عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 28
:: باردید دیروز : 231
:: بازدید هفته : 420
:: بازدید ماه : 1868
:: بازدید سال : 18555
:: بازدید کلی : 92253

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

لیزر پلاتینیوم کجا کاربرد دارد
یک شنبه 26 دی 1400 ساعت 11:51 | بازدید : 448 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

لیزر پلاتین یک گزینه عالی برای مردان و زنانی است که خواهان یک راه حل موثر برای از بین بردن موهای زائد هستند.

لیزر تیتانیوم آخرین نسخه لیزر سوپرانو آلما اسپکتروم است که قدرت و انعطاف بیشتری دارد و برای پوست های بسیار روشن و موهای زائد روشن مناسب است.

 

تمام رجب دستگاه لیزر تیتانیوم
یک روش موثر لیزر تیتانیوم در کلینیک های سراسر جهان استفاده می شود. به نوعی می توان گفت تنها روش اثبات شده بالینی لیزر موهای زائد بدون درد است. در این روش موها به راحتی از بین می روند.

لیزرهای پلاتین به جای قرار دادن فولیکول‌های مو در معرض انرژی با انرژی بالا که می‌تواند به پوست آسیب برساند، با حرارت دادن تدریجی به فولیکول‌های مو تا دمای کافی برای جلوگیری از رشد و رشد مجدد، به فولیکول‌های مو آسیب می‌زند.

دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست؟
دستگاه لیزر پلاتینیوم یک دستگاه جدید برای از بین بردن موهای زائد می باشد که بسیار موثر بوده و برای پوست ها و موهای مختلف با رنگ پوست های مختلف مناسب می باشد.

دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم مجهز به سیستم خنک کننده قدرتمند است که با توجه به این ویژگی باعث سوختگی پوست نمی شود و این عمل بدون درد است.

 

ویژگی های لیزر پلاتینیوم
مناسب برای انواع پوست (پوست تیره و روشن)
مناسب برای انواع موهای نازک و پرپشت.
استفاده همزمان از سه طول موج
امنیت بالای دستگاه
بیشتر ماساژ را روی پوست خود احساس می کنید، بنابراین می توان گفت که بدون درد است.
روند بهبودی بسیار سریع است.
می توانید از لیزر پلاتین در هر ناحیه ای از بدن استفاده کنید.

.



:: برچسب‌ها: دستگاه لیزر پلاتینیوم , لیزر پلاتینیوم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
ویزای آمریکا
جمعه 24 دی 1400 ساعت 22:34 | بازدید : 110765 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

تمامی متقاضیان ویزای آمریکا باید پس از درخواست ویزا و مصاحبه حضوری به یکی از سفارتخانه های آمریکا مراجعه کنند. مصاحبه و انگشت نگاری در سفارت آمریکا برای دریافت هر نوع ویزای آمریکا الزامی است و دریافت ویزای آمریکا بدون مصاحبه در سفارت امکان پذیر نیست لطفا توجه داشته باشید که برای بازدید از هر یک از سفارتخانه های آمریکا باید سفارت را تهیه کنید. از قبل وقت بگیرید و در زمان مقرر در سفارت آمریکا حضور داشته باشید و مدارک لازم را به همراه داشته باشید. نحوه انتخاب بهترین سفارت برای مصاحبه ویزای آمریکا یکی از سوالات مهم و متداول متقاضیان ویزای آمریکا است که در قسمت بعدی این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

چون ایران و آمریکا روابط دیپلماتیک ندارند و آمریکا در ایران سفارت ندارد. متقاضیان ایرانی برای ویزای آمریکا باید برای مصاحبه در سفارت آمریکا به یک کشور خارجی سفر کنند، ایرانیانی که برای مصاحبه باید به خارج از کشور سفر کنند بسیار نگران نحوه تکمیل مراحل اداری در یک کشور خارجی هستند و علاقه مند هستند که بتوانند در کمترین زمان و کمترین هزینه انجام دهید. اسپانسر مهاجرت به عنوان یک شرکت معتبر مهاجرتی، تورهای سفارت آمریکا را برای رفع این نگرانی ها ترتیب داده است و متقاضیان ایرانی می توانند با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان از خدمات تور مهاجرتی سفارت آمریکا بهره مند شوند.

بهترین سفارت برای اخذ ویزای آمریکا
یکی دیگر از دغدغه های متقاضیان ایرانی ویزای آمریکا، انتخاب بهترین سفارت برای اخذ ویزای آمریکا است. برای تعیین بهترین سفارت برای مصاحبه ویزای آمریکا، چند نکته مهم وجود دارد که باید در نظر داشته باشید، از جمله:

زبان مصاحبه سفارت آمریکا: از آنجایی که ایالات متحده سفارتی در ایران ندارد، وزارت امور خارجه سفارتخانه های آمریکا در آنکارا، ترکیه، ایروان، ارمنستان و ابوظبی را به عنوان سفارتخانه های جایگزین برای ایرانیان تعیین کرده است. این بدان معنا نیست که ایرانی ها فقط باید به این سفارتخانه ها مراجعه کنند، بلکه به این معناست که در این سه سفارت مصاحبه ویزای آمریکا به زبان فارسی نیز انجام می شود. اگر می خواهید به سفارت دیگری مانند سفارت آمریکا در پاکستان بروید، باید مصاحبه را به زبان انگلیسی یا زبان محلی آن کشور انجام دهید. بنابراین یکی از مهمترین موارد در انتخاب بهترین سفارت برای اخذ ویزای آمریکا، زبان مصاحبه در آن سفارت است. مصاحبه در سفارت آمریکا در ترکیه، ارمنستان و امارات متحده عربی به زبان فارسی انجام می شود.

قرارهای سریع: برخی از سفارتخانه های آمریکا در منطقه ظرفیت مصاحبه بیشتری دارند و سریعتر از آن سفارتخانه ها وقت دریافت می کنند. در شرایط خاص مانند شیوع بیماری عروق کرونر قلب، برخی از سفارتخانه های آمریکا در منطقه بسته شدند و به متقاضیان ویزای دانشجویی آمریکا توصیه شد که از سفارت آمریکا در پاکستان وقت بگیرند. بنابراین نکته مهم دیگر برای تعیین بهترین سفارت برای اخذ ویزای آمریکا زمان انتظار برای دریافت زمان است.

راحتی سفر به سفارت آمریکا: زیرا برای بازدید از سفارت آمریکا باید به خارج از کشور سفر کنید.نزدیکی و راحتی سفر به آن کشور خارجی در تعیین بهترین سفارت برای اخذ ویزای آمریکا بسیار مهم است. ابتدا باید پروازهای ایران به کشور مقصد خود را بررسی کنید و بررسی کنید که آیا سفر به آن کشور خارجی نیاز به ویزا دارد یا خیر. ترکیه یکی از بهترین مقاصد برای بازدید از سفارت آمریکا است. زیرا تقریباً هر روز پروازهایی از ایران به ترکیه انجام می شود و ایرانی ها برای ورود به ترکیه نیازی به ویزا ندارند.

 

 

   

 

    

 

  

 

  

 

 

 

توجه داشته باشید که تفاوت قابل توجهی بین سفارتخانه های آمریکا در کشورهای مختلف در مورد درخواست ویزای آمریکا وجود ندارد و تقریباً همه سفارتخانه ها روند یکسانی را در رسیدگی به درخواست های ویزا دنبال می کنند. بنابراین برای انتخاب بهترین سفارت برای اخذ ویزای آمریکا، توجه به نکات فوق کافی است.



:: برچسب‌ها: ویزای آمریکا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...