آموزش اکستنشن مژه رنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 403
:: باردید دیروز : 195
:: بازدید هفته : 4168
:: بازدید ماه : 6775
:: بازدید سال : 25723
:: بازدید کلی : 99421

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

آموزش اکستنشن مژه رنگی
دو شنبه 5 تير 1402 ساعت 8:26 | بازدید : 168 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

 با استفاده ازاکستنشن مژه، الیاف طبیعی یا مصنوعی به شکل تار مو ، در لا به لای تارهای مژه با چسب مخصوص قرار داده می شود و بسیار طبیعی و زیبا خواهند بود و تشخیص آنها به سادگی امکان پذیر نمی باشد ، به کمک اکستنشن مژه، بر طول و حجم مژه ها افزوده خواهد شد. در گذشته اکستنشن مژه در رنگ های مشکی و پرکلاغی انجام می شود ولی امروزه با توجه به خواسته های متقاضیان اکستنشن مژه، مژه های رنگی به بازار آمده اکستنشن مژه در رنگ های مختلف می باشد. اکستنشن مژه رنگی دلوکس شامل انواع مژه های فشن مدلینگ، مژه های تمام رنگی، مژه های آمبره، مژه های چند رنگ، مژه های ترکیبی، مژه های اکلیلی و نگین دار می باشد.

 

آموزش اکستنشن مژه ها چگونه است؟

انواع اکستنشن مژه رنگی و آموزش اکستنشن مژه رنگی

امروزه در اکستنشن مژه تنوع رنگی زیادی وجد دارد. اکستنشن مژه های تک رنگ، 2 رنگ و 3 رنگ که به مژه های آمبره وجود دارند، انواع مژه های فشن مدلینگ، مژه های تمام رنگی، مژه های ترکیبی، مژه های اکلیلی و نگین دار هستند که با توجه به سبک، سلیقه و استایل مشتری برای اکستنشن مژه آنها استفاده می شوند.

 

 

در چه مدل اکستنشن مژه از اکستنشن مژه رنگی استفاده می کنیم؟

مدل کیم استایل یکی از معروفترین و پرطرفدارترین مدل های اکستنشن مژه است که طرفدارهای زیادی هم دارد با استفاده از تکنیک مژه ی والیوم و استفاده از اندازه متغیر طول مژه ها و جایگاه قرار گرفتن آنها در ۳ ناحیه چشم مدل اکستنشن و اکستنشن مژه رنگی که در گوشه و انتهای چشم استفاده می شود، تغییر می کند.

 

برای اکستنشن مژه رنگی از چه نوع چسب مژه استفاده می کنیم؟

خیلی از برندهای مرغوب محصولات مژه هستند که برای مژه اکستنشن رنگی از چسب مژه همرنگ تولید می کنند بهتر است در اکستنشن مژه رنگی از چسب مژه همرنگ استفاده کنید.
 

ماندگاری اکستنشن مژه رنگی چقدر است؟

ماندگاری اکستنشن مژه رنگی مانند اکستنشن مژه است، مژه های به کار رفته در  اکستنشن مژه بسته به مراقبت فرد از مژه ها، نوع چسب مورد استفاده شده، نوع مژه ی به کار رفته و میزان مهارت اکستنشن کار در قرار دادن موها در مژه ، حدود 3 هفته ماندگاری خواهند داشت که این مدت در افراد مختلف و بسته به عوامل تاثیرگذار در ماندگاری اکستنشن، متفاوت خواهد بود، برخی افراد با مراقبت زیاد تا 6 هفته نیز می توانند این مژه های مصنوعی را نگه دارند.
 

کاشت مژه رنگی

 

مراقبت های بعد از اکستنشن مژه رنگی چگونه است؟

1- بعد از گذاشتن اکستنشن ۲۴ساعت به مژه هایتان آب نزنید. ریختن چند مژه در ۲۴ ساعت اول طبیعی است. همچنین بهتر است تا ۲ روز از رفتن به سونا و استخر صرف نظر کنید و آب داغ به چشمان تان نزنید تا چسب ها کاملا خشک شوند. بعد از این مدت می توانید با خیال راحت به فعالیت های همیشگی تان بپردازید. البته شنا کردن مداوم و استفاده طولانی از سونا می تواند عمر اکستنشن را کوتاه کند.
2- برای جداکردن مژه ها هیچ وقت اکستنشن ها را نکشید. این کار باعث کنده شدن مژه های طبیعی تـان می شـود. بـرای جدا کردن آنها مواد مخصوص حل کننده وجود دارد. بهتر است این کار را به آرایشگرتان بسپارید. البته با رشد مژه ها در طی زمان، اکستنشن نیز به تدریج از روی مژه برداشته می شود و نیازی به جداسازی نخواهد بود. اگر قسمتی از یک مژه مصنوعی اکستنشن بلند شد آن را نکنید و اجازه دهید خودش بیفتد.
3- بعد از اکستنشن دیگر از فر مژه نیز استفاده نکنید چراکه باعث شکستن و کنده شدن مژه های چسبانده شده می شود. برای حفظ حالت مژه ها می توانید بعد از حمام سشوار را روی درجه کم بگذارید و آن را با فاصله ۲۰ سانتی زیر مژه هایتان بگیرید و به آرامی با حرکت انگشتان به مژه ها حالت بدهید. مراقب باشید حرارت سشوار خیلی داغ نباشد تا چسب ها تضعیف نشوند.
4- اکستنشن ها را فر یا رنگ نکنید.
5- از ریمل هایی استفاده کنید که پایه اصلی آنها آب است. هرگز از ریمل های ضدآب استفاده نکنید! ریمل های معمولی نیز اغلب پایه روغنی دارند. این روغن می تواند چسب مژه را تضعیف کند. بهتر است ریمل را فقط به نوک مژه ها بزنید.
6- هنگام حمام یک حوله کوچک دم دست خود بگذارید تا هربار از زیر دوش کنار می آیید بتوانید با گذاشتن حوله روی چشم هایتان آنها را خشک کنید و دیگر با دست چشم تان را فشار ندهید. اگر هم خیلی حساس هستید می توانید از نقاب های مخصوص حمام استفاده کنید. اجازه ندهید آب مستقیما از دوش روی مژه ها بریزد.
7- برای خشک کردن صورت حوله را روی چشم ها نمالید فقط آرام بگذارید و بردارید.
8- برای پاک کردن آرایش چشم می توانید از یک تکه اسفنج یا پنبه نرم آغشته به شیر پاک کن غیر روغنی استفاده کنید. بهتر است پنبه را روی مژه هایتان نمالید و به آرامی دور چشم را با آن تمیز کنید.
9- از مالش چشم ها خودداری کنید. هر زمان که چشم تان دچار خارش شد می توانید با ضربه ملایم انگشت روی پلک این خارش را برطرف کنید. این کار برای سلامت پوست و جلوگیری از ریزش مژه ها بسیار مفید است.
 

عوارض اکستنشن مژه رنگی چیست؟

اکستنشن مژه رنگی نیز مانند سایر مدل های اکستنشن مژه اگر توسط متخصص اکستنشن مژه انجام شود عوارض نداشته و به مژه ه آسیب نمی رساند. درضمن باید خیلی مراقب اکستنشن مژه بود و تا ۲۴ ساعت نباید این مژه ها با آب در تماس قرارگیرند و به مراقبت های قبل و بعد از اکستنشن مژه بسیار اهمیت داده شود تا عوارض اکستنشن مژه کاهش یابد.
 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: