مسافران تور کیش با شیراز در مورد هزینه تور کیش با شیراز پاسخ دهیم; بیایید زمان، راه های رسیدن به کیش از شیراز و همچنین نحوه کسب اطلاعات در مورد تورهای ارزان قیمت و کیش لحظه آخری از شیراز را تحلیل کنیم. گوش به زنگ باشید.

راه های ارتباطی کیش از شیراز
برای سفر به جزیره کیش در انتخاب وسیله حمل و نقل مشکلی نخواهید داشت. اما از آنجایی که کیش جزیره ای در آب های نیلگون خلیج فارس است، سفر به کیش از طریق جاده چه با قطار، چه اتوبوس و چه با ماشین، سختی های خاص خود را خواهد داشت.

تور کیش از شیراز گرانتر و راحت تر از تور زمینی
یکی از راه های سفر به شیراز، تهیه بلیط هواپیما کیش و سفر به این جزیره با پرواز مستقیم است. روزانه 1 تا 3 پرواز (بسته به تعداد مسافر) از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به مقصد کیش انجام می شود. پروازهای شیراز به کیش توسط کیش ایر، ایران ایر، فلای پرشیا و معراج انجام می شود و اغلب در ساعات عصر و شب انجام می شود.

مدت زمان پرواز کیش از شیراز: 1 ساعت و 10 دقیقه
فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز
در حال حاضر فرودگاه شیراز روزانه 13 مسیر هوایی و 120 پرواز داخلی (تهران، مشهد، اصفهان، اهواز، آبادان، کرمانشاه، بوشهر، لنگه، لار، لامرد، بندرعباس، کیش، قشم، سیری، لاوان) و 10 پرواز خارجی دارد. پروازهای (قطر، دبی، ابوظبی، بحرین، کویت، عربستان سعودی) از این فرودگاه انجام می شود.برای رسیدن به فرودگاه شیراز می توانید از تاکسی (که به صورت 24 ساعته از ترمینال پروازهای داخلی و خارجی قرار دارد) یا مترو (از ایستگاه مترو آیت الله دستغیب شیراز در میدان گلسرخ) استفاده کنید.

 



:: برچسب‌ها: تور کیش از شیراز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
تحصیل در سوئیس
شنبه 14 اسفند 1400 ساعت 22:52 | بازدید : 55907 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

شرایط تحصیل در سوئیس
تحصیل در سوئیس و مهاجرت به سوئیس از طریق تحصیل و نکات مهم آن در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. در این مقاله به سوالات کلی در مورد اخذ ویزای تحصیلی سوئیس پاسخ خواهیم داد. آیا ایرانیان می توانند در سوئیس تحصیل کنند؟ دانشگاه های انگلیسی زبان در سوئیس چیست و چگونه می توانم بورسیه تحصیلی سوئیس بگیرم؟ در زیر به این سوالات و سایر جنبه های مهم تحصیل در سوئیس پاسخ می دهیم. همیشه می توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان استیلرز در تمامی زمینه های مرتبط با مهاجرت بهره مند شوید.

 

سیستم آموزشی سوئیس
سوئیس کشوری فدرال و کنفدرال واقع در منطقه شینگن، واقع در غرب اروپا با پایتختی برن، با جمعیت 8.5 میلیون نفر و مساحت 41285 کیلومتر مربع است. زبان های رسمی آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی و واحد پول آن فرانک سوئیس است. دین رسمی این کشور مسیحیت است. شهرهای مهم سوئیس زوریخ، ژنو، لوزان و بازل هستند.

شرایط خاصی برای تحصیل در سوئیس و اخذ ویزای سوئیس وجود دارد. برای دریافت ویزای تحصیلی سوئیس، ابتدا باید مجوز ورود از اداره مهاجرت به سوئیس را دریافت کنید. سیستم آموزشی بر اساس اعلامیه بولونیا (سیستم آموزشی مشترک اروپا) است و سطوح مختلف تحصیلی، از مهدکودک تا دکترا را پوشش می‌دهد که به آنها مهدکودک، Volksschule، Berufslehre، Gymnasium (دبیرستان، دانشگاه و Fachhochschuled (دانشگاه علوم کاربردی) می‌گویند. .

 



:: برچسب‌ها: تحصیل در سوئیس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
مهاجرت به سوئیس
شنبه 14 اسفند 1400 ساعت 21:54 | بازدید : 450 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

مهاجرت به سوئیس و کشف راههای آن
مهاجرت به سوئیس و روش های مختلف اخذ اقامت سوئیس، مدارک و شرایط مورد نیاز برای مهاجرت به این کشور اروپایی در این مقاله به صورت کاملا علمی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است. چگونه پاسپورت سوئیس بگیریم؟ هزینه زندگی در سوئیس چقدر است؟ شرایط سفر به سوئیس جهت کار چیست؟ راه های مختلف مهاجرت به کشور امن و ثروتمند سوئیس توسط بسیاری از اقوام مورد سوال قرار گرفته است. موسسه ملک پور با بیش از 15 سال سابقه در امور مهاجرتی می تواند راهنمای شما متقاضیان عزیز باشد. برای استفاده از خدمات موسسه می توانید مشاوره تلفنی رایگان دریافت کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

مهاجرت به سوئیس و شرایط عمومی آن
برای مهاجرت به سوئیس ابتدا باید با این کشور آشنا شوید. سوئیس کشوری زیبا و ثروتمند در اروپای غربی است که با اتریش، لیختن اشتاین، فرانسه، آلمان و ایتالیا همسایه است. پایتخت آن، برن، و شهرهای ژنو و زوریخ به دلیل قدرت اقتصادی خود شهرت جهانی دارند. این کشور چهار زبان آلمان، فرانسوی، ایتالیایی و رومانیایی را می شناسد. واحد پول آن فرانک سوئیس و مذهب اصلی ساکنان آن مسیحیت است. سوئیس مقر سازمان های بین المللی مانند صلیب سرخ و سازمان تجارت جهانی است. یکی از دو دفتر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو قرار دارد. حدود 200 سازمان بین المللی در این کشور فعالیت می کنند. سوئیس به عنوان کشوری از لحاظ سیاسی آرام و بی طرف شناخته می شود که هرگز در جنگ شرکت نکرده است. مساحت این کشور 41290 کیلومتر مربع است و 7.5 میلیون نفر جمعیت در 26 ایالت دارد که به آن کانتون می گویند. این کشور ثروتمند عضو اتحادیه اروپا نیست، اما عضو اتحادیه تجارت آزاد اروپا (EFTA) و ویزای شنگن برای تجارت با کشورهای عضو اتحادیه اروپا است.شرکت های بانکی و بیمه نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند. صنعت گردشگری نیز جایگاه ویژه ای در اقتصاد سوئیس دارد و ورزش های زمستانی هر ساله در کوه های زیبای این کشور برگزار می شود. ژنو و زوریخ توریستی ترین شهرهای این کشور هستند.

 

 



:: برچسب‌ها: مهاجرت به سوئیس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
دستگاه عضله سازی
چهار شنبه 11 اسفند 1400 ساعت 13:51 | بازدید : 574 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

تا کنون، ما به این نتیجه رسیدیم که پاسخ به این سوال دستگاه های EMC ساخت عضلات است؟ پاسخ بله است، اما آیا این تنها مزیت ماشین سوزاندن چربی و ساخت عضله هوشمند عضلانی است:
دستگاه سوزاندن و ساخت عضلات هوشمند عضلات هوشمند با کیفیت بالا است، ویکتور یک ماشین ساز ماشین از نیوزیلند Anansa است که نه تنها عضلات خود را با تکنولوژی EMS یا تحریک عضلات الکتریکی قطار می کند، بلکه به کاهش وزن کمک می کند. این تکنولوژی برای درمان آسیب های ورزشی و همچنین درمان بیماران مبتلا به مشکلات عصبی عضلانی استفاده می شود. ویکتور تولیدات الکتریکی را تولید می کند و آنها را به عضله سازی با دستگاه از طریق الکترود های طراحی شده به عنوان پد های بدن چسبنده انتقال می دهد.

این انگیزه ها اختلاف پتانسیل را تقلید می کنند که سیستم عصبی برای انقباض عضلانی ایجاد می کند و بنابراین عضلات شروع به جمع آوری می کنند، درست مثل زمانی که ورزش در ورزشگاه را تمرین می کنند. لازم به ذکر است که دستگاه عضله سازی توسط FDA تایید شده اند و دانشگاه های بزرگ بر روی این روش تمرین، کاهش وزن و توانبخشی کار می کنند و بسیاری از مقالات را منتشر کرده اند. فقط جستجوی گوگل را انجام دهید و مقالات بزرگترین دانشگاه های جهان را بخوانید.

  • دستگاه دارای 6 برنامه و 9 قدرت پالس است
  • دستگاه لاغری دستگاه ویکتور شامل سه بخش، یک قسمت معده و ساخت 6 بسته یا همان معده شش بخش است
  • دو بخش باقی مانده برای دست ها (دست، دست عقب و ساعد) و پاها (ران، ران و پا)
  • دستگاه عضله سازی

چگونه دست های بزرگ، معده را با شش بسته و پاهای قوی داشته باشیم؟
از آنجا که عضلات هر منطقه حاوی بافت های مختلف هستند، برای پرورش بهترین راه، آموزش باید با برنامه های مختلف انجام شود، به همین دلیل مربیان چند جفت برای هر عضله آموزش می دهند.جایگزینی 6 برنامه برای تمرینات مختلف و 9 قدرت نیز با وزن سنگین جایگزین می شود.

فقط برنده عضله مورد نظر را وارد کنید و دستگاه را روشن کنید.

 

 

 


:: برچسب‌ها: عضله سازی با دستگاه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
خرید دستگاه لاغری
چهار شنبه 11 اسفند 1400 ساعت 13:27 | بازدید : 590 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

خرید دستگاه لاغری، سفت شدن پوست و رفع سلولیت

 

  • قوی ترین دستگاه لاغری غیر تهاجمی
  • سایز را کم کنید
  • رفع سلولیت
  • رنگ کردن پوست بدون عوارض.
  • چاقی موضعی
  • مایکروویو موج خنک
  • تیتنینگ (تولید کلاژن)
  • ghbbb رو درست کن
  • کاملا بدون درد
  • آخرین تکنولوژی روز دنیا
  • شل شدن پوست
  • ایمن و غیر تهاجمی
  • نکات هوشمند ویژه
  • بهبودی بسیار سریع
  • آخرین فناوری Cool View
  • برنده جوایز زیبایی و ضد پیری و زیبایی 2018 2018
  • خنک کننده داخلی قوی

 

Deca یک دستگاه انقلابی دیگر را منتشر کرد.

اوندا تنها دستگاهی است که از COOLWAVES استفاده می کند، یک مایکروویو ویژه که به طور خاص سلول های چربی را هدف قرار می دهد تا چربی موضعی را به روشی ایمن، موثر و غیر تهاجمی کاهش دهد.

ONDA COOLWAVS در کاهش رسوبات چربی موضعی در نواحی مانند شکم، پشت و اندام تحتانی (معمولاً در 5-4 جلسه) بسیار مؤثر است. علاوه بر این، این امواج می توانند سلولیت را (حتی در پیشرفته ترین مراحل) درمان کرده و پوست را شل کنند.

  • COOLWAVES: امواج مایکروویو ویژه با در نظر گرفتن ایمنی و راحتی بیمار، چربی زیر پوست را هدف قرار می دهد.
  • محلول کامل: راه حلی موثر برای چربی های موضعی، سلولیت و شلی پوست.
  • هندپیس های هوشمند: راهنمای بصری برای اپراتورها در طول درمان. LED هایی که اثربخشی و ایمنی درمان را تضمین می کنند
  • خنک کننده پوست: مجهز به سیستم خنک کننده تماس با پوست.
  • ساده و کاربرپسند: نرم افزار ساده با طراحی ارگونومیک و جذاب که به اپراتور کمک می کند تا در درمان به خوبی عمل کند.

به خصوص طراحی هندپیس هوشمند: عمیق و کم عمق. این دو هندپیس از نظر عمق کار با هم متفاوت هستند که هر کدام برای نواحی مختلف بدن و انواع عیوب طراحی شده اند. هیچ دستگاه دیگری مانند هندپیس های هوشمند ONDA امواج مایکروویو ساطع نمی کند.

امواج مایکروویو باعث ایجاد نوسانات و ارتعاشات می شود که باعث افزایش دمای محیطی می شود که مولکول ها در آن یافت می شوند. هندپیس های Onda امواج مایکروویو 2.45 گیگاهرتز را ساطع می کنند. فرکانس هایی که بیشتر توسط چربی جذب می شوند تا مولکول های آب. ظرفیت هدایت اپیدرم و درم بسیار بیشتر از هیپودرم است زیرا حاوی مقدار زیادی آب هستند.
بنابراین، هنگامی که COOLWAVES به پوست نفوذ می کند، بدون ایجاد گرمای بیش از حد، مستقیماً از لایه های بالایی عبور می کند. (20 درصد انرژی مایکروویو) و عملکرد مفید آن بر چربی زیر پوستی متمرکز است که بیشترین جذب را دارد (80 درصد انرژی مایکروویو). از سوی دیگر، دستگاه‌های RF از زمانی که جذب شده‌اند فقط روی سطح کار می‌کنند، به این معنی که نه تنها به عمق بدن نفوذ نکرده و چربی‌ها را درمان نمی‌کنند، بلکه احتمالاً به پوستی که داشتند نیز آسیب می‌رسانند. برای ایمنی و راحتی بیشتر بیمار، هندپیس ها مجهز به سیستم خنک کننده هستند که به عنوان مانعی بین منبع تحویل COOLWAVES و پوست عمل می کند.

هندپیس های ONDA به گونه ای طراحی شده اند که تنها 20 درصد انرژی به درم می رود و این در هر صورت توسط سیستم خنک کننده موجود جبران و خنثی می شود. 80 درصد از انرژی باقی مانده به چربی می رود.

بیشتر انرژی RF در اپیدرم و درم به دام افتاده و گرمای زیادی تولید می کند که خطر آسیب بافتی وجود دارد. از طرف دیگر، از آنجایی که این امواج به سطح هیپودرم نمی رسند، درمان موثر نیست.

بخشی از تصویر کالریمتری بافتی که با هندپیس WAVE درمان شده است: گرمایی که به وضوح در زیر لایه های بالایی پوست دیده می شود، لایه های بالایی که خنک می مانند و بنابراین به رنگ آبی نشان داده می شوند.

بافت مشابه درمان شده با فرکانس رادیویی دوقطبی: گرمای شدیدی که روی سطح ایجاد می‌شود در حالی که عمق بافت سرد می‌ماند.

خب تا این جا به این نتیجه رسیدیم که پاسخ این سوال که آیا دستگاه های Ems باعث عضله سازی می شوند؟ پاسخی مثبت می باشد، اما آیا این تنها مزیت استفاده از عضله سازی با دستگاه می باشد؟ در واقع این مورد را می توان اصلی ترین مزیت استفاده از دستگاه عضله سازی دانست ولی تنها استفاده از آن نیست. این دستگاه ها دارای مزیت های بسیار زیادی دیگری نیز هستند که یکی از معروف ترین آن ها ترمیم سلولی و جلوگیری از سلولیت می باشد، در واقع زمانی که جریان الکتریکی وارد بدن شما می شود و شما شروع به فعالیت بدنی می کنید این کار باعث می شود تا از سلولیت در بدن شما جلوگیری شود و روند بهبود ترمیم سلولی شما نیز به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کند.



:: برچسب‌ها: دستگاه لاغری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
ویزای آلمان
یک شنبه 8 اسفند 1400 ساعت 22:53 | بازدید : 130773 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

ویزای توریستی آلمان


ویزای شینگن آلمان بسته به سفر متقاضی در انواع مختلفی صادر می شود. ویزای توریستی یکی از رایج ترین ویزاهایی است که سفارت آلمان برای متقاضیان ایرانی صادر می کند. آژانس قصران گشت تمامی خدمات مربوط به سفر به آلمان و ویزای این کشور را به شما ارائه می دهد.(ویزا سنتر)

مدارک مورد نیاز برای ویزای آلمان و دعوت نامه آلمان
1) مدارک عمومی: (مدارک زیر باید همیشه هنگام درخواست ویزا در میز ویزا ارائه شود).

اصل پاسپورت حاوی دو صفحه خالی و یک کپی از صفحه حاوی مشخصات پاسپورت شما.
درخواست ویزای تکمیل شده و امضا شده همراه با عکس (گرفته شده در همان سال، با زمینه سفید و ابعاد 45 میلی متر در 35 میلی متر)
پرسشنامه امنیتی تکمیل و امضا شده (در صفحه آخر برنامه ذکر شده است).
گواهی بیمه مسافرتی (به بخش سوالات متداول در سایت سفارت به نشانی www.tehran.diplo.de مراجعه کنید) با یک کپی
کپی کلیه متقاضیان در 5 سال گذشته با مهر
اثبات ثبات اجتماعی-اقتصادی (که از آن می توان ارزیابی کرد که آیا متقاضی قصد دارد منطقه شینگن را قبل از پایان دوره درخواست ویزا ترک کند یا خیر)
همه متقاضیان: تراکنش‌های سه ماه اخیر در بانک ایران را با حروف و اعداد لاتین پرینت بگیرید و در صورت وجود: سند ملک در ایران، تراکنش‌هایی را چاپ کنید که افزایش شدید موجودی نزدیک به تاریخ درخواست را نشان می‌دهد. توضیح قانع کننده ای وجود ندارد. بخصوص منبع پولی نشانه وابستگی اقتصادی نیست، زیرا باید فرض کرد که این افزایش ناگهانی فقط اعتباری است.
کلیه متقاضیان: کارت شناسایی (مدرک هویتی که وابستگی خانوادگی را ثابت می کند).
کارمندان دولت: گواهی وظیفه یا استخدام یا آخرین برگه.کارمند / مستخدم: گواهی اشتغال به کار یا آخرین قرارداد کار با فیش حقوقی سه ماه گذشته، گواهی تامین اجتماعی و خدمات بهداشتی و درمانی یا مدارک مشابه و یا در صورت عدم وجود این مدارک: گواهی کارفرما.
شرکت کننده: گواهی ثبت شرکت یا فعالیت (به عنوان مثال مجوز کسب و کار یا گواهی از اداره ثبت شرکت ها) و گواهی عضویت در ZUS، خدمات پزشکی یا اسناد مشابه.
مدیران یا سهامداران شرکت‌های ایرانی: کاور نامه با امضای نماینده رسمی برای تایید موقعیت متقاضی، گواهی ثبت شرکت در ایران (مثلاً آگهی روزنامه رسمی)، در صورت عدم ثبت در روزنامه رسمی: گواهی واگذاری به خدمات در شرکت
هنرمندان: گواهی عضویت در انجمن هنری (مثلاً سینما، انجمن عکاسان و ...) یا گواهی فعالیت هنری (نمایشگاه ها، جشنواره ها و ...) و گواهی تامین اجتماعی یا در صورت وجود گواهی مشابه.
بازنشستگان: گواهی دریافت مستمری سالمندی.
دانش آموزان / دانش آموزان و افرادی که به سن بلوغ نرسیده اند: گواهی موقت اجتماعی یا گواهی کار والدین و در صورت وجود گواهی پایان تحصیل یا شناسنامه دانشجویی.
بیکار: گواهی وضعیت اجتماعی-اقتصادی (به عنوان مثال سند ازدواج، کارت شناسایی، شجره نامه، اسناد ملکی).





:: برچسب‌ها: ویزای آلمان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...