عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 199
:: بازدید ماه : 2196
:: بازدید سال : 18883
:: بازدید کلی : 92581

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

لیزر CO2 فرکشنال
شنبه 20 آذر 1400 ساعت 16:18 | بازدید : 496 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

مزایا و معایب لیزر CO2 فرکشنال
اگر اثرات لیزر CO2 و کاربردهای آن با مشکلات و اهداف شما همخوانی دارد، باید از مزایا و معایب این روش نیز آگاه باشید. این بخش را بخوانید تا راهنمای درمان لیزر CO2 فرکشنال را ببینید.

1) استاندارد طلا با 15 سال تجربه
در پزشکی، بهترین درمان برای یک بیماری یا مشکل، استاندارد طلایی نامیده می شود.

امتیاز مثبت: لیزر CO2 فرکشنال حدود 15 سال است که برای از بین بردن خطوط ریز، اسکار آکنه و آسیب های نور استفاده می شود و تا چند سال پیش استاندارد طلایی برای درمان این مشکلات بود.

امتیاز منفی: در سال های اخیر روش های پیشرفته تر و گاه موثرتری برای حل مشکلات ذکر شده ابداع شده است. روش هایی مانند هایپرترمی، فرکشنال RF و انقباض RF می توانند به خوبی با چین و چروک ها مقابله کرده و پوست شما را جوان کنند.

 

2) لیزر با قدرت بالا
پرتودرمانی ها (لیزر و غیر لیزری) مانند لیزر فرکشنال CO2، هیپنوتیزم درمانی، فرکانس رادیویی فرکشنال و ... به دو دسته تقسیم می شوند:

روش های فرسایشی: لیزرها و امواجی که در این روش استفاده می شود لایه ای از پوست را از بین می برد. یعنی عملی شبیه لایه برداری دارند و روی لایه های سطحی تاثیر زیادی دارند. به عنوان یک لیزر CO2 و یک لیزر اربیوم.
روش‌های غیر سایشی: لیزرها و امواجی که در این روش‌ها استفاده می‌شود به لایه‌های سطحی پوست آسیبی نمی‌رساند و فقط تولید کلاژن را در لایه‌های عمیق‌تر پوست تحریک می‌کند. مانند هیپنوتیزم درمانی و انواع RF.
امتیاز مثبت: لیزر دی اکسید کربن به دلیل خاصیت لایه برداری بر روی لایه سطحی پوست تاثیر بسزایی دارد و در درمان زخم، اسکار، تغییر رنگ پوست و چین و چروک های لایه سطحی بسیار موثر است.

امتیاز منفی: این لیزر نفوذ بسیار کمی به داخل پوست دارد و فقط می تواند به لایه سطحی پوست (پوست یا اپیدرم) نفوذ کند. از طرف دیگر، به عنوان مثال، هیپوتراپی و RF یا انقباض اندولیفت می تواند لایه های عمیق و حتی بافت چربی زیر پوست را تحت تاثیر قرار دهد.

3) لایه برداری یک روش تهاجمی است.
روش‌های غیرتهاجمی به روش‌هایی گفته می‌شود که جراحی نیستند، باعث آسیب یا خونریزی نمی‌شوند و نیازی به بخیه یا بستری شدن ندارند. روش های غیر تهاجمی فعلی می توانند به اندازه جراحی بدون درد موثر باشند. بدون عوارض یا خطرات جراحی.

امتیاز مثبت: از جمله روش هایی که باعث لایه برداری پوست می شود (مانند درم ابریژن و لایه برداری شیمیایی)، لیزر CO2 اثر بهتر و بهبود سریعتری دارد.

نمره منفی: لیزر دی اکسید کربن به دلیل برداشتن لایه ای از پوست، تهاجمی تر از برخی روش های غیرتهاجمی لایه برداری پوست (مانند هیپوتراپی و رادیوفرکانسی) است. همچنین تاثیر کمتری روی افراد با پوست تیره دارد.

4) بهبودی و عوارض
یکی از نکات مهمی که در مورد تمامی روش های زیبایی و درمانی باید در نظر گرفت، طول دوره نقاهت (نقایص) و همچنین بی خطر بودن و عوارض آن روش است.

امتیاز مثبت: لیزر CO2 فراکشنال یکی از مطمئن ترین روش های جوانسازی پوست است. فناوری لیزر به گونه ای عمل می کند که باعث آسیب گرمایی جزئی به قسمت هایی از پوست می شود و سایر قسمت ها را سالم می گذارد تا به روند بهبودی کمک کند. در گذشته لیزرهای CO2 دردناکتر بودند و عوارض جانبی بیشتری داشتند. شایع ترین عارضه طبیعی لیزرهای دی اکسید کربن تکه تکه، تورم است که اگر شدید باشد با داروهای ضد التهابی ساده قابل درمان است.

نمره منفی: 1-3 روز پس از لیزر درمانی، باید از داروهای مخصوص مراقبت از پوست استفاده کنید. از آنجایی که این لیزر پوست را لایه برداری می کند، مراقبت از پوست آسیب پذیر در طول دوره نقاهت بسیار مهم است. کل دوره بهبودی بین 4 تا 7 روز طول می کشد. بنابراین، باید یک هفته در خانه استراحت کنید.

انتخاب کاندید مناسب و مناسب برای لیزر فرکشنال


برای انتخاب هر روش زیبایی، باید ببینید آیا آن روش بهترین نتیجه را به شما می دهد یا خیر. اثرات یک عمل زیبایی ارتباط نزدیکی با وضعیت شما و اهداف آن دارد. از بی رحمی:

باید منتظر روش زیبایی مناسب باشید. برای مثال باید بدانید که دستگاه لیزر فرکشنال برای چین و چروک های عمیق مناسب نیست.باید مطمئن شوید که این روش برای شما خطرناک نیست و یا احتمالاً عوارض جانبی ندارد.

 

اگر موارد زیر در مورد شما صدق می کند، ممکن است کاندیدای مناسبی برای بازسازی لیزر تیتانیوم نباشید:

درمان با ایزوترتینوئین (مانند راکوتان) در 6 تا 12 ماه گذشته
سابقه زخم های کلوئیدی (گوشتی) یا بهبود ضعیف زخم و ضایعات پوستی
سابقه پرتودرمانی به ناحیه مورد نظر
بیماری هایی مانند ویتیلیگو
بارداری و شیردهی
ناتوانی در دور ماندن از نور مستقیم خورشید به دلیل مشکلات زایمان و غیره.

 


:: برچسب‌ها: دستگاه لیزر فرکشنال , لیزر فرکشنال , لیزر CO2 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آشنایی با انواع دستگاه لیزر مو
شنبه 20 آذر 1400 ساعت 16:1 | بازدید : 457 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

در چند سال اخیر تب استفاده از دستگاه لیزر دایود به شدت افزایش یافته است و مانند هر فناوری جدیدی که به بازار می آید، موافقان و مخالفان سرسخت استفاده یا عدم استفاده از آن وجود دارد. برخی معتقدند لیزر موهای زائد سرطان زا است و برخی دیگر ادعا می کنند که به سلامت بدن آسیب نمی رساند. آنچه مشخص است این است که ادعاهای هر دو طرف این روند تا زمانی که با شواهد همراه نباشد بی ارزش است.

در این پست اول دقیقا توضیح خواهیم داد که لیزر مو چه می کند. سپس به این سوال پاسخ می دهیم که آیا لیزر موهای زائد مضر است یا خیر؟ پس از آن به معرفی انواع این دستگاه ها می پردازیم و سپس دستگاه لیزر دایود، دستگاه لیزر الکساندرایت و دستگاه لیزر الکس دایود را بررسی می کنیم و در نهایت نحوه دریافت مشاوره در مورد این دستگاه ها را توضیح می دهیم.

 

لیزر مو چگونه کار می کند؟

لیزر موهای زائد یک فرآیند تخصصی است و با نور متمرکز یا دستگاه لیزر تیتانیوم انجام می شود. در طی این فرآیند، نور از طریق دستگاه لیزر تیتانیوم به رنگدانه ها (که ملانین نیز نامیده می شود) در محل تابیده می شود. انرژی نور منعکس شده به گرما تبدیل می شود و به فولیکول های مو آسیب می رساند. این آسیب باعث می شود رشد موهای زائد جدید متوقف شود یا به تاخیر بیفتد.

با توجه به اینکه این دستگاه ها به گونه ای عمل می کنند که نوری که ساطع می شود باید جذب رنگدانه های مو شود نه رنگدانه های پوست، بهترین نتیجه دستگاه لیزر مو زمانی است که فرد پوست روشن و موهای تیره داشته باشد. نکته مهم دیگر این است که این دستگاه روی رنگ موهایی که نور کمتری دریافت می کنند، تاثیر کمی دارد. البته با پیشرفت تکنولوژی لیزر این مشکل نیز تا حد زیادی برطرف شده است.

با توجه به اینکه این دستگاه از لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کند، تقریباً می توان از آن برای از بین بردن موهای زائد به جز موهای پلک و به طور کلی موهای اطراف چشم استفاده کرد.

 

آیا استفاده از دستگاه لیزر مو عوارض و خطراتی دارد؟
وب سایت NHS در انگلستان بیان می کند که استفاده از لیزر موهای زائد خطرناک نیست، اما ممکن است عوارضی مانند درد، ناراحتی و قرمزی پوست را به همراه داشته باشد که به مرور زمان بهبود می یابد. این وب سایت همچنین در توضیح سرطان زا بودن این دستگاه نوشت که هیچ مدرکی دال بر سرطان زا بودن این فناوری وجود ندارد.

با توجه به اعتبار این وب سایت به جرات می توان گفت دستگاه های لیزر موهای زائد سرطان زا نیستند و خطری برای بدن ندارند. سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که استفاده از دستگاه لیزر مو چه عوارضی دارد؟

 

شایع ترین عوارض جانبی این فرآیند موارد زیر است:

تحریک پوست: سطح پوست شما ممکن است قرمز یا متورم شود و ممکن است احساس ناراحتی کنید. این معمولا در عرض چند ساعت از بین می رود و پوست به حالت عادی باز می گردد.
تغییر رنگدانه: برداشتن موهای زائد از طریق دستگاه ممکن است باعث تیرگی یا روشن شدن پوست در آن ناحیه شود و این اغلب موقتی است و برطرف می شود. روشن شدن پوست معمولاً برای افرادی با پوست تیره یا کسانی که قبل یا بعد از فرآیند حذف موهای زائد در معرض نور خورشید قرار گرفته اند اتفاق می افتد.
اکنون که به طور کلی با این روش حذف موهای زائد آشنا شدید، وقت آن است که در مورد انواع دستگاه لیزر موهای زائد صحبت کنیم. پس اگر قصد خرید این دستگاه ها را دارید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

فروش لیزر موهای زائد در اصفهان توسط شرکت تجهیزات پزشکی سینوهه تولید کننده، وارد کننده و تامین کننده انواع تجهیزات زیبایی، لیزر، لاغری و جوانسازی.

 


:: برچسب‌ها: دستگاه لیزر تیتانیوم , لیزر تیتانیوم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
راهنمای متقاضیان جوانسازی RF
شنبه 20 آذر 1400 ساعت 14:46 | بازدید : 720 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

راهنمای متقاضیان جوانسازی RF


قبل از درمان
قبل از دستگاه آر اف مراقبت خاصی لازم نیست. سعی کنید به مدت 2 هفته در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید و به سولاریوم نروید.

اگر لایه برداری پوست با لیزر انجام داده اید، باید حداقل 3 ماه صبر کنید و اگر پوست خود را لایه برداری کرده اید، باید چند هفته صبر کنید و سپس فرکانس رادیویی را انتخاب کنید.


جلسه درمانی
هر جلسه درمانی بین 15 تا 30 دقیقه طول می کشد. در طول درمان، ممکن است پوست شما کمی گرم شود. این روش دیگر باعث درد یا ناراحتی در طول درمان نمی شود.
روش RF به طور کلی به چندین جلسه درمانی نیاز دارد که بسته به شرایط شما می تواند بین 3 تا 12 جلسه باشد.


بعد از درمان
بلافاصله بعد از جلسه درمان می توانید به خانه یا محل کار بروید و کارهای روزانه خود را انجام دهید. می توانید از روز بعد آرایش کنید.
ممکن است تا یک ساعت بعد از جلسه درمان کمی احساس درد کنید.
عوارضی مانند قرمزی و تورم در عرض 3 روز از بین می رود.
بعد از درمان نیازی به مراقبت خاصی نیست، اما حتما مایعات فراوان بنوشید و به طور مرتب از ضد آفتاب استفاده کنید.
نتایج RF در 2 هفته ظاهر می شود و تا سه ماه بعد از جلسه درمان کلاژن ادامه خواهد داشت و نتایج بهتر و بهتر می شود.


ایمنی و عوارض جانبی احتمالی RF تکه تکه شده
امواج RF ایمن هستند
امواج فرکانس رادیویی نوعی امواج الکترومغناطیسی هستند. از این امواج در ابزارها و وسایل مختلف استفاده می شود. چیزهایی مانند وای فای، امواج رادیویی، امواج تلویزیونی و مایکروویو. فرکانس امواج رادیویی مورد استفاده در روش RF بین 3 کیلوهرتز تا 300 گیگاهرتز متغیر است، اما اکثر آنها از 450 کیلوهرتز تجاوز نمی کنند. در مقایسه، امواج RF 100 میلیون بار کندتر از نور مرئی و بیش از 1 میلیارد بار کندتر از اشعه ایکس هستند.

 

فناوری RF مورد تایید FDA است
سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا به عنوان یکی از معتبرترین سازمان های نظارتی پزشکی، روش RF fractional را به عنوان یک روش درمانی ایمن برای سفت کردن پوست و اصلاح انحنای سطح بدن تایید کرده است. مطالعات بالینی گسترده ای بر روی این عمل زیبایی انجام شده است که بر اساس آن تمامی کاربردهای روش RF مانند سفت کردن پوست صورت، اصلاح انحنای سطحی بدن و جوانسازی واژن کاملا بی خطر و مطمئن هستند.

توجه: ایمنی به عوامل زیادی بستگی دارد
در اینجا باید به یک نکته بسیار مهم اشاره کنیم. فناوری فرکانس رادیویی توسط سازمان هایی که بر درمان ایمن نظارت می کنند، به رسمیت شناخته شده است. اما امنیت فقط به فناوری بستگی ندارد. دو عامل دیگر که باعث کاهش عوارض جانبی و افزایش ایمنی هر درمانی (از جمله فرکانس رادیویی) می شود عبارتند از:


دستگاه مورد استفاده:

بسیاری از دستگاه ها توانایی تولید امواج RF را دارند. مهم است که خود دستگاه مورد تایید FDA (به عنوان دستگاه انقباض RF) باشد و استانداردهای لازم در ساخت و انتخاب مواد اولیه رعایت شود. در کلینیک کاخ سفید، ما فقط از دستگاه های استاندارد با کیفیت بالا استفاده می کنیم که درمانی و ایمن، موثر و کم خطر هستند.
اپراتور RF: مانند هر درمان و عمل زیبایی دیگر، تجربه و مهارت پزشک یا اپراتور بسیار مهم است.این عامل مهم هم در اثربخشی درمان و هم در کاهش احتمال عوارض بسیار موثر است. یکی از مزایای کلینیک کاخ سفید داشتن بهترین و مجرب ترین پزشکان متخصص در درمان و زیبایی پوست و مو می باشد.


عوارض


RF فرکشنال یک روش کم تهاجمی است. بنابراین عوارض جانبی بسیار محدودی دارد و نیازی به دوره نقاهت یا استراحت پس از درمان ندارد. تاکنون در کلینیک کاخ سفید عوارض دائمی یا حاد مشاهده نکرده ایم. در مطالعات بالینی و گزارش های پزشکی، تقریبا هیچ عارضه جانبی طولانی مدت یا دائمی برای این درمان گزارش نشده است.

 

سایر عوارض احتمالی RF فرکشنال، که همگی موقتی هستند، شامل موارد زیر است:

  • درد : دستگاه های RF اولیه بسیار دردناک بودند. تا جایی که در گذشته مجبور بودیم از بیهوشی استفاده کنیم. اما امروزه درد این روش به حداقل رسیده و در بیشتر موارد نیازی به استفاده از بیهوشی نیست. در برخی از کاربردهای فرکانس رادیویی، ممکن است از بی حسی موضعی برای راحتی و تسکین درد شما استفاده کنیم.
  • قرمزی پوست: اریتم یا روزاسه پوست در برخی از بیماران مشاهده می شود. این عارضه معمولاً در عرض 24 ساعت پس از درمان از بین می رود.
  • تورم: RF تکه تکه می تواند باعث ادم یا تورم شود. البته این عارضه در همه مراجعین دیده نمی شود و در صورت بروز حداکثر تا 24 ساعت بهبود می یابد. در موارد نادر، ممکن است تا یک هفته ادامه یابد.

عوارض جانبی ذکر شده در زیر بسیار نادر است. اینها معمولاً به دلیل خطای پزشک یا نامناسب بودن شرایط متقاضی برای درمان فرکانس رادیویی است. البته این عوارض نیز موقتی هستند، اما رفع آنها زمان بیشتری می برد.

  • پوست فرورفته: تا ماه ها ماندگاری دارد.
  • بثورات پوستی: تا 1 هفته
  • افزایش: تا 1 هفته
  • حساسیت پوست به لمس: ۲ تا ۳ هفته.
  • سوختگی: تا 6 ماه و قابل درمان.
  • هایپرپیگمانتاسیون (لکه های تیره روی پوست): تا 5 روز

 

فروش دستگاه آر اف در کلینیک دکتر آرتید

کلینیک دکتر آرتید یکی از بهترین و مجرب ترین کلینیک های پوست و مو در تهران می باشد. استفاده از بهترین دستگاه های آر اف (فرکشنال آر اف و آر اف انقباضی) و استفاده از بزرگترین و مجرب ترین کادر درمان پوست و مو در ایران از مزایای این مرکز می باشد. هزینه RF شامل دو چیز است:

 

 


:: برچسب‌ها: فروش دستگاه آر اف , RF فرکشنال , دستگاه آر اف ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0