چطور وارد بازار ارز دیجیتال شویم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 287
:: باردید دیروز : 195
:: بازدید هفته : 4052
:: بازدید ماه : 6659
:: بازدید سال : 25607
:: بازدید کلی : 99305

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

چطور وارد بازار ارز دیجیتال شویم
یک شنبه 25 تير 1402 ساعت 10:49 | بازدید : 254 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

ارز دیجیتال بازاری است که بیشتر افراد با قصد سرمایه گذاری وارد آن می شوند. اما باید به خاطر داشته باشید که دیر یا زود برای تراکنش های روزانه خود به پول الکترونیکی نیاز خواهیم داشت. ورود به بازار ارزهای دیجیتال می تواند دیدگاه شما را نسبت به پول و سرمایه تغییر دهد. برای شروع، ما یک تعریف اولیه و البته مفید برای مبتدیان بازار ارزهای دیجیتالی که یادگیری می تواند بسیار موثر باشد، گردآوری کرده ایم.

راهنمای تازه واردان برای ورود به بازار ارز دیجیتال
در سال های اخیر افزایش قیمت برخی سکه ها و ژتون ها باعث هجوم افراد زیادی به این بازار شده است. مشکل بسیاری این است که آنها دقیقا نمی دانند از کجا شروع کنند و چگونه بدون از دست دادن پول وارد بازار کریپتو شوند. نکته مهم این است که این بازار، به خصوص در ایران، رشته جدیدی است که افراد کمی مکانیک آن را می شناسند. مهمترین ویژگی بازار کریپتو پویایی آن است. بنابراین، حتی معامله گران موفق نیز ممکن است محتوای بازار ارزهای دیجیتال را ندانند و یا اطلاعاتی در مورد آن نداشته باشند.

 

سوالات متداول در مورد معرفی ارز دیجیتال و چطور وارد بازار ارز دیجیتال شویم
تفاوت در محتوای بازار ارزهای رمزپایه و فضای موجود در این فضا به قدری زیاد است که مطمئناً تمام دانش مربوطه در یک مقاله گنجانده نخواهد شد.اما در این مقاله سعی کردیم به ساده ترین شکل شما را با مفاهیم مهم و اساسی مورد نیاز برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال آشنا کنیم.
در این مقاله چگونه ارز دیجیتال بخریم؟ چگونه و به چه صورت برگزار خواهند شد؟ انواع کیف پول دیجیتال چیست و چه کاربردی دارد؟ و اطلاعات مهم دیگری را می توانید در این مقاله بیابید. اگر دنیای ارزهای دیجیتال را به صورت آکادمیک و صبورانه دنبال کنید، مطمئناً با وجود برخی مشکلات، مهارت های لازم برای سرمایه گذاری در این بازار را کسب خواهید کرد.

 

معرفی بازار ارزهای دیجیتال برای مبتدیان
ارزهای دیجیتال و کسب درآمد از آنها مدت زیادی است که در جامعه مطرح نشده است. بنابراین اکثر ما به دنبال کسب دانش و تجربه از این راه هستیم. بنابراین کلمه مبتدی بار منفی ندارد و بسیار دقیق است. سوالاتی که در زیر مطرح می شود اغلب سوالاتی هستند که در ابتدای ورود به بازار ارزهای دیجیتال به ذهن ما خطور می کند.
چقدر ارز دیجیتال بخریم؟
یکی از اولین سوالاتی که اکثر شرکت کنندگان تازه وارد در این بازار می پرسند این است که چقدر باید در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنیم؟ پاسخ به این سوال ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.پاسخی که افراد باتجربه در مواجهه با این سوال می‌دهند این است که اگر پولی دارید که می‌دانید ماه‌ها یا حتی سال‌ها به آن نیاز ندارید، ابتدا آن را وارد بازار کنید.

 

حداقل سرمایه برای ورود و سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و آموزش ارز دیجیتال
در ابتدا لازم است بدانید که هیچ محدودیتی برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال وجود ندارد. اگر می خواهید وارد این بخش شوید، باید مقداری پول سرمایه گذاری کنید که می دانید در درازمدت به آن نیاز نخواهید داشت. این مبلغ ممکن است برای یک نفر 20 دلار و برای دیگری 1000 دلار باشد. اهمیت شروع با سرمایه کم به این دلیل است که هر چقدر هم اطلاعات و دانش داشته باشید، در نهایت اگر معامله نکنید، تجارت را یاد نخواهید گرفت. مبالغ کمی را واریز کنید که نگران از دست دادن آن نباشید. در ادامه نحوه ورود به بازار را توضیح خواهیم داد.

نگه داشتم
هلدینگ اصطلاحی است که برای سرمایه گذاری های بلند مدت استفاده می شود. توصیه افراد با تجربه تر در این زمینه این است: پس از جستجوی توکن یا سکه، سرمایه ای را به قصد نگهداری وارد بازار می کنید، فکر کنید که این پول گم شده و امیدوار باشید اما ماه ها یا سال ها طول می کشد. ، سرمایه گذاری کوچک شما نتیجه بزرگی خواهد داشت.این فرآیند تا حدودی شبیه به بیمه است. اگر شانس با شماست، و مهمتر از آن، اگر در یک به اصطلاح معامله گر سرمایه گذاری کنید، به احتمال زیاد سرمایه گذاری شما نتیجه خواهد داد. توجه داشته باشید که در حال حاضر حدود 6000 ارز دیجیتال وجود دارد که در عرض 5 سال (کم و بیش)، بسیاری از آنها ناپدید خواهند شد. پس در انتظار، به این داستان توجه کنید.

 

چه ارزی بخریم؟
اگر متوجه شده باشید، اکثر معامله گرانی که در بازار فعال هستند، پولی را به افراد دیگر عرضه نمی کنند. دلیل این امر بی ثباتی بازار است. برخی ممکن است پیش بینی های خوبی در مورد آینده یک ارز در کوتاه مدت داشته باشند، اما هیچ کس از آینده خبر ندارد.

سوال این است که چه ارزی را برای شروع انتخاب کنیم؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید کار خود را برای خود تعریف کنید. چه بخواهید سرمایه گذاری بلند مدت، میان مدت یا کوتاه مدت داشته باشید. طبق درخواست شما شرایط هر ارز متفاوت است. یک صندوق ممکن است برای سرمایه گذاری بلند مدت و دیگری برای سرمایه گذاری میان مدت یا کوتاه مدت مناسب باشد.چگونه در مورد ارز دیجیتال تحقیق کنیم؟
دو رویکرد برای تحقیقات ارزهای دیجیتال ارائه شده است که هر کدام مکمل دیگری هستند. روش اول؛ تحقیق و تحقیق از افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما در این زمینه دارند. صحبت با این افراد ممکن است برای شما مفید باشد.
روش دوم، ابزارهای تحقیق و مطالعه، کتاب های تخصصی بازار ارزهای دیجیتال و سایت های اطلاعاتی معتبر است. یکی از مهمترین ویژگی های یک معامله گر موفق در بازار ارزهای دیجیتال، تحقیق فعال، تحقیقات جدید، خواندن اخبار و تفکر در مورد تحلیل جهانی ارزهای جالب است. در این بین تسلط بر زبان انگلیسی نیز می تواند به شما کمک کند. در ادامه دو وب سایت از بهترین منابع در بازار ارز دیجیتال را معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:آموزش ترید ارز دیجیتال

 

وب سایت Coin Market Cap (CoinMarketCap)
یکی از مهمترین منابع اطلاعات دقیق است. شما می توانید قیمت ها، کل سرمایه بازار، حجم مبادلات و بسیاری اطلاعات دیگر در مورد سکه ها و توکن ها را در این وب سایت بیابید. یکی از مهم ترین ویژگی های CoinMarketCap سهولت استفاده از آن است. طراحی به گونه ای است که یک تازه کار می تواند به راحتی کار کند.

 



:: برچسب‌ها: چطور وارد بازار ارز دیجیتال شویم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: