عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 195
:: بازدید ماه : 2192
:: بازدید سال : 18879
:: بازدید کلی : 92577

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

پاسپورت دومینیکا از طریق کمک بلاعوض به دولت
دو شنبه 29 شهريور 1400 ساعت 22:7 | بازدید : 448 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

تابعیت ، شهروندی مادام العمر و گذرنامه دومینیکن
دومینیکا یک کشور جزیره ای کوچک در شرق کارائیب است. این جزیره بین جزایر گوادلوپ و ماری گالانته در شمال و مارتینیک در جنوب واقع شده است. این کشور از زمان استقلال در سال 1978 عضو مشترک المنافع بوده است.

انگلیسی زبان رسمی دومینیکا است ، اما فرانسوی نیز طرفداران خاص خود را در این کشور دارد. واحد پول دومینیکن دلار کارائیب شرقی است. اکثر مردم دومینیکن کاتولیک رومی هستند. جمعیت دومینیکا 72543 نفر است.

گذرنامه دومینیکا و اعتبار آن
با گذرنامه این کشور امکان سفر به 100 کشور بدون ویزا وجود دارد. ویزا همچنین می تواند برای 33 کشور دارای گذرنامه دومینیکن در هنگام ورود به مرز صادر شود. با این حال ، برای 65 کشور ، ویزای دومینیکا مورد نیاز است.

برای اخذ گذرنامه نیازی به مدرک زبان ندارید ، زبان رسمی مردم این جزیره انگلیسی است

مراحل اخذ تابعیت در کوتاه ترین زمان بین 4 تا 6 ماه به طول می انجامد.

شرایط افرادی که طبق قانون جدید 1 دسامبر 2016 می توانند پرونده ارائه دهند به شرح زیر است
وابسته ای که می تواند در مورد شامل شود ، یعنی:

همسر متقاضی اصلی

کودک زیر 18 سال به عنوان متقاضی اصلی یا همسر

فرزند متقاضی اصلی یا همسر متقاضی اصلی بین 18 تا 25 سال که به صورت تمام وقت تحصیل می کند و از نظر مالی کاملاً به متقاضی اصلی وابسته است.

دختر مجرد متقاضی اصلی که زیر 30 سال سن دارد و با حمایت مالی کامل متقاضی اصلی زندگی می کند (قبلاً تا 25 سالگی)

فرزند متقاضی اصلی یا همسر متقاضی اصلی که بیش از 18 سال سن دارند و دارای نقص جسمی یا روانی هستند به نحوی که مورد حمایت کامل متقاضی اصلی است.

والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ متقاضی اصلی یا همسر آنها که بیش از 55 سال سن دارند (قبلاً باید بالای 65 سال سن داشته باشند) و با متقاضی اصلی زندگی می کنند و تحت حمایت کامل آنها هستند.

مزایای اخذ تابعیت و گذرنامه دومینیکا
دومینیکا کشوری است که در اسرع وقت گذرنامه و تابعیت صادر می کند. از این نظر ، داشتن تابعیت و پاسپورت دومینیکا به معنای اخذ تابعیت کشوری است که به شخص اجازه می دهد بدون نیاز به ویزا به بسیاری از کشورها سفر کند و متقاضی این فرصت را دارد که آزادانه با تمام جهان تجارت کند. چندین حساب بانکی و اعتباری و تصویب محدودیت های بین المللی بعدی را پیش بینی می کند.

معرفی گروه شرکت های حامی مهاجر

گروه شرکت های حامی مهاجر متشکل از موسسه حامی مهاجر در ایران به شماره ثبت 40059، شرکت آوای حامی مهاجر در ایران به شماره ثبت 541441 و شرکت حامی مهاجر ثبت شده در استانبول ترکیه به شماره مالیاتی 4561462712 و موسسه اعزام دانشجو حامی مهاجر به شماره ثبت 50046 در ایران میباشد. هریک از شرکتها و موسسات حامی مهاجر، در زمینه تخصصی خاصی ارائه خدمات میکنند. بخشی از خدمات حامی مهاجر در منوی سایت حامی مهاجر در دسترس است.



:: برچسب‌ها: پاسپورت دومینیکا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چرا پاسپورت دومینیکا ؟
سه شنبه 23 شهريور 1400 ساعت 21:39 | بازدید : 558 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

پاسپورت دومینیکا یکی از بهترین و آسان ترین گزینه ها برای ایرانیان مقیم امارات برای اخذ پاسپورت دوم محسوب می شود.
در حال حاضر امارات متحده عربی اعلام کرده است که به افراد دارای تابعیت ایرانی ویزا نمی دهد و افرادی که دارای گذرنامه ایرانی هستند نمی توانند به این کشور سفر کرده و ویزای دبی را دریافت کنند.

متأسفانه در این زمینه ، امارات اقامت بسیاری از ایرانیان مقیم امارات را تمدید نکرد و این افراد با مشکل تمدید اقامت خود روبرو شدند.

همچنین اگر شخصی دارای گذرنامه ایرانی است و قصد کار در امارات را دارد و می خواهد در آنجا کار کند ، حتی اگر پیشنهاد کار یا پیشنهاد شغلی از یک شرکت آمریکایی در امارات دریافت کرده باشد ، نمی تواند تأیید کند پیشنهاد کار از طرف امارات متحده عربی و شروع به کار کنند.

از سوی دیگر ، اگر آن شخص گذرنامه یا گذرنامه کشور ثالث ، حتی جهان سومی دیگر داشت ، می توانست به راحتی پیشنهاد کار خود را از امارات متحده عربی دریافت کند و در امارات کار کند.

این بدان معناست که در حال حاضر کار با تابعیت ایرانی در امارات بسیار دشوار است و این به دلیل سختگیری امارات در صدور ویزای دبی به شهروندان ایرانی است و یک فرد ایرانی نمی تواند مجوز کار بگیرد یا اقامت خود را تمدید کند. به به آرامی

یکی از بهترین راه حل ها برای این مشکل داشتن گذرنامه دومینیکا برای ایرانیان مقیم امارات به عنوان گذرنامه دوم است. به عنوان یک شهروند دومینیکن با تابعیت و گذرنامه دومینیکن ، می توانید به راحتی به امارات متحده عربی سفر کنید و حتی بمانید و کار کنی

 

مزایای داشتن گذرنامه دومینیکا
گذرنامه یکی از اصلی ترین مدارک شناسایی رسمی است که توسط دولتها برای شهروندان صادر می شود.

با در دست داشتن این سند شناسایی ، دولت مربوطه از سایر دولتها می خواهد به شهروندان خود اجازه سفر به آن کشور را بدهند.

امروزه داشتن پاسپورت دوم یک راه حل بسیار کاربردی است زیرا برخی کشورها مانند امارات متحده عربی به اتباع ایرانی اجازه ورود و اقامت در کشور خود را نمی دهند. گرفتن گذرنامه دومینیکا در بین افرادی که مایل به مهاجرت به چنین کشورهایی هستند بسیار رایج است.

امروزه همه در تلاش برای بهبود زندگی خود هستند و قصد دارند بهترین راه را برای دستیابی به خوشبختی و آسایش انتخاب کنند.

اخذ پاسپورت دوم نیز می تواند یکی از بهترین تصمیماتی باشد که هر فردی می تواند در زندگی خود اتخاذ کرده و از رفاه ، آسایش و امنیت خود و خانواده خود اطمینان حاصل کند.

بنابراین ، افراد آینده با گرفتن گذرنامه دوم ، آینده خود و خانواده خود را تضمین می کنند.

یک گزینه مقرون به صرفه
یکی از موارد اصلی که هر فردی قبل از انجام هر کاری به آن توجه می کند هزینه آن است.
به همین دلیل پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان در امارات بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال برنامه ای با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان هستند.



:: برچسب‌ها: پاسپورت دومینیکا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دلایل انتخاب پاسپورت دومینیکا
شنبه 13 شهريور 1400 ساعت 20:22 | بازدید : 458 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

هنگام انتخاب پاسپورت دوم ، عوامل متعددی را باید در نظر گرفت ، از جمله موارد زیر: اخذ پاسپورت دومینیکا به بهترین نحو تمام شرایط شما برای گذرنامه دوم را برآورده می کند.

اخذ اقامت دائم دومینیکا (گذرنامه دوم) مزایای بسیاری دارد ، مانند یک پروسه بسیار کوتاه 6 ماهه برای اخذ گذرنامه و عدم وجود شرایط پیچیده مانند زبان و سابقه مدیریت. گذشته از مزایای دومینیکا که معمولاً افراد را متقاعد می کند تا برای دریافت تابعیت اقدام کنند ، مهمترین نکته برای ایرانیان این است که دومینیکا یکی از معدود کشورهایی است که برای شهروندی و گذرنامه دوم (در مدت زمان کوتاهی) برای ایرانیان درخواست کرده است. دلیل اخذ اقامت و تابعیت در دومینیکا زندگی و اقامت در آن کشور نیست ، بلکه اخذ پاسپورت کشور دوم است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به ویزا به بسیاری از کشورها مانند انگلستان و منطقه شینگن سفر کنید. به امتحان میان ترم.
برنامه اقامت و گذرنامه دائمی دومینیکا به متقاضیان اجازه می دهد بدون مجوز اقامت شهروند دومینیکن شوند. به عنوان یک شهروند جدید ، لازم نیست در پاسپورت دومینیکا با گذرنامه دومینیکن (گذرنامه دوم) زندگی کنید ، اما شما حق دارید مانند هر شهروند دیگری در آنجا زندگی کنید. وجوه اهدایی به دولت دومینیکن توسط صنایع دریایی ، گردشگری ، کشاورزی و همچنین مدارس ، بیمارستان ها و غیره استفاده می شود. در پروژه هایی مانند ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.
دومینیکا ایران در برنامه های گذرنامه دومینیکا با سرمایه گذاری تخصص دارد. سابقه طولانی ما در این زمینه سرمایه گذاران را راهنمایی می کند و بهترین و سریعترین راههای اخذ گذرنامه دومینیکن و بهترین وکلای حوزه اخذ گذرنامه دومینیکن و تنها نماینده قانونی و رسمی دولت دومینیکن در ایران را به آنها معرفی می کند. آرزو می کنم همه مراحل را سریع پشت سر بگذارید و پاسپورت دوم را بگیرید.



:: برچسب‌ها: پاسپورت دومینیکا , دومینیکا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
دانلود آهنگ آرون افشار به نام خنده هاتو قربون
دو شنبه 8 شهريور 1400 ساعت 21:31 | بازدید : 440 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

آرون افشار به نام خنده هاتو قربون

آرون افشار خنده هاتو قربون

آرون افشار خنده هاتو قربون



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ آرون افشار به نام خنده هاتو قربون , آرون افشار به نام خنده هاتو قربون , آرون افشار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش کار با لیزر و دستگاه ها
یک شنبه 7 شهريور 1400 ساعت 15:29 | بازدید : 410 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

معرفی دوره آموزش کار با لیزر پوست

در دوره آموزش لیزر پوست شما با رعایت بهداشت و ایمنی طرز کار با انواع لیزر پوست را متناسب با رنگ پوست افراد مختلف و ویژگی های پوستی آنها یاد خواهید گرفت.آموزشگاه ندای سلامت برای برگزاری دوره های آموزش کار با لیزر پوست و مو اقدام به برگزاری این کلاس کرده است و شما میتوانید در این دوره کاربردی و علمی با هر مدرک تحصیلی حضور یابید. دوره آموزش کار با لیزر پوست برای تمام افرادی که علاقه دارند از مهارت های خود کسب درآمد کنند بسیار مناسب می باشد و شما می توانید در انتهای این دوره علاوه بر درآمد عالی یک جایگاه مناسب اجتماعی نیز کسب کنید.

 

آموزشگاه ندای سلامت از جمله مراکز برجسته و معتبر در زمینه آموزش کار با لیزر پوست در تهران می باشد.دوره آموزش کار با لیزر پوست توسط مدرسین با تجربه و متخصص و با نظارت مدیریت مسابقه آموزشگاه ندای سلامت برگزار می شود. در این دوره آموزشی شما با تکنیک های جدید کار با انواع لیزر را به طور کامل یاد خواهید گرفت و می توانید در جهت ارتقاء سطح کیفیت علمی خود گام مثبتی بردارید. در پایان دوره آموزش کار با لیزر پوست و مو به کلیه افراد مدرک معتبر و بین المللی سازمان فنی و حرفه‌ای اعطا میگردد.

 
 


:: برچسب‌ها: لیزر co2 , لیزر پوست , آموزش لیزر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش لیزر موهای زائد
یک شنبه 7 شهريور 1400 ساعت 15:23 | بازدید : 483 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )
در دوره آموزش لیزر موهای زائد، یک روند کامل درمانی برای از بین بردن موهای زائد بدن، کند شدن رشد موهای بدن و افزایش نرمی و لطافت پوست به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به لیزر موهای زائد بدن از جمله: آشنایی با لایه های پوستی بدن، آشنایی با انواع دستگاه های لیزر و عملکرد هرکدام، آموزش تنظیم کردن انواع دستگاه های لیزر، آموزش عملی استفاده از دستگاه ها برای نقاط مختلف بدن و مراقبت های پوستی بعد از انجام لیزر موهای زائد می شود. هنرجو در این دوره نحوه استفاده صحیح و تنظیم دمای مناسب لیزر برای نقاط حساس بدن را می آموزد. هدف این دوره آموزشی تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی کار با دستگاه های مدرن لیزر موهای زائد را به صورت حرفه ای و اصولی دارند.
 
 


:: برچسب‌ها: آموزش لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد , لیزر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
معرفی کارگاه تزریق ژل و بوتاکس
یک شنبه 7 شهريور 1400 ساعت 9:59 | بازدید : 446 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

آموزش تزريق ژل تزریق فیلر یکی از محبوب ترین روش های غیر تهاجمی زیبایی است که راه را برای زنان امروزی (به ویژه) باز می کند. از بین بردن چین و چروک و جوانسازی پوست تنها برخی از کاربردهای این تکنیک زیبایی است.با گذراندن این دوره ، شما با همه کاربردهای آن در تئوری و عمل آشنا خواهید شد.

این سمینار با حضور پرشور زیر نظر استاد سرشناس و باتجربه مورد تأیید دانشکده حمایت مالی اروپا برگزار شد و شامل مطالب نظری و عملی برای شرکت کنندگان در سمینار جهت تسلط بر موضوع تزریق ژل و بوتاکس بود.

 

 

گواهینامه بین المللی تأیید شده توسط iocare Academy


مانند دیگر سمینارهای گروه پزشکی پاسارگاد ، سمینارهای ژل و بوتاکس توسط اساتید و پزشکان آموزش دیده و تأیید شده توسط کالج بوکر آموزش داده می شود. بنابراین ، شرکت کنندگان در این دوره یک گواهینامه بین المللی مورد تأیید و مشکوک دریافت می کنند.



:: برچسب‌ها: آموزش تزريق ژل , تزريق ژل , آموزش تزریق فیلر , تزریق فیلر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تزریق بوتاکس
یک شنبه 7 شهريور 1400 ساعت 9:52 | بازدید : 467 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

آموزش تزریق ژل و بوتاکس در کرج

در بین عمل های غیر تهاجمی که در زمینه زیبایی انجام میشود تزریق ژل و بوتاکس علاقه مندان بسیاری چه در بین خانم ها و چه آقایان  به خود جذب کرده از بین بردن چین و چروک یکی ازکاربرد های این روش زیبایی است علاقه مندان با حضور در کلاس آموزشی در کرج  و گذراندن جلسات تئوری و عملی با همه کاربرد های تزریق ژل و بوتاکس آشنا و مهارت لازم را کسب خواهند نمود


►آموزش روش های تزریق ژل و بوتاکس در کرج

یکی از سرفصل هایی که در دوره های آموزش تزریق بوتاکس کرج به آن پرداخته میشود آموزش روش های تزریق ژل و و تزریق بوتاکس است که بسیار نیازمند مهارت و دقت میباشد. تزریق ژل و یا بوتاکس با توجه به نقطه ی مورد نظر و میزان تزریق و عمق تزریق مواردی ازین دست تفاوت های با هم دارند که این آمزش های توسط اساتید مجرب و با تجربه این حوزه به صورت حرفه ای طی جلسات تئوری و عملی آموزش داده می شود

 



:: برچسب‌ها: لیفت صورت با نخ , تزریق ژل , تزریق ژل و بوتاکس , آموزش تزریق ژل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش هایفوتراپی
چهار شنبه 3 شهريور 1400 ساعت 14:11 | بازدید : 482 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

فیلم آموزش هایفوتراپی توسط بهترین متخصصین مطب زیبایی ندای سلامت برای شما علاقه مندان به حوزه زیبایی تهیه و تدوین شده است.

در این فیلم آموزشی شما با نحوه آموزش هایفوتراپی و همچنین انجام هایفو صورت و آموزش کار با دستگاه هایفو، آموزش کار با مینی هایفو، روش صحیح کار با هایفوتراپی و به طور کلی اینکه هایفوتراپی چگونه انجام می شود به طور کامل آشنا خواهید شد.

آموزش هایفوتراپی

 

آموزش هایفوتراپی در قالب یک ویدیوی آموزشی که لینک آن را در قسمت زیر برای شما قرار داده ایم به شما ارائه خواهد شد.

فیلم آموزش هایفوتراپی و آموزش کار با دستگاه هایفو شامل سرفصل های زیر می باشد :

شما میتوانید جهت تهیه فیلم آموزش هایفوتراپی به لینک زیر مراجعه نمایید.

 


:: برچسب‌ها: دستگاه آر اف فرکشنال , دستگاه هایفو اولترا , آموزش هایفوتراپی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش هایفوتراپی
چهار شنبه 3 شهريور 1400 ساعت 14:11 | بازدید : 436 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

فیلم آموزش هایفوتراپی توسط بهترین متخصصین مطب زیبایی ندای سلامت برای شما علاقه مندان به حوزه زیبایی تهیه و تدوین شده است.

در این فیلم آموزشی شما با نحوه آموزش هایفوتراپی و همچنین انجام هایفو صورت و آموزش کار با دستگاه هایفو، آموزش کار با مینی هایفو، روش صحیح کار با هایفوتراپی و به طور کلی اینکه هایفوتراپی چگونه انجام می شود به طور کامل آشنا خواهید شد.

آموزش هایفوتراپی

 

آموزش هایفوتراپی در قالب یک ویدیوی آموزشی که لینک آن را در قسمت زیر برای شما قرار داده ایم به شما ارائه خواهد شد.

فیلم آموزش هایفوتراپی و آموزش کار با دستگاه هایفو شامل سرفصل های زیر می باشد :

  • آموزش هایفو صورت
  • آموزش کار با دستگاه هایفو
  • آموزش کار با مینی هایفو

شما میتوانید جهت تهیه فیلم آموزش هایفوتراپی به لینک زیر مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: دستگاه آر اف فرکشنال , دستگاه هایفو اولترا , آموزش هایفوتراپی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
خرید دستگاه لیزر تیتانیوم
چهار شنبه 3 شهريور 1400 ساعت 12:14 | بازدید : 479 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

امروزه لیزر موهای زائد به یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی در سراسر جهان تبدیل شده است.در کشورمان ایران نیز کلینیک ‌های زیبایی از دستگاه ‌های مختلفی برای لیزر موهای زائد مراجعین خود استفاده می‌ کنند، اما از بین همه آن ها دستگاه لیزر تیتانیوم از بهترین، ایده ‌آل ‌ترین و پرفروش ‌ترین دستگاه ‌های لیزر موی زائد موجود در بازار ایران می باشد.

در دستگاه لیزر تیتانیوم با وجود فناوری لیزر سه طول موج الکس، دایود و اندیاگ و تأثیر آن بر روی ملانین موجود در پوست، درمان لیزر موهای زائد برای پوست ‌های برنزه و در فصول مختلف سال امکان‌ پذیر است. این دستگاه برای تمامی تیپ های رنگ پوستی از 1 تا 6 مناسب است و درمان موهای زائد با این دستگاه کاملاً ایمن است.

تنظیمات دستگاه تیتانیوم با توجه به وضعیت بیمار از جمله رنگ پوست و موی فرد مشخص می‌ شود و به همین علت ایمنی و تأثیرگذاری درمان با این دستگاه بسیار بالاست و عوارض و خطرات احتمالی به حداقل ممکن کاهش می‌ یابد.

 

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم دستگاهی پیشرفته برای از بین بردن موهای زائد می باشد که از تکنولوژی سه طول موج قوی الکس، دایود و اندیاگ استفاده می کند و هر کدام از این طول موج ‌ها برای تیپ های پوستی مختلف بکار می‌ روند. طول موج‌ الکس برای موهای نازک مثل نواحی پشت لب، طول موج‌ دایود برای موهای معمولی مثل مو‌های دست و پا و طول موج اندیاگ برای موهای ضخیم‌ تر مانند قسمت‌ های شکم کاربرد دارند.

توسط دستگاه تیتانیوم در هر شات محدوده وسیعی از موهای زائد بدن تحت تاثیر قرار گرفته و باعث تسریع مدت زمان لیزر در هر جلسه می‌ شود. این دستگاه لیزر دارای سیستم خنک کننده پیشرفته است و با فناوری خنک کننده خود از گرم شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند.

دستگاه تیتانیوم از کیفیت بسیار بالایی برای از بین بردن موهای زائد برخوردار است و قدرتمندترین و ایمن ترین فناوری لیزر موهای زائد را در خود دارد. این دستگاه عملاً درمانی بدون درد را ارائه می دهد و برای افراد از هر نوع پوست و هر رنگی ایمن بوده و حتی بر روی پوست های برنزه نیز به راحتی قابل انجام است.



:: برچسب‌ها: خرید دستگاه لیزر تیتانیوم , لیزر تیتانیوم , دستگاه لیزر , عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
دستگاه آر اف فرکشنال
چهار شنبه 3 شهريور 1400 ساعت 10:56 | بازدید : 462 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ ZEUS كه به آن MFR مخفف microneedle fractional RF هم می گويند دارای سوزن های بسیار ظریفی می باشد که انرژی RF را برای ایجاد تخریب حرارتی در بافت هدف به درم می رساند. سیستم فرکشنال رادیو فرکانسی به طور مکانیکی و حرارتی ستون های آسیب دیده ای در درم عمقی ایجاد می کند. از آنجایی که نواحی اطراف ستون های ایجاد شده جهت انتقال حرارت آسیبی ندیده اند، فرآیند بهبود بسیار سریع تر خواهد بود و التهاب و تورم کمتری پس ازدرمان وجود خواهد داشت. در ضمن به واسطه بای پس کردن اپیدرم هیچ گونه پیگمانتاسیونی در سطح پوست بوجود نخواهد آمد. با ما همراه باشید تا شما را با دستگاه RF فرکشنال زئوس آشنا کرده و در خرید دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی پر قدرت و با کیفیت یاری رسانیم.

فرکانس ۵ مگاهرتز : فرکانس ۵ مگاهرتز در دستگاه لیزر آر اف فرکشنال ZEUS به این معنی است که ۵ میلیون بار در ثانیه قطب مثبت و منفی جابه جا می شوند که با توجه به عمق کار می توان ادعا کرد این دستگاه در کمترین جلسات ممکن نسبت به دستگاه های ۱ یا ۲ مگاهرتز پاسخ مطلوب می دهد.

پس از درمان پوست بیمار با دستگاه جوانسازی آر اف فرکشنال ZEUS توسط پکیج خنک سازی این دستگاه می توان موضع را به شدت خنک کرد که این کار کلیه عوارض پوستی و التهابات پوست را التیام می بخشد.



:: برچسب‌ها: دستگاه آر اف فرکشنال , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
ال اي دي تراپي
چهار شنبه 3 شهريور 1400 ساعت 10:27 | بازدید : 778 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

ال اي دي تراپي چيست:

دستگاه ال اي دي تراپي (نور درمانی) روشی مدرن و مدرن است که برای ترمیم و زیباسازی پوست صورت و بدن استفاده می شود. از این روش جدید که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است ، برای تقویت ماهیچه های نواحی مختلف صورت نیز استفاده خواهد شد.

یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن این علائم روی پوست ، LED درمانی است. با استفاده از این روش می توانید به راحتی آثار پیری را از بین ببرید و پوست صورت را صاف و شاداب کنید. LED درمانی یک روش درمانی غیر تهاجمی و بدون درد برای مراقبت از پوست است.



:: برچسب‌ها: دستگاه ال اي دي تراپي , ال اي دي تراپي , كاركرد ال اي دي تراپي ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
سرفصل‌هاي آموزش تزريق فيلر
چهار شنبه 3 شهريور 1400 ساعت 10:18 | بازدید : 473 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

سرفصل‌هاي آموزش تزريق فيلر

تزريق ژل و بوتاكس و تزريق فيلر يكي از پرطرفدارترين عمل هاي غير تهاجمي براي زيبايي افراد مي باشد كه اين روزها بسيار بين خانم ها (خصوصاً) جاي حود را باز كرده است. رفع چين و چروك و جوان سازي پوست تنها بخشي از كاربردهاي اين تكنيك زيبايي مي باشد كه با شركت در اين دوره به صورت تئوري و عملي با تمامي كاربردهاي آن آشنا خواهيد شد.

اين كارگاه آموزشي پر مخاطب، زير نظر اساتيد برجسته و مجرب مورد تأييد آكادمي Biocare اروپا برگزار مي شود و شامل مطالب تئوري و عملي براي تسلط كافي شركت كنندگان در كارگاه به موضوع تزريق ژل و بوتاكس مي باشد.

 



:: برچسب‌ها: آموزش تزريق فيلر , تزريق فيلر , آموزش تزريق فيلر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...