سایت وقت سفارت ایتالیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 202
:: باردید دیروز : 195
:: بازدید هفته : 3967
:: بازدید ماه : 6574
:: بازدید سال : 25522
:: بازدید کلی : 99220

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

سایت وقت سفارت ایتالیا
یک شنبه 23 مهر 1402 ساعت 19:11 | بازدید : 106 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

وقت سفارت ایتالیا به صورت فوری و vip + سایت وقت سفارت ایتالیا

 

احتمالا خودتان با مراجعه به سایت وقت دهی سفارت ایتالیا، متوجه شدید که وقت های سفارت خالی نیستند، ما می‌توانیم از طریق هوش مصنوعی، برای وقت سفارت از 1 تا 4 هفته اقدام کنیم. برای اطلاع از قیمت ها با شماره های پشتیبانی ما تماس بگیرید.

حتما مجوزها و نرخ خدمات ما را با شرکت هایی که مدعی دریافت وقت سفارت ایتالیا هستند مقایسه کنید. لینک > مجوزهای ما

هشدار مهم: از سپردن مدارک و اکانت خود به شرکتهایی که مجوز رسمی و قابل استعلام ندارند (فقط به دلیل نرخ پایین خدمات رزرو وقت سفارت ایتالیا) جدا خودداری کنید، هر گونه سو استفاده ای از مدارک و اکانت شما نزد سفارت ایتالیا از سوی شرکت های غیر مجاز ممکن است.

در صورتی که به هر دلیلی نمی توانید وقت سفارت ایتالیا بگیرید؛ با ما در تماس باشید و از خدمات ویزا 724 برای وقت سفارت فوری و ثبت درخواست ویزای ایتالیا استفاده کنید.

نکته 1: وقت سفارت ایتالیا، در ویزا 724 از طریق هوش مصنوعی انجام می شود

نکته 2: شانس موفقیت دریافت وقت سفارت ایتالیا، در ویزا724 به صورت هفتگی، 90% است

 

مدارک مورد نیاز برای تعیین وقت سفارت ایتالیا


تهیه فرم های مربوطه و تکمیل آنها با زبان انگلیسی
پاسپورتی با اعتبار حداقل 6 ماهه
ترجمه و اصل مدارک
دو قطعه عکس 4*3
پرداختی سفارت ایتالیا

 

جدیدترین اطلاعیه سفارت ایتالیا

به منظور بهبود رزرو وقت سفارت ایتالیا برای متقاضیان ویزای توریستی، سفارت ایتالیا طی اطلاعیه ای اعلام نموده است که از تاریخ 4/3/2023 علاوه بر روش ها و مسیرهای قبلی، رزرو وقت از طریق "ایمیل" نیز فعال شده است که این کانال مستقیما توسط سفارت اداره خواهد شد. در ضمن، کانال های قبلی که توسط آژانس برون سپاری وابسته به این سفارت، یعنی CKGS اداره می شد، همچنان فعال خواهد بود.

 

سیستم رزرو وقت سفارت ایتالیا برای ویزای توریستی از طریق ایمیل

تمامی متقاضیان ویزای ایتالیا می توانند برای رزرو وقت سفارت ایتالیا از طریق آدرس ایمیل TEHERAN.APPLICATIONS@ESTERI.IT اقدام نمایند. به همین منظور می بایست ایمیلی حاوی نام، نام خانوادگی، شماره تلفن و شماره پاسپورت به آدرس فوق ارسال نمایند. درخواست های ارسال شده، به ترتیب زمان ارسال ایمیل بررسی شده و ترتیب اثر داده خواهد شد. اگر قادر به دریافت وقت نیستید، حتما با شماره های پشتیبانی ما در تماس باشید

از زمان انتشار این اطلاعیه، وقت های آزاد برای رزرو وقت سفارت ایتالیا از طریق ایمیل، به صورت دوره ای اعلام شده و افرادی که وقت دریافت می کنند، پس از تایید این سفارت، باید به دفتر آژانس خدمات برون سپاری CKGS مراجعه نمایند. در واقع، متقاضیان باید از این طریق درخواست روادید توریستی شان را ارائه کنند. برای اطلاع بیشتر از این خدمات می توانید به وب سایت این آژانس مراجعه نمایید.

وقت های آزاد از طریق اطلاعیه هایی که متعاقبا بر روی سایت به آدرس https://ambteheran.esteri.it و یا کانال های اجتماعی سفارت ایتالیا در تهران درج خواهد گردید، اطلاع رسانی خواهند شد.

 

علاوه بر این، به اطلاع می رساند که درخواست های ارائه شده برای رزرو وقت سفارت ایتالیا توسط افراد واسطه پذیرفته نخواهد شد. هر متقاضی علاوه بر درخواست وقت برای خود، تنها می تواند برای همسر و فرزندان پایین تر از سن بلوغ خود درخواست وقت سفارت کند. افرادی که در زمان تعیین شده، حضور نداشته باشند، نمی توانند به مدت 60 روز درخواست وقت مجدد بدهند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: