عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 47
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 232
:: بازدید ماه : 2229
:: بازدید سال : 18916
:: بازدید کلی : 92614

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

ویزای ایتالیا
یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 ساعت 20:29 | بازدید : 277 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

ویزای ایتالیا محبوب ترین ویزای شینگن در بین ایرانیان است. برای دریافت ویزای ایتالیا فقط توان مالی و گردش حساب مورد نیاز است. در صورت آماده بودن مدارک می توانید حتی 1 ساعت بعد در سفارت حضور داشته باشید و 14 روز کاری بعد پاسخ ویزای خود را دریافت کنید.

برای گرفتن ویزای ایتالیا راه سختی ندارید. تنها شرط اخذ ویزای ایتالیا، توان مالی و گردش حساب 250 تا 300 میلیون تومانی است. توجه داشته باشید که گردش حساب به تعداد تراکنش های حساب متقاضی اطلاق می شود و مبالغ آن چندان قابل توجه نیست.

 

شرایط ویزای ایتالیا
نکته مهم: اشتباه رایج در بین متقاضیان ویزای ایتالیا و حتی کارگزاران ویزا در این کشور این است که فکر می کنند افسر سفارت به منابع مالی آنها توجه دارد! اگر اینطور نیست می توانید از قبل یک هفته قبل از وقت سفارت با واریز مبالغ (وقت سفارت ایتالیا) حسابی را که به صورت چرخشی بوده آماده کنید. به عنوان مثال، حساب یک کارمند را با گردان و حقوق تصور کنید. این فرد می تواند با واریز مبالغ یک هفته قبل از وقت سفارت ایتالیا، توان مالی مناسبی ایجاد کند.همچنین اگر تا به حال به خارج از کشور سفر نکرده اید، می توانید با حساب بانکی و مالی خوب ویزای ایتالیا بگیرید.

ویزای تضمینی ایتالیا
هیچ تضمینی برای ویزای ایتالیا وجود ندارد. تصمیم گیرندگان اصلی در اعطای ویزای ایتالیا افسران ویزای این کشور هستند. نه Visaland و نه هیچ نماینده دیگری نمی توانند تضمین کنند که شما ویزای ایتالیا را دریافت خواهید کرد.

 

انواع ویزای ایتالیا
ویزای شینگن ایتالیا بسته به هدف سفر متقاضی در انواع مختلفی صادر می شود. ویزای توریستی، ویزای سرمایه گذاری و ویزای تحصیلی رایج ترین ویزاهایی هستند که سفارت ایتالیا برای متقاضیان ایرانی صادر می کند.

1. ویزای توریستی ایتالیا
همانطور که از نام آن پیداست، این نوع ویزا برای مقاصد گردشگری صادر می شود. برای دریافت ویزای توریستی ایتالیا، گردش حساب بالا و توان مالی عوامل اصلی تعیین کننده هستند. با ویزای توریستی ایتالیا می توانید هر 6 ماه تا 90 روز اقامت داشته باشید.

2. ویزای سرمایه گذاری ایتالیا
این نوع ویزا برای مقاصد سرمایه گذاری در ایتالیا صادر می شود. با خرید ملک یا سرمایه گذاری در ایتالیا می توانید اقامت دائم این کشور را بدست آورید.اگر فردی بخواهد در ایتالیا سرمایه گذاری کند، عمده این سرمایه گذاری باید متعلق به خود شخص باشد.

3. ویزای تحصیلی ایتالیا
ویزای تحصیلی ایتالیا با هدف انجام مطالعات یا تحقیقات کوتاه مدت یا بلند مدت به متقاضیان اعطا می شود. برای دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا باید از دانشگاه یا موسسه آموزشی معتبر دعوتنامه ارسال کنید. پس از اتمام دوره تحصیلی یا مدت اعتبار ویزا می توانید اقامت دائم این کشور را داشته باشید.

مدارک ویزای ایتالیا
برای دریافت ویزای ایتالیا دو دسته مدارک عمومی و مدارک اختصاصی را ارسال کنید. مدارک عمومی مدارکی هستند که برای هر نوع ویزای ایتالیا باید ارائه کنید و یکی هستند. اما مدارک خاص برای هر نوع ویزا منحصر به فرد است.(دعوت نامه تجاری)

 

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی ایتالیا عبارتند از:
???? فرم درخواست ویزای ایتالیا (دعوت نامه ایتالیا)

???? پاسپورت فعلی شما و تمامی گذرنامه های قبلی

???? دو عکس 3.5*4.5

???? رزرو بلیط هواپیما و گارد هتل

???? ارائه دعوت نامه (دعوت نامه آلمان)

???? گردش حساب و توان مالی

???? گواهی اشتغال به تحصیل یا گواهی اشتغال به تحصیل

???? اصل و ترجمه کلیه اسناد ملکی

???? بیمه مسافرتی

???? اصل سند ازدواج و ترجمه (در صورت ازدواج)

 

رد ویزای ایتالیا
در بین کشورهای شینگن، ویزای ایتالیا کمترین نرخ ریجکتی را دارد.شایع ترین دلیل رد درخواست های ویزای ایتالیا عدم اطمینان افسران ویزای این کشور به بازگشت متقاضیان است. شما می توانید این اعتماد را با ارائه مدارک شغلی به افسران ویزا، روابط خانوادگی با کشور خود و مشخص کردن واضح هدف سفر خود به ایتالیا ایجاد کنید.

رفع رد و اعتراض به رد ویزای ایتالیا
برای رفع رد اخذ ویزای ایتالیا، باید از رم درخواست دهید. به این ترتیب شما وکالتی در این شهر دارید تا کارهای مربوط به امتناع ویزای ایتالیا را برای شما انجام دهد. این کار قابل انجام است، اما هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. پس از رد شدن، می توانید درخواست ویزای خود را 6 ماه پس از رد شدن مجددا ارسال کنید. همچنین می توانید برای اعتراض به ریجکت شدن ویزای ایتالیا نامه اعتراضی بنویسید و با مدارک به افسران ویزا اعلام کنید که به اشتباه ریجکت شده اید.

ویزای اضطراری ایتالیا
در صورت آماده بودن مدارک ویزای ایتالیا می توانید از 1 ساعت تا 1 هفته بعد به سفارت مراجعه کنید. ویزای فوری ایتالیا فقط زمان سفارت را تسریع می کند و هیچ تفاوتی در زمان پاسخگویی ندارد.

 

هزینه ویزای ایتالیا و سایت وقت سفارت ایتالیا


هزینه ویزای ایتالیا بستگی به نوع ویزای درخواستی و مدت زمان سفر شما به منطقه شینگن دارد.به عنوان مثال، هزینه ای که سفارت برای درخواست ویزای توریستی، تجاری، پزشکی و غیره دریافت می کند. تا منطقه شینگن برای افراد بالای 12 سال 80 یورو، برای افراد بین 6 تا 12 سال 40 یورو و برای کودکان زیر 6 سال رایگان است. این مبلغ فقط برای درخواست ویزای شینگن ایتالیا می باشد و هزینه های دیگری مانند مدت زمان حضور در سفارت ایتالیا، سفر به سفارت و کارگزاری، فتوکپی، عکس، بیمه مسافرتی و ... باید به آن اضافه شود.

همچنین می توانید برای هزینه دریافت ویزای ایتالیا که شامل گرفتن وقت سفارت، پر کردن فرم درخواست ویزای شینگن، بیمه مسافرتی، رزرو بلیط رفت و برگشت و هتل واچر می شود، با مشاوران گروه ویزالند تماس بگیرید.

 

سفارت ایتالیا در تهران
سفارت ایتالیا در تهران در خیابان نوفل لوچاتو، خیابان حافظ، پلاک 298 واقع شده است، اما توجه داشته باشید که بخش کنسولی و خدمات ویزا این سفارت در تهران تعطیل است و برای درخواست باید به آژانس CKGS مراجعه کنید. ویزا به آدرس تهران، والنجک، پاساژ گالریا، طبقه چهارم، خیابان سیزدهم. حضور در این آژانس بدون تعیین وقت سفارت (با تعیین وقت قبلی) امکان پذیر نیست.

.



:: برچسب‌ها: ویزای ایتالیا , سایت وقت سفارت ایتالیا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دعوت نامه ویزای شینگن
جمعه 15 ارديبهشت 1402 ساعت 21:26 | بازدید : 339 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

معرفی انواع دعوت نامه ویزای شینگن
انواع دعوتنامه ویزای شینگن - شاید این سوال به ذهن شما خطور کند که دعوتنامه مسافرتی چیست، داشتن آن برای سفر چیست و چگونه برای دریافت ویزای شینگن دعوتنامه دریافت کنیم؟ یکی از مواردی که گرفتن ویزای شینگن را آسان می کند، داشتن دعوتنامه معتبر از اعضای خانواده یا کارفرمایان حاضر در کشور مقصد است. در این مقاله به نحوه دریافت ویزای شینگن از طریق اقامت در دعوتنامه می پردازیم.

 

دعوت نامه شینگن چیست؟
برای دریافت ویزای شینگن باید دعوت نامه یا تاییدیه رزرو هتل داشته باشیم. دعوت نامه گواهی مهر و امضا شده ای است که توسط شخص حقیقی از کشور مقصد ارسال می شود. البته ارسال دعوتنامه ویزای شینگن کار چندان ساده ای نیست و میزبان باید شرایط لازم را داشته باشد، وجود دعوتنامه معتبر یکی از مدارک مهم برای اخذ ویزای شینگن می باشد.

یکی از دوستان یا بستگان درجه یک متقاضی ویزای شینگن ممکن است دعوت نامه ای به نام مسافر از دفاتر شهرداری کشور عضو شینگن دریافت کند. اطلاعات موجود در دعوتنامه ویزای شینگن باید کامل و صحیح باشد و هدف از سفر روی آن نوشته شود.ضمنا دعوت کننده باید محل سکونت و نحوه سفر متقاضی را نیز اعلام کند. دعوتنامه انواع مختلفی دارد که در ادامه به تفصیل در مورد هر کدام توضیح داده خواهد شد.

 

 

تاثیر دعوتنامه ویزای شینگن و کانادا بر روی پرونده
یکی از مدارک مهم و موثر برای اخذ ویزای شینگن دعوتنامه توریستی ویزای شینگن و ویزای کانادا می باشد و بسته به هدف سفر فرد دارای انواع مختلفی می باشد.

برای چه کسانی می توان دعوت نامه فرستاد؟ آیا دریافت ویزای شینگن بدون دعوتنامه امکان پذیر است؟ و ویزای شینگن با دعوتنامه چیست؟ در این مقاله سعی شده است به تمامی سوالات مرتبط پاسخ داده شود.

دعوتنامه ویزای شینگن شامل دعوتنامه نسبی، دعوتنامه کاری، دعوتنامه پزشکی، دعوتنامه اسپانسر و دعوتنامه تحصیلی دانشگاهی می باشد که در ادامه مقاله به طور کامل و جداگانه به بررسی آنها می پردازیم.

 

دعوتنامه نسبی برای ویزای شینگن
یکی از رایج ترین انواع دعوت نامه ویزای شینگن، دعوت نامه خانوادگی ویزای شینگن یا دعوت نامه توریستی ویزای شینگن است زیرا بسیاری از افراد برای سفرهای توریستی و دیدار دوستان و خانواده ویزای شینگن دریافت می کنند.در دعوتنامه خانواده شینگن، شخصی که قصد ارسال دعوتنامه را دارد (دوستان و اقوام مقیم اروپا) باید در نامه خود به سفارت اطلاع دهد که قصد دعوت از آشنایان را دارد و در عین حال باید هدف را نیز مشخص کند. از سفر متقاضی در یک دوره معین.

برای پشتیبانی از دعوت نامه، شخص متقاضی دعوت نامه باید مدارکی را به سفارت ارائه دهد. یکی از این اسناد بسیار مهم، ارائه اسنادی است که رابطه یک فرد را ثابت می کند. از جمله مدارک می توان به وضعیت اقتصادی برای تامین هزینه های احتمالی میهمان و مدت زمان دقیق سفر با توجه به بلیط رفت و برگشت میهمان اشاره کرد.

 

 

دعوتنامه کاری برای ویزای شینگن
نوع دیگری از دعوت نامه ویزای شینگن، دعوت نامه شغلی ویزای شینگن است. گاهی اوقات افراد به دلایل اقتصادی و تجاری به کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر می کنند. ممکن است شخصی بخواهد با یک سرمایه گذار خارجی یا شرکای خارجی جلسه ای داشته باشد، در این صورت متقاضی باید دعوت نامه تجاری از شینگن داشته باشد.

در دعوت نامه کاری ویزای شینگن باید رابطه کاری فرد با دعوت کننده و همچنین هر اتفاقی که در طول سفر رخ خواهد داد، بیان شود. یکی از مهم ترین مدارکی که فرد باید به همراه دعوت‌نامه کاری شینگن به سفارت ارائه دهد، گواهی اشتغال رسمی متقاضی در کشور مبدأ است. این گواهی باید توسط کارفرمای درخواست دهنده ویزا نوشته شده باشد و در آن سمت شغلی و وظایف فرد در شرکت به طور کامل توضیح داده شود.

 

دعوت‌نامه اسپانسر ویزای شینگن
دعوت‌نامه اسپانسر ویزای شینگن در ایران با نام های دیگری نیز معروف است. باید بیان شود که تمامی دعوت نامه ها از جمله دعوت‌نامه نمایشگاهی، دعوت‌نامه علمی و یا دعوت‌نامه شرکت در کنگره زیر شاخه دعوت‌نامه اسپانسر ویزای شینگن یا Sponsor Letter for Schengen Visa هستند.

این دعوت نامه باید به وسیله شرکت و یا موسسه‌ای برگزارکننده رویداد مد نظر نوشته و درخواست شود. در این دعوت نامه باید صراحتا اسم و مشخصات فرد جهت شرکت در رویداد با ذکر تاریخ توسط برگزارکنندگان کنفرانس علمی و یا نمایشگاه‌های بین‌المللی بیان شود. شایان ذکر است موسسه‌ برگزارکننده رویداد می تواند تمامی هزینه های سفر به کشور مربوطه را تقبل کند.

علاوه بر موارد ذکر شده داخل دعوت‌نامه اسپانسر ویزای شینگن باید به علت دعوت فرد به رویداد مربوطه و همچنین محل اسکان فرد در کشور مربوطه با جزئیات اشاره شود.

 

دعوت‌نامه تحصیلی ویزای شینگن
یکی دیگر از انواع دعوت‌ نامه ویزای شینگن ، دعوت نامه تحصیلی ویزای شینگن است. دعوت نامه تحصیلی ویزای شینگن در واقع همان نامه پذیرش تحصیلی یا Admission می باشد که توسط مدرسه، دانشگاه و یا کالجی که قصد دعوت از فرد را دارد نگارش و تهیه می شود. این نامه از ضروری ترین مدارک جهت اخذ ویزای تحصیلی شینگن است.

در این دعوت نامه باید مواردی همچون رشته پذیرفته‌شده، نیم سال تحصیلی، هزینه تحصیل در آن رشته و نحوه تأمین هزینه‌ تحصیل و همچنین محل اسکان فرد (در صورت ارائه خوابگاه دانشجویی) بهد همراه توضیحات کاملی ارائه شود.

 

دعوت‌نامه درمانی برای ویزای شینگن
بسیاری از افراد به علت کیفیت و سطح بالای خدمات پزشکی و درمانی در صورت قدرت تامین هزینه ها ترجیح می دهند که مراحل درمان خود را در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا انجام دهند. به همین دلیل اقدام به اخذ ویزای Type D شینگن کرده و به کشور های اروپایی سفر می کنند تا مراحل درمانی خود را انجام دهند. جهت دریافت ویزای شینگن جهت درمان فرد باید دارای دعوت نامه درمانی ویزای شینگن یا Hospital Invitation Letter باشد. این دعوت نامه به صورت رسمی توسط پزشکی در اروپا به نمایندگی از بیمارستان نگارش و تهیه می شود.

اطلاعاتی که در این دعوت نامه باید با جزئیات کامل توسط پزشک معتمد بیان شود شامل توضیحات کامل در خصوص شرایط بیماری فرد، مدت‌زمان درمان، هزینه درمان، معرفی فردی که قرار است هزینه را پرداخت کند و همچنین تمامی اقدامات درمانی ویژه‌ای که باید برای فرد انجام شود، است.

* در دعوت نامه درمانی ویزای شینگن به علت اینکه افسر ویزا دچار تردید نشود، نباید مدت زمان درمان را نامعلوم اعلام کرد. در صورت بیشتر شدن زمان جهت درمان بدانید که عواقب اقامت بیش از حد در حوزه شینگن چیست؟ با این حال باید اشاره شود که می توان ویزای شینگن را تمدید کرد. جهت مطالعه مقاله نحوه تمدید ویزای شینگن در زمان اقامت در اروپا کلیک کنید.

 

نکات مهم برای نگارش دعوت‌نامه ویزای شینگن
دعوت نامه ویزای شینگن، دعوت نامه ایی رسمی به سفارت کشور مربوطه است. شایان ذکر است در صورتی که تمامی اطلاعات با جزئیات در دعوت نامه بیان شود جایی برای نگرانی عدم پذیرش دعوت نامه از سمت سفارت وجود ندارد همچنین باید بیان شود که در نگارش این نامه نیازی به اطلاعات و تخصص در زمینه حقوق، اخذ ویزا و مهاجرت نیست و فقط کافی است فرد دعوت کننده با رعایت یک ساختار مشخص داخل دعوت نامه به صورت رسمی تمامی اطلاعات مهم که در زیر به آن ها اشاره می شود را ذکر کند:

  • نام متقاضی
  • اطلاعات تماس سفارت
  • شماره تماس سفارت
  • نام فرد دعوت‌کننده
  • شماره تماس فرد دعوت‌کننده
  • شماره گذرنامه متقاضی
  • دعوت نامه تجاری
  • هدف سفر
  • تاریخ سفر
  • تاریخ نوشتن دعوت نامه
  • امضای شخص دعوت‌کننده
  • اسناد و ضمیمه‌های لازم


نکته :

اطلاعات و مستندات دعوتنامه ویزای شینگن باید به زبان رسمی نوشته شود. در نوشتن دعوتنامه باید دقت شود که از زبان محاوره و کنایی استفاده نشود. دعوتنامه باید نشان دهد که شما در تاریخ مشخص شده به کشور خودتان بازخواهید گشت.



:: برچسب‌ها: دعوت نامه ویزای شینگن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دعوت نامه ایتالیا
جمعه 15 ارديبهشت 1402 ساعت 21:10 | بازدید : 301 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

احتمالاً هنگام بازدید از سایت دوستیابی سفارت ایتالیا متوجه شدید که وقت سفارت خالی نیست، ما می توانیم از طریق هوش مصنوعی 1 تا 4 هفته وقت سفارت درخواست کنیم. برای اطلاع از قیمت ها با شماره های پشتیبانی ما تماس بگیرید.

حتما مجوزها و هزینه های خدمات ما را با شرکت هایی که ادعا می کنند از سفارت ایتالیا وقت دریافت می کنند مقایسه کنید. پیوند > مجوزهای ما

هشدار مهم: از سپردن مدارک و حساب کاربری خود به شرکت هایی که مجوز رسمی و مشکوک ندارند (فقط به دلیل پایین بودن نرخ خدمات رزرو وقت سفارت ایتالیا)، هرگونه سوء استفاده از اسناد و حساب خود نزد سفارت ایتالیا توسط شرکت های غیر مجاز خودداری کنید. ممکن است.

 

سه راه برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا وجود دارد:

1. ساعات کاری عادی سفارت ایتالیا:

به https://prenotaonline.esteri.it مراجعه کنید

یا وب سایت www.ckgsir.com و تمام مراحل را خودتان (در صورت یافتن وقت آزاد برای رزرو) انجام دهید.

2. وقت سفارت ایتالیا برای جایگزینی کنسلی ها: به طور مداوم سایت های فوق را بررسی کنید و یک وقت سفارت که قبلاً لغو شده است را بیابید و سریعاً اطلاعات خود را جایگزین کنید (دعوت نامه ایتالیا).3. ساعت VIP سفارت ایتالیا: با شماره های پشتیبانی ما تماس بگیرید.

 

اگر می توانید متقاضی سفارت باشید. آموزش رایگان برای ثبت درخواست برای تعیین وقت سفارت ایتالیا. مراحل زیر را دنبال کنید.


یکی از مهم ترین مراحل اخذ ویزای ایتالیا تعیین وقت سفارت می باشد. وقت سفارت ایتالیا به صورت آنلاین انجام می شود. برای این کار باید به سایت مراجعه کنید

به https://prenotaonline.esteri.it مراجعه کنید.

البته می توانید به سایت سفارت ایتالیا در تهران با آدرس https://ambteheran.esteri.it نیز مراجعه کنید. با کلیک بر روی گزینه ویزا پس از مطالعه توضیحات می توانید بر اساس نوع مهاجرت خود سایت مورد نظر را انتخاب و نسبت به تعیین وقت اقدام نمایید.


شما می توانید با مراجعه به سایت مورد نظر یک حساب کاربری ایجاد کرده و سپس اقدام به تهیه فرم ها و تکمیل آنها نمایید. برای شرکت در این جلسه باید 21 یورو بپردازید. هنگام بازدید از این سایت، از شما خواسته می شود اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل، جنسیت، تاریخ تولد و غیره را ارائه دهید. است.

وقت سفارت ایتالیا بین 30 تا 45 روز زمان می برد و به همین دلیل برخی از افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند و نیاز به زمان کوتاه تری دارند، درخواست وقت سفارت فوری ایتالیا می کنند.

 

 

مدارک مورد نیاز برای تعیین وقت سفارت ایتالیا

  • تهیه فرم های مربوطه و تکمیل آنها با زبان انگلیسی
  • پاسپورتی با اعتبار حداقل 6 ماهه
  • دعوت نامه تجاری
  • ترجمه و اصل مدارک
  • دو قطعه عکس 4*3
  • پرداختی سفارت ایتالیا

 



:: برچسب‌ها: دعوت نامه ایتالیا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0